stoppeltjesquote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet.
Hooguit een paar dagen baardje en dan er weer snel af.
Jelly as fuck.quote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben eindelijk thuis, dus ik doe mijn broek uit en draai een jointje. Morgen vrij
Die heb ik wel vaak.quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stoppeltjes![]()
die zijn zoooo fijntjes
Moet jij ook eens proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zie je de babyface niet meer.
Ik heb geen baardgroei en deze steek zal ik niet snel vergeten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet jij ook eens proberen.
Sowieso zie je er al ouder uit nu je niet meer met MtG kaarten poseert
quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen baardgroei en deze steek zal ik niet snel vergeten.
Ik lust je rauw, Lannisterscum.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen baardgroei en deze steek zal ik niet snel vergeten.
Haha jij spreekt met 2 tongen, dwaasquote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lust je rauw, Lannisterscum.
The North remembers.
Ach, zo'n maandag dat je in principe van 8 tot 21 bezig bent is ook matigquote:
True.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, zo'n maandag dat je in principe van 8 tot 21 bezig bent is ook matig
Maar ik moet hem zo weer aan doen om de hond uit te laten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Fera, jij kan ook gewoon je broek uit doen. Yolo toch
Stannis de Mannis staat nooit alleen tegen jou.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha jij spreekt met 2 tongen, dwaas
Ja, jij hebt uienman en die heks. Ik 2 kreupele zonen en een sadistische dochter. Toch heb ik meer support dan jij want jij hapte zand met je 'aanval'.quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stannis de Mannis staat nooit alleen tegen jou.
En anders verzin ik wel wat bananengrappen voor Dixit.
Geef bogie een knuffel voor mequote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
True.
[..]
Maar ik moet hem zo weer aan doen om de hond uit te laten.
Het ging me meer om de vrije dag.
Ik ben bezig met de Wildlings en het Noorden voor me te winnen, sukkel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij hebt uienman en die heks. Ik 2 kreupele zonen en een sadistische dochter. Toch heb ik meer support dan jij want jij hapte zand met je 'aanval'.
Wel mooi hoe je wegrende met je staart tussen je benen.
Doe ik.quote:Op maandag 24 november 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef bogie een knuffel voor me![]()
Je einde nadert stannispleger! De echte koning zit al op de troon.quote:Op maandag 24 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de Wildlings en het Noorden voor me te winnen, sukkel.
Veel plezier met die pijl in je darmen.
Inteeltkinderen horen in Katwijk, niet op de troon.quote:Op maandag 24 november 2014 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je einde nadert stannispleger! De echte koning zit al op de troon.
Eh Tirion is wel van mij... ?quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inteeltkinderen horen in Katwijk, niet op de troon.
Je jongste zoon is niet eens van jou, joh.
Tyrion is de jongste zoon. :$quote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh Tirion is wel van mij... ?
En Tommen is zelfs 100% mijn kleinkind
Zeg ik heb geen boeken gelezen hequote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tyrion is de jongste zoon. :$
Zijn moeder ging dood na zijn geboorte. Dan kan hij toch niet de oudste zijn. :$quote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg ik heb geen boeken gelezen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |