wat lul jij nou weerquote:Op zondag 23 november 2014 21:40 schreef pionnetje het volgende:
die vervolgens licht gewokt worden in de olie,
Nou, dat dacht ik dus geen moment.quote:Op zondag 23 november 2014 21:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je hem hoort lullen dan denk je dat hij het over de Librije heeft.
Hij heeft waarschijnlijk te diep in het glaasje gekeken en is nu CUL aan het vervuilen.quote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus geen moment.
Ik dacht alleen, wat schrijft die jongen beroerd Nederlands, zou hij niet helemaal goed zijn?
quote:Op zondag 23 november 2014 21:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je hem hoort lullen dan denk je dat hij het over de Librije heeft.
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom iemand zo krom schrijft. Misschien heeft hij een hersenbloeding gehad of misschien is hij Marokkaans of zo. Weet ik veel.quote:
jullie doen nooit zaken met buitenland daarom zeiken jullie zo over een soort wartaal die ik zou spreken?quote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik dacht alleen, wat schrijft die jongen beroerd Nederlands, zou hij niet helemaal goed zijn?
En dan nog altijd zonder geld zittenquote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jullie doen nooit zaken met buitenland daarom zeiken jullie zo over een soort wartaal die ik zou spreken?
, ik zit soms zaken te doen met 4 mensen op skype , eentje uit frankrijk , eentje uit zuid amerika, eentje uit ierland , en ik dus uit nederland! die mensen doen elke dag zaken met mensen in het buitenland dus die gaan niet gelijk zeiken zoals jullie als iemand een zinsopbouwtje verkeerd heeft...
wat een stelletje ratten zijn jullie! en maar doorgaan met bashen hey?quote:Op zondag 23 november 2014 22:19 schreef Woelwater het volgende:
En dan nog altijd zonder geld zittenDe zaken lopen kennelijk niet zo lekker.
Het verband tussen zaken doen met buitenland en het zeiken over wartaal ontgaat mij.quote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jullie doen nooit zaken met buitenland daarom zeiken jullie zo over een soort wartaal die ik zou spreken?
, ik zit soms zaken te doen met 4 mensen op skype , eentje uit frankrijk , eentje uit zuid amerika, eentje uit ierland , en ik dus uit nederland! die mensen doen elke dag zaken met mensen in het buitenland dus die gaan niet gelijk zeiken zoals jullie als iemand een zinsopbouwtje verkeerd heeft...
Is niet te vergelijken.quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef quirina het volgende:
Kapsalon 1800 calorieėn.
Bovendien is t niet smakelijk, kaas patat shoarma en knoflooksaus in 1 bak![]()
Sushi is lekkerder hoor.
Dit is niet goed... als de kaas bovenop gebakken is betekent het dat de knoflooksaus eronder ook mee is gebakkenquote:
Dit dus. De knoflooksaus dien je zelf toe naar eigen inzicht wanneer de kapsalon uit de oven komt.quote:Op zondag 23 november 2014 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit is niet goed... als de kaas bovenop gebakken is betekent het dat de knoflooksaus eronder ook mee is gebakken
ik vind allebij lekker!quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef quirina het volgende:
Kapsalon 1800 calorieėn.
Bovendien is t niet smakelijk, kaas patat shoarma en knoflooksaus in 1 bak
Sushi is lekkerder hoor.
Biefstuk van de albert heyn is niet te hachelen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:40 schreef pionnetje het volgende:
laatste keer was ik in een zaakje en door de crisis hebben zaken steeds vaker belegen patat en dan ook nog eens patat van lage kwaliteit ,,, en het heeft dan te lang open en bloot gelegen, toen had ik een kapsalon besteld, en was echt gewoon niet meer lekker door de dooie patat!
dat heb je trouwens ook steeds vaker bij blanke patatzaken!
ben je toch 2,75 euro kwijt hey, en voor dat geld koop je al bijna bij de AH een heel biestfukje!
Als ergens een kapsalon 2,75 kost zou ik het sowieso niet vertrouwen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:40 schreef pionnetje het volgende:
laatste keer was ik in een zaakje en door de crisis hebben zaken steeds vaker belegen patat en dan ook nog eens patat van lage kwaliteit ,,, en het heeft dan te lang open en bloot gelegen, toen had ik een kapsalon besteld, en was echt gewoon niet meer lekker door de dooie patat!
dat heb je trouwens ook steeds vaker bij blanke patatzaken!
ben je toch 2,75 euro kwijt hey, en voor dat geld koop je al bijna bij de AH een heel biestfukje!
verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Brewdog proefweekendje! Biertjes zijn binnen!
- Brewdog Dead Pony Club
- Brewdog 5AM Saint
- Brewdog Nanny State
- Brewdog Magic Stone Dog
- Brewdog Punk IPA
- Brewdog Jackhammer
- Brewdog Libertine
- Brewdog Hardcore IPA
- Brewdog India Pale Weizen
- Brewdog U-boat
- Brewdog / Mikkeler - I Hardcore You
[ afbeelding ]