De wereld moet rechtvaardigerquote:Op woensdag 10 december 2014 13:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zou al je moeite en tijd ergens anders in stoppen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een van de grootste Isrealische moraalridder verwijt iemand anders dat hij niet de neutraliteit waarborgtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:15 schreef xodox het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wat er gebeurd is en bent hier al Israël aan het veroordelen. Getuigt niet echt van neutraliteit. Je lijkt wel de VN.
Ik heb mijn eigen mening over het Israëlisch/Pelastijnse conflict maar dat betekent niet dat ik daarom feiten ga verdraaienquote:Op woensdag 10 december 2014 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een van de grootste Isrealische moraalridder verwijt iemand anders dat hij niet de neutraliteit waarborgt. Een grappenmaker ben je wel.
Ongelooflijk slechte satire, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer![]()
Maar serieus wat zijn dat voor idioten. Al opgepakt ?
Ze reageren, op dat koppel na die zich vragen stelt, toch allemaal positiefquote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ze vinden je niet echt tof.
Totdat er wordt gezegd dat ze anti moslim zijn. Dan hoeven ze de support niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef xodox het volgende:
[..]
Ze reageren, op dat koppel na die zich vragen stelt, toch allemaal positief
Die vrouwen moeten veroordeeld worden voor antisemitismequote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is waar jij je druk om maakt? meisjes die wat plezier hebben met een provocerend liedje?
Ik ben niet anti moslim. Ik steun Israël in het Israëlisch/Palestijnse conflict uit een religieus standpuntquote:Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Totdat er wordt gezegd dat ze anti moslim zijn. Dan hoeven ze de support niet meer.
Nee, het is een vermakelijk liedje.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef xodox het volgende:
[..]
Die vrouwen moeten veroordeeld worden voor antisemitisme
Natuurlijk, gratis geld en steun wordt altijd verwelkomt.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef xodox het volgende:
[..]
Ze reageren, op dat koppel na die zich vragen stelt, toch allemaal positief
Ja maar in het filmpje is duidelijk dat zij anti moslim zijn. En daar zijn de ondervraagden het gelukkig niet mee eens.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef xodox het volgende:
[..]
Ik ben niet anti moslim. Ik steun Israël in het Israëlisch/Palestijnse conflict uit een religieus standpunt
Dat beschouw ik als een opiniequote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is een vermakelijk liedje.
Nah zo vermakelijk vond ik het niet. Heb hem niet eens afgekekenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is een vermakelijk liedje.
Nee hoor, die reporter vraagt eerst wat ze vinden van zionistische christenen en daar reageren ze vrijwel allemaal positief op. Daarna stelt hij: wat als ze Israël steunen omdat ze moslims haten? Dan reageren ze meestal dat ze dat niet moeten doen omdat ze moslims haten maar wel om de zionisten te steunen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar in het filmpje is duidelijk dat zij anti moslim zijn. En daar zijn de ondervraagden het gelukkig niet mee eens.
Ik vind het vermakelijk, en daar gaat het om.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah zo vermakelijk vond ik het niet. Heb hem niet eens afgekeken
Het is jouw feestje vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijk, en daar gaat het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |