quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb die Pioneer 1500 besteld bij Toon.
Graag gedaan en ben erg benieuwd wat je er van vindt!quote:
Houniet kennende zal het wel een kek kleurtje zijn geworden zodat tienermeisjes hem onwijs cool vindenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan en ben erg benieuwd wat je er van vindt!
Een bekende van mij gebruikt hem ook, en is er ook zeer blij mee!
(Mocht je de kans krijgen, drop dan nog ff mijn naam bij Toon, mocht je hem nog zien/spreken.)
Heb je nog een kleur besteld, of de gewone standaard recht toe, recht aan HDJ1500?
Gewoon zwartquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan en ben erg benieuwd wat je er van vindt!
Een bekende van mij gebruikt hem ook, en is er ook zeer blij mee!
(Mocht je de kans krijgen, drop dan nog ff mijn naam bij Toon, mocht je hem nog zien/spreken.)
Heb je nog een kleur besteld, of de gewone standaard recht toe, recht aan HDJ1500?
Jij kent me, nog steeds rollend de club uit kjel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Houniet kennende zal het wel een kek kleurtje zijn geworden zodat tienermeisjes hem onwijs cool vinden
Voor selfies heb ik een Brofishquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij kent me, nog steeds rollend de club uit kjel.
Allemaal selfies maken.
Ik ben echt al veel te lang niet meer geweest, eigenlijk nog niet sinds hij over is naar de Tempelierstraat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon zwart. Ga niet ¤40 meer betalen voor een zilveren. Al vind ik die wel mooier.
Heb hem gisteren voor het laatst gesproken, zal het de volgende keer doen. Zou jij ook moeten doen.
Representtttttttquote:
Prima mixje, maar weinig interessants vind ik zelf. 11 nummers in een uur betekent gewoon standaard intro-outro mixen. Heb het idee dat je de outro's net wat te lang laat lopen en zo de energie echt wegzakt. Tuurlijk snap ik dat het een chill-mix is, dus dan hoef je niet apres-ski stijl elke 30 seconden een nieuwe track te droppen, maar iets meer opbouw en energie had niet misstaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:11 schreef Houniet het volgende:
https://soundcloud.com/houniet/vitamine-h-chillcast-007
Nieuwe mix. Tracklist
Oliver $, Joris Voorn en o.a. Disciples
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |