iedereen recht op zijn eigen mening natuurlijk maar deze zou ik niet etaleren!!quote:Op maandag 24 november 2014 17:58 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik snap de fascinatie niet van mensen die geil worden van een oud hoop stenen. Jee dat ding is zo lelijk als wat en helemaal afgebroken en shit. Breek het nou eindelijk eens helemaal af en bouw wat nuttigs op dat stuk grond, zoals een kinderopvang of een McDonalds restaurant of zo
Denk dat je dan nooit meer iemand uit je oude leven gaat terugzienquote:Op maandag 24 november 2014 20:03 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je een K zou krassen op een van de tegeltjes van het Rode Plein zou je naar een strafkamp in Siberie gestuurd worden en die boete van 20.000 euro er bovenop moeten betalen. Nee, deze straf is meer dan terecht.
Na die idioot die de Taj Mahal swaffelde kan me eigenlijk maar bar weinig nog verbazen.quote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Bombvis het volgende:
Wat een vreemde mensen heb je toch ook
Je maakt er gewoon een McDonalds van! Beetje de muren stutten en de binnenkant breek je eruit. Kun je er een compleet winkelcentrum inbouwen zonder dat het straatbeeld veranderd!quote:Op maandag 24 november 2014 17:58 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik snap de fascinatie niet van mensen die geil worden van een oud hoop stenen. Jee dat ding is zo lelijk als wat en helemaal afgebroken en shit. Breek het nou eindelijk eens helemaal af en bouw wat nuttigs op dat stuk grond, zoals een kinderopvang of een McDonalds restaurant of zo
Dat is inderdaad een idioot, maar de reactie was nog idioter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na die idioot die de Taj Mahal swaffelde kan me eigenlijk maar bar weinig nog verbazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |