Door wie is deze reeks verpest?quote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke reeks op FOK wordt uiteindelijk vertieft door bepaalde users.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha wat leuk je vertaalde de clubnaam letterlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Oneens. Beide teams spelen gewoon lekker aantrekkelijk voetbal.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geheel in lijn met de wedstrijd
Tassendief kan er ook wel bij en dan ben ik er vast nog een paar vergeten. Etto zit ook aan de googlequote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isaac eigenlijk alleen, of wie nog meer dan?
quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Etto ken ik niet als user, leek me er eerst op dat hij die dingen echt wist.quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tassendief kan er ook wel bij en dan ben ik er vast nog een paar vergeten. Etto zit ook aan de google
hoezoquote:Op zondag 23 november 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Etto ken ik niet als user, leek me er eerst op dat hij die dingen echt wist.
Tassendief en Isaac mogen sowieso topicban hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |