Oh sorry, ik zal er rekening mee houden.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef trouwens niks om gamen (behalve haxball en isketch uiteraard), dus hopelijk gaat je volgende review weer over een film.
Bedankt, ik beschouw je als mijn filmmaatjequote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal er rekening mee houden.
Verdedigers zijn dus geen goede voetballers?quote:
verdedigers zijn meestal geen goede voetballers iddquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verdedigers zijn dus geen goede voetballers?
Hm, ik zou eerder zeggen dat slechte verdedigers geen sliding kunnen maken, zou dat niet zo snel koppelen aan de algehele kwaliteiten van een voetballerquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verdedigers zijn meestal geen goede voetballers idd
Ik zou eerder zeggen dat een echt goede verdediger nauwelijks slidings nodig heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik zou eerder zeggen dat slechte verdedigers geen sliding kunnen maken, zou dat niet zo snel koppelen aan de algehele kwaliteiten van een voetballer
Chery speelde vooral voor Chery.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou op man
Chery werd uitgekotst!
Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddelquote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat een echt goede verdediger nauwelijks slidings nodig heeft.
Walgelijk ventje!quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chery speelde vooral voor Chery.
Precies.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |