Logischquote:Op maandag 24 november 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou beetje awkward voel ik me wel![]()
ik had er eigenlijk ook niet aan gedacht dat er hier weleens mensen op FL zouden zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou beetje awkward voel ik me wel![]()
Ik ook niet. Maar ik kende het dan ook nietquote:Op maandag 24 november 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik had er eigenlijk ook niet aan gedacht dat er hier weleens mensen op FL zouden zitten.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 24 november 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik had er eigenlijk ook niet aan gedacht dat er hier weleens mensen op FL zouden zitten.
Had jou er stiekem ook niet verwachtquote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietja van een paar misschien door posts in bepaalde topics...
wereld is kleiner dan je denktquote:Op maandag 24 november 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had jou en lola er niet verwacht.quote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietja van een paar misschien door posts in bepaalde topics...
Lola had ik wel verwachtquote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had jou en lola er niet verwacht.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had jou er stiekem ook niet verwacht
quote:Op maandag 24 november 2014 16:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas heeft me al gezien op OKC, tinder, FB, google... You name it
En ik nog wel zo mijn best doen om onschuldig over te komen hierquote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whuuuuut
Zit er al ruim 4 jaar .. dat wel
Royco had ik ook wel verwacht eigenlijk
Ja, hoe je hier soms verteld over hoe graag je zo hard mogelijk gespankt wil worden enzo. Ik weet niet, ik had het bij jou gewoon wel verwachtquote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whuuuuut
Zit er al ruim 4 jaar .. dat wel
Royco had ik ook wel verwacht eigenlijk
Ben je ook. Koetsjiekoetsjiequote:Op maandag 24 november 2014 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik nog wel zo mijn best doen om onschuldig over te komen hier
ik ben toch ook heel onschuldigquote:Op maandag 24 november 2014 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik nog wel zo mijn best doen om onschuldig over te komen hier
Ja jij welquote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben toch ook heel onschuldig![]()
Grappig,ik ben jou nooit tegen gekomenquote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet hoorwij zijn geen vriendjes
Jij welquote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben toch ook heel onschuldig![]()
En jij?quote:Op maandag 24 november 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
Kijk al die onthullingen hier.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 16:57 schreef Dqod het volgende:
Seks is vies. Mijn personal bubble penetreren ew ;s
Hashtagonthullingen
Je zou je kat nog tegen je poes schuren.quote:Op maandag 24 november 2014 16:57 schreef Dqod het volgende:
Seks is vies. Mijn personal bubble penetreren ew ;s
Hashtagonthullingen
Wil je mijn haren vlechten tijdens een pyjamaparty? :$quote:
Die haart te ergquote:Op maandag 24 november 2014 16:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zou je kat nog tegen je poes schuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |