Ik volg je niet meer...quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn moeder ging dood na zijn geboorte. Dan kan hij toch niet de oudste zijn. :$
Ik heb de boeken ook niet gelezen, jong.
Kun je dit toelichten?quote:Je jongste zoon is niet eens van jou, joh.
Van de drie Lannister kinderen, Cersei, Jaime en Tyrion, is Tyrion de jongste. Dat is zo vaak gezegd in de serie. :$quote:Op maandag 24 november 2014 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer...
[..]
Kun je dit toelichten?
Ik denk dat dat puur komt door het feit dat het een kabouter is.quote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de drie Lannister kinderen, Cersei, Jaime en Tyrion, is Tyrion de jongste. Dat is zo vaak gezegd in de serie. :$
Ik denk dat hij niet de zoon van Tywin is, gezien Tywin zijn houding tegen hem. Ook erg vaak zeggen dat hij zijn zoon niet is, of dat hij niet kan bewijzen dat Tyrion niet zijn zoon is.
Eh ja duh daar doel ik toch niet op.quote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de drie Lannister kinderen, Cersei, Jaime en Tyrion, is Tyrion de jongste. Dat is zo vaak gezegd in de serie. :$
Ik denk dat hij niet de zoon van Tywin is, gezien Tywin zijn houding tegen hem. Ook erg vaak zeggen dat hij zijn zoon niet is, of dat hij niet kan bewijzen dat Tyrion niet zijn zoon is.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat puur komt door het feit dat het een kabouter is.
Ik denk dat er dan niet zoveel nadruk op gelegd zou zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ja duh daar doel ik toch niet op.
Omdat hij misvormt is. Als het aan Tywin had gelegen was Tyrion bij zijn geboorte gestorven. Hij wilde hem zelfs nog de zee in dragen maar dat heeft hij uiteindelijk niet gedaan.
Mwoah het is George hequote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat er dan niet zoveel nadruk op gelegd zou zijn.
Maar goed, we zullen zien.
Hij wil de aandacht van Robert afhalen die vele kinderen illegaal heeft verwerktquote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
Tyrion is wel gewoon Tywin zijn zoon. Niet bullshitten hier.
Even quoten zodat ik over 5 jaar mijn gelijk kan halen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah het is George he
Men kijkt daar anders naar mensen met afwijkingen, ze worden sneller outcasts. Tyrion had zijn familie naam mee... Hoeveel andere mensen hebben we nou gezien met een dergelijke afwijking. Ik kan het me zo even niet herinneren namelijk. Meeste afwijkingen kwamen door toedoen van anderen.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil de aandacht van Robert afhalen die vele kinderen illegaal heeft verwerkt
Een smeur op de naam van Baratheon
Ach, zoiets kan ook in een opwelling worden gezegd. Hij is blond en heeft blauwe ogen, dat is al genoeg.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even quoten zodat ik over 5 jaar mijn gelijk kan halen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar sinds de eerste keer dat ik Tywin iets zag zeggen in de trant van: You are no son of mine, vermoedde ik dat dat echt zo was. Of dat hij het sterk vermoed in ieder geval.
Er zijn meer mensen met blond haar.quote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, zoiets kan ook in een opwelling worden gezegd. Hij is blond en heeft blauwe ogen, dat is al genoeg.
Tywin zijn vrouw was zijn nicht. Ook Lannister.quote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het feit dat Tyrion zijn zoon is, is de enige reden dat Tyrion de Lannister naam überhaupt draagt. Hij zou een kinslayer zijn als hij hem had vermoord. En dat is één van de grootste zondes.
Loras is donkerder, Dany is veel lichterquote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met blond haar.
Loras Tyrell is ook blond met blauwe ogen.
Dany ook.
[..]
Tywin zijn vrouw was zijn nicht. Ook Lannister.
Ach, Tyrion zijn haar was in het eerste seizoen ook lichter dan in het vierde.quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Loras is donkerder, Dany is veel lichter
Haha ja, dat kwam in het echt ook voor trouwens.
Dat wist ik niet. Still, volgens mij gewoon zijn eigen zoon.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met blond haar.
Loras Tyrell is ook blond met blauwe ogen.
Dany ook.
[..]
Tywin zijn vrouw was zijn nicht. Ook Lannister.
En wie zijn Jon zijn ouders?quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Still, volgens mij gewoon zijn eigen zoon.
En wat krijg je als een Lannister kruist met een Targaryan?quote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
In het boek waren alle Lannisters blond als goud. Dany had meer zilver haar en Loras was meer donkerblond/lichtbruin.
Geen idee, dat is nooit gebeurt denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wat krijg je als een Lannister kruist met een Targaryan?
Geen idee man, december is altijd een hel qua tijd.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, dat is nooit gebeurt denk ik.
Anyway, wanneer zetten we woorden om in daden
Ja, vele feestjesquote:Op maandag 24 november 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man, december is altijd een hel qua tijd.
Ik ben al voor meer dingen uitgenodigd en semi-gedwongen te komen dan dat ik uberhaupt kan bezoeken.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vele feestjes
Misschien in het nieuwe jaar
Wat een populaire jongeman ben je toch, zelfs met ruige woeste baard.quote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al voor meer dingen uitgenodigd en semi-gedwongen te komen dan dat ik uberhaupt kan bezoeken.
Geen idee. Nog geen antwoord op deze vragen gehad. Of hints daartoe. Over Jon z'n moeder ook echt alleen maar vage verwijzingen waar je niets mee kan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie zijn Jon zijn ouders?
[..]
En wat krijg je als een Lannister kruist met een Targaryan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |