Oh ok, naja dat vind ik wat te ver gaan zulke shit. Staat niet los ook, in woordenwisselingen ga je toch niet beginnen over iemand zijn familie ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat was met Vas ook ja. Ach, maar dat staat totaal los van wat hier gebeurt. Bij wickedmen is het eerder regel dan uitzondering dat hij zo all out gaat.
Best weird dat je constant zo bezig bent met mij... mijn vriendin leeft nog en die is heel wat ochtenden naast mij wakker geworden.quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou en dat moet komen van iemand die zo lelijk is dat je als vrouw bij het opstaan er naast toch acuut een hartstilstand zou moeten krijgen.![]()
![]()
Neequote:
Nee precies... 'hij begint' hequote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Ik begin trouwens nooit eerst of wordt persoonlijk als eerste maar als iemand persoonlijk gaat worden mag je toch wel ervan uitgaan dat hij tegen een stootje kan ipv hier te gaan huilen dat ik zo laag ben, etc. Kom op grow some balls 2NutZ.
Really?quote:
Ik wordt persoonlijk? ok en ik kan niet incasseren en ik ben degene die huil? dat is wat je met deze zin bedoeld toch?quote:Op maandag 24 november 2014 14:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Really?
Jij wordt persoonlijk, dan moet je ook als een man incasseren ipv telkens te gaan huilen. Daar is deze SC voor.
Nee gij :squote:
quote:Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk? ok en ik kan niet incasseren en ik ben degene die huil? dat is wat je met deze zin bedoeld toch?
mee oew bakkesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |