abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2014 @ 17:35:23 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146930886
Even een serieus topic, ik weet dat ik vaak grap en grol etc, en ik ben vrij koel onder mijn "status" als bijna 32 jarige maagd maar dat allemaal terzijde.

Ik vroeg mij af hoe ik als 32 jarige mijn kansen vergroot op het tegenkomen van mensen, en dan puur uiterlijk want met de rest zit het wel goed.

Ik heb de laatste tijd een handlebar snor gedragen bijv, en word aangestaard door mensen alsof ik op clownschoenen loop, blijkbaar is dit dus niet aantrekkelijk. (of iig niet in mijn contreien)
Ik werd ook door jonge meisjes uitgelachen hier en daar.

Nu zit ik weer te denken mijn snor af te scheren voordat het uberhaupt december is en eens langs de kapper te gaan. Maar goed dan nog waar kan ik het beste langs, waar komen vrouwen van mijn leeftijd van enig intellect en fatsoen? Kroegen ga ik niet naar binnen, clubs ook niet ik ben niet 15 meer immers. Op een terras zit je altijd met je eigen kring/vrienden, ja ik ook. Feestjes moet je mensen voor kennen die ze houden en die ken ik niet. :P

Nieuwe vrienden maken is sowieso een gigantische opgave want net als het terrassen hebben mensen hun eigen kring al en je moet je daar ook in kunnen vinden, en de mensen daarin liggen.
Zoniet ben jij er zo weer uit, al genoeg meegemaakt.

Mensen veranderen zelf ook zo nu en dan zodat je geen gemeenschappelijke onderwerpen meer hebt om over te praten en meer van dat soort problematiek die mij constant in mn achterhoofd sluipt.

Het is mij namelijk totaal niet moeilijk een gesprek te beginnen met een vrouw maar wat ik er daarna mee aan moet.. Je maakt jezelf op die manier een beetje een friendzone magneet geloof ik.

Maar ok even terug naar uiterlijk, is een bezoek aan de kapper en een snor minder genoeg om mischien zelfs door een vrouw aangesproken te worden ipv dat je als onhandige man een hindernisbaan moet afleggen om uberhaupt aardig gevonden te worden?

Groeten. En ga niet zitten trollen anders heb je gratis notes van een modje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_146930935
Je moet op een vrouw afstappen. Dat ze ooit naar een man toekomen is een hoax. En ipv onduidelijk zijn en in de friendzone terecht komen: direct zijn.
  zondag 23 november 2014 @ 17:38:23 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146930968
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je moet op een vrouw afstappen. Dat ze ooit naar een man toekomen is een hoax.
Ik vergis me nog weleens in leeftijd om even heel (bijna gevaarlijk) eerlijk te zijn. Ik kan niet zomaar een meisje aanspreken met hey heb je zin om met me naar de bios te gaan en er dan achterkomen dat ze 17 is oid lol.

(het zijn ook altijd serveersters trouwens die mij liggen, mischien omdat ze netjes zijn en niet van die lompe boerse wijfen met een shagje in hun bakkes.)

(laten die (serveersters) nou net vaak jonger zijn dan ik ze zou schatten. :{ )
pi_146930989
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vergis me nog weleens in leeftijd om even heel (bijna gevaarlijk) eerlijk te zijn. Ik kan niet zomaar een meisje aanspreken met hey heb je zin om met me naar de bios te gaan en er dan achterkomen dat ze 17 is oid lol.
Je maakt uiteraard eerst een praatje om de standaardzaken uit te vinden.
pi_146930998
Misschien toch eens een kroeg binnenstappen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 23 november 2014 @ 17:44:49 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931131
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien toch eens een kroeg binnenstappen
Dat soort mensen liggen mij echt niet ik ben op rust en fatsoen gesteld niet op luide verhalen en mensen die lachen enkel om zichzelf te laten horen oid.

Zoals ik al eerder zei zijn het vaak serveersters die ik snel leuk vind omdat ze juist zo beleefd zijn (al moet dat van hun werk, toch schept dat karakter en maakt dat aantrekkelijk).. Dat is dus vaak mijn enige kans maar ik loop er wat tegenaan dat die meisjes jonger zijn dan ik ze schat dus, en vrouwen van mijn leeftijd zijn als zeldzame paddestoelen die vind je echt nergens tot je er perongeluk over struikelt.
  zondag 23 november 2014 @ 17:45:39 #7
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_146931149
Sport zoeken
  zondag 23 november 2014 @ 17:48:05 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931209
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 17:45 schreef bioloogje het volgende:
Sport zoeken
Dat is een beetje een optie maar niet in dit seizoen, mischien met de zomer..
Met dit seizoen heb ik mischien kans op de kerstmarkt volgende maand, maarja..
Zelfs als ik een vrouw van mijn leeftijd tegenkom knappen ze wss snel af dat ik geen auto heb of een baan in een banken-kantoor oid. Vrouwen van mijn leeftijd willen direct settlen, kinderen, huisje boompje beestje. Dat heb ik niet voor ze.

Mischien toch maar eens een serveerster vragen of ze naar de bios wil met me oid, (ja niet zo direct natuurlijk, eerst vragen wat haar favoriete film is oid) en dan maar hopen dat ze boven de 18 is :')

;(

alhoewel ik te beleefd ben om ze te storen in hun werk en ze ook niet voor aap wil zetten in bijzijn van hun collegas om zoiets te vragen..
  zondag 23 november 2014 @ 17:51:02 #9
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_146931279
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zelfs als ik een vrouw van mijn leeftijd tegenkom knappen ze wss snel af dat ik geen auto heb of een baan in een banken-kantoor oid. Vrouwen van mijn leeftijd willen direct settlen, kinderen, huisje boompje beestje.
Waarom deze aannames? Zo kom je niemand tegen nee, als je bij voorbaat al zegt dat ze je niet willen.
  zondag 23 november 2014 @ 17:51:57 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931312
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 17:51 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Waarom deze aannames? Zo kom je niemand tegen nee, als je bij voorbaat al zegt dat ze je niet willen.
Ik houd niet van het onbekende inwandelen tbh, ik maak graag al een soort van exitstrategie geloof ik.. anders laat ik mezelf te makkelijk ruineren zoals bij mn vorige "relatie".
pi_146931345
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat soort mensen liggen mij echt niet ik ben op rust en fatsoen gesteld niet op luide verhalen en mensen die lachen enkel om zichzelf te laten horen oid.

Zoals ik al eerder zei zijn het vaak serveersters die ik snel leuk vind omdat ze juist zo beleefd zijn (al moet dat van hun werk, toch schept dat karakter en maakt dat aantrekkelijk).. Dat is dus vaak mijn enige kans maar ik loop er wat tegenaan dat die meisjes jonger zijn dan ik ze schat dus, en vrouwen van mijn leeftijd zijn als zeldzame paddestoelen die vind je echt nergens tot je er perongeluk over struikelt.
Ben je er ooit geweest? Je doet me veels te moeilijk. Meld je dan maar aan op een datingsite voor intellectuelen. Of stap gezellig een litterair boekencafe in Amsterdam-Zuid binnen en trek een fles wijn open.

Waarom heb je niet gewoon eerder vrienden gemaakt als ik vragen mag?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_146931368
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je moet op een vrouw afstappen. Dat ze ooit naar een man toekomen is een hoax. En ipv onduidelijk zijn en in de friendzone terecht komen: direct zijn.
Als je een goede uitstraling hebt, stappen er genoeg vrouwen op je af. Als man zijnde vaak genoeg mee gemaakt. En ook zeer goed uitziende vriendinnen doen het af en toe.

Verder is het voornamelijk een kwestie van zelfverzekerdheid, uitstraling en niet een instelling van "ik ben immers geen 15 meer.

Je komt eigenlijk al met excuses om dingen niet te doen. Ik woon zelf in een grotere stad bijvoorbeeld en in de tijden dat ik erg veel uitging met vrienden besloot ik ook soms op een vrije doordeweekse avond eens een kroeg in te lopen, je praat automatisch binnen enkele minuten wel met iemand als je een beetje initiatief toont en anders kom je altijd wel (vage) bekenden tegen. Dat soort dingen werken ook gewoon vaak.

Maar mensen vragen regelmatig om uiterlijke kenmerken en aanpassingen daarop, wat wel en niet goed werkt. Het moet gewoon bij je passen. Een snor kan de ene geweldig staan en de ander totaal niet, evenals een baard, een bepaald kapsel of kleding. Je merkt relatief snel wat wel en niet werkt en waar je jezelf comfortabel bij voelt. Maar zelfverzekerdheid uitstralen en een vorm van sexappeal helpt ontzettend.
It's you my love, you who are the stranger
pi_146931492
quote:

Ik kan niet zomaar een meisje aanspreken met hey heb je zin om met me naar de bios te gaan en er dan achterkomen dat ze 17 is oid lol.
waarom niet? wat heb je te verliezen? ... hooguit je maagdelijkheid ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 23 november 2014 @ 18:01:09 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931515
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben je er ooit geweest? Je doet me veels te moeilijk. Meld je dan maar aan op een datingsite voor intellectuelen. Of stap gezellig een litterair boekencafe in Amsterdam-Zuid binnen en trek een fles wijn open.

Waarom heb je niet gewoon eerder vrienden gemaakt als ik vragen mag?
Ja ik ben vroeger genoeg in uitgaansgelegenheden geweest, maar ik ben niet meer zo wild, dat raak je kwijt hoe ouder je word, sneller moe, sneller geirriteerd van wild gedrag om je heen, harde geluiden liggen je steeds minder etc. Dat merk ik zelf heel erg tegenwoordig.

Hoe bedoel je eerder vrienden? Ik heb in mn leven veel vrienden gehad in mn tijd in internaten maar toen moest je wel samenleven, dat ging vanzelf.

Als je op een gegeven moment opeens helemaal alleen staat weer en je niet echt mensen om je heen hebt behalve in de supermarkt dan, tja.

Het is ook wel een klap voor me dat er steeds meer veranderingen in de stad komen, er waren voorheen heel veel plekken waar ik mensen kende, graag praatjes maakte. Ook vrienden gemaakt heb. Maar winkels verdwenen, sommige mensen verdwenen of waren opeens dood.. dat soort dingen.

Hoe moet een man van 32 met 2 vrienden in zn leven nog nieuwe vrienden maken, iedereen is druk in de weer overal.
pi_146931550
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Als je een goede uitstraling hebt, stappen er genoeg vrouwen op je af. Als man zijnde vaak genoeg mee gemaakt.

:')
  zondag 23 november 2014 @ 18:04:41 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931595
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Als je een goede uitstraling hebt, stappen er genoeg vrouwen op je af. Als man zijnde vaak genoeg mee gemaakt. En ook zeer goed uitziende vriendinnen doen het af en toe.

Verder is het voornamelijk een kwestie van zelfverzekerdheid, uitstraling en niet een instelling van "ik ben immers geen 15 meer.

Je komt eigenlijk al met excuses om dingen niet te doen. Ik woon zelf in een grotere stad bijvoorbeeld en in de tijden dat ik erg veel uitging met vrienden besloot ik ook soms op een vrije doordeweekse avond eens een kroeg in te lopen, je praat automatisch binnen enkele minuten wel met iemand als je een beetje initiatief toont en anders kom je altijd wel (vage) bekenden tegen. Dat soort dingen werken ook gewoon vaak.

Maar mensen vragen regelmatig om uiterlijke kenmerken en aanpassingen daarop, wat wel en niet goed werkt. Het moet gewoon bij je passen. Een snor kan de ene geweldig staan en de ander totaal niet, evenals een baard, een bepaald kapsel of kleding. Je merkt relatief snel wat wel en niet werkt en waar je jezelf comfortabel bij voelt. Maar zelfverzekerdheid uitstralen en een vorm van sexappeal helpt ontzettend.
Zelfverzekerd ben ik over het algemeen wel in gesprekken, maar ik ben niet eh.. hoe noem je dat.. dat opgeklopte, dat blije en energieke heb ik niet, ik ben gewoon rustig en attent. Als het te druk om me heen is word ik wel stiller want daar kan ik niet goed tegen, daarom liggen terrasjes me meer dan een donkere kroeg. En zoals ik al zei liggen dat soort mensen me sowieso niet, die hebben heel andere doelen in hun leven dan ik. Ik drink amper tot niet, ik heb niks te vertellen over wat ik van de top 40 of een programma op de tv vind, ik heb geen auto of hond oid. Wat moet ik nu met dat slag mensen in de kroeg bediscusieren, als ik begin over componeren of natuurfotografie word ik geheid uitgelachen en vervolgens genegeerd, of ik krijg een neppe belangstelling waar ik ook niks aan heb.

Nee, ik zoek nuchtere oprechtheid en interesse van mensen, het is er te vluchtig in een club of kroeg.
pi_146931597
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

:')
Het is gewoon een normale serieuze reactie. Ik zeg nergens dat ik een e-penis van 30cm heb. Wat kansloos weer.
  zondag 23 november 2014 @ 18:05:09 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931603
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waarom niet? wat heb je te verliezen? ... hooguit je maagdelijkheid ;)
Mn centjes voor een boete en een sticker op mn rug dat ik zedendeliquent ben dan.
pi_146931616
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja ik ben vroeger genoeg in uitgaansgelegenheden geweest, maar ik ben niet meer zo wild, dat raak je kwijt hoe ouder je word, sneller moe, sneller geirriteerd van wild gedrag om je heen, harde geluiden liggen je steeds minder etc. Dat merk ik zelf heel erg tegenwoordig.

Hoe bedoel je eerder vrienden? Ik heb in mn leven veel vrienden gehad in mn tijd in internaten maar toen moest je wel samenleven, dat ging vanzelf.
Geef je zelf nu eigenlijk antwoord op toch? ;) Ik bedoel niet dat je ze nooit had/hebt, maar het is duidelijk dat je een tekort aan (goede) vrienden hebt.

quote:
Als je op een gegeven moment opeens helemaal alleen staat weer en je niet echt mensen om je heen hebt behalve in de supermarkt dan, tja.

Het is ook wel een klap voor me dat er steeds meer veranderingen in de stad komen, er waren voorheen heel veel plekken waar ik mensen kende, graag praatjes maakte. Ook vrienden gemaakt heb. Maar winkels verdwenen, sommige mensen verdwenen of waren opeens dood.. dat soort dingen.

Hoe moet een man van 32 met 2 vrienden in zn leven nog nieuwe vrienden maken, iedereen is druk in de weer overal.
Ik denk dat het daar dan ook redelijk te laat voor is. Wellicht dat je collega's waarmee je goed op kunt schieten uit kunt nodigen voor een biertje of iets dergelijks.

Verder weet ik het niet zo. Heb zelf dit probleem niet dus kan me ook niet bedenken wat je zou moeten doen.
Maar ik krijg wel het idee dat je je eisen en standaarden misschien wat bij moet stellen. Er zijn genoeg leuke plekken, met een ongedwongen sfeer a la kroeg, waar je niet tegen elkaar staat te schreeuwen maar wel een gezellige avond op je 32e kunt hebben.
pi_146931707
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zelfverzekerd ben ik over het algemeen wel in gesprekken, maar ik ben niet eh.. hoe noem je dat.. dat opgeklopte, dat blije en energieke heb ik niet, ik ben gewoon rustig en attent. Als het te druk om me heen is word ik wel stiller want daar kan ik niet goed tegen, daarom liggen terrasjes me meer dan een donkere kroeg. En zoals ik al zei liggen dat soort mensen me sowieso niet, die hebben heel andere doelen in hun leven dan ik. Ik drink amper tot niet, ik heb niks te vertellen over wat ik van de top 40 of een programma op de tv vind, ik heb geen auto of hond oid. Wat moet ik nu met dat slag mensen in de kroeg bediscusieren, als ik begin over componeren of natuurfotografie word ik geheid uitgelachen en vervolgens genegeerd, of ik krijg een neppe belangstelling waar ik ook niks aan heb.

Nee, ik zoek nuchtere oprechtheid en interesse van mensen, het is er te vluchtig in een club of kroeg.
Je gebruikt de dingen die een voordeel zijn als nadeel. Passie's hebben zijn goed. Componeren en fotografie zijn prima onderwerpen. Daarmee maak je jezelf enkel een stuk interessanter dan als je de zoveelste bent die over de top 40 begint of zijn auto. Je hebt een flink aantal vooroordelen zo te merken.
pi_146931708
Uiterlijk is niet belangrijk, het is veel interessanter om er achter te komen waarom het de afgelopen 15 jaar niet is gelukt want dan kan je daar wat aan doen.
  zondag 23 november 2014 @ 18:12:41 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931786
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 18:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geef je zelf nu eigenlijk antwoord op toch? ;) Ik bedoel niet dat je ze nooit had/hebt, maar het is duidelijk dat je een tekort aan (goede) vrienden hebt.

Iig een tekort aan vrienden die me werkelijk betrekken, waardoor je een profiel krijgt dat zich kan verspreiden en door meer mensen op gepikt wordt.

Ik denk dat ik nogsteeds een spook ben, ik besta niet op tinder oid en heb op het moment het gevoel dat mijn snor een equalevent is van een "virginity-forcefield".

Wat die leuke plekken betreft zou ik ze niet weten te vinden in mijn dorpje, nog omtrek.

Mwa mischien een café waar weleens dating iets gehouden word maar dat is ook niks voor mij, veel te gehaast, binnen 5 minuten iemand leuk moeten vinden.. dat geeft me alleen maar de zenuwen alsof ik zit te schaken oid.

Ik heb er weleens een drankje gedaan hoor, ook met een goede vriend van me die wel constant visjes uit het water trekt (al heeft hij dan ook een smartphone en stapt hij zo op de trein naar limburg als daar een meisje woont waar hij mee praat, ik kan dat niet zo makkelijk, ben snel oververmoeid als ik teveel in een korte tijd moet regelen).
  zondag 23 november 2014 @ 18:15:28 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931858
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je gebruikt de dingen die een voordeel zijn als nadeel. Passie's hebben zijn goed. Componeren en fotografie zijn prima onderwerpen. Daarmee maak je jezelf enkel een stuk interessanter dan als je de zoveelste bent die over de top 40 begint of zijn auto. Je hebt een flink aantal vooroordelen zo te merken.
Ik heb eigenzinnigheden die helaas voornamelijk eenzame beroepen, of iig hobbies zijn.
Als ik in stilte een insect probeer te fotograferen kan ik daar niet iemand bij gebruiken die heen en weer wandeld en daarmee briesjes produceert, en als ik componeer al helemaal niet een stoorzender.

Dus ik zou niet zeggen dat dat kwaliteiten zijn waar ik interresant van wordt. Gelukkig leer ik wel gitaar trouwens, dat is dan wel weer een sociaal iets. Dat zie ik zelf ook als een pluspunt en deur voor sociale contacten.

Wanneer ik in een goede bui ben en ik loop rond met mn gitaar merk ik echt dat mensen sneller een praatje willen maken. Maar praatjes maken heb je niet iets blijvends aan. Ik weet nogsteeds niet hoe ik iets moet aanpakken om iemand voor mij te kunnen doen vallen, snap je.
pi_146931871
Ben je autistisch?
  zondag 23 november 2014 @ 18:16:40 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931887
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef Vlier het volgende:
Uiterlijk is niet belangrijk, het is veel interessanter om er achter te komen waarom het de afgelopen 15 jaar niet is gelukt want dan kan je daar wat aan doen.
Oh dat is een wereld van verschil, ik ben een kluizenaar geweest, nu ben ik meer op buiten gericht en sluit ik me niet meer bewust af van mensen wat ik destijds wel deed, en dan ook echt in de zin van zonnebril op, koptelefoon op, naar beneden kijken.

Heb nogwel eens mn zonnebril op maar dat is omdat ik sneeuwblind ben en dus slecht tegen felheid kan, loop zo tegen een muur aan dan. Is een speciale contrastbril, kan er zo de lucht mee inkijken en alle contouren van de wolken zien zonder een greintje wit.

Maar koptelefoon niet meer en ik kijk mensen aan en zeg ze gedag alsof ik in portugal loop.
doe mn bril automatisch af als ik iemand aanspreek trouwens.
  zondag 23 november 2014 @ 18:17:30 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146931911
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben je autistisch?
Licht, pddnos.

Niet met retardaties en ook niet met duidelijke karakteristieken behalve mischien dat ik soms wat monotoon schijn te klinken, en dat vind ik zelf wss erger dan andere mensen.. hoop ik.
  zondag 23 november 2014 @ 18:28:09 #27
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_146932257
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is een beetje een optie maar niet in dit seizoen, mischien met de zomer..
Met dit seizoen heb ik mischien kans op de kerstmarkt volgende maand, maarja..
Zelfs als ik een vrouw van mijn leeftijd tegenkom knappen ze wss snel af dat ik geen auto heb of een baan in een banken-kantoor oid. Vrouwen van mijn leeftijd willen direct settlen, kinderen, huisje boompje beestje. Dat heb ik niet voor ze.

Mischien toch maar eens een serveerster vragen of ze naar de bios wil met me oid, (ja niet zo direct natuurlijk, eerst vragen wat haar favoriete film is oid) en dan maar hopen dat ze boven de 18 is :')

;(

alhoewel ik te beleefd ben om ze te storen in hun werk en ze ook niet voor aap wil zetten in bijzijn van hun collegas om zoiets te vragen..
Je verzint nu allemaal smoesjes. Als je daar nou mee stopt als eerste.
  zondag 23 november 2014 @ 18:34:45 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146932395
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:28 schreef Aberella het volgende:
Ga op Tinder O+
Ik heb geen smartphone O+
pi_146933226
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Licht, pddnos.

Niet met retardaties en ook niet met duidelijke karakteristieken behalve mischien dat ik soms wat monotoon schijn te klinken, en dat vind ik zelf wss erger dan andere mensen.. hoop ik.
Dat kan eigenlijk ook niet anders als "officiële fok!legende." :D

Verder, als bijna 32 jarige zul je alle clichés inmiddels wel gehoord hebben lijkt me..?
Sport, vereniging, datingsite etc etc.
  zondag 23 november 2014 @ 19:16:37 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146933603
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Dat kan eigenlijk ook niet anders als "officiële fok!legende." :D

Verder, als bijna 32 jarige zul je alle clichés inmiddels wel gehoord hebben lijkt me..?
Sport, vereniging, datingsite etc etc.
Sport kan ik nog wel wat mee, vereniging is eerder iets waar mensen op afknappen denk ik, datingsites zijn 90% scams en 10% nutteloosheid. Ik sta/stond op ong. 10 van die sites en mischien 2 x antwoord gehad en werd toch niks.
  zondag 23 november 2014 @ 19:36:47 #32
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_146934366
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 18:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar dan ook redelijk te laat voor is. Wellicht dat je collega's waarmee je goed op kunt schieten uit kunt nodigen voor een biertje of iets dergelijks.

Wat is dit dan voor'n onzin? Ga op een teamsport en ziedaar je mogelijkheden! Verder hoef je maar een oud contact weer nieuw leven in te blazen en als je een beetje nederig opstelt kan je vaak ook gewoon die mensen leren kennen waar diegene mee omgaat.

Echt, je kan op iedere leeftijd vrienden maken, het heeft allemaal puur met je instelling te maken.
  zondag 23 november 2014 @ 19:38:08 #33
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_146934417
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Sport kan ik nog wel wat mee, vereniging is eerder iets waar mensen op afknappen denk ik, datingsites zijn 90% scams en 10% nutteloosheid. Ik sta/stond op ong. 10 van die sites en mischien 2 x antwoord gehad en werd toch niks.
Welke mensen? Wat een bullshit. Misschien vind je juist bij zo'n vereniging wel een leuke dame. Je moet niet alles zo weg willen wuiven, die instelling is jouw grootste probleem. Je vult alles zomaar in.
pi_146934867
Er zijn heus wel genoeg vrouwen te vinden die jou vast wel leuk vinden. Je moet je eisen gewoon verlagen.
pi_146935555
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef koekii het volgende:
Er zijn heus wel genoeg vrouwen te vinden die jou vast wel leuk vinden. Je moet je eisen gewoon verlagen.
Of beter zoeken.
pi_146935858
Jezelf zijn en durven zijn en daar heeft men het maar mee toe doen, zou ik zeggen.
Ja doei.
  zondag 23 november 2014 @ 20:25:06 #37
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146935997
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Licht, pddnos.

Ik gok dat jij het zelf lichter vind dan anderen dat vinden. Jij denkt dat je best klopt met de wereld, de wereld denkt dat jij raar bent. Als je dat zelfs op FOK! al ervaart dan zal er wellicht iets van doorsijpelen in je echte leven. Er zijn ook groepen voor aspies, misschien is dat wat voor je?
Prrrrr
  zondag 23 november 2014 @ 20:26:11 #38
285174 Evienne
never odd or even
pi_146936050
Doet mijn broer ook, is over de 30, maagd en geen sociaal wonder. Toch richt ie zijn pijlen immer op 20-jarige mooie blonde goedgebekte barmeisjes. Zo lukt het natuurlijk nooit. Zulke meisjes kunnen een kerel krijgen die zijn zaakjes wél op orde heeft, van hun leeftijd, met goede baan en auto, dus is het niet gek dat ze daarvoor gaan, en terugdeinzen voor iemand met bagage.

In je eigen vijver vissen dus. Het klinkt misschien stom, maar er zijn vast wel praatgroepen voor mensen met pdd-nos? Heb je gelijk een grote overeenkomst en tref je misschien iemand die je echt begrijpt. Of je kunt ervan leren hoe en waar anderen uitgaan zonder overprikkeld te raken. Een fotografiecursus of gezamelijke fotoshoot wordt ook her en der georganiseerd. Toneelvereniging misschien, en dan specifiek om mee te werken aan een musical?

[ Bericht 5% gewijzigd door Evienne op 23-11-2014 20:32:26 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_146936494
Ga bij een hobbyvereniging, schaken, vissen, fotograferen, vogelspotten, wat je maar leuk vindt.
pi_146947401
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef koekii het volgende:
Wat als zijn eisen al laag zijn? Achter vrouwen aangaan die je niet aantrekkelijk vind werkt namelijk niet.
pi_146947872
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat als zijn eisen al laag zijn? Achter vrouwen aangaan die je niet aantrekkelijk vind werkt namelijk niet.
Tsja, TS is een saaie lul zo te horen. Mensen die naar een kroeg gaan, zijn bij voorbaat al niet geschikt ( :') ), ook serieuze mensen gaan heus wel naar kroegjes e.d.

TS zijn probleem is dat hij zo bekrompen als wat is, dan zijn bediendes wel de laatsten waar TS zijn pijlen op moet richten ;)
pi_146947946
Elke post van TS:

Klaag klaag ik zou graag dit willen maar dat heb ik niet. Om het te krijgen zou ik zus kunnen doen, maar dat kan/wil ik niet want bullshitreden.

De enige manier voor jou om iets te gaan ondernemen is door jezelf te onderbreken VOOR die laatste maar. En het dan dus maar gewoon te doen, want het levert altijd iets op. Maar zo te horen heb je daar echte hulp bij nodig, van een professional. Fok gaat je daarin niet helpen, en uiteindelijk geeftiedereen hier het ook op omdat je elk idee alleen maar afschiet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_146949242
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Klopt. Ik vraag me nu wel af of ts überhaupt nog wel contact heeft met vrouwen.
pi_146949339
quote:

[..]

(het zijn ook altijd serveersters trouwens die mij liggen, mischien omdat ze netjes zijn en niet van die lompe boerse wijfen met een shagje in hun bakkes.)

(laten die (serveersters) nou net vaak jonger zijn dan ik ze zou schatten. :{ )
17 kan toch prima?
  maandag 24 november 2014 @ 11:06:32 #45
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146949367
handlebar snor hahaahhhhhhhhhhhhhhhh
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146949381
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef Evienne het volgende:
Doet mijn broer ook, is over de 30, maagd en geen sociaal wonder. Toch richt ie zijn pijlen immer op 20-jarige mooie blonde goedgebekte barmeisjes. Zo lukt het natuurlijk nooit. Zulke meisjes kunnen een kerel krijgen die zijn zaakjes wél op orde heeft, van hun leeftijd, met goede baan en auto, dus is het niet gek dat ze daarvoor gaan, en terugdeinzen voor iemand met bagage.

In je eigen vijver vissen dus. Het klinkt misschien stom, maar er zijn vast wel praatgroepen voor mensen met pdd-nos? Heb je gelijk een grote overeenkomst en tref je misschien iemand die je echt begrijpt. Of je kunt ervan leren hoe en waar anderen uitgaan zonder overprikkeld te raken. Een fotografiecursus of gezamelijke fotoshoot wordt ook her en der georganiseerd. Toneelvereniging misschien, en dan specifiek om mee te werken aan een musical?
Vrouwen hebben vaak geen pdd nos en je wilt geen vrouwen met gedragsproblemen die zijn vaak van een andere aard....
pi_146949676
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef Teydelyk het volgende:
handlebar snor hahaahhhhhhhhhhhhhhhh

Zo'n snor past totaal niet bij zijn gezicht. Was dit bij TS ook het geval? Foto's willen we zien! ~O>
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 november 2014 @ 11:24:22 #48
431144 Teydelyk
pi_146949825
Er is een kleine groep mannen die weg kunnen komen met een handlebar mustache, als je 32 en maagd bent hoor je daar sowieso niet bij.
pi_146949850
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef Teydelyk het volgende:
Er is een kleine groep mannen die weg kunnen komen met een handlebar mustache, als je 32 en maagd bent hoor je daar sowieso niet bij.
:Y

Wat moet je dan doen?
  maandag 24 november 2014 @ 11:28:00 #50
431144 Teydelyk
pi_146949931
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

:Y

Wat moet je dan doen?
Normaal doen
pi_146949946
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Normaal doen
Snor is toch normaal?
  maandag 24 november 2014 @ 11:35:15 #52
431144 Teydelyk
pi_146950169
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Snor is toch normaal?
geen handlebar
en ook niet als je 32 bent
pi_146950171
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Snor is toch normaal?
Het is tenslotte Movember :P
  maandag 24 november 2014 @ 11:36:23 #54
431144 Teydelyk
pi_146950204
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is tenslotte Movember :P
:') droevigheid
pi_146950255
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

:') droevigheid
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen :P
  maandag 24 november 2014 @ 11:38:23 #56
431144 Teydelyk
pi_146950269
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen :P
:P:P:P:P:P
pi_146950351
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

:P:P:P:P:P
:P:P
pi_146950506
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo'n snor past totaal niet bij zijn gezicht. Was dit bij TS ook het geval? Foto's willen we zien! ~O>
teh fuck, een 10 jarige met een snor
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146951909
Iemand geef die gozer een pityfuck zodat hij zich wat normaler kan voelen. O+
pi_146952390
Sowieso eerst je mindset van 'dat is niet mogelijk' veranderen in 'dat is misschien mogelijk en ga ik uitproberen'. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')