SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 24-11-2014 11:12:24 ]F means you're fucked![]()
OKquote:Op maandag 24 november 2014 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
70-80 minuten. Altijd aan te passen, indien nodig
En Meijendel is wel >>>>>>> Clingendaelmoet alleen de 25km niet in de weg lopen.
Ik moet op vrijdagavond 12 km lopen, maar heb een etentje. Nu zou ik het leuk vinden om te gaan kijken in Meijendel en kan ik dat natuurlijk goed combineren met een duurloopje
Alleen het tijdstip schrikt me nog een beetje af.
Ik denk dat we qua tempo prima samen zouden kunnen lopen![]()
![]()
Vind ik leuk! Mooie voorbereiding op de Bruggenloopquote:Op maandag 24 november 2014 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
OKIk moet op vrijdagavond 12 km lopen, maar heb een etentje. Nu zou ik het leuk vinden om te gaan kijken in Meijendel en kan ik dat natuurlijk goed combineren met een duurloopje
Alleen het tijdstip schrikt me nog een beetje af.
Ik denk dat we qua tempo prima samen zouden kunnen lopen
En qua tijdstip: het is wel vroeg jawil ongeveer 8:45 wel vertrekken, zodat we zeker op tijd terug zijn voor de finish.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Buh. Ik zie nu in mijn agenda dat ik ook tegen het middaguur in Rotterdam moet zijn. Mmmmm......quote:Op maandag 24 november 2014 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Mooie voorbereiding op de Bruggenloop
En qua tijdstip: het is wel vroeg jawil ongeveer 8:45 wel vertrekken, zodat we zeker op tijd terug zijn voor de finish.
Ik zou als ik jou was dan toch maar even onafhankelijk van mij je plannetjes uitzetten. Dat wordt te krap.![]()
Die 'Wie loopt waar en wanneer' is niet goed om te lang naar te kijken
Zit alweer te denken om eind december mee te doen met de 5 km bij een Kerstloop hier in de buurt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor het eerst mn wekker gezet om te gaan lopen, was flink koud en mistig maar wel lekker gelopen (6x400p400). Besloten dat ik er straks op uit ga om een hardloopjack te scoren.![]()
Jammerquote:Op maandag 24 november 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Buh. Ik zie nu in mijn agenda dat ik ook tegen het middaguur in Rotterdam moet zijn. Mmmmm......
Ik zou als ik jou was dan toch maar even onafhankelijk van mij je plannetjes uitzetten. Dat wordt te krap.maar begrijpelijk.
Dat rondje samen hardlopen moet er toch eens van gaan komen he
Vanavond intervallen3 x (200-400-600-200), dus hopelijk op de baan...
Helaas nog niet in m'n nieuwe Nike Dri-Fit tight, want die moet nog uit Spanje komen
Intervallenquote:Op maandag 24 november 2014 10:33 schreef Yuki het volgende:
Vanavond intervallen 3 x (200-400-600-200), dus hopelijk op de baan...![]()
Al ga ik niet los, want de komende 3 weken heb ik wedstrijden.
@YUR, mag ik bij de meeuwen makrelen?![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Je moet ook helemaal niet los gaan bij die intervallenquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Intervallen![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.![]()
Je bent toegevoegd!F means you're fucked![]()
Dat is wel lastig af en toequote:Op maandag 24 november 2014 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet los gaan bij die intervallen![]()
Je bent toegevoegd!vorige week gingen de 30 secondes naar de <4:40 niet bepaald het beoogte 10km tempo. Maar het loopt wel erg lekker, zo achter een snelle aan draven.
thnxTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik zal ook echt niet ontkennen dat het lastig isquote:Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is wel lastig af en toevorige week gingen de 30 secondes naar de <4:40 niet bepaald het beoogte 10km tempo. Maar het loopt wel erg lekker, zo achter een snelle aan draven.
thnx
F means you're fucked![]()
Ik ga ook niet los. Ik probeer het tempo van mijn 5km PR vast te houden. Dan ga ik ook eens niet te hard met een intervaltrainingquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Intervallen![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.
Wij hebben 6x600p100 vanavond. Dus ben benieuwd. Als het lekker gaat, wil ik weer eens kijken of dat vier keer in de week trainen een beetje wil lukken. Misschien dat ik eens bij Running Junkies ga kijken woensdagZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga vanavond plasma geven, zou minder effecten moeten geven dan gewoon bloed maar toch maar niet sporten vanavond, of alleen even yoga. Ik voel trouwens helemaal niets van de 22k gisteren, dat is wel weer positief.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Intervallen moeten makkelijk gaan. Uitleven doen we bij wedstrijden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Intervallen mogelijk best af en toe een beetje moeite kosten, vind ik.quote:Op maandag 24 november 2014 12:14 schreef Murmeli het volgende:
Intervallen moeten makkelijk gaan. Uitleven doen we bij wedstrijden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
+1.quote:Op maandag 24 november 2014 12:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Intervallen mogelijk best af en toe een beetje moeite kosten, vind ik.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga eigenlijk ook best los soms tijdens intervallenMaar dan nog ligt het wel dichtbij mijn max 5 km tempo, en dat is best OK, vind ik
![]()
![]()
Het hangt er toch ook maar net van af wat voor intervallen en hoeveelJe moet ze altijd zó doen dat je echt niet harder kan, maar ze wel vlak kunt houden tot het eind.
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daarom zei ik dus dat ze makkelijk moeten gaan. En soms een beetje knallen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hangt er toch ook maar net van af wat voor intervallen en hoeveelJe moet ze altijd zó doen dat je echt niet harder kan, maar ze wel vlak kunt houden tot het eind.
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben ik niet met je eens. Je kunt best verschillende soorten intervallen lopen. Je hoeft niet altijd zo te lopen dat je niet meer harder kan. Ook intervallen kun je afwisselen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja maar dat zeg ik toch ook? Dan doe je ze op een bepaalde hartslag of op souplesse.quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je kunt best verschillende soorten intervallen lopen. Je hoeft niet altijd zo te lopen dat je niet meer harder kan. Ook intervallen kun je afwisselen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: