Je hebt nog nooit geneukt, en je zult nooit neuken.quote:
Kunnen jullie dat goed inschatten in de club of een knaap een kleintje heeft?quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
Dit is echt achterlijk, als een chick om drugs vraagt, vraagt ze om drugs. En niet om jouw 3 cm.
Dus dat.quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
Dit is echt achterlijk, als een chick om drugs vraagt, vraagt ze om drugs. En niet om jouw 3 cm.
Dat check je toch voor je iemand mee neemt....quote:Op zondag 23 november 2014 16:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat goed inschatten in de club of een knaap een kleintje heeft?
Jouw postgeschiedenisquote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:30 schreef corehype het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om chickies te pullen uit clubs
In een bar en online gaat het stukken makkelijker... boehoe
Ongetwijfeld vet cooowllllll.quote:
Omdat het een redelijke goeie inkijk geeft in iemands belevingswereld.quote:Op zondag 23 november 2014 17:02 schreef vera166 het volgende:
waarom bekijkt iedereen dat altijd op fok, ik heb nog nooit iemands postgeschiedenis bekeken
Had niet verwacht dat ik een antwoord zou krijgen, danke dankequote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het een redelijke goeie inkijk geeft in iemands belevingswereld.
Het is redelijk naif om te denken dat het gros hiervan op deze manier van op de hoogte is. Vanwege de anonimiteit van het internet zal het gros van de mensen zichzelf juist meer zich naar zijn interesses en werkelijke denkbeelden schikken.quote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef vera166 het volgende:
Had niet verwacht dat ik een antwoord zou krijgen, danke danke![]()
Nahhh maar dit is internet. Een kijk in iemands belevingswereld krijg je hier van niemand behalve van echt rare mensen die niet snappen dat dit internet is denk ik.
Daar zit wel wat in en zo had ik er niet over nagedacht. Maar ik denk niet dat je aan de hand van postgeschiedenis kan bepalen hoe iemand is. Niet bij iedereen tenminste en godzijdank niet bij mij want ik heb maar een handjevol oprechte posts geplaatst op fokquote:Op zondag 23 november 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is redelijk naif om te denken dat het gros hiervan op deze manier van op de hoogte is. Vanwege de anonimiteit van het internet zal het gros van de mensen zichzelf juist meer zich naar zijn interesses en werkelijke denkbeelden schikken.
Je kunt niet precies bepalen hoe iemand is, maar het geeft je wel een schets in wat de persoon geïnteresseerd is, wat ongeveer zijn wereldbeeld is, etc. Je hebt wel een duidelijke indruk, dat wel.quote:Op zondag 23 november 2014 17:28 schreef vera166 het volgende:
Daar zit wel wat in en zo had ik er niet over nagedacht. Maar ik denk niet dat je aan de hand van postgeschiedenis kan bepalen hoe iemand is. Niet bij iedereen tenminste en godzijdank niet bij mij want ik heb maar een handjevol oprechte posts geplaatst op fok![]()
Ja true, dat is vrij logisch. Niemand gaat een volledig andere persoon zijn op internet, ik denk dat iedereen dat saai vindt omdat je dan ook moet doen alsof je geïnteresseerd bent in totaal andere dingen dan normaal, dat is vermoeiend imoquote:Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt niet precies bepalen hoe iemand is, maar het geeft je wel een schets in wat de persoon geïnteresseerd is, wat ongeveer zijn wereldbeeld is, etc. Je hebt wel een duidelijke indruk, dat wel.
Het klopt ook inderdaad dat dit niet bij iedereen kan. Zeker gezien er een gros van de mensen hier puur en alleen zit om te trollen.
Nee dat niet, maar nu ik zo eens kijk zitten er wel veel watdefuk topic titels tussen.quote:Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Ja true, dat is vrij logisch. Niemand gaat een volledig andere persoon zijn op internet, ik denk dat iedereen dat saai vindt omdat je dan ook moet doen alsof je geïnteresseerd bent in totaal andere dingen dan normaal, dat is vermoeiend imo
Maar daar is niet zoveel ergs aan toch. Ik krijg hier 'jouw postgeschiedenis!!!' . Ja, so what. Ik kom veel in klb en ook in r&p, 2 tegenpolen misschien maar ik begrijp dan niet wat vervolgens de TS hier van mij weet, tenzij hij elke post van me heeft doorgelezen
en dat denk ik niet. Nog steeds weet hij niks van me zegmaar
Sosquote:Op zondag 23 november 2014 17:00 schreef .sfinx het volgende:
kkpussy, echte venten hebben gewoon 5 gram sos op zak. beter gooi je jezelf weg
whehehe zo is fok tochquote:Op zondag 23 november 2014 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu ik zo eens kijk zitten er wel veel watdefuk topic titels tussen.
Hoe dan? Op het oog of met een zacht kneepje?quote:Op zondag 23 november 2014 16:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat check je toch voor je iemand mee neemt....
Marketing enzoquote:Op zondag 23 november 2014 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu ik zo eens kijk zitten er wel veel watdefuk topic titels tussen.
quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef corehype het volgende:
Als eckte vrouwenman weet ik dat dit het signaal is dat je haar mee moet nemen naar een geisoleerde plaats (wc was om de hoek) om vervolgens je 30cm eruit te halen, want je mag geen openbaar drugs verhandelen dus moet het stiekem Oftewel een excuus om geneukt te worden
Drugs geven aan een chickquote:Op maandag 24 november 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
En drugs verhandel je het best op een volle dansvloer. Valt een stuk minder op als stiekem staan te smoezen op het toilet.
Het lukt je allebei niet dus hou je grote waffel maar voor je.quote:Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef corehype het volgende:
[..]
Drugs geven aan een chick
Sperma is beter
Nerdsquote:Op zondag 23 november 2014 17:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vet cooowllllll.
waarom bekijkt iedereen dat altijd op fok, ik heb nog nooit iemands postgeschiedenis bekeken
Wat het extra pijnlijk maakt, al die verzonnen verhalen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef fathank het volgende:
Het lukt je allebei niet dus hou je grote waffel maar voor je.
29 jaar middelbare leeftijd noemenquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef corehype het volgende:
Daar was een milf van middelbare leeftijd haar laatste jaar als twintiger
Vrouwen rotten nou eenmaal snel als melk, mannen zijn net wijn #justsayin'quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
29 jaar middelbare leeftijd noemen![]()
Hoink en het verzonnen cliche.quote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat het extra pijnlijk maakt, al die verzonnen verhalen.
Ik ken vrouwen van ver boven de 30 die er nog fris en strak uitzien met vrijwel geen rimpels. En vrouwen van onder de 30 die helemaal verlept zijn. Hetzelfde bij mannen trouwens.quote:Op maandag 24 november 2014 23:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen rotten nou eenmaal snel als melk, mannen zijn net wijn #justsayin'
Asians en caucasians are not the samequote:Op maandag 24 november 2014 23:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen van ver boven de 30 die er nog fris en strak uitzien met vrijwel geen rimpels. En vrouwen van onder de 30 die helemaal verlept zijn. Hetzelfde bij mannen trouwens.
Jij denkt dat alleen chimeids boven de 30 niet verlept zijn?quote:Op maandag 24 november 2014 23:56 schreef corehype het volgende:
[..]
Asians en caucasians are not the same
Denken dat die drugs gratis is.quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
Kun je me deze ook even uitleggen, want het slaat alweer als een tang op een varken.quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Hoink en het verzonnen cliche.
Gras is groen.
okquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je me deze ook even uitleggen, want het slaat alweer als een tang op een varken.
okquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:14 schreef wickedmen het volgende:
Sterke komback. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Denken dat vrouwen geen gratis drugs krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Denken dat die drugs gratis is.
quote:Op zondag 23 november 2014 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen chick geneukt? Je hebt een vent geneukt?
OP niet gelezen, ga ik ook niet doen.
Dat is wel een korte, bondige doch treffende samenvatting van je PoHi lijkt me zo.quote:Geen chick geneukt
quote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef vera166 het volgende:
Nahhh maar dit is internet. Een kijk in iemands belevingswereld krijg je hier van niemand behalve van echt rare mensen die niet snappen dat dit internet is denk ik.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
Krijgen ze ook niet, maar jullie hebben je manieren om het zonder geld toch wel te krijgen jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen geen gratis drugs krijgen.
Klopt. wat is er nou leuks aan een kapotgeneukt ding...quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij denkt dat alleen chimeids boven de 30 niet verlept zijn?
Hjb en ga koffie zetten.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Klopt. wat is er nou leuks aan een kapotgeneukt ding...
Geef mij maar vers vlees van 18
Je gaat toch ook niet vlees eten dat 5 dagen buiten de koelkast ligt
Nee, ik heb het over echt gratis.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:31 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Krijgen ze ook niet, maar jullie hebben je manieren om het zonder geld toch wel te krijgen ja
Vlees wat 5 dagen buiten de koelkast ligt, is dood en aan het verrotten. Vrouwen zijn - om het ff heel cru te zeggen - levende objecten die heel lang goed blijven. Een vrouw van 35 die regelmatig sport en zichzelf goed verzorgt, heeft hooguit een ietwat slappere huid in haar gezicht met een paar kleine rimpeltjes. Een meid van 25 die niet aan sport doet en een heel ongezonde levenswijze heeft, kan er veel verlepter uitzien dan die vrouw van 35quote:Op woensdag 26 november 2014 08:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het enige vlees wat jij krijgt uit de koekenpan van mama komt. Of van de bakplaat van de McDonalds.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:13 schreef corehype het volgende:
[..]
5 gram is wel pittig..quote:Op zondag 23 november 2014 17:00 schreef .sfinx het volgende:
kkpussy, echte venten hebben gewoon 5 gram sos op zak. beter gooi je jezelf weg
Allemaal leuk en aardig maar het blijft een feit dat chicks van 18 een stuk vruchtbaarder zijn dan chicks van 30+quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Vlees wat 5 dagen buiten de koelkast ligt, is dood en aan het verrotten. Vrouwen zijn - om het ff heel cru te zeggen - levende objecten die heel lang goed blijven. Een vrouw van 35 die regelmatig sport en zichzelf goed verzorgt, heeft hooguit een ietwat slappere huid in haar gezicht met een paar kleine rimpeltjes. Een meid van 25 die niet aan sport doet en een heel ongezonde levenswijze heeft, kan er veel verlepter uitzien dan die vrouw van 35
dus meer kans op ongewenste zwangerschap.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het blijft een feit dat chicks van 18 een stuk vruchtbaarder zijn dan chicks van 30+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |