SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ga denk toch Gundo eerst doen nu ik stats heb vergeleken. Als hij tegenvalt probeer ik wel Müllerquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef rolls-reus het volgende:
Muller was op cm best wel een baasje![]()
Hallo jongens, tijdje hier niet meer geweest.
Ik heb een vraagje over de chemistry cards. Ik snap namelijk wel dat als een speler een chemistry card als "shadow" of "catalyst" heeft, het een "rare" speler wordt. Maar hoeveel stijgt de speler werkelijk. Stel je hebt een Lukaku met hunter. Wat wordt de waarde dan? En waar is dat op gebasseerd?
Sorry dat ik de vraag twee keer stel, ben bang dat niemand de vorige keer het gelezen heeft.![]()
Ligt er aan hoe gewild een speler is met die chemistry style, een CB met hunter zal minder stijgen dan een CB met shadow en bij spitsen weer net andersom.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Euroteller het volgende:
Hallo jongens, tijdje hier niet meer geweest.
Ik heb een vraagje over de chemistry cards. Ik snap namelijk wel dat als een speler een chemistry card als "shadow" of "catalyst" heeft, het een "rare" speler wordt. Maar hoeveel stijgt de speler werkelijk. Stel je hebt een Lukaku met hunter. Wat wordt de waarde dan? En waar is dat op gebasseerd?
En ze stijgen maximaal ongeveer de prijs van zo'n shadow/catalyst kaartje, als je er meer extra voor betaald ben je dom (of lui).![]()
![]()
Wel 7 chem Silva, helaas. Valt wel wat voor te bedenken, maar wil het eerst zo doen. Kan altijd nog IF Müller ipv Gundo en dan Silva LCB en IF Miranda RCB.![]()
7 chem met loyalty & manager?quote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 7 chem Silva, helaas. Valt wel wat voor te bedenken, maar wil het eerst zo doen. Kan altijd nog IF Müller ipv Gundo en dan Silva LCB en IF Miranda RCB.![]()
Weer zo'n halfvolle bronze bankquote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice wij moeten x potje spelenquote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
en wij maar schelden op engelse rot jochiesquote:Op zondag 23 november 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer zo'n halfvolle bronze bank![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dante en Neuer gr grquote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 7 chem Silva, helaas. Valt wel wat voor te bedenken, maar wil het eerst zo doen. Kan altijd nog IF Müller ipv Gundo en dan Silva LCB en IF Miranda RCB.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kiid heet niet voor niets Kiid. Rotterdams rotjochiequote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wij maar schelden op engelse rot jochies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zit verder geen idee achter hoor. Alleen Balotelli gekocht en Pepe voor als een keer rood heb, maar voor de rest wissel ik toch nooitquote:Op zondag 23 november 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer zo'n halfvolle bronze bank![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik met Dante ga spelenquote:. En Neuer vind ik nog geen 5k waard, laat staan wat hij waard is. Gr gr terug
![]()
Waarom dan geen spelers van je 2e team er wegzetten? Scheelt je weer fitness cards.quote:Op zondag 23 november 2014 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit verder geen idee achter hoor. Alleen Balotelli gekocht en Pepe voor als een keer rood heb, maar voor de rest wissel ik toch nooitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zuig piemel.quote:Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met Dante ga spelen. En Neuer vind ik nog geen 5k waard, laat staan wat hij waard is. Gr gr terug
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe niet aan 2e teams, die discussie had ik al eens eerder gehad hierquote:Op zondag 23 november 2014 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan geen spelers van je 2e team er wegzetten? Scheelt je weer fitness cards.. Betaal liever die 700 coins zodat ik met het eerste kan blijven spelen.
![]()
Swaggerhomoquote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 2e teams, die discussie had ik al eens eerder gehad hier. Betaal liever die 700 coins zodat ik met het eerste kan blijven spelen.
Die homo's kunnen alleen met pace spelenquote:Garay - IF Corluka
bohhhhh
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 19:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die homo's kunnen alleen met pace spelenGaray - IF Corluka
bohhhhh
Bazen ja.
Honda op de bankInzaghi
Rami RBZapata CB
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Beide aidsquote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Of
Deze?
[ afbeelding ]
#hatersgonnahate![]()
![]()
Team 1quote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Of
Deze?
[ afbeelding ]
#hatersgonnahate![]()
![]()
Mexes
Hala Madrid !
Guarin is wel een baas
Hala Madrid !
Dodo
Hala Madrid !
nice afgemaakt hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
1e schot op goalquote:
Hala Madrid !
is ie niet blessed?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sorry moest het een keer zeggenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:jij bent echt een mongool he
zie dm
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 23-11-2014 22:09:18 ]![]()
Alles ligt eruit maar daar hoeft blijkbaar geen melding van gemaakt te wordenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
zo even patch 1.14 gedownload van ETS2 en meteen maar wat kilometers gemaaktging weer lekker
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee.quote:Op zondag 23 november 2014 23:47 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 9900. Is normaal een spits, maar nu een CAM.
Heb ik hier goed aan gedaan of niet?
Ik moet weer helemaal inkomen, laatste fut die ik speelde was 12 en 13.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Laat maar hij doet het al, maar neequote:Op zondag 23 november 2014 23:47 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 9900. Is normaal een spits, maar nu een CAM.
Heb ik hier goed aan gedaan of niet?
Ik moet weer helemaal inkomen, laatste fut die ik speelde was 12 en 13.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Voor hoeveel listen?quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laat maar hij doet het al, maar nee![]()
Vond hem gewoon grappig, zo random in een FIFA topic.quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUU!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
oh dacht even dat je me zat uit te lachenquote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vond hem gewoon grappig, zo random in een FIFA topic.![]()
![]()
![]()
Nee man, ETS2 is bazenspelquote:Op maandag 24 november 2014 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dacht even dat je me zat uit te lachen![]()
![]()
ewaquote:Hala Madrid !
Yo!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogguh
Benz 500k
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je zal er nog maar 2 achter de hand hebbenquote:
Correctie: 1. As we speak wordt er eentje verkocht, 498k schoon aan de haak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor de skere boys: er zijn blijkbaar spelers toegevoegd aan de catalogue die je kan lenen. O.a. Pogba, Neuer en AgueroAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Boooohhh...lekker spelers op de pofquote:Op maandag 24 november 2014 07:48 schreef Tim86 het volgende:
Voor de skere boys: er zijn blijkbaar spelers toegevoegd aan de catalogue die je kan lenen. O.a. Pogba, Neuer en Aguero
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mij is het toch bugged. Als ik iets leen uit de catalogue krijg ik die spelers niet. Verdwijnen gewoonquote:Op maandag 24 november 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boooohhh...lekker spelers op de pof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Raarquote:Op maandag 24 november 2014 07:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij is het toch bugged. Als ik iets leen uit de catalogue krijg ik die spelers niet. Verdwijnen gewoon
Ik zie het maar als een mooie kans om Aguero eens te proberen, om te bepalen of ik hem tijdens/na TOTY haal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bug86 strikes again.quote:Op maandag 24 november 2014 07:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij is het toch bugged. Als ik iets leen uit de catalogue krijg ik die spelers niet. Verdwijnen gewoon
IF Welbz viel tegen gister![]()
paal en recht op de keeper aboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JBGSquote:Op maandag 24 november 2014 08:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bug86 strikes again.
IF Welbz viel tegen gister![]()
paal en recht op de keeper aboNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ook dat. Maar dat was al in de review meegenomenquote:
#FreeTrapz![]()
NIF Welbz is vrij matig, dan zou ik ook geen wonderen verwacht van de IF met die karige upgrades tegenwoordig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En toch heb ik best een paar keer tegen hem gespeeld, en vond ik hem toen lastig te verdedigen.quote:Op maandag 24 november 2014 08:19 schreef Tim86 het volgende:
NIF Welbz is vrij matig, dan zou ik ook geen wonderen verwacht van de IF met die karige upgrades tegenwoordig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nif deed het goed in een 4321 opstelling. Nu in 4312 naast RvP ( was veel zuiverder in de afwerking) liep hij ook di maria nog eens aldoor in de wegquote:Op maandag 24 november 2014 08:19 schreef Tim86 het volgende:
NIF Welbz is vrij matig, dan zou ik ook geen wonderen verwacht van de IF met die karige upgrades tegenwoordig.![]()
Maar hopen dat er een paar K op te pakken isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kom hem echt nooit tegen eigenlijk..Zijn physical stats zijn echt super, maar met 3*/3*, brakke workrates, below average finishing en lage curve zijn er in die categorie veel fijnere spelers.quote:Op maandag 24 november 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch heb ik best een paar keer tegen hem gespeeld, en vond ik hem toen lastig te verdedigen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Promessi, Choupo voor die triple link naar KPB en Pogba..zou niet slecht zijn. En Messi om de pack sales wat te boosten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dure dwangneurose heb je dan potsiequote:Op maandag 24 november 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
15k voor die spuuglelijke Vitesse-achtige shirts van El Ittihad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dit is dus aardig fucked up...en hij lijkt alleen maar duurder te wordenquote:Op maandag 24 november 2014 08:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dure dwangneurose heb je dan potsie![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zou ik gewoon wachten tot TOTY ofzo. Of is het een bronze kit?quote:Op maandag 24 november 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dit is dus aardig fucked up...en hij lijkt alleen maar duurder te worden![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
er staat al een minuut generating preview, gvd spannend dit.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Silver. Ik laat hem inderdaad maar even links liggen, en op jacht naar al die andere kitsquote:Op maandag 24 november 2014 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon wachten tot TOTY ofzo. Of is het een bronze kit?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een kutteamquote:Op maandag 24 november 2014 08:38 schreef Alovenac het volgende:
Dit misschien maar eens proberen, 433 met false 9 is ook mogelijk. Maar dat heb ik al eens geprobeerd en was geen succes.
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks van bijzonder, had gewoon zin om een cheap England team te maken voor erbijquote:Op maandag 24 november 2014 08:39 schreef poker4lifee het volgende:
er staat al een minuut generating preview, gvd spannend dit..
![]()
Lijkt NAC welquote:.
Bij nader inzien ga ik hier geen divisie 1 mee winnen nee, dus laat ik de centjes maar lekker op de bank staan en gaan we gewoon verder met BBVA team James en Benzebaasen het Frans/Ligue 1 team
.
![]()
Best veel Engelsen.quote:Op maandag 24 november 2014 08:38 schreef Alovenac het volgende:
Dit misschien maar eens proberen, 433 met false 9 is ook mogelijk. Maar dat heb ik al eens geprobeerd en was geen succes.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je al 2 prima teams hebt, heeft dit volgens mij echt nul komma nul toegevoegde waardequote:Op maandag 24 november 2014 08:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Lijkt NAC wel.
Bij nader inzien ga ik hier geen divisie 1 mee winnen nee, dus laat ik de centjes maar lekker op de bank staan en gaan we gewoon verder met BBVA team James en Benzebaasen het Frans/Ligue 1 team
.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, dus dat gaan we dan ook maar niet doenquote:Op maandag 24 november 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je al 2 prima teams hebt, heeft dit volgens mij echt nul komma nul toegevoegde waarde.
![]()
Maar 2k op de Xbox. Rare Saudi Arabiërs op de PS ook.quote:Op maandag 24 november 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
15k voor die spuuglelijke Vitesse-achtige shirts van El Ittihad![]()
Dat blijkt wel weer ja. Ik ga me beraden op een overstap naar die andere console, want dat scheelt me toch weer 13k. Geen kattepis.quote:Op maandag 24 november 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 2k op de Xbox. Rare Saudi Arabiërs op de PS ook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooie deal. Ik zie het niet zo met zijn positiewijziging (lijkt me niet ideaal als LM/LW), maar zijn prijs is niet voor niets nu 65k. Zal de komende weken dus ook wel weer verder stijgen.quote:Op maandag 24 november 2014 08:56 schreef Apekoek het volgende:
Zou zo'n IF Isco nog wat waard worden? Zojuist eentje voor 52,5k kunnen bemachtigen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja precies, op LM niet echt heel handig, maar je hebt altijd la liga fan boyz die er wel wat mee willen.quote:Op maandag 24 november 2014 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooie deal. Ik zie het niet zo met zijn positiewijziging (lijkt me niet ideaal als LM/LW), maar zijn prijs is niet voor niets nu 65k. Zal de komende weken dus ook wel weer verder stijgen.![]()
mi gustaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Gaat echt niet goed met die Barazite
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sowieso met 3* vind ik hem niet echt ideaalquote:Op maandag 24 november 2014 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooie deal. Ik zie het niet zo met zijn positiewijziging (lijkt me niet ideaal als LM/LW), maar zijn prijs is niet voor niets nu 65k. Zal de komende weken dus ook wel weer verder stijgen.![]()
Daarom verbaas ik me ook over het feit dat mensen dus toch nog 65k voor hem betalen.quote:Op maandag 24 november 2014 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso met 3* vind ik hem niet echt ideaalNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die geen skills gebruiken. Of minder skill-autistisch zijn dan ikquote:Op maandag 24 november 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom verbaas ik me ook over het feit dat mensen dus toch nog 65k voor hem betalen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil nog een leuk skillsquadje maken.
Nope, maarja kennelijk word hij niet veel goedkoper meer. Wanneer is altijd de grootste dip in de IF prijzen, het weekend of deze maandag, dinsdag of de woensdag?quote:Op maandag 24 november 2014 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso met 3* vind ik hem niet echt ideaal![]()
Verschilt echt heel vaak en hangt ook erg af van happy hours.quote:Op maandag 24 november 2014 09:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nope, maarja kennelijk word hij niet veel goedkoper meer. Wanneer is altijd de grootste dip in de IF prijzen, het weekend of deze maandag, dinsdag of de woensdag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verschilt van week tot week. Hangt soms ook af van de HH's. Als er nu geen grote HH's meer komen, zie ik hem echter niet meer dalen.quote:Op maandag 24 november 2014 09:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nope, maarja kennelijk word hij niet veel goedkoper meer. Wanneer is altijd de grootste dip in de IF prijzen, het weekend of deze maandag, dinsdag of de woensdag?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Shaqiri op de kop getikt. 310k voor een CM met hunter erop, kon het niet laten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Turkstation tochquote:Op maandag 24 november 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 2k op de Xbox. Rare Saudi Arabiërs op de PS ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oeh lijkt mij lekker spelen!quote:Op maandag 24 november 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Shaqiri op de kop getikt. 310k voor een CM met hunter erop, kon het niet laten![]()
Speciale Messi een week lang in packs, nou jongens verkoop alle IF's maar.
Pricedrops incoMing.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
EA kan hem ook zomaar ineens vanavond releasen icm een happy hour voor 24uquote:Op maandag 24 november 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Pricedrops incoMing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hij echt een week komt is dat killing voor de prijzen lijkt mij. 24 Uur is te overleven.quote:Op maandag 24 november 2014 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kan hem ook zomaar ineens vanavond releasen icm een happy hour voor 24uPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kunnen ze nou nooit eens ophouden met die klote packceptions van zequote:Op maandag 24 november 2014 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kan hem ook zomaar ineens vanavond releasen icm een happy hour voor 24u![]()
![]()
Mwah, alleen killing icm een hoop happy hours. Alleen die Messi (+Pogba) is niet genoeg.quote:Op maandag 24 november 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als hij echt een week komt is dat killing voor de prijzen lijkt mij. 24 Uur is te overleven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim, hoe lang speel je dit nu al. Een speciale messi is zeker 1 HH en ze zullen er wel een HD of HW van maken.quote:Op maandag 24 november 2014 09:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, alleen killing icm een hoop happy hours. Alleen die Messi (+Pogba) is niet genoeg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet zo emo doen op de vroege ochtend johquote:Op maandag 24 november 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tim, hoe lang speel je dit nu al. Een speciale messi is zeker 1 HH en ze zullen er wel een HD of HW van maken.
Ouwe paniekzaaiertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben er wel blij mee hoorquote:Op maandag 24 november 2014 09:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo emo doen op de vroege ochtend joh
Ouwe paniekzaaiertkan ik nog even een IF sanchez halen, en IF shaq.
#FreeTrapz![]()
Minder dan 1/5e van het aantal goals dat Pele maakte.quote:Op maandag 24 november 2014 09:28 schreef DutchSL het volgende:
Di Natale scoorde zijn 200e goal, waar is zijn speciale IF.![]()
hahaha echt he! jezus wat goed.quote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder dan 1/5e van het aantal goals dat Pele maakte.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HH was in FUT13 voor het laatst volgens mij. Met dubbele kans op een IFquote:Op maandag 24 november 2014 09:31 schreef DutchSL het volgende:
Happy hours bestaan niet eens meer, het is sowieso altijd minstens 24 uur dit jaar toch?![]()
![]()
*Pellequote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder dan 1/5e van het aantal goals dat Pele maakte.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En bijna net zoveel gescoord als Kazim Richards. #DareToVermeer, beste gk van Nederland, gr grquote:![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HH was in FUT13 voor het laatst volgens mij. Met dubbele kans op een IF
Snap niet waarom ze daarmee gestopt zijn![]()
Omdat die Fransman er niet meer is denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
Snap niet waarom ze daarmee gestopt zijn![]()
Sowieso beste GK van Nederland maar ik denk dat je zelfs wel Benelux kan zeggen.quote:Op maandag 24 november 2014 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bijna net zoveel gescoord als Kazim Richards. #DareToVermeer, beste gk van Nederland, gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pele is de troll Pellequote:Op maandag 24 november 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze noemen hem nu de troll Pele.
Denk dat zelfs continent niet is uitgeslotenquote:Op maandag 24 november 2014 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sowieso beste GK van Nederland maar ik denk dat je zelfs wel Benelux kan zeggen.![]()
Incoming is zonder random hoofdletter in het midden kneusjequote:Op maandag 24 november 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Pricedrops incoMing.![]()
En 50x het aantal goals dat Serero in de Eredivisie maakte, your point ?quote:Op maandag 24 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder dan 1/5e van het aantal goals dat Pele maakte.![]()
Oh snap. Burn. Brandblusser.gif. DS2Huilt.pngquote:Op maandag 24 november 2014 09:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En 50x het aantal goals dat Serero in de Eredivisie maakte, your point ?
inb4 hij heeft wel een IF gekregen dus hij is goed.
inb4 hij is beter in passen en controleren
inb4 hij heeft wel een goal tegen Barca gemaakt.
inb4 hij is een teamspeler.
inb4 hij heeft wel Zuid-Afrika naar de Ebolacup geschotenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
The Trapz is on fiyaaaahhhquote:Op maandag 24 november 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh snap. Burn. Brandblusser.gif. DS2Huilt.png
inb4 hij heeft wel Zuid-Afrika naar de Ebolacup geschoten![]()
Serero > Pelle want Serero heeft een IF en Pelle nietquote:Op maandag 24 november 2014 09:46 schreef DutchSL het volgende:
Het was overigens 33.3333333x zoveel, dus dat is nog best goed. Sorry DS2.![]()
![]()
Pelle heeft er wel eentje toch?quote:Op maandag 24 november 2014 09:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Serero > Pelle want Serero heeft een IF en Pelle nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 09:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Incoming is zonder random hoofdletter in het midden kneusjebakkes kut fries
#FreeTrapz![]()
Daar krijgt hij geen speciale IF voor. Het is wel knap dat hij zoveel goals maakt hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 09:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En 50x het aantal goals dat Serero in de Eredivisie maakte, your point ?![]()
Neequote:
Voor al zijn goals nog geen IF gekregen, Long scoort er een keer 2 en hij harkt een IF binnen![]()
![]()
TOTS heeft hij wel joh. FIFA 13 gr grquote:Op maandag 24 november 2014 09:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Serero > Pelle want Serero heeft een IF en Pelle nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In het verleden behaalde resultatenquote:Op maandag 24 november 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TOTS heeft hij wel joh. FIFA 13 gr gr
#FreeTrapz![]()
O ik dacht serieus dat hij bij dat jubileum wel een speciale IF zou krijgen. My badquote:Op maandag 24 november 2014 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar krijgt hij geen speciale IF voor. Het is wel knap dat hij zoveel goals maakt hoor.
Zou Serero er wel eentje krijgen als hij zijn 10e goal maakt?![]()
Het feit dat jij zoveel moeite doet voor een reactie op een post die niet eens over jou gaat is best wel zielig.quote:Op maandag 24 november 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh snap. Burn. Brandblusser.gif. DS2Huilt.png
inb4 hij heeft wel Zuid-Afrika naar de Ebolacup geschoten![]()
Weet je wat pas zielig is.. een telefoonnummer van een meisje vragen via iemand anders op het internet die je dan alleen in je telefoon zet voor de heb.. Creep.quote:Op maandag 24 november 2014 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het feit dat jij zoveel moeite doet voor een reactie op een post die niet eens over jou gaat is best wel zielig.
Het feit dat alle argumenten die Trapz noemde ook daadwerkelijk uit jouw mond hadden kunnen komen is best wel zieligquote:Op maandag 24 november 2014 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het feit dat jij zoveel moeite doet voor een reactie op een post die niet eens over jou gaat is best wel zielig.![]()
Volgens mij mis ik weer een pareltje van een verhaalquote:Op maandag 24 november 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is.. een telefoonnummer van een meisje vragen via iemand anders op het internet die je dan alleen in je telefoon zet voor de heb.. Creep.![]()
Kilometre Jedinakquote:Op maandag 24 november 2014 08:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Promessi, Choupo voor die triple link naar KPB en Pogba..zou niet slecht zijn. En Messi om de pack sales wat te boosten.![]()
![]()
Hij is wel sterk met de kracht die Jedi Nak.
Pogba stijgt nauwelijks ondanks zijn zekere IFik denk niet eens meer dan gewone spelers rond zijn prijs.
![]()
Geduldig wachten op woensdag, of NIFs kopen omdat ze een IF krijgen is uit en wij volgen een oude trendquote:Op maandag 24 november 2014 10:14 schreef DutchSL het volgende:
Hij is wel sterk met de kracht die Jedi Nak.
Pogba stijgt nauwelijks ondanks zijn zekere IFik denk niet eens meer dan gewone spelers rond zijn prijs.
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 10:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee
Voor al zijn goals nog geen IF gekregen, Long scoort er een keer 2 en hij harkt een IF binnenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
KPB:quote:Op maandag 24 november 2014 08:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Promessi, Choupo voor die triple link naar KPB en Pogba..zou niet slecht zijn. En Messi om de pack sales wat te boosten.
Choupo:![]()
![]()
Same. Ik verwacht details in mijn DM of WA.quote:Op maandag 24 november 2014 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik weer een pareltje van een verhaal![]()
Eindelijk iemand die reageert. Was uiteraard bewust.quote:Op maandag 24 november 2014 10:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
KPB: [ afbeelding ]
Choupo: [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf wanneer?quote:Op maandag 24 november 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Pricedrops incoMing.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 10:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die reageert. Was uiteraard bewust.Ik heb al vaak zat een Hybrid geprobeerd te maken met spelers uit Afrikaanse landen om er achter te komen dat die vlag net een subtiel verschil heeft en ze dus helemaal niet linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Same ja. Al zijn de verschillen hier iets subtielerquote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik heb al vaak zat een Hybrid geprobeerd te maken met spelers uit Afrikaanse landen om er achter te komen dat die vlag net een subtiel verschil heeft en ze dus helemaal niet linken.
Ze moeten dat hele Afrika gewoon samenvoegen joh. Net zo handig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scheelt nog dat er geen Senegalees bij Schalke zitquote:Op maandag 24 november 2014 10:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
KPB: [ afbeelding ]
Choupo: [ afbeelding ]
Al die neg ehh vlaggen lijken op elkaar.![]()
Sjon roept heel veel, maar het meeste is nergens op gebaseerdquote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
OK! Waar heb je deze special messi wijsheden over deze week gelezen dan?
Er is nog niets bekend over een speciale Messi en al helemaal niet over de release (wanneer en hoe lang in packs). Maar de kans dat er een speciale Messi komt lijkt vrij groot gezien de connectie tussen EA en Messi (zou ook niet de eerste zijn). Ik verwacht hem eigenlijk vanavond, maar hij kan ook zomaar gewoon in TOTW zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pfff wat heb ik een kater van het weekend, en dan bedoel ik niet van het voetbal wat ik zaterdag in de Kuip heb gezien. Dat was ook om te janken.
Maar is er een Tinder part 2 aan Trapz zijn reactie te zien of?![]()
Precies, beetje lebensraum voor Kony en de zijnen.quote:Op maandag 24 november 2014 10:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same ja. Al zijn de verschillen hier iets subtieler
Ze moeten dat hele Afrika gewoon samenvoegen joh. Net zo handig.![]()
Trapz houdt zich angstvallig stil, stilte voor de storm dusquote:Op maandag 24 november 2014 10:44 schreef vanpers het volgende:
Pfff wat heb ik een kater van het weekend, en dan bedoel ik niet van het voetbal wat ik zaterdag in de Kuip heb gezien. Dat was ook om te janken.
Maar is er een Tinder part 2 aan Trapz zijn reactie te zien of?![]()
Mijn Post was gebaseerd op de geplaatste TOTW prediction. Vandaar ook dat ik riep dat hij een week in packs zit.quote:Op maandag 24 november 2014 10:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sjon roept heel veel, maar het meeste is nergens op gebaseerd
Er is nog niets bekend over een speciale Messi en al helemaal niet over de release (wanneer en hoe lang in packs). Maar de kans dat er een speciale Messi komt lijkt vrij groot gezien de connectie tussen EA en Messi (zou ook niet de eerste zijn). Ik verwacht hem eigenlijk vanavond, maar hij kan ook zomaar gewoon in TOTW zitten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Freire is er dit keer niet betrokken?quote:Op maandag 24 november 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trapz houdt zich angstvallig stil, stilte voor de storm dus![]()
Leaf me aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Freire het volgende:
Leaf me aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Freire het volgende:
Leaf me aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Die maak ik wel vaker hoor, internet bully.quote:
Wacht maar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die maak ik wel vaker hoor, internet bully.
Wacht maar.TR gemacht voor een bedreiging.
Waar bedreig ik hem dan?quote:Op maandag 24 november 2014 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]TR gemacht voor een bedreiging.
#FreeTrapz![]()
quote:gr grquote:Op maandag 24 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wacht maar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wacht maar?quote:Op maandag 24 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wacht maar.![]()
![]()
Wachten is toch geen bedreigen manquote:
#FreeTrapz![]()
Waar moet 'ie op wachten dan?quote:Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wachten is toch geen bedreigen man![]()
Jawel dat zei Mohamed B tegen Theo van Gogh en je weet zelf wel wat er hem is overkomen.quote:Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wachten is toch geen bedreigen manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tot internet bullying eindelijk eens aangepakt gaat worden.quote:
#zhanoraaptzeepjesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er moet over sommige personen duidelijk even gebabbeld worden met de modjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij is het telefoonnummer van iemand anders.. geen profielfoto.quote:Op maandag 24 november 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is.. een telefoonnummer van een meisje vragen via iemand anders op het internet die je dan alleen in je telefoon zet voor de heb.. Creep.![]()
Alsof iedereen in WA een profielfoto heeft.quote:Op maandag 24 november 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het telefoonnummer van iemand anders.. geen profielfoto.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op maandag 24 november 2014 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof iedereen in WA een profielfoto heeft.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
Je kan alleen een profielfoto zien als ze jouw nummer ook in haar telefoon heeft gr grgewoon
#FreeTrapz![]()
zelden zo'n domme opmerking gehoord.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is echt waar analfabeetquote:Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zelden zo'n domme opmerking gehoord.![]()
![]()
Beetje de pot die de ketel verwijt dat hij dom is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is serieus, NIET WAAR.quote:
en daar heeft analfabetisme niets mee te maken
#FreeTrapz![]()
Valt me van je tegen tim, dat ook jij je verlaagt tot dit niveau.quote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Beetje de pot die de ketel verwijt dat hij dom isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet waarquote:
Maar Sjonnie is wel een beetje over zijn theewater heen ofnie?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh het dagelijkse Sjon bashuurtje is begonnen bohhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is maar een geintje hoor lieverd, ik heb niks tegen jequote:Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Valt me van je tegen tim, dat ook jij je verlaagt tot dit niveau.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Rene van Dieren?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sjon is zo dom dat zelfs google translate hem niet kan vertalen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is dan iemand die die instellingen daarvoor heeft veranderd, want normaal gesproken zie je die foto ook al voor iemand anders jou heeft toegevoegdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sjon is zo dom dat zelfs google translate hem niet kan vertalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
The walking dead btwWat een kutaflevering
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja anders gaan ze allemaal op mij dat wil ik ook niet. Ik ben een kuddedier.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan is het in dit geval dus alsnog waarquote:Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan iemand die die instellingen daarvoor heeft veranderd, want normaal gesproken zie je die foto ook al voor iemand anders jou heeft toegevoegd![]()
![]()
Thnx voor de backupquote:Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan iemand die die instellingen daarvoor heeft veranderd, want normaal gesproken zie je die foto ook al voor iemand anders jou heeft toegevoegd
#FreeTrapz![]()
Oke. Nou dan stel ik voor dat jullie mij maar even aanpakken. Het moet eens klaar zijn met die Sjonbash. Doodgoeie jongen.quote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze allemaal op mij dat wil ik ook niet. Ik ben een kuddedier.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dat geval van DS, ja dat kan wel dan jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is het in dit geval dus alsnog waar
Elke dag![]()
Ik ga maar even uitloggen voordat het hele zwikje komt.quote:Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Oh het dagelijkse Sjon bashuurtje is begonnen bohh
Kami, Speknek, Litmoaner.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is het in dit geval dus alsnog waar![]()
Lekker boeiendquote:Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ga maar even uitloggen voordat het hele zwikje komt.
Kami, Speknek, Litmoaner.gewoon blijven als een baws.
Alle ballen in... uh op Trapz.quote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze allemaal op mij dat wil ik ook niet. Ik ben een kuddedier.![]()
Werkt dat programma "cheat engine" met bronze spelers voor 150 bin nog? of kan dat niet meer met de webapp?![]()
MrvanTrapz is zo dom dat hij met zijn surfplank naar het strand ging om naar www.fok.nl te surfen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sympathieke jongen die POTSquote:Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Nou dan stel ik voor dat jullie mij maar even aanpakken. Het moet eens klaar zijn met die Sjonbash. Doodgoeie jongen.
E: 600K cash wat er mee te doen
#FreeTrapz![]()
Neequote:Op maandag 24 november 2014 11:31 schreef Euroteller het volgende:
Werkt dat programma "cheat engine" met bronze spelers voor 150 bin nog? of kan dat niet meer met de webapp?![]()
![]()
MrvanTrapz is zo dom dat hij een vis probeerde te doden door hem te laten verdrinken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef Freire het volgende:
MrvanTrapz is zo dom dat hij liever met CSKA speelt dan met Seatle Sounders
Hoe slecht is dat Zondag met Lubach!
Elke dag![]()
MrvanTrapz is zo dom dat hij niet weer waar TT het over heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Soort Nederlandse versie van Daily show, maar het is echt te achterlijk voor woordenquote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MrvanTrapz is zo dom dat hij niet weer waar TT het over heeft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit weekend nog een mooie serie voor DS2 gekeken.
Masters of Sex, veel tieten
#FreeTrapz![]()
Oh net zoals die faal show met Jan Jaap van der Wal?quote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Soort Nederlandse versie van Daily show, maar het is echt te achterlijk voor woordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat jij meer naar Eigen huis en tuin, klussen met kijkers en Rob's grote tuinverbouwing zou kijken.quote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
Masters of Sex, veel tietenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die was nog 100x leuker dan ditquote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh net zoals die faal show met Jan Jaap van der Wal?Dit zijn alleen maar domme woordgrapjes. En ik vind woordgrappen best leuk maar dit is zo slecht
Ik vertrekvogel hihihahahahohohDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bob de bouwerquote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij meer naar Eigen huis en tuin, klussen met kijkers en Rob's grote tuinverbouwing zou kijken.![]()
Ik dacht dat Omni dit postte.quote:Op maandag 24 november 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MrvanTrapz is zo dom dat hij met zijn surfplank naar het strand ging om naar www.fok.nl te surfen.![]()
Ben je nou gewoon nog verder aan het appen met die lekkere chick? Weet ze inmiddels dat je aan de andere kant van Nederland woontquote:![]()
![]()
EH&Tquote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij meer naar Eigen huis en tuin, klussen met kijkers en Rob's grote tuinverbouwing zou kijken.bazen programma, en die mensen die hun droomhuis in het buitenland gaan bouwen vind ik wel altijd mooi om te kijken
en discovery met building things
#FreeTrapz![]()
Ik moest wel lachen somsquote:Op maandag 24 november 2014 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was nog 100x leuker dan ditDit zijn alleen maar domme woordgrapjes. En ik vind woordgrappen best leuk maar dit is zo slecht
Ik vertrekvogel hihihahahahohoh
"En dit komt dus blijkbaar níet door de joden" zoiets
En ik moest wel lachen om die karaokezooii'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Daar heeft mijn broer 1 aflevering van gezien en ik ookquote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
Masters of Sex, veel tieten![]()
![]()
Dacht ik al.quote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EH&Tbazen programma, en die mensen die hun droomhuis in het buitenland gaan bouwen vind ik wel altijd mooi om te kijken
en discovery met building things
Wankiepankiequote:Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heeft mijn broer 1 aflevering van gezien en ik ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kunnen jullie met elkaar experimenterenquote:Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heeft mijn broer 1 aflevering van gezien en ik ook![]()
Neequote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon nog verder aan het appen met die lekkere chick? Weet ze inmiddels dat je aan de andere kant van Nederland woont
Ik begin het gesprek trouwens ook nooit meer, maar kan altijd van pas komen als ik over een maand of 2 in Friesland benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee
Ik begin het gesprek trouwens ook nooit meer, maar kan altijd van pas komen als ik over een maand of 2 in Friesland benDit is toch die lekkere, die Zhano ook even onder zijn naam had staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nu bezig met het rapport en Karel zei ineens 'push-systeem' dus ik kon het niet laten om dit in het rapport te zetten.
2.1.5 Puush-systeem
Dit is een eenvoudige methode om screenshots te maken. Je drukt op ctrl + shift + 4 en je selecteert waar je een screenshot van wil maken. Daarna is de puush compleet en je kunt de link plakken en posten op een forum of ergens anders. Het is ook mogelijk om gifs te maken, hiervoor wordt het programma GifCam gebruikt. Dan kun je bijvoorbeeld een gif maken van hoe je een speler van Feyenoord quick sellt (bijvoorbeeld Clasie)![]()
Is Karel degene met wie je afstudeert?quote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu bezig met het rapport en Karel zei ineens 'push-systeem' dus ik kon het niet laten om dit in het rapport te zetten.
2.1.5 Puush-systeem
Dit is een eenvoudige methode om screenshots te maken. Je drukt op ctrl + shift + 4 en je selecteert waar je een screenshot van wil maken. Daarna is de puush compleet en je kunt de link plakken en posten op een forum of ergens anders. Het is ook mogelijk om gifs te maken, hiervoor wordt het programma GifCam gebruikt. Dan kun je bijvoorbeeld een gif maken van hoe je een speler van Feyenoord quick sellt (bijvoorbeeld Clasie)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, terwijl hij niet zo heet (maar zijn echte naam mag niet genoemd worden)quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is Karel degene met wie je afstudeert?![]()
Net als SMLENOquote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij niet zo heet (maar zijn echte naam mag niet genoemd worden)![]()
En niet alleen afstudeertquote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is Karel degene met wie je afstudeert?![]()
![]()
Die shit over Nederland als Belastingparadijs is wel grappig, en relevantquote:Op maandag 24 november 2014 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen soms
"En dit komt dus blijkbaar níet door de joden" zoiets
En ik moest wel lachen om die karaokezooiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee dat was Renskequote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dit is toch die lekkere, die Zhano ook even onder zijn naam had staan?![]()
![]()
ik ga een YT kanaal beginnen over SMLZO, gaat echt groots worden
#FreeTrapz![]()
sommige mensen letten zelden op?quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga een YT kanaal beginnen over SMLZO, gaat echt groots worden![]()
Sommige mensen likken Zhano's oor?quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga een YT kanaal beginnen over SMLZO, gaat echt groots wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen likken Zhano's oor?
Fixed.quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen likken Zhano's oorOdolPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
One luv bbyquote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen likken Zhano's oor?
Kan nu trouwens overstappen voor de richtingen PotS en DSL![]()
![]()
Koffie staat klaarquote:Op maandag 24 november 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
One luv bby
Kan nu trouwens overstappen voor de richtingen PotS en DSL
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bby don't hurt me, Don't hurt me no morequote:Op maandag 24 november 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
One luv bby
Kan nu trouwens overstappen voor de richtingen PotS en DSLRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan kom je eerst langs Ozztown.quote:Op maandag 24 november 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
One luv bby
Kan nu trouwens overstappen voor de richtingen PotS en DSL
Hebben jullie ook kippen in Friesland of alleen koeien? Want je gaat dwars door vogelgriep hq.![]()
Arme Renske,quote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Freire het volgende:
[..]
How do you know?
En Renske is al met Ajacied7 aan het datenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je toch bij het stadion bent kan je toch zelf wel even kijken aan de achterkant....Niet zo lui doen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
Kami ben je aan het werk? Heb cash geld bij..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kom chillen @ DHquote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
Kami ben je aan het werk? Heb cash geld bij..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He speknekquote:ook goeie morgen he
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: