Haha, dat maakt toch niet uit Cholula!
Ik heb al een zooi kleding. Tijdje terug op zo'n Facebook-marktplaats nog een heel stel goede rompertjes, broekjes en sokjes opgehaald voor bijna niks, maat 50 en 56 wat dus maar kort gebruikt is. Handig, maar had zelf al een paar dingetjes en m'n moeder heeft ook al geshopt. Gister nog sm met fotootjes van rompertjes.. Hoop echt dat m'n kind niet te groot is, heb al ruim voldoende 50 en 56 nu zeg

.
Heb regelmatig onder in m'n buik een wat zeurend, drukkend gevoel wat na een paar seconden wegtrekt. Voelt als opgezette darm die beweegt. Bedacht me paar dagen terug dat dat waarschijnlijk gewoon baby is die heen en weer schuift

.
Net nog, kom van de wc, zit nog geen 5 min en krijg druk op m'n blaas. Wilde alweer opstaan, maar kreeg nog een paar venijnige steken in m'n blaas (schopjes dus), daarna nam de druk opeens af! Om een paar seconde later weer terug te komen.. Waar is m'n kind allemaal mee bezig daar?

Buiten wat getrappel voor onder in m'n buik voel ik hem dus alleen zo, hij lijkt vooral laag en in de binnenkant te trappen.