Veel succes morgenquote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een soort van orgasme als je elke werkdag rond 6 uur moet opstaan.
welke game?quote:Op zondag 23 november 2014 15:56 schreef KingRoland het volgende:
lekker gamenhele week geen tijd voor gehad
Huh?quote:
Uh ja, want dit is geen standaardgrap die altijd gemaakt wordt.quote:Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM dacht dat dat een pingel was jongens![]()
![]()
![]()
Oja, nu was het een grap. Origineel excuus.quote:Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, want dit is geen standaardgrap die altijd gemaakt wordt.
Tering wat ben jij dom zeg. En dat wil mod worden.
quote:Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens wil ik helemaal geen mod worden, maar oke.
Ah dan zullen we dat geslijm en al die sollicitaties bij de vorige vacatures wel even vergeten.quote:Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens wil ik helemaal geen mod worden, maar oke.
Is goedquote:Op zondag 23 november 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dan zullen we dat geslijm en al die sollicitaties bij de vorige vacatures wel even vergeten.
ONZquote:Op zondag 23 november 2014 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel weer mod worden. Tijd om de boel in ONZ weer eens in betere sferen te brengen.
Vandaar mijn ambities.quote:Op zondag 23 november 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ONZ
Wat een kutsubforum is dat
Ik zag je wel in die scquote:Op zondag 23 november 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ONZ
Wat een kutsubforum is dat
Quiztopic daar is we leuk, en de SCquote:
Quiztopicquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quiztopic daar is we leuk, en de SC
quiz is vertieft door bepaalde usersquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quiztopic daar is we leuk, en de SC
haha tuurlijk jochiequote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja puur omdat het in andere sc's zo dood als een pier was
sc is niet meer van deze tijdquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja puur omdat het in andere sc's zo dood als een pier was
Elke reeks op FOK wordt uiteindelijk vertieft door bepaalde users.quote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quiz is vertieft door bepaalde users
Of jezelf als het gaat over mijn posts.quote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha tuurlijk jochie
Zeggen dat je iets kut vindt maar stiekem geniet je er met volle teugen van.
Je lijkt Gramulanion wel als het om LuckyTV gaat.
Is dit een trollpoging?quote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha tuurlijk jochie
Zeggen dat je iets kut vindt maar stiekem geniet je er met volle teugen van.
Je lijkt Gramulanion wel als het om LuckyTV gaat.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sc is niet meer van deze tijd
Isaac eigenlijk alleen, of wie nog meer dan?quote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quiz is vertieft door bepaalde users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |