geen handlebarquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen
teh fuck, een 10 jarige met een snorquote:Op maandag 24 november 2014 11:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n snor past totaal niet bij zijn gezicht. Was dit bij TS ook het geval? Foto's willen we zien!
Je bent de eerste kandidaat?quote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand geef die gozer een pityfuck zodat hij zich wat normaler kan voelen.
Op het moment niet nee, laatste vrouw waar ik contact mee had was 3 a 4 jaar geleden ong.quote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef koekii het volgende:
[..]
Klopt. Ik vraag me nu wel af of ts überhaupt nog wel contact heeft met vrouwen.
Laat hem, hij is het niet gewend en heeft het nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale serieuze reactie. Ik zeg nergens dat ik een e-penis van 30cm heb. Wat kansloos weer.
Mij ook graag als het niet te veel moeite is.quote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand geef die gozer een pityfuck zodat hij zich wat normaler kan voelen.
Die kant ging het wel op maar zit er nu aan te denken em weer af te scheren omdat ookal vind ik het zelf wel gaaf staan is het wat een extra factor dat me tegen kan werken, volgens mij vinden vrouwen dat totaal niet aantrekkelijk. ;[quote:Op maandag 24 november 2014 11:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n snor past totaal niet bij zijn gezicht. Was dit bij TS ook het geval? Foto's willen we zien!
quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die kant ging het wel op maar zit er nu aan te denken em weer af te scheren omdat ookal vind ik het zelf wel gaaf staan is het wat een extra factor dat me tegen kan werken, volgens mij vinden vrouwen dat totaal niet aantrekkelijk. ;[
Ik wil mezelf ook niet helemaal gaan kleden etc om te daten oid, ik blijf gewoon mezelf maar die snor van me wekt tot nu toe enkel hoongelach.
[ afbeelding ]
ik
quote:Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laat hem, hij is het niet gewend en heeft het nog nooit meegemaakt.
Rot op met je getroll of ik rapporteer je. Zijn genoeg topics voor je in klb om te verneuken.quote:
Is dit serieus? Serieuze reactie: Dit kan echt niet, no way dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet is die een dergelijke snor aantrekkelijk vindt..quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die kant ging het wel op maar zit er nu aan te denken em weer af te scheren omdat ookal vind ik het zelf wel gaaf staan is het wat een extra factor dat me tegen kan werken, volgens mij vinden vrouwen dat totaal niet aantrekkelijk. ;[
Ik wil mezelf ook niet helemaal gaan kleden etc om te daten oid, ik blijf gewoon mezelf maar die snor van me wekt tot nu toe enkel hoongelach.
[ afbeelding ]
ik
Als ik die pic zie vind ik je snor niet bij je staan idd. Je had zo in een Duitse pr0nfilm mee kunnen spelen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik
Inderdaad deze gast heeft een probleem en ik ben het met hem eens.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Rot op met je getroll of ik rapporteer je. Zijn genoeg topics voor je in klb om te verneuken.
Op de wallen oa.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad deze gast heeft een probleem en ik ben het met hem eens.
Waar zitten die vrouwen die lelijke mannen neuken?
Ik niet in elk geval. Sowieso zijn snorren vies, dan liever baarden.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef iScream. het volgende:
[..]
Is dit serieus? Serieuze reactie: Dit kan echt niet, no way dat er ook maar 1 vrouw op deze planeet is die een dergelijke snor aantrekkelijk vindt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |