abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146921068
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)

De FUT SC speltips/regels.

Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc

pi_146921107
Oke DAAAAG
pi_146921296
-

[ Bericht 100% gewijzigd door aarsman op 23-11-2014 12:29:27 ]
pi_146921301
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:34 schreef aarsman het volgende:
Iemand interesse in coins voor de ps3/ps4? heb er ruim 700,000. Mogen weg voor een euro of 40!
:')

Op vipcoinsfifa krijg je voor 40 euro het dubbele
pi_146921311
Zijn er meer mensen hier met de geweldige Dubsmash app? *O* *O* _O-
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_146921487
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:35 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er meer mensen hier met de geweldige Dubsmash app? *O* *O* _O-
hell no
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_146921528
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:45 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

hell no
Geniaal man _O_
pi_146921654
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:48 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Geniaal man _O_
Echt 3x leuk ofzo lijkt me :P
pi_146921782
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:

[..]

Echt 3x leuk ofzo lijkt me :P
Ik vermaak me er goed mee hoor, beetje mn vrienden vervelen
pi_146921803
quote:
Iemand interesse in coins voor de ps3/ps4? heb er ruim 700,000. Mogen weg voor een euro of 40!
Ok, dan kies ik voor een euro.
pi_146921909
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ok, dan kies ik voor een euro.
kutvent
pi_146921995
quote:
Handelaartje in spé hier
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_146922032
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie :W

geen speciale messi :') EA :')
Bron? Of komt er weer poep uit je bakkes :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146922056
PSV met Maher ipv Hendrix in een lastige uitwedstrijd

pi_146922082
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
PSV met Maher ipv Hendrix in een lastige uitwedstrijd

[ afbeelding ]
En bij Groningen denken ze nu dat de buit al binnen is.

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146922205
bohh, ik heb ineens 850k op de FUT bank staan. Maar wat nu..

Wil iets maken met Suarez, maar die man is wel konkoduur weer nu. En wil 4321 (of een 4-3-3 variant) misschien toch een herkansing geven.

Zoiets lijkt me wel bazig, al is deze variant wellicht wat aanvallend...en sowieso te duur. Heb genoeg shit te verkopen, maar dit is 1.6 miljoen ofzo..

Zit nog te denken aan een andere LCM en LB..zijn best wel wat opties. Ramires + Luis de beste, maar die zitten al in een ander team. Melo + Motta, Fernandinho + Clichy etc. Of Gundogan + Duitse LB. Dan kan ik al bezuinigen op Neuer :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922225
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef Tim86 het volgende:

Wil iets maken met Suarez, maar die man is wel konkoduur weer nu. En wil 4321 (of een 4-3-3 variant) misschien toch een herkansing geven.

[ afbeelding ]

Zoiets lijkt me wel bazig, al is deze variant wellicht wat aanvallend...en sowieso te duur. Heb genoeg shit te verkopen, maar dit is 1.6 miljoen ofzo..

Zit nog te denken aan een andere LCM en LB..zijn best wel wat opties. Ramires + Luis de beste, maar die zitten al in een ander team. Melo + Motta, Fernandinho + Clichy etc. Dan kan ik al bezuinigen op Neuer :P
Wat een aidsteam.
pi_146922247
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:

[..]

Wat een aidsteam.
Omdat er geen Servische silver bij zit?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922276
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Omdat er geen Servische silver bij zit?
Dat telt uiteraard mee, maar is niet het grootste probleem.
pi_146922292
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:27 schreef Zhano het volgende:

[..]

Dat telt uiteraard mee, maar is niet het grootste probleem.
Vertel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922316
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vertel?
Ik wil het je wel vertellen, maar ik weet niet of je de waarheid aankunt.

pi_146922345
quote:

[ afbeelding ]

Zit nog te denken aan een andere LCM en LB..zijn best wel wat opties. Ramires + Luis de beste, maar die zitten al in een ander team. Melo + Motta, Fernandinho + Clichy etc. Of Gundogan + Duitse LB. Dan kan ik al bezuinigen op Neuer :P
Besparen op Neuer? Ik zou hem houden, je wint wedstrijden met die kerel in het doel.
Alaba + Luiz Gustavo zou kunnen, heb je verdedigend wat meer stabiliteit op je middenveld en een goede LB.
pi_146922350
quote:

[ afbeelding ]

"Ineens"

Neymar en Suarez zijn het wel 100 procent waard ^O^ En in 4321 is Suarez tot nu toe wel het beste geweest bij mij
pi_146922361
quote:

[ afbeelding ]

Suarez is echt gruwelijk goed bij mij. 11 wedstrijden, 40 goals en 1 ( :') ) assist. Moet wel zeggen dat tot in tegenstelling van mijn vorige team dat ik hem wat meer zoek en mijn vleugels minder.

Iniesta 10 wedstrijden en 8 goals en 18 assists en nog heb ik mijn twijfels bij hem _O-
Dag knapste man van FOK!
pi_146922363
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:29 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik wil het je wel vertellen, maar ik weet niet of je de waarheid aankunt.

[ afbeelding ]
Ah, gaan we die kant op. Ik dacht even dat er daadwerkelijk argumenten zouden komen in plaats van een alle teams zijn kut, FIFA is kut, kut is kut post. Dan maar de blue pill ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922377
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ah, gaan we die kant op. Ik dacht even dat er daadwerkelijk argumenten zouden komen in plaats van een alle teams zijn kut, FIFA is kut, kut is kut post. Dan maar de blue pill ;(
Sorry dat ik je teleurstel :D Voor zover het kan lijkt het me wel een OK team hoor ^O^
pi_146922420
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:32 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

"Ineens"

Neymar en Suarez zijn het wel 100 procent waard ^O^ En in 4321 is Suarez tot nu toe wel het beste geweest bij mij
Ja ineens, want IF Benzema en IF Chiellini zijn verkocht :P
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 12:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Besparen op Neuer? Ik zou hem houden, je wint wedstrijden met die kerel in het doel.
Alaba + Luiz Gustavo zou kunnen, heb je verdedigend wat meer stabiliteit op je middenveld en een goede LB.
Neuer is 3 ton en dat is wel een beste besparing. Team is nu echt een half miljoen te duur ofzo eigenlijk. 2 ton erbij fixen lukt nog wel, maar dit zou wel veel schelen. Luiz Gustavo zat ik ook aan te denken ja, maar die is voetballend wel vrij brak. Denk dat het Fernandinho gaat worden. Of yolo'en met fitnesskaartjes voor Ramires en Luis, maar dat zal wel irritant worden (en gezeik met blessures).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922490
Ik zou besparen door Melo-Motta, Subotic-Weidenfeller. Op Weidenfeller na allemaal gehad en zijn prima, Melo erg goed zelfs.
Weidenfeller-Subotic-Sokratis driehoekje wel in een team gezet ipv Castan-Manolas-De Sanctis, maar nog niet mee gespeeld.
pi_146922534
St Patricks Day moet dit jaar toch haast wel een gigantische flop worden voor sommige mensen. De prijzen van IF Ieren zijn nu al zo debiel..en het is over 5 maanden ofzo pas :')

Zelfs een O'Shea van 9.5k al naar 21k :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922583
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou besparen door Melo-Motta, Subotic-Weidenfeller. Op Weidenfeller na allemaal gehad en zijn prima, Melo erg goed zelfs.
Weidenfeller-Subotic-Sokratis driehoekje wel in een team gezet ipv Castan-Manolas-De Sanctis, maar nog niet mee gespeeld.
Ja, wel het proberen waard opzich. Alleen Weifenfehler vond ik niet echt top toen ik hem had, maar dat was een erg kleine sample. Wil eigenlijk gewoon weer voor Hummelsbaas gaan, maar dat lijkt me dit jaar echt niet verstandig. Met zijn pace, agility en balance.

Ik heb wel echt teringveel blessures sinds gisteren ofzo..meer mensen last van? Iedere wedstrijd minimaal 1 en vaak 2 of meer spelers en ook regelmatig voor meer dan 1 wedstrijd :')

Net alsof er ook blessure momentum is. Soms heel lang niks en dan ineens non stop.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922601
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Weifenfehler
hihi i c whut u did thr
pi_146922612
quote:

Ik heb wel echt teringveel blessures sinds gisteren ofzo..meer mensen last van? Iedere wedstrijd minimaal 1 en vaak 2 of meer spelers en ook regelmatig voor meer dan 1 wedstrijd :')
Nee geen last van.
  zondag 23 november 2014 @ 12:44:19 #33
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_146922619
Hoesen ;(
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_146922636
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:43 schreef Zhano het volgende:

[..]

hihi i c whut u did thr
:$

Hij ziet er ook niet uit als een keeper. Meer als de spits van een studententeam die iets teveel zuipt en bitterballen eet ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922643
Leuke beginfase wel in Grunn :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 12:45:49 #36
284871 DarkSonic2
pi_146922659
quote:

[..]

Net alsof er ook blessure momentum is. Soms heel lang niks en dan ineens non stop.
De laatste tijd wel vrij vaak ja. En bijna altijd leg.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_146922690
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

De laatste tijd wel vrij vaak ja. En bijna altijd leg.
Ja, dat sowieso. 9 vd 10 keer is het leg en anders is het upper body of knee. Sowieso nooit arm of head :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922698
Jetro had bijna een Schelvis momentje :D _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922768
Wat je ook doet tim, niet voor de achterhoede marcelo - ramos - boateng - pisvlek gaan :'( wat was dat een gatenkaas bij mij achterin zeg
pi_146922825
Jetro had al twee assists moeten hebben, kut Maher.
pi_146922850
Ik word zo moe van die Narsingh :r
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_146922855
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:50 schreef rolls-reus het volgende:
Wat je ook doet tim, niet voor de achterhoede marcelo - ramos - boateng - pisvlek gaan :'( wat was dat een gatenkaas bij mij achterin zet
Marcelo vind ik sowieso een draak. Die heeft al jaren een hidden stat/trait dat hij niet op eigen helft mag komen.

Zo hey, mijn spitsenduo van mijn Franse team lijkt wel 10 jaar ouder geworden met die nieuwe webapp foto's trouwens _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922861
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:50 schreef rolls-reus het volgende:
Wat je ook doet tim, niet voor de achterhoede marcelo - ramos - boateng - pisvlek gaan :'( wat was dat een gatenkaas bij mij achterin zeg
Niet zo gek met drie van de vier verdedigers die high attacking work rate hebben.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146922870
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Marcelo vind ik sowieso een draak. Die heeft al jaren een hidden stat/trait dat hij niet op eigen helft mag komen.

Zo hey, mijn spitsenduo van mijn Franse team lijkt wel 10 jaar ouder geworden met die nieuwe webapp foto's trouwens _O-
Nieuwe webapp fotos?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_146922880
Ohja lol zie het bij Lacazette idd _O- Waarom dat nou weer
Elke dag
pi_146922884
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nieuwe webapp fotos?
Wtf kun je daar niet aan snappen? _O- Gister ook al iemand.
pi_146922887
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nieuwe webapp fotos?
Ja, veel spelers hebben nu andere foto's in de webapp. Weet ook niet waarom. Op console zie je nog de oude.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922888
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Niet zo gek met drie van de vier verdedigers die high attacking work rate hebben.
Workrates maken helemaal niks uit met die instructions die je kan instellen ;)
pi_146922906
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:

[..]

Wtf kun je daar niet aan snappen? _O- Gister ook al iemand.
Ik snap wel wat dat betekent, ik snap niet waarom die er zijn :')
Elke dag
pi_146922907
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:56 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Workrates maken helemaal niks uit met die instructions die je kan instellen ;)
Na 2 wedstrijden heb ik daar al geen zin meer in. En de paar keer dat ik het doe klikken ongeduldige pubers me weg omdat ze 10 sec wachten te lang vinden :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146922914
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik snap wel wat dat betekend, ik snap niet waarom die er zijn :')
Als je een bug vrij spel hebt hou je mooi wat tijd over om dit soort dingen te regelen. Leuk toch :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 12:58:07 #52
284871 DarkSonic2
pi_146922934
Ikeme is gewoon wit op zijn nieuwe foto.
pi_146922937
De CB Boateng heeft geen high att., zijn broer wel.
pi_146922969
IF Groningen keeper, damn.
pi_146922976
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Na 2 wedstrijden heb ik daar al geen zin meer in. En de paar keer dat ik het doe klikken ongeduldige pubers me weg omdat ze 10 sec wachten te lang vinden :P
Ik deed het alleen met 433 en 4321 en daar werkte het voor de voorhoede wel heel goed. Ik had het idee dat Robben en Neymar veel meer voor de goal kwamen en meer loopacties gingen maken.
pi_146922997
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Elke dag
pi_146923001
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik snap wel wat dat betekent, ik snap niet waarom die er zijn :')
Jaja, je bent gewoon een domme kut.
  zondag 23 november 2014 @ 13:00:28 #58
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_146923012
Filipe Luis en zijn freekicks _O_
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_146923015
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
De CB Boateng heeft geen high att., zijn broer wel.
Jammer dat ze niet dubbel linken ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923018
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef Zhano het volgende:

[..]

Jaja, je bent gewoon een domme kut.
Gelukkig niet zo dom als slagveer :r
Elke dag
pi_146923031
Ik deed het alleen met Luiz Gustavo dat die niet mee moest gaan bij aanvallen, maar hij ging gewoon wel mee (en dan heeft hij nog med/high ook).
pi_146923052
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef BDIL het volgende:
Filipe Luis en zijn freekicks _O_
Dit jaar kan je ze zelfs door Cillessen laten nemen en dan scoor je nog regelmatig :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:02:09 #63
284871 DarkSonic2
pi_146923059
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik deed het alleen met Luiz Gustavo dat die niet mee moest gaan bij aanvallen, maar hij ging gewoon wel mee (en dan heeft hij nog med/high ook).
Ik snap er ook niks van, Molina gaat met zijn low-high ook gewoon mee naar voren.
pi_146923071
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:59 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Ik deed het alleen met 433 en 4321 en daar werkte het voor de voorhoede wel heel goed. Ik had het idee dat Robben en Neymar veel meer voor de goal kwamen en meer loopacties gingen maken.
Of het werkt, of het placebo effect heeft geholpen. Win-Win.

Aan het begin dacht iedereen ook dat het zoveel uitmaakte, maar toen werden die instellingen helemaal niet opgeslagen door een bug (die bij die vorige patch verholpen is).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923072
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Gelukkig niet zo dom als slagveer :r
  zondag 23 november 2014 @ 13:02:52 #66
354558 BDIL
pi_146923076
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit jaar kan je ze zelfs door Cillessen laten nemen en dan scoor je nog regelmatig :P
Viel bij mij best tegen. Met hem boeit de afstand niet :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
pi_146923106
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 13:02 schreef BDIL het volgende:

[..]

Viel bij mij best tegen. Met hem boeit de afstand niet :)
Ik zie serieus nu pas dat hij er ook best aardige stats voor heeft. Ik zit in mijn team altijd te kutten, maar een linkspoot met een redelijke trap is best handig :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:05:24 #68
354558 BDIL
pi_146923143
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zie serieus nu pas dat hij er ook best aardige stats voor heeft. Ik zit in mijn team altijd te kutten, maar een linkspoot met een redelijke trap is best handig :)
Hij was bij mij standaard freekick taker en toch koos ik Schurrle, die vervolgens alles miste. Toen gaf ik hem de kans en stelde hij niet teleur :) :P
Hala Madrid !
pi_146923145
FOX stagiair is ook weer los:

Ik zie zelfs een Windows element rechtsboven in die 2e, wat een gepruts _O-
  zondag 23 november 2014 @ 13:06:09 #70
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146923168
FK moet je nemen met IF gylfi _O_
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  zondag 23 november 2014 @ 13:06:42 #71
354558 BDIL
pi_146923179
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die 2e foto is gejat van Sport1 _O-
Hala Madrid !
pi_146923181
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 13:05 schreef BDIL het volgende:

[..]

Hij was bij mij standaard freekick taker en toch koos ik Schurrle, die vervolgens alles miste. Toen gaf ik hem de kans en stelde hij niet teleur :) :P
Ik wil ze nemen met Alexis, maar net als vorig jaar saved hij die dingen niet als je een IF aanwijst bij je set-plays, dus dan komt Luis ook steeds standaard achter de bal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923182
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

hodii dem photoshopskills _O_
  zondag 23 november 2014 @ 13:07:12 #74
354558 BDIL
pi_146923195
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik wil ze nemen met Alexis, maar net als vorig jaar saved hij die dingen niet als je een IF aanwijst bij je set-plays, dus dan komt Luis ook steeds standaard achter de bal.
Het is een teken :D
Hala Madrid !
pi_146923224
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D

Die tekstschrijvers voor die promo's zijn ook zo teringslecht. Net als laatst met Man City - Man Utd

Was het Man day bij FOX. Met Man-uel Pellegrini vs Man-ager Van Gaal :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:08:19 #76
284871 DarkSonic2
pi_146923225
Wellington Silva is trouwens ook erg duur geworden.. bijna 140k :o
pi_146923229
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 13:07 schreef BDIL het volgende:

[..]

Het is een teken :D
dat tim gay is?
pi_146923248
Ik vind Suarez zijn manier van vrije trappen nemen irritant. Wil eigenlijk een andere daarvoor
Dag knapste man van FOK!
pi_146923256
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik van Maher }:|
  zondag 23 november 2014 @ 13:10:11 #80
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146923272
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, veel spelers hebben nu andere foto's in de webapp. Weet ook niet waarom. Op console zie je nog de oude.
Vorig jaar was het andersom. _O- Weet nu niet of ik ze op WeFUT ook moet updaten...
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146923313
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:09 schreef Kiid het volgende:
Ik vind Suarez zijn manier van vrije trappen nemen irritant. Wil eigenlijk een andere daarvoor
Met Ronaldo kon ik ook nooit een vrije trap scoren met die rare trap. Ibra net zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923333
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:10 schreef Reemi het volgende:

[..]

Vorig jaar was het andersom. _O- Weet nu niet of ik ze op WeFUT ook moet updaten...
Vorig jaar waren old gen foto's ook anders dan next gen. Weet niet of dat dit jaar ook zo is. Ze zullen dit op de consoles nog wel gaan doorvoeren lijkt me..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:13:59 #83
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_146923341
Back-to-back win div 1 :)
pi_146923377
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Back-to-back win div 1 :)
Wat voor team heb je atm?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923403
Narsingh _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923436
Het had al 2-5 moeten staan _O-
pi_146923445
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:09 schreef Kiid het volgende:
Ik scoor juist alles met hem _O_
ik vind die van Toure en Balo erg kut, die staan heel schuin voor de bal.

Bale's vrije trappen zijn de beste vind ik :9
pi_146923460
In FIFA was dit een pingel :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923470
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:18 schreef Tim86 het volgende:
In FIFA was dit een pingel :')
FIFA met echt voetbal vergelijken. :')
pi_146923503
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

FIFA met echt voetbal vergelijken. :')
Gala gaat wel lekker he :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146923545
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 13:17 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Ik scoor juist alles met hem _O_
ik vind die van Toure en Balo erg kut, die staan heel schuin voor de bal.

Bale's vrije trappen zijn de beste vind ik :9
Ik vond Robben wel fijn. Gister wel een vrije trap van halverwege het middenveld gescoord met Suarez. Was wel mijn verste ooit denk ik.

Nadeel van Bale vind ik echt dat hij zo lomp aanvoelt
Dag knapste man van FOK!
pi_146923623
vanavvonnnnn ac milan inter
pi_146923628
Hey Timmy, Slagveer kopen als vervanger van Narsingh? :D
pi_146923697
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:25 schreef Zhano het volgende:
Hey Timmy, Slagveer kopen als vervanger van Narsingh? :D
Ja is goed, speel liever met 10 man dan gewoon met 11 waaronder Narsingh :r
Elke dag
pi_146923730
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja is goed, speel liever met 10 man dan gewoon met 11 waaronder Narsingh :r
Is dat niet hetzelfde dan?
pi_146923735
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde dan?
Nee want Narsingh verspeelt de bal nog :r
Elke dag
pi_146923827
IF Tevez alweer bijna 300k terwijl de SIF nauwelijks gestegen is _O_
Elke dag
pi_146923845
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gala gaat wel lekker he :P
Heerlijk ja, hebben een doelsaldo van -2 en staan gewoon op de tweede plaats. _O-
pi_146923856
Dat voetbal kijken met de chromecast werkt goed icm ipad _O_
  zondag 23 november 2014 @ 13:39:43 #100
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_146924000
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef Rijst het volgende:
Oke top!
pi_146924011
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef Rijst het volgende:
Que?
pi_146924020
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Oke top!
ja alleen popcorn time werkt niet. beetje jammer
pi_146924180
Laffe kopbal van Luuk _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924217
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef Tim86 het volgende:
Laffe kopbal van Luuk _O-
jinx
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924227
Jetro _O_ Luukinho _O_
  zondag 23 november 2014 @ 13:47:20 #106
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146924241
Goed verdedigd
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146924245
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jinx
hihihihi O+ O+ O+ O+
Elke dag
  zondag 23 november 2014 @ 13:47:39 #108
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146924250
bohh luuk to score binnen :D
#FreeTrapz
pi_146924262
Waarom speelt Willems nooit zo goed in een oranjeshirt?
pi_146924275
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
bohh luuk to score binnen :D
huh maar hij scoorde toch buiten :$ :$ :$
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924296
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Rijst het volgende:
Waarom speelt Willems nooit zo goed in een oranjeshirt?
Ach, bij PSV is het ook kut als hij moet verdedigen.

Maar aanvallend is hij _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:49:47 #113
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146924328
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

huh maar hij scoorde toch buiten :$ :$ :$
als dat het geval was zelf 2.5 _O_
#FreeTrapz
pi_146924330
Mexico is gewoon ietsjes beter dan de gemiddelde Eredivisie club.

En dan staan er alleen kneuzen om hem heen + Sneijder die geen centimeter voor hem wilt werken.
pi_146924403
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
Mexico is gewoon ietsjes beter dan de gemiddelde Eredivisie club.

En dan staan er alleen kneuzen om hem heen + Sneijder die geen centimeter voor hem wilt werken.
Sneijder stond toch op 10 tegen Mexico? Weet alleen even niet wie er wel op linkshalf stond. Die fouten die hij toen maakte lagen in ieder geval niet aan die brakke Harry's eromheen :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924404
IF De Bruyne voor 70k verkocht, maar geen DSL deal want hij is dat blijkbaar echt waard nu.
pi_146924416
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sneijder stond toch op 10 tegen Mexico? Weet alleen even niet wie er wel op linkshalf stond. Die fouten die hij toen maakte lagen in ieder geval niet aan die brakke Harry's eromheen :P
Die ene tegengoal begon bij falen tussen Sneijder en Willems.
pi_146924456
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
IF De Bruyne voor 70k verkocht, maar geen DSL deal want hij is dat blijkbaar echt waard nu.
Iedere DSL deal die je nu maakt is gewoon een kleine vooruitblik op de marktprijs die het 1 of 2 dagen later zal zijn. Ik verkocht mijn IF Benz ook voor 30k meer (stelt sowieso weinig voor met dat soort bedragen), maar daar zit hij nu ook op. Chiellini voor 209k vannacht was wel aardig, maar daar zal hij ook wel snel op zitten denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 13:55:24 #119
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146924465
speelt balo ook niet bij liverpool ? blessed?
#FreeTrapz
pi_146924483
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Iedere DSL deal die je nu maakt is gewoon een kleine vooruitblik op de marktprijs die het 1 of 2 dagen later zal zijn. Ik verkocht mijn IF Benz ook voor 30k meer (stelt sowieso weinig voor met dat soort bedragen), maar daar zit hij nu ook op. Chiellini voor 209k vannacht was wel aardig, maar daar zal hij ook wel snel op zitten denk ik.
Maar als je het meteen weer investeert is dat het wel waard :P Omdat je nieuwe aankoop dus ook weer doorstijgt
Elke dag
pi_146924492
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Die ene tegengoal begon bij falen tussen Sneijder en Willems.
Was dat die foute inspeelpass van Willems waar die goal uit kwam? Of weer een andere? Ik heb die wedstrijd alweer verdrongen uit mijn geheugen. Dacht dat die met die pass voortkwam uit een bal op Blind eigenlijk, maar weet het niet zeker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924494
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
hij is niet gezegend nee
pi_146924512
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
LFC twitterde op zondag 23-11-2014 om 13:29:16 #LFC can confirm Mario Balotelli is absent due to a groin injury while Jordan Henderson is missing through illness. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924519
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hij is niet gezegend nee
Lekker zondagje vrij #blessed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924531
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hij is niet gezegend nee

Al zo vaak gezegd dat sjon beter geen Engels kan proberen...
pi_146924552
RIP Guardado
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924568
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik verkocht IF Pispool voor 350k toen hij 320k waard was en daarna is hij alleen maar gezakt :P
pi_146924574
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lekker zondagje vrij #blessed
precise
zo lekker chinese eaten maken
pi_146924590
Gvd Guardado :(
pi_146924609
bijna lights out in Abu Dhabi _O_
  zondag 23 november 2014 @ 14:01:34 #131
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146924630
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef Zhano het volgende:

[..]

Al zo vaak gezegd dat sjon beter geen Engels kan proberen...
Heb al minstens zo vaak gezegd dat jij je bakkes moet houden....
#FreeTrapz
pi_146924653
Altijd die kutvogels op het veld in Groningen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924712
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Heb al minstens zo vaak gezegd dat jij je bakkes moet houden....
i not understand
  zondag 23 november 2014 @ 14:05:21 #134
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146924739
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:

[..]

i not understand
oke, wat snap je niet aan het volgende bericht.

Bakkes!
#FreeTrapz
pi_146924743
Hup Rosberg *O*
pi_146924789
Maherretje werd aardig vastgehouden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924871
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 14:05 schreef rolls-reus het volgende:
Hup Rosberg *O*
Rosberg :')
  zondag 23 november 2014 @ 14:12:35 #138
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146924905
bohhhhhhhhhhhh

goede actie hoor _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146924909
Mahi :D

Wat een actie _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924914
PSV laat zich weer terugdringen :r
Elke dag
pi_146924920
Godverredomme :') x 1000 :')
pi_146924930
Krijg je dit dus idd :r
Elke dag
  zondag 23 november 2014 @ 14:13:25 #143
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146924945
PSV scoort toch wel weer in de laatste seconde
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146924966
quote:
13s.gif Op zondag 23 november 2014 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Rosberg :')
Het is of Rosberg, of Hamilton. Dan Rosberg maar :)
pi_146924987
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef Reemi het volgende:
PSV scoort toch wel weer in de laatste seconde
Standaard dat een keeper die fantastisch was ineens gaat grabbelen dadelijk als het er echt op aankomt ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146924990
Dik momentum voor Groningen nu, die gaan nog winnen.
pi_146924991
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Het is of Rosberg, of Hamilton. Dan Rosberg maar :)
racist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146925007
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Het is of Rosberg, of Hamilton. Dan Rosberg Hamilton maar :)
Rosberg is een jankzak, Hamilton kan tenminste lekker racen. Is ook gewoon de betere coureur
pi_146925056
Wat een armoedig bord heeft die 4de man :')
Elke dag
pi_146925096
Godver Memphis :'(
Elke dag
pi_146925104
Wordt die Padt eindelijk eens geklopt staat er zo'n eikel op de doellijn :(
pi_146925278
lekker Groningen _O_
pi_146925291
Naja kan gebeuren dit, grunn uit. Was alleen niet nodig.

31 uit 13 is best prima, van de 5 wedstrijden voor de winterstop was dit de lastigste normaal gesproken, maar dit zal wel een jinx zijn
Elke dag
pi_146925368
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

31 uit 13 is best prima, van de 5 wedstrijden voor de winterstop was dit de lastigste normaal gesproken, maar dit zal wel een jinx zijn
je weet wel dat ze volgende week tegen Feyenoord moeten he?
pi_146925500
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

Zonde dit. Was totaal onnodig met het goede veldspel.
pi_146925545
Hopelijk valt het mee met Guardado en Willems..
pi_146925598
Lambert ^O^
  zondag 23 november 2014 @ 14:34:09 #158
368552 Ajacied7
pi_146925603
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat voor team heb je atm?
Main team:

Sanchez is los nu en begint veel te scoren. Dit middenveld is echt geweldig, ik kan veel DRUK zetten.

Dit team is veel zwakker, vooral door het middenveld. Matuidi is een midget, Modric is aanvallend subliem maar hij wordt constant overlopen, Doumbia staat er bij gebrek aan beter.
Eerst stonden Tevez( :r) , Marchisio en IF Lichtsteiner aan de rechterkant.
Ik merk dat Luiz en Silva het heel moeilijk krijgen omdat er praktisch geen middenveld staat :')
pi_146925618
Tyfus Psv, hoe moeilijk kan het zijn eikelbijters :r
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 14:36:09 #160
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_146925660
Hallo. Ik heb zojuist even het doelpunt van het jaar gemaakt :7 omhaaltje voor de 1-1 :7
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_146925719
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Main team:
[ afbeelding ]
Sanchez is los nu en begint veel te scoren. Dit middenveld is echt geweldig, ik kan veel DRUK zetten.
[ afbeelding ]
Dit team is veel zwakker, vooral door het middenveld. Matuidi is een midget, Modric is aanvallend subliem maar hij wordt constant overlopen, Doumbia staat er bij gebrek aan beter.
Ik merk dat Luiz en Silva het heel moeilijk krijgen omdat er praktisch geen middenveld staat :')
Gonalons op de plek van Matuidi en Matuidi dan op rechts, maarja dan moet er een CB met sterke link ipv Luiz komen. Kerbrat ofzo ? Of je zet IF Gourcuff op de plek van Menez.

Hoeft niet eens, Matuidi is zelf al die sterke link voor Gonalons natuurlijk
  zondag 23 november 2014 @ 14:39:38 #162
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146925754
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Hallo. Ik heb zojuist even het doelpunt van het jaar gemaakt :7 omhaaltje voor de 1-1 :7
Hoe gaat het met je vis?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146925768
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Vids or it didn't happen.
pi_146925788
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Main team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet Gonalons erin en Matuidi naar rechts. Gonalons is echt prima :)

In team 1 niet handiger om Pogba en Vidal om te draaien ivm workrates? Ik vind Caceres ook fijner dan Chiellini trouwens. Maar toffe teams, hebben veel gemeen met die van mij :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146925825

Suarez...stawp dat

_O_. Nog nooit een speler gehad die zo zijn coins waard was als deze ex Ajacied (i crie everytim).
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 14:43:21 #166
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146925862
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]

Suarez...stawp dat

_O_. Nog nooit een speler gehad die zo zijn coins waard was als deze ex Ajacied (i crie everytim).
offline spelen :')
#FreeTrapz
pi_146925896
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

offline spelen :')
Denken dat ik offline speel :')
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 14:44:51 #168
368552 Ajacied7
pi_146925899
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Gonalons op de plek van Matuidi en Matuidi dan op rechts, maarja dan moet er een CB met sterke link ipv Luiz komen. Kerbrat ofzo ? Of je zet IF Gourcuff op de plek van Menez.
Uhh Nee. Ik wil zo weinig mogelijk zwakke spelers. Diaby, Debuchy is een optie... Waarschijnlijk gooi ik het helemaal om.
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zet Gonalons erin en Matuidi naar rechts. Gonalons is echt prima :)

In team 1 niet handiger om Pogba en Vidal om te draaien ivm workrates? Ik vind Caceres ook fijner dan Chiellini trouwens. Maar toffe teams, hebben veel gemeen met die van mij :P
NEE! Pogba is echt ongelofelijk goed in de lucht en alle uittrappen van de tegenstander komen bij hem terecht. Vidal is verdedigend minder en bewegelijker dan Pogba.
Caceres is misschien een goede tip, maar ik heb een hekel aan 'onbetrouwbare' verdedigers als hij en Koscielny. Chiellini doet het meer dan prima trouwens.
  zondag 23 november 2014 @ 14:45:14 #169
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_146925914
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 14:39 schreef Reemi het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je vis?
De ene is dus dood. De ander is een hyperactief ding, dus ik denk dat 'ie nu nog wel leeft. Ik check het morgen. :7
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 14:40 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Vids or it didn't happen.
;(

Echt een bazengoal man. Indraaiende vrije trap werd door onze spits gekopt, bijna recht omhoog, ik stond met m'n rug naar de goal en even L2 indrukken en uithalen. :~
pi_146925931
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De ene is dus dood. De ander is een hyperactief ding, dus ik denk dat 'ie nu nog wel leeft. Ik check het morgen. :7

[..]

;(

Echt een bazengoal man. Indraaiende vrije trap werd door onze spits gekopt, bijna recht omhoog, ik stond met m'n rug naar de goal en even L2 indrukken en uithalen. :~
Waar blijft die vid dan. Kijken of je Cabellagod kan overtreffen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146925933
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Uhh Nee. Ik wil zo weinig mogelijk zwakke spelers. Diaby, Debuchy is een optie... Waarschijnlijk gooi ik het helemaal om.

[..]

NEE! Pogba is echt ongelofelijk goed in de lucht en alle uittrappen van de tegenstander komen bij hem terecht. Vidal is verdedigend minder en bewegelijker dan Pogba.
Caceres is misschien een goede tip, maar ik heb een hekel aan 'onbetrouwbare' verdedigers als hij en Koscielny. Chiellini doet het meer dan prima trouwens.
Vidal. Verdedigend. Minder.
?!
  zondag 23 november 2014 @ 14:46:52 #172
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_146925959
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Is niet gefilmd. :( Het was IRL voetbal dus, om nog even duidelijk te zijn. :D

quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Had 'm gezien ja. Crazy dip. O+
pi_146925967
ha_gayle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 14:47:16 #174
354558 BDIL
pi_146925971
1e keer dat ik een pingel krijgt tijdens een corner :D Keeper tackelde Costa _O-
Hala Madrid !
pi_146925991
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Is niet gefilmd. :( Het was IRL voetbal dus, om nog even duidelijk te zijn. :D

[..]

Had 'm gezien ja. Crazy dip. O+
Ik dacht dat het in clubs was..."onze" spits icm L2 :')

Maar nice dan. Nog toffer dan in FIFA :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146925992
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 14:47 schreef BDIL het volgende:
1e keer dat ik een pingel krijgt tijdens een corner :D Keeper tackelde Costa _O-
Nooit gehad, maar wtf _O-
  zondag 23 november 2014 @ 14:49:08 #177
368552 Ajacied7
pi_146926030
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 14:46 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Vidal. Verdedigend. Minder.
?!
Jij kijkt alleen naar DEF op het kaartje?
  zondag 23 november 2014 @ 14:50:01 #178
354558 BDIL
pi_146926054
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 14:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nooit gehad, maar wtf _O-
Keek de replay nog om het duidelijke te zien, keeper kwam van de lijn om de bal weg te boksen maar haalde Costa onderuit :P
Hala Madrid !
pi_146926077
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen naar DEF op het kaartje?
Ik hoop dat Pogba een IF krijgt. Maakt een mooi trio met Chiellini en IF Lichtsteiner
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 14:51:35 #180
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_146926097
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in clubs was..."onze" spits icm L2 :')

Maar nice dan. Nog toffer dan in FIFA :+

Ja, voelde goed. Was nog tegen de koploper ook. Zelfs nog 2-1 voor gekomen, maar eind van de tweede helft waren we echt helemaal leeg. Alsnog 2-4 geworden. ;( Zonde.
pi_146926101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

jonge ik vraag toch naar de oneplus niet naar een of andere kutmotorola
Niks tegen Motorola hè o|O

Maar ik heb naast die Moto G ook een OnePlus One, hoor.
Meer OnePlus One-gebruikers vind je in DIG / OnePlus One #12 - Weer wachten op de pre-order! :*
  zondag 23 november 2014 @ 14:53:41 #182
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146926167
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 14:50 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik hoop dat Pogba een IF krijgt. Maakt een mooi trio met Chiellini en IF Lichtsteiner
lijkt mij wel dat hij een IF krijgt.
#FreeTrapz
  zondag 23 november 2014 @ 14:58:12 #183
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146926310
Goed verdedigd Twente
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146926311
Dante Thomas _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146926337
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Niks tegen Motorola hè o|O

Maar ik heb naast die Moto G ook een OnePlus One, hoor.
Meer OnePlus One-gebruikers vind je in DIG / OnePlus One #12 - Weer wachten op de pre-order! :*
dank je 14.gif
pi_146926424
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dank je [ afbeelding ]
ik heb nog steeds de htc desire HD. is bijna antiek jonge
pi_146926461
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:

[..]

ik heb nog steeds de htc desire HD. is bijna antiek jonge
die is antiek man _O_ die van mij is nu 5 jaar oud _O-
  zondag 23 november 2014 @ 15:03:48 #188
354558 BDIL
pi_146926507
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

die is antiek man _O_ die van mij is nu 5 jaar oud _O-
Ik wacht tot de volgende HTC in april/mei. One (M7) nu al bijna 2 jaar oud.
Hala Madrid !
  zondag 23 november 2014 @ 15:05:01 #189
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146926549
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef BDIL het volgende:
One (M7) nu al bijna 2 jaar oud.
Heb ik ook ja, maar zowel qua uiterlijk als prestaties kan hij nog met de beste mee. Nog zeer tevreden over. :P Maar goed, zodra m'n abonnement is verlopen, kom ik toch wel weer in de verleiding om een nieuwe te kopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146926558

Heb nu dit ket Suarez, if Pogbaas zou wel goed uitkomen ja ^O^
pi_146926625
Weer dat beest bij Heracles op het veld :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146926652
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik wacht tot de volgende HTC in april/mei. One (M7) nu al bijna 2 jaar oud.
ik zit dus te kijken naar die OnePlus One. Zwaar goede value for money
  zondag 23 november 2014 @ 15:07:46 #193
368552 Ajacied7
pi_146926655
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Weer dat beest bij Heracles op het veld :')
_O- Die marter?
pi_146926722
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

_O- Die marter?
jep

IF Castaignos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 15:10:46 #195
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146926771
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik zit dus te kijken naar die OnePlus One. Zwaar goede value for money
Zeker. Maar lijkt me zo kut met garantie e.d.

e: hij is nog goedkoper dan ik dacht :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 23 november 2014 @ 15:11:17 #196
354558 BDIL
pi_146926789
PS4 doet echt raar bij het afsluiten...
Hala Madrid !
pi_146926901
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:10 schreef Reemi het volgende:

[..]

ja het is dan hopen dat je daar geen gebruik van hoeft te maken :P
pi_146926943
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 15:11 schreef BDIL het volgende:
PS4 doet echt raar bij het afsluiten...
haha
  zondag 23 november 2014 @ 15:16:08 #199
284871 DarkSonic2
pi_146926975
Mijn tegenstanders vandaag zijn gefrustreerd.. hele tijd die tackles.
pi_146927038
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:10 schreef Reemi het volgende:

[..]

Wat is dat, vanwaar die hype? Meer info graag. :P
  zondag 23 november 2014 @ 15:22:16 #201
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146927167
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

High-end toestel voor een mid-range prijs. :P Zeer populair toestel, maar je kunt hem alleen met een invite kopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146927222
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef Reemi het volgende:

[..]

High-end toestel voor een mid-range prijs. :P Zeer populair toestel, maar je kunt hem alleen met een invite kopen.
Hoe komen we eraan? :P
  zondag 23 november 2014 @ 15:27:25 #203
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146927292
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 15:24 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Hoe komen we eraan? :P
Bijvoorbeeld van mensen die er al een hebben. Topic op FOK! (of Tweakers :')) zal wel nuttig zijn. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146927383
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:27 schreef Reemi het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld van mensen die er al een hebben. Topic op FOK! (of Tweakers :')) zal wel nuttig zijn. :P
Wat is het idee erachter? :P Waarom zouden ze hem niet aan iedereen verkopen?
  zondag 23 november 2014 @ 15:30:41 #205
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146927393
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 15:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

De enorme populariteit denk ik. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146927445
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 15:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

exclusiviteit en daardoor proberen een high end brand te worden waardoor meer mensen er een willen hebben :P (denk ik _O_ )
pi_146927461
Armin Only Intense in Antwerpen was zo ontzettend gaaf. :7

Leuke stad ook. Van te voren in het café van Vincent Kompany wat Engels voetbal gekeken om daarna van 23:00 tot 05:00 te mogen genieten van een te gekke set.

PSN: DePresident_
pi_146927593
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Onwijs goede telefoon (tikkeltje beter en sneller dan de GALAXY S5, bijvoorbeeld, maar met helemaal standaard Android) voor de helft van de prijs.

3GB RAM-geheugen, 64GB opslagruimte etc voor 300 euro. Zie ook www.oneplus.net ;)
  zondag 23 november 2014 @ 15:38:38 #209
284871 DarkSonic2
pi_146927650
Vilhena hattrick in de finale, 2 kopballen _O-
  zondag 23 november 2014 @ 15:39:03 #210
368552 Ajacied7
pi_146927661
Omgooien naar dit
pi_146927795
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Omgooien naar dit
[ afbeelding ]
Prima team lijkt mij
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 15:44:27 #212
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146927841
IF ibarbo incomming :P
#FreeTrapz
  zondag 23 november 2014 @ 15:50:11 #213
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146928007
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
IF ibarbo incomming :P
Hou het nou maar gewoon bij Nederlands. ;)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146928126
Net een bericht gekregen van ene tomlfcheaven dat hij een groot youtube kanaal heeft een een wager wilt spelen om Bale + 600k :')
  zondag 23 november 2014 @ 15:54:36 #215
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928134
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Reemi het volgende:

[..]

Hou het nou maar gewoon bij Nederlands. ;)
jaja een m te veel, zag het ook.
nog 543 dingen aan het doen ondertussen.
#FreeTrapz
pi_146928166
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

jaja een m te veel, zag het ook.
nog 543 dingen aan het doen ondertussen.
ah ja logisch dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 23 november 2014 @ 15:56:30 #217
368552 Ajacied7
pi_146928186
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ah ja logisch dan
_O-
pi_146928190
quote:

[..]

ah ja logisch dan
Als ik heel veel dingen tegelijk aan het doen ben tik ik ook altijd een aaaaantal exxtra letterss erbij.
  zondag 23 november 2014 @ 15:56:51 #219
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928191
quote:

[..]

ah ja logisch dan
joh dat gemekker hier op spelling altijd :')
#FreeTrapz
  zondag 23 november 2014 @ 15:57:42 #220
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146928216
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Als ik heel veel dingen tegelijk aan het doen ben tik ik ook altijd een aaaaantal exxtra letterss erbij.
Dit. Ik verwar 'geblesseerd' dan ook altijd met 'gezegend'.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 23 november 2014 @ 15:58:33 #221
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928230
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 15:57 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dit. Ik verwar 'geblesseerd' dan ook altijd met 'gezegend'.
dat heeft niets met verwarring te maken :') wij zeggen hier altijd dat iemand blessed is.
#FreeTrapz
pi_146928257
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

dat heeft niets met verwarring te maken :') wij zeggen hier altijd dat iemand blessed is.
blessa

Niet blessed :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:00:04 #223
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146928268
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Godver :')
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_146928273
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

blessa

nou ja tenzij ze echt heel goed zijn ofzo. Dus Musa, Doumbia, Ibarbo etc zijn best wel gezegend in FIFA.
pi_146928303
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef Reemi het volgende:

[..]

Godver :')
ja dat lijkt nou eenmaal zo als je 543 andere dingen aan het doen bent
  zondag 23 november 2014 @ 16:01:22 #226
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928312
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

blessa

joh ik weet nog net wel wat ik hier op de voetbal bespreek of niet hoor :')
maar goed lekker met :') posts blijven strooien
#FreeTrapz
pi_146928325
gooi jezelf weg aub
  zondag 23 november 2014 @ 16:02:13 #228
368552 Ajacied7
pi_146928337
[s]doei[/s]
pi_146928344
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

joh ik weet nog net wel wat ik hier op de voetbal bespreek of niet hoor :')
maar goed lekker met :') posts blijven strooien
Wees dan duidelijk Sjon. Ik ga er vanuit dat je het over HIER hebt..als in dit forum. Wat jij verder op "de voetbal" uitspookt weet ik niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:03:15 #230
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928370
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wees dan duidelijk Sjon. Ik ga er vanuit dat je het over HIER hebt..als in dit forum. Wat jij verder op "de voetbal" uitspookt weet ik niet.
Bedoelde HIER in de omgeving. Er is buiten het WWW ook nog een wereld tim.
#FreeTrapz
pi_146928376
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ooooooooooooooohohohohohohohohohoho
  zondag 23 november 2014 @ 16:04:05 #232
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928384
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Rijst het volgende:

[..]

Bakkes speknek
#FreeTrapz
pi_146928416
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Gewoon duidelijk communiceren, scheelt je heel reacties :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146928422
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Bakkes speknek
Ik heb een mooie nek. Kijk maar op Twitter. Waar is die van jou dan?
pi_146928434
lollerpool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146928441
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Rijst het volgende:

[..]

shots fired :D
pi_146928462
IF Castaignos huuu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:07:30 #238
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928476
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ook als ik duidelijk communiceer, heb volgens mij al meerdere malen aangeven dat de spelling niet mijn + punt is. blijven mensen het toch nodig vinden er opmerkingen over te maken :')
#FreeTrapz
pi_146928517
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
lollerpool
pi_146928583
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

en net deze week heb ik Jedinak op de bank gezet bij mijn FPL team :')
pi_146928589
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ook als ik duidelijk communiceer, heb volgens mij al meerdere malen aangeven dat de spelling niet mijn + punt is. blijven mensen het toch nodig vinden er opmerkingen over te maken :')
Tja..beetje een internetdingetje is dat. Verder niks persoonlijks. Ik ben zelf ook wel een grammar nazi, maar voel niet de behoefte om iemand met zoiets steeds te corrigeren. Dat blessa/blessed was weer wat anders :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:12:30 #242
284871 DarkSonic2
pi_146928604
HUUU Orlando City zit nu wel in FUT (de kits en badges + 1 speler die er niet eens speelt)
pi_146928617
Wat een gelul. NIemand zegt blessed. Ik heb dat nog nooit van een allochtoon gehoord.
pi_146928638
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
HUUU Orlando City zit nu wel in FUT (de kits en badges + 1 speler)
Al een hele tijd toch? Die speler tenminste wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:16:31 #245
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146928692
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een gelul. NIemand zegt blessed. Ik heb dat nog nooit van een allochtoon gehoord.
Mooi dat jij weet dat het gelul is Rijst.
#FreeTrapz
pi_146928718
Dat was de kans voor IF Casta ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146928920
guzzie _O_

Wel typisch..Cagliari, de club van Ibarbo, probeerde te kickoff cheesen _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 november 2014 @ 16:25:11 #248
284871 DarkSonic2
pi_146928940
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Al een hele tijd toch? Die speler tenminste wel.
Ja, maar hij had nog geen badge.. en nu zie ik het voor het eerst.
pi_146929551
Promes heeft zijn eerste er al in liggen _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146929675
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Promes heeft zijn tweede er al in liggen _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146929736
Voor IF Promes zou ik weer FUT gaan spelen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_146929793
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:32 schreef DePresident. het volgende:
Armin Only Intense in Antwerpen was zo ontzettend gaaf. :7

Leuke stad ook. Van te voren in het café van Vincent Kompany wat Engels voetbal gekeken om daarna van 23:00 tot 05:00 te mogen genieten van een te gekke set.

[ afbeelding ]
Vet _O_
Ik ga 5 december in Ziggodome. Zin an :Y)
pi_146929987
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

heel :')
pi_146929994
YNWA

SPOILER
pi_146930106
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:01 schreef Zhano het volgende:

[..]

heel :')
_O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146930274
Boymans heuj _O_
pi_146930534
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
Boymans heuj _O_
nu niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146930566
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

nu niet
Que?
pi_146930744
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef Zhano het volgende:

[..]

Que?
Pingel benut en een pingel verneukt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146931545
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je weet wel dat ze volgende week tegen Feyenoord moeten he?
Dat is, voor PSV, statistisch gezien een gemakkelijkere wedstrijd dan Groningen uit
Elke dag
pi_146931591
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat is, voor PSV, statistisch gezien een gemakkelijkere wedstrijd dan Groningen uit
statistieken vertellen nooit het hele verhaal, zeker niet bij voetbal ;)
pi_146931618
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

koekoek
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_146931646
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

statistieken vertellen nooit het hele verhaal, zeker niet bij voetbal ;)
Nou bedankt voor deze dooddoener maar als je kijkt naar PSV dan is uit en thuis al jaren en ook dit seizoen een wereld van verschil.

Hadden we Feyenoord nu uit gekregen, denk ik dat we hadden verloren volgende week. Thuis pakken we ze volgende week
Elke dag
pi_146931663
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:05 schreef wieisboos het volgende:

[..]

koekoek
[ afbeelding ]
Koekoek 10-0
Elke dag
pi_146931791
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nou bedankt voor deze dooddoener maar als je kijkt naar PSV dan is uit en thuis al jaren en ook dit seizoen een wereld van verschil.

Hadden we Feyenoord nu uit gekregen, denk ik dat we hadden verloren volgende week. Thuis pakken we ze volgende week
gewaagde uitspraak weer. Succes volgende week
pi_146931908
Geluk dat Feyenoord er geen reet van kan dus verwacht ook niet minder dan 3 punten voor Psv.
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 18:19:06 #267
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_146931961
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Koekoek 10-0
Mot je klappuh ofwa? Gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_146932046
iemand zin om een liga BBVA team te maken voor me ? 41212 (2)

1 milly te besteden.
pi_146932184
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 18:22 schreef Roypsv het volgende:
iemand zin om een liga BBVA team te maken voor me ? 41212 (2)

1 milly te besteden.
La Liga heeft alleen maar kut CM's en CDM's, dus waarom zou je een systeem kiezen waar je er daar drie van nodig hebt? En geen wingers terwijl ze daar juist wel goede spelers hebben

Maar goed, ik zou op zoiets uitkomen:
IF Benzema - IF Griezmann
Iniesta
Modric-Khedira-Gabi
IF Antunes-Pepe-Ramos/Miranda-Juanfran
Ter Stegen
pi_146932205
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:27 schreef DutchSL het volgende:

[..]

La Liga heeft alleen maar kut CM's en CDM's, dus waarom zou je een systeem kiezen waar je er daar drie van nodig hebt?
wil met suarez spelen :P
pi_146932206
Psv heeft wel de pech dat de architect weer terug is _O_
Dag knapste man van FOK!
pi_146932247
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 18:28 schreef Roypsv het volgende:

[..]

wil met suarez spelen :P
Suarez is een God, zo enorm goed _O_. Maar is die miljoen incl Suarez of exclusief aangezien Suarez al meteen 3/4e van je budget is
Dag knapste man van FOK!
pi_146932266
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:29 schreef Kiid het volgende:

[..]

Suarez is een God, zo enorm goed _O_. Maar is die miljoen incl Suarez of exclusief aangezien Suarez al meteen 3/4e van je budget is
nee exclusief :P maar moet wel iets van te maken zijn toch
pi_146932308
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef Roypsv het volgende:

[..]

nee exclusief :P maar moet wel iets van te maken zijn toch
In 41212 (2) met alleen La Liga spelers blijft het middenveld aids imo, met een hybrid of standaard 41212 bv. kun je betere teams maken.
pi_146932356
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:

[..]

In 41212 (2) met alleen La Liga spelers blijft het middenveld aids imo, met een hybrid of standaard 41212 bv. kun je betere teams maken.
hybrid kan wel dan, liefst wel de (2) versie omdat ik LM/RM niet zo fijn vind
pi_146932417
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 18:33 schreef Roypsv het volgende:

[..]

hybrid kan wel dan, liefst wel de (2) versie omdat ik LM/RM niet zo fijn vind

Heb ik nu
pi_146932469
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:

[..]

BBVA heeft de beste CM's van het spel? Rodriguez, IF Kroos, Iniesta, IF Raketic en Modric (eventueel nog Xavi, Isco, Cerci).

Missen alleen een beetje een CDM, maarja boeie ik vind CDM's toch geen reet toevoegen. Lopen alleen maar in de weg
Dag knapste man van FOK!
pi_146932476
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ik nu
heb je gekeken of ik het haal met de coins ?
pi_146932523
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef Roypsv het volgende:

[..]

heb je gekeken of ik het haal met de coins ?
Nee maar denk wel dat dat moet lukken met eventueel de nifs
pi_146932535
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

oke thanks!, ff kijken of iemand anders nog met een leuk teampie komt
pi_146932546
Roy _O_ hoe is destiny dan
pi_146932571
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
Roy _O_ hoe is destiny dan
beetje van hetzelfde, heb ook de promotie versie van far cry nu, die is wel efalik
pi_146932592
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Denk het niet want IF Griezmann en Suarez zijn samen al 900k als het niet meer is
Dag knapste man van FOK!
pi_146932667
toch suarez opgepikt voor 740k (ps4)
pi_146932684
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef Kiid het volgende:

[..]

BBVA heeft de beste CM's van het spel? Rodriguez, IF Kroos, Iniesta, IF Raketic en Modric (eventueel nog Xavi, Isco, Cerci).

Missen alleen een beetje een CDM, maarja boeie ik vind CDM's toch geen reet toevoegen. Lopen alleen maar in de weg
Van al die namen is alleen Modric een bruikbare CM, maar ook hij is geschikter als CAM.
De rest is pure aids, pure CAM of Cerci zelfs meer een aanvaller.

La Liga mist types als Pogba, Vidal, Marchisio, Gundogan, Boateng, Toure en noem ze allemaal maar op. Er is geen enkele speler buiten Modric en met wat fantasie Gabi met een beetje allround kwaliteiten.

[ Bericht 6% gewijzigd door DutchSL op 23-11-2014 18:48:43 ]
pi_146932728
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Van al die namen is alleen Modric een bruikbare CM, maar ook hij is geschikter als CAM.
De rest is pure aids, pure CAM of Cerci zelfs meer een aanvaller.
Dan zijn daar de meningen over verdeeld.
Dag knapste man van FOK!
pi_146932759
Eriksen _O_
pi_146932798
Dat jij zo goed bent dat je 23x per wedstrijd scoort met Suarez en iemand met 34 defending en low defensive work rates zonder problemen op CM kunt opstellen is fijn voor je, jij bent echt geweldig, maar gewone stervelingen komen daar over het algemeen niet mee weg.
pi_146932867
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
Dat jij zo goed bent dat je 23x per wedstrijd scoort met Suarez en iemand met 34 defending en low defensive work rates zonder problemen op CM kunt opstellen is fijn voor je, jij bent echt geweldig, maar gewone stervelingen komen daar over het algemeen niet mee weg.
Wat voor spelers heb jij het liefst dan op CM?

Pijnpunt van BBVA vind ik meer de wingers (alleen goed met een hoog budget), CDM en GK. Vooral GK's, speelde nou even tijdelijk met Casillas en mijn God wat is die gozer slecht
Dag knapste man van FOK!
pi_146932884
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wat voor spelers heb jij het liefst dan op CM?
quote:
La Liga mist types als Pogba, Vidal, Marchisio, Gundogan, Boateng, Toure en noem ze allemaal maar op. Er is geen enkele speler buiten Modric en met wat fantasie Gabi met een beetje allround kwaliteiten.
In La Liga zou ik na Modric en Gabi (en dat vind ik eigenlijk al te min) echt geen enkele speler ook maar een beetje overwegen als buitenste CM in een 41212 (2).
En als het dan perse moet zou ik nog eerder bij spelers als Pablo Perez (wie, ja die ja) uit komen dan de spelers die jij noemt.
pi_146932988
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

[..]

In La Liga zou ik na Modric en Gabi (en dat vind ik eigenlijk al te min) echt geen enkele speler ook maar een beetje overwegen als buitenste CM in een 41212 (2).

Ja, klopt. Qua stats vind ik Pogba/Vidal wel de beste CM's. Ben niet echt een fan van Yaya, vind dat meer CDM. Ga nu denk ik trouwens Gundogan in mijn team doen zodat ik een keer met Reus kan spelen.
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 19:04:07 #292
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146933206
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:55 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja, klopt. Qua stats vind ik Pogba/Vidal wel de beste CM's. Ben niet echt een fan van Yaya, vind dat meer CDM. Ga nu denk ik trouwens Gundogan in mijn team doen zodat ik een keer met Reus kan spelen.
Gundo is wel een baas als LCM _O_
#FreeTrapz
pi_146933316
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Gundo is wel een baas als LCM _O_
Ziet er prima allround uit in ieder geval. Heb dan gundo Iniesta Modric :D
Dag knapste man van FOK!
pi_146933430
Meleg gescoord _O_
pi_146933475

Gundogan doet het wel prima in dit team, maar Behrami heerst echt over het middenveld, wat een baas _O_
Hij scoort alleen nooit, maar dat doen die drie voorin en soms Gundogan wel :P
pi_146933618
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

Gundogan doet het wel prima in dit team, maar Behrami heerst echt over het middenveld, wat een baas _O_
IF Muller CM!

Ga dat proberen :+
Dag knapste man van FOK!
  zondag 23 november 2014 @ 19:17:46 #297
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_146933642

gr gr
#FreeTrapz
  zondag 23 november 2014 @ 19:17:55 #298
368552 Ajacied7
pi_146933652
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

Die centerbacks werken op mijn zenuwen. Wel een goed middenveld al weet ik niet hoe Melo's aanvallende stats zijn.
pi_146933674
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]

gr gr
Heb vandaag ook wat packs geopend, twee keer Rooney _O-. Maar uiteindelijk wel wat verlies
Dag knapste man van FOK!
pi_146933834
Hallo jongens, tijdje hier niet meer geweest.
Ik heb een vraagje over de chemistry cards. Ik snap namelijk wel dat als een speler een chemistry card als "shadow" of "catalyst" heeft, het een "rare" speler wordt. Maar hoeveel stijgt de speler werkelijk. Stel je hebt een Lukaku met hunter. Wat wordt de waarde dan? En waar is dat op gebasseerd?
pi_146933858
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2014 19:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

IF Muller CM!

Ga dat proberen :+
Al gedaan, ging prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')