Leukquote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Anaal, was bijna zover met mijn ex maar het ging uit vlak voordat we het 'echt' konden doen![]()
Met art en Kaneel is zo wat geregeldquote:Op maandag 8 december 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook wel eigenlijk.
Nee hoef geen DMs.
Ga eens trainen jijquote:Op maandag 8 december 2014 11:55 schreef Brannagh het volgende:
[..]
En dan kan ik zelf niet eens twee trappen op rennen zonder lichtelijk te hijgen.
Pm dan?quote:Op maandag 8 december 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook wel eigenlijk.
Nee hoef geen DMs.
Nee, Kaneel is celibaat en ik ben niet zijn type.quote:Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met art en Kaneel is zo wat geregeld
Art, haal mijn 06 nummer eens weg hierquote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whatsapp natuurlijk. Op 0612345678
Ik weet er nog wel 1quote:Op maandag 8 december 2014 13:10 schreef Luxuria het volgende:
Naar een parenclub.
Het is meer of ik de stap durf te nemen, want ik vind het ook wel eng.
Met art en yats: twee lullen voor een habbekrats.quote:Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met art en Kaneel is zo wat geregeld
Noem je me nou een lul?quote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met art en yats: twee lullen voor een habbekrats.
Alleen dat onderdeel wat nodig is om Straw haar wens te laten uitkomen.quote:
Dat is vrij klote, maar inderdaad als ik het doe dan zou ik het ook enkel met condoom doen. Zoiets is natuurlijk wel makkelijk te vergeten in 'the heat of the moment'quote:Op maandag 8 december 2014 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk
Hoewel ik aan 1 anale ervaring nog een bijbalontsteking heb opgelopen. Geen soa, tests bleven later negatief maar gewoon haar bacterien die een feestje daar bouwden. Voortaan zoiets alleen maar met condoom..
Awwquote:
Nee, ik blijf even gainen voor de winter. Tonyquote:
Er zit geen haast achter, hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen dat onderdeel wat nodig is om Straw haar wens te laten uitkomen.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Kaneel is celibaat en ik ben niet zijn type.
Dat impliceer ik ook nietquote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit geen haast achter, hoor.
Wintervetjesquote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Brannagh het volgende:
Nee, ik blijf even gainen voor de winter
Showboat?quote:
Het was juist voor de fantasie zonder tot het (spetterendequote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Dat is vrij klote, maar inderdaad als ik het doe dan zou ik het ook enkel met condoom doen. Zoiets is natuurlijk wel makkelijk te vergeten in 'the heat of the moment'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |