• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Is gewoon om ons te verwarren, want als het goed is heb je je al voor alle vakken ingeschreven ja.quote:Op zondag 23 november 2014 17:00 schreef Ties02 het volgende:
Etsu waarom staat dat op nestor van blok 2 inschrijving? Ben overal al voor ingeschreven volgens mij
Mwah.. vind 1 toch echt beter qua verdeling: aanloop naar de arena + gevecht binnen de arena. Vind 2 daaromtrent echt een slow motion rollercoaster: 2/3e van de tijd saaie Victory Tour, oh wacht: gevecht moet ook nog, eindcredits rollen over het scherm, oh wacht: voorzetje voor Mocking Jay part 1 nog even snel erin jassen. Mocking Jay part 1 is goed neergezet, maar ik haat dat derde boek door het emotionele wrak en psychisch gestoorde Katniss die speelbal is van het verzet. Is wel typisch ala Harry Potter, boek 7 part 1 was opbouw, Mocking Jay part 1 idem. HP boek 7 part 2 actie, actie, actie. Idem voor Mocking Jay part 2.quote:Op zondag 23 november 2014 17:06 schreef Yreal het volgende:
2de is trouwens stukken beter dan de 1ste. Zat me daar groen en geel te ergeren aan het autistische gedrag van katnis.
Ze hoeft verre van te lijnen anders heurquote:Op zondag 23 november 2014 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
met der ik weiger te lijnen voor een rol, want rolmodel dit dat.
Goed, maar je speelt iemand die leeft op het punt van verhongeren...
Hoho, ik rek ze een beetje op.quote:Op zondag 23 november 2014 17:14 schreef Ties02 het volgende:
Erikkent de regels niet
na al die tijd
lapzwans
Erekties02.quote:
Die probeert mij te bannen maar komt tot de conclusie dat ik bijzonder veel goodwill heb.quote:
Welk college zit je dan nu te kijken?quote:Op zondag 23 november 2014 17:29 schreef Ties02 het volgende:
Man man man wat een drama dit college, vent heeft 5 minuten gesproken en we zitten nu in minuut 20
Microfoon doet het nu alleen de projector niet
Verbintenissenrecht CSquote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welk college zit je dan nu te kijken?
quote:
Goed eten daar ja. Vind alleen de sfeer soms wat minder. Wordt steeds meer een vreetschuur vind ik.quote:
Altijd al geweest - dat is juist de charme. Waarom denk je dat de eerste en oudste 'cafe Loetje' heet?quote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Accursius het volgende:
[..]
Goed eten daar ja. Vind alleen de sfeer soms wat minder. Wordt steeds meer een vreetschuur vind ik.
Vreetschuur met vervelend volk.quote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Accursius het volgende:
[..]
Goed eten daar ja. Vind alleen de sfeer soms wat minder. Wordt steeds meer een vreetschuur vind ik.
Pauper Groningen...quote:
Tamelijk dramatisch inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2014 21:26 schreef Mshauri het volgende:
Zoveelste kansloze poging om een Nederlandse tonight show op de buis te brengen
Mwah, ook niet echt. Jimmy Fallon is niet erg grappig of gevat. Letterman en Jimmy Kimmel zijn scherper.quote:Op zondag 23 november 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
Gewoon de echte Tonight Show kijken. Geweldig programma.
Ben het wel met je eens!quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef Ties02 het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind al die (Amerikaanse) shows zo nep en saai
Dr. Philquote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef Ties02 het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind al die (Amerikaanse) shows zo nep en saai
Aantekeningen bewaren doe ik enkel in het geval dat ik de her moet maken. Anders in de papierbak ermee. Studieboeken bewaren om je collectie uit te breiden om serieus over te komen is een ding, maar je aantekeningen bewaren vanaf jaar 1, nee, gewoon nee.quote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
Wat hebben jullie gedaan met de aantekeningen van de vakken die jullie al hebben gehaald? Ik heb ze nog vanaf dag 1 jaar 1.Vind het zonde om weg te gooien, maar ergens is het ook niet echt nuttig meer
Heb laatst nog mijn aantekeningen uit jaar twee gebruikt. Maar afgelopen week alles weggegooid.quote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
Wat hebben jullie gedaan met de aantekeningen van de vakken die jullie al hebben gehaald? Ik heb ze nog vanaf dag 1 jaar 1.Vind het zonde om weg te gooien, maar ergens is het ook niet echt nuttig meer
Raar, zijn club heeft erg leuk gespeeld vandaagquote:Op zondag 23 november 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is een beetje chagrijnig
op whatsapp ookal. laat 'm maar
Ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe moet opzoeken waar een bepaald arrest of een wetsartikel ookalweer voor stond, maar verder kijk ik er niet meer naar om.quote:Op zondag 23 november 2014 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aantekeningen bewaren doe ik enkel in het geval dat ik de her moet maken. Anders in de papierbak ermee. Studieboeken bewaren om je collectie uit te breiden om serieus over te komen is een ding, maar je aantekeningen bewaren vanaf jaar 1, nee, gewoon nee.
Etsu reageerde heel chagrijnig toen ik heb daar een leuke foto van stuurde. Opmerkelijk, want anderen reageerden zeer positief.quote:Op zondag 23 november 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Raar, zijn club heeft erg leuk gespeeld vandaag
Dit is ni- Nee, laat maar.quote:Op zondag 23 november 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu reageerde heel chagrijnig toen ik heb daar een leuke foto van stuurde. Opmerkelijk, want anderen reageerden zeer positief.
Waarom stuurde je mij die foto niet?quote:Op zondag 23 november 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu reageerde heel chagrijnig toen ik heb daar een leuke foto van stuurde. Opmerkelijk, want anderen reageerden zeer positief.
https://www.facebook.com/(...)ool/1551528541751061quote:Door deze site te like ben je tegen de uitspraak van 120 uur werk straf die de Pool kreeg die 3 mensen dood reed.en tegen De gedachte gang van een rechter.
Mijn excusesquote:Op zondag 23 november 2014 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom stuurde je mij die foto niet?
Man man manquote:Op zondag 23 november 2014 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ool/1551528541751061
15000 man. Man, man, man.quote:Op zondag 23 november 2014 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Godsallemachtigquote:Op zondag 23 november 2014 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |