ik vind allebij lekker!quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef quirina het volgende:
Kapsalon 1800 calorieën.
Bovendien is t niet smakelijk, kaas patat shoarma en knoflooksaus in 1 bak
Sushi is lekkerder hoor.
Biefstuk van de albert heyn is niet te hachelen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:40 schreef pionnetje het volgende:
laatste keer was ik in een zaakje en door de crisis hebben zaken steeds vaker belegen patat en dan ook nog eens patat van lage kwaliteit ,,, en het heeft dan te lang open en bloot gelegen, toen had ik een kapsalon besteld, en was echt gewoon niet meer lekker door de dooie patat!
dat heb je trouwens ook steeds vaker bij blanke patatzaken!
ben je toch 2,75 euro kwijt hey, en voor dat geld koop je al bijna bij de AH een heel biestfukje!
Als ergens een kapsalon 2,75 kost zou ik het sowieso niet vertrouwen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:40 schreef pionnetje het volgende:
laatste keer was ik in een zaakje en door de crisis hebben zaken steeds vaker belegen patat en dan ook nog eens patat van lage kwaliteit ,,, en het heeft dan te lang open en bloot gelegen, toen had ik een kapsalon besteld, en was echt gewoon niet meer lekker door de dooie patat!
dat heb je trouwens ook steeds vaker bij blanke patatzaken!
ben je toch 2,75 euro kwijt hey, en voor dat geld koop je al bijna bij de AH een heel biestfukje!
verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Brewdog proefweekendje! Biertjes zijn binnen!
- Brewdog Dead Pony Club
- Brewdog 5AM Saint
- Brewdog Nanny State
- Brewdog Magic Stone Dog
- Brewdog Punk IPA
- Brewdog Jackhammer
- Brewdog Libertine
- Brewdog Hardcore IPA
- Brewdog India Pale Weizen
- Brewdog U-boat
- Brewdog / Mikkeler - I Hardcore You
[ afbeelding ]