abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147068373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Met die redenatie kunnen we ook joden verbieden om zich te bezig te houden met financiele industrie omdat ze vaker verdacht worden van fraude e.d.?
Nee, want ik vind fraude niet belangrijk genoeg. Kinderverkrachting heeft een verschrikkelijk impact op het kind.
pi_147068398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:25 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Of - en nu de laatste uppercut om jou verbaal KO te slaan - vrouwen minder aannemen omdat ze vaker afwezig/ziek/zwak/misselijk/zwanger zijn.
Van mij mag het.
  donderdag 27 november 2014 @ 21:42:57 #253
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_147069979
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Van mij mag het.
k dan moet je opbokken uit het feminisme topic en mag je jezelf nu mens right activist noemen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_147092189
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

k dan moet je opbokken uit het feminisme topic en mag je jezelf nu mens right activist noemen.
pi_147216090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Nee
pi_147286326

5:55 damn wel triest om te zien hoe dat daar aan toe gaat :N en al die smirky gezichten :r
..///
pi_147288312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef wipes66 het volgende:

5:55 damn wel triest om te zien hoe dat daar aan toe gaat :N en al die smirky gezichten :r
Dat is typisch bij feministen... walgelijk :r :r
  donderdag 4 december 2014 @ 20:12:05 #258
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147288430
quote:

Die vrouw maakt een paar redelijke punten.

Jammer dat er dan weer falers mee aan de haal gaan :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 4 december 2014 @ 21:03:20 #259
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147290077
quote:

Wikipedia schrijft hoe MRA's reageerden:

quote:
After the protest, several of the women who had protested against Farrell's talk were subjected to online bullying and harassment, after their pictures, names, and other identifying information were posted on the website register-her.com, which was operated by American men's rights group A Voice for Men.
Triest om te zien hoe dat daar aan toe gaat.
pi_147290850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wikipedia schrijft hoe MRA's reageerden:

[..]

Triest om te zien hoe dat daar aan toe gaat.
Mooi man. ^O^
  donderdag 4 december 2014 @ 21:29:26 #261
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147290956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Mooi man. ^O^
Wat is daar mooi aan?
pi_147291050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is daar mooi aan?
Ik vind het prachtig dat je niks te zeggen hebt over het filmpje maar iets anders erbij haalt.
Het neigt nogal naar "maar hullie doen het ook :'( :'( "
  donderdag 4 december 2014 @ 21:37:07 #263
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147291239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig dat je niks te zeggen hebt over het filmpje maar iets anders erbij haalt.
Het neigt nogal naar "maar hullie doen het ook :'( :'( "
Het was ook een 'hullie doen het ook'. Ik neem aan dat jij niet veroordeeld wilt worden op basis van de acties van een klein aantal MRA's op internet? Dan moet je het feminisme ook niet veroordelen op basis van een klein aantal feministen dat daar voor de deur staat.
pi_147291827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het was ook een 'hullie doen het ook'. Ik neem aan dat jij niet veroordeeld wilt worden op basis van de acties van een klein aantal MRA's op internet? Dan moet je het feminisme ook niet veroordelen op basis van een klein aantal feministen dat daar voor de deur staat.
Ik ben dan ook geen MRA dus het zal mij aan mijn reet roesten wat mensen denken.
Wellicht ligt het aan mij maar ik vind het nogal eng dat 1 specifieke ideologie instituten waar vrijheid van meningsuiting, debat en diversiteit van gedachtegangen belangrijk zou moeten zijn compleet geinfiltreerd is en men actief probeert andersdenkenden en critici van feministisch dogma de mond te snoeren en censuur toe te passen.
  donderdag 4 december 2014 @ 23:50:24 #265
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147296661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:53 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen MRA dus het zal mij aan mijn reet roesten wat mensen denken.
Wellicht ligt het aan mij maar ik vind het nogal eng dat 1 specifieke ideologie instituten waar vrijheid van meningsuiting, debat en diversiteit van gedachtegangen belangrijk zou moeten zijn compleet geinfiltreerd is en men actief probeert andersdenkenden en critici van feministisch dogma de mond te snoeren en censuur toe te passen.
Is dat dan zo? Er is een klein groepje dat met geweld probeert te verhinderen dat de lezing plaatsvindt, maar er is een veel grotere groep die naar de lezing gaat en in discussie wil gaan.
pi_147296837
quote:

Waarom houden ze die man tegen?
pi_147296948
Die chick op 7.42 moet je kapot hard neuken trouwens.
pi_147297820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Is dat dan zo? Er is een klein groepje dat met geweld probeert te verhinderen dat de lezing plaatsvindt, maar er is een veel grotere groep die naar de lezing gaat en in discussie wil gaan.
Discussie? Zelfs in het feminismetopic hier op fok staan zelfs leugens over wat het feminisme inhoudt :')
Heb ik tot in den treure geprobeerd aan te kaarten maar blijkbaar vinden feminisme-aanhangers het belangrijker dat er een mooier verhaaltje staat dan wat feminisme in werkelijkheid inhoudt dan dat feminisme dingen eerlijk wil krijgen.
Ze vinden het wel best zo, bieden passief weerstand tegen verandering van de OP daar maar passief weerstand bieden is ook weerstand bieden...weerstand tegen een eerlijker iets want eerlijk en feminisme zijn 2 dingen die nooit samen zullen gaan, ook al roepen feminisme-aanhangers van wel maar laat hun maar de OP in het feminismetopic beoordelen :')
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:29:45 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147297891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Discussie? Zelfs in het feminismetopic hier op fok staan zelfs leugens over wat het feminisme inhoudt :')
Heb ik tot in den treure geprobeerd aan te kaarten maar blijkbaar vinden feminisme-aanhangers het belangrijker dat er een mooier verhaaltje staat dan wat feminisme in werkelijkheid inhoudt dan dat feminisme dingen eerlijk wil krijgen.
Ze vinden het wel best zo, bieden passief weerstand tegen verandering van de OP daar maar passief weerstand bieden is ook weerstand bieden...weerstand tegen een eerlijker iets want eerlijk en feminisme zijn 2 dingen die nooit samen zullen gaan, ook al roepen feminisme-aanhangers van wel maar laat hun maar de OP in het feminismetopic beoordelen :')
Het enige dat jij doet is een stroman maken en die aanvallen. Zo lust ik er ook nog wel wat.

Je zou ook op mijn lange post in kunnen gaan bijvoorbeeld.
pi_147297942
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het enige dat jij doet is een stroman maken en die aanvallen. Zo lust ik er ook nog wel wat.

Je zou ook op mijn lange post in kunnen gaan bijvoorbeeld.
Neen, dat is niet het enige wat ik doe.
Verder nog iets toe te voegen aan wat ik zei?
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:37:42 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147298067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neen, dat is niet het enige wat ik doe.
Verder nog iets toe te voegen aan wat ik zei?
Jij claimt domweg dat feminisme geen gelijkwaardigheid nastreeft. En dat val je dan aan. Terwijl de eerste stelling al gewoon onzin is.
pi_147298174
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jij claimt domweg dat feminisme geen gelijkwaardigheid nastreeft. En dat val je dan aan. Terwijl de eerste stelling al gewoon onzin is.
Dat is precies wat ik doe en ik weet dat ik daarin gelijk heb en iets wat ik al tig keer heb uitgelegd in beide topics.

Het feminisme streeft naar verbetering van de VROUW door te kijken vanuit het perspectief van de VROUW.

Wat het zou moeten doen is streven naar verbetering van BEIDEN door te kijken vanuit het perspectief van BEIDEN.

Zo, speciaal voor jou met hoofdletters aangezien je de strekking van mijn post niet verder kunt of wilt zien dan dat van een ordinaire flame.
pi_147298345
btw ik kan die lange post van jou niet vinden, waar staat dat ding???
lamaar, ik heb hem al :P
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:02:51 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147298516
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik doe en ik weet dat ik daarin gelijk heb en iets wat ik al tig keer heb uitgelegd in beide topics.

Het feminisme streeft naar verbetering van de VROUW door te kijken vanuit het perspectief van de VROUW.
Dat komt omdat de vrouw in het algemeen achtergesteld is in de maatschappij ten opzichte van de man. De gedachte is dat de maatschappij als geheel beter wordt als vrouwen ook een eerlijke kans krijgen.

quote:
Wat het zou moeten doen is streven naar verbetering van BEIDEN door te kijken vanuit het perspectief van BEIDEN.
Zo, speciaal voor jou met hoofdletters aangezien je de strekking van mijn post niet verder kunt of wilt zien dan dat van een ordinaire flame.
Wat je doet is heel simpel maar ook doeltreffend. Je brengt een irrelevant punt dat toch eigenlijk heel redelijk lijkt op het eerste gezicht. Dat is de kracht. Maar jouw redenering baseert zich op een foute aanname. Namelijk dat gelijkwaardigheid objectief is. Maar dat is natuurlijk niet zo. Er zijn twee geslachten (niet helemaal, maar voor deze discussie is dat het best om aan te nemen) en die kun je alleen vergelijken met elkaar. 'Verbetering van BEIDEN' is een onmogelijk opgave omdat er geen vergelijking kan plaatsvinden. Want BEIDEN betekent de gehele mensheid. En waar wil je die mee vergelijken? Apen?

Het punt is dat binnen die mensheid die dus uit BEIDEN bestaat, de vrouw achterloopt op de man op meerdere gebieden. En dat wordt steeds minder gelukkig. Dankzij feminisme die daar wat aan wil doen.

Mannen zoals jij denken dat dat het de bedoeling is dat mannen dan op de een of andere manier benadeeld gaan worden. En dat kan inderdaad zo lijken. Maar neem deze analogie eens: Er zijn twee wielrenners, de een gebruikt doping en de andere niet. Vervolgens haal je de doping weg. Benadeel je dan diegene die de doping gebruikte oneerlijk? Of je geeft de andere wielrenner doping, dat kan natuurlijk ook. En dat is feminisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')