SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.quote:Op zondag 23 november 2014 13:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Depay weet dat hij in mijn manager staat, hij doet dit om mij te kwellen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wilde net vragen of ze overal kapot waren.
Sinds de NOS een nieuwe website heeft, zijn er geen 819-gifjes meer op de teletekst.nos, maar alleen tekst.quote:
Fuckfaces.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Nee Edwin.quote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!
Ga jij nou maar weer lekker spelen:quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
jezus man wat een mandekking
diep triest. ik ga uit van matchfixing hier
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er zo weinig ingestudeerde standaardsituaties zijn. De VS had daar meer een handje van, tijdens het WK, en als ze iets betere spelers hadden gingen ze er wel in.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef Brammess het volgende:
haha je bent een club met ambitie en je stelt luuk de jong op
pft
quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
Aangezien hier geen scheids met debiele rode kaarten staat te strooien moet dat wel.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
En hoe zou je de rest dan zetten?quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
Goede voorzet van die willems. Ik zou hem voortaan linkshalf zetten.
Spits.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En hoe zou je de rest dan zetten?
Depay banken. Matige speler.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
geel + geel = rood he, als je zo'n ongelofelijk domme overtreding maakt en je hebt al geel, verdien je gewoon rood. als je dat niet denkt moet je je anti-ajax bril afdoen misschienquote:Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien hier geen scheids met debiele rode kaarten staat te strooien moet dat wel.
bij jouw moeder in bed.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen nog even kols van Depay en Maher aub. En PSV moet de nul houden.
Damn, ik ben het met je eensquote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen nog even kols van Depay en Maher aub. En PSV moet de nul houden.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PENALTY SPORT VERENIGING JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stijn jankt om het niveau van deze grap.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij jouw moeder in bed.
hahaha goede grap nap. boks.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
geel + geel = rood he, als je zo'n ongelofelijk domme overtreding maakt en je hebt al geel, verdien je gewoon rood. als je dat niet denkt moet je je anti-ajax bril afdoen misschien
Stijn moest ook huilen toen hij de cup met de grote oren won in zijn Scheveningen Fm game. Ik kom tot de conclusie dat stijn veel huilt.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn jankt om het niveau van deze grap.
En ik eigenlijk ook.
Wij zijn het wel vaker met elkaar eens, fattie.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn, ik ben het met je eens
Vooral als het gaat om hoeveelheden voedsel, spekbekquote:Op zondag 23 november 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaker met elkaar eens, fattie.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral als het gaat om hoeveelheden voedsel, spekbek
inderdaad, anders haf ik 2 punten verloren in de manager.quote:Op zondag 23 november 2014 13:53 schreef Zorro het volgende:
Ja waarom zou je daar geel voor geven ook
quote:Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ironische naam, Hateboer. Tegen PSV dan.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn jankt om het niveau van deze grap.
En ik eigenlijk ook.
Ja, maar ik ben niet meer de internethoolie van voorheenquote:
Jeugd bij Feyenoord loopt ook een goeie rond. Joost Teringjood. C1 op dit moment.quote:Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ironische naam, Hateboer. Tegen PSV dan.
Hehehe, heb je indd al een hele tijd niet meer in het PSV-topic gezienquote:Op zondag 23 november 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet meer de internethoolie van voorheen
Ik stond ook net nadat ik m'n kniebanden had verrektquote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, hij staat, hopelijk is het niet te erg.
Boëtius?quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
Grootste talent van Nederland komt erin, vindt GGMM.
Ja, daarom hopelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stond ook net nadat ik m'n kniebanden had verrektZegt niet heel veel
Hendrixgod natuurlijk joh.quote:
Inb4 Narsingh 0-2quote:
Hij komt uit Amsterdamquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet komt erin, dan wordt het dus alsnog 1-1.
Stijn noemt dat kwaliteit.quote:
Wel. Ik verdraai alleen jouw woorden.quote:Op zondag 23 november 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je snapte duidelijk mijn strekking niet.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch als je weet dat Brenet achterin staat.
Zelfs met Marcelo achterin moet je niet alles blind naar voren trappen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch als je weet dat Brenet achterin staat.
Godverdomme.quote:Op zondag 23 november 2014 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet komt erin, dan wordt het dus alsnog 1-1.
Ik zei het al toen hij erin kwam.quote:
Ik hoop stilletjes op een 2-1quote:
Zoals v Gaal zou zeggen:quote:Op zondag 23 november 2014 14:15 schreef Adames het volgende:
NA PRECIES EEN JAAR WEER EEN GELIJKSPEL
Volgend jaar weer een kans Mexi. Arkadiusz maakt ons kampioenquote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, het was leuk. Ajax gewoon weer kampioen dus.
Wutquote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die winnen dit soort potjes wel.quote:
Ze verloren hier met 3-0 of zo...quote:Op zondag 23 november 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen dit soort potjes wel.
Die mensen uit amsterdam winnen dit soort potjes wel komt nu het argument. Ajax verloor ook in groningen.quote:
Eerder een 1-2.quote:Op zondag 23 november 2014 14:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou toch zeggen dat het nu wel tijd is voor de meer dan terechte 2-1.
dit soort potjes, niet deze tegenstander.quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die mensen uit amsterdam winnen dit soort potjes wel komt nu het argument. Ajax verloor ook in groningen.
Ja, die van Twente staan klaar om te knallen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef Caland het volgende:
Wel een vermakelijk potje. Hopelijk zien we net zoveel vuurwerk straks in Zwolle
Ik voel een lichte frustratie.quote:
In Enschede hebben ze geen vuurwerk meer .quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef Caland het volgende:
Wel een vermakelijk potje. Hopelijk zien we net zoveel vuurwerk straks in Zwolle
je bent een van de weinige mensen die een compleet uitgemolken grap toch leuk weet te brengenquote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef Caland het volgende:
papier eruit, vuurwerk erinquote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Enschede hebben ze geen vuurwerk meer .
quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Ajax gewoon weer kampioen dus.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef baaart het volgende:
Feesten met een punt na een late onterechte goal. Pauper volk.
Zou ook gewoon blij zijn met een punt na zo'n kutwedstrijd, terecht dus.quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef baaart het volgende:
'Onterechte' punten zijn altijd de beste.quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef baaart het volgende:
Madquote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme kutBrenet. Dat die gast NOOIT meer het rood en wit van PSV mag dragen.
Blom is trots op zichzelfquote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer gaat weer de 0 houden inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat PSV volgende week ook puntverlies gaat lijden.
iemand is madquote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef baaart het volgende:
0-0 slechts.quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
Denk het ook ja. Maken jullie Ajax alweer kampioenquote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
hup adoquote:Op zondag 23 november 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Nu een topper in Almelo:
Opstelling ADO Den Haag: Martin Hansen; Gianni Zuiverloon, Vito Wormgoor, Wilfried Kanon, Aaron Meijers; Dion Malone, Mathias Gehrt, Roland Alberg, Thomas Kristensen; Mike van Duinen, Michiel Kramer.
Opstelling Heracles Almelo: Dennis Tegekamp; Mike te Wierik, Milano Koenders, Jeroen Veldmate, Fahd Aktaou; Iliass Bel Hassani, Simon Cziommer, Thomas Bruns; Oussama Tannane, Wout Weghorst, Bryan Linssen
Wie was die gladde verslaggever?quote:Op zondag 23 november 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Nu een topper in Almelo:
Opstelling ADO Den Haag: Martin Hansen; Gianni Zuiverloon, Vito Wormgoor, Wilfried Kanon, Aaron Meijers; Dion Malone, Mathias Gehrt, Roland Alberg, Thomas Kristensen; Mike van Duinen, Michiel Kramer.
Opstelling Heracles Almelo: Dennis Tegekamp; Mike te Wierik, Milano Koenders, Jeroen Veldmate, Fahd Aktaou; Iliass Bel Hassani, Simon Cziommer, Thomas Bruns; Oussama Tannane, Wout Weghorst, Bryan Linssen
Hand in handquote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Maken jullie Ajax alweer kampioen
Ik heb nog geen fox, volgende maand pas. Lekker Langs de Lijn aan.quote:Op zondag 23 november 2014 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie was die gladde verslaggever?
Altijd roepen dat de enige strijd met Feyenoord is en dat PSV niet zo belangrijk is. En nu zijn het plots vriendenquote:Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgende week zorgen onze vrienden uit zuid wel voor de koppositie van Ajax
Gelijkspel zou ik leuker vinden.quote:
Mij boeit het eerlijk gezegd niet wat de uitslag wordt. PEC en Twente zullen toch geen bedreiging voor de top 3 vormen, voorlopig dan.quote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik leuker vinden.
Bij ons in Den Haag.quote:Op zondag 23 november 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
Godver, volgende week weer Ajax bovenaan dus.quote:
leuk, je begrijpt zijn ironiequote:Op zondag 23 november 2014 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd roepen dat de enige strijd met Feyenoord is en dat PSV niet zo belangrijk is. En nu zijn het plots vrienden
Nee joh. Kramer 3 xquote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, volgende week weer Ajax bovenaan dus.
Schema van Ajaxquote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, volgende week weer Ajax bovenaan dus.
Twente nog wel vrees ik, voor plek 3 met Feyenoord in ieder geval.quote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd niet wat de uitslag wordt. PEC en Twente zullen toch geen bedreiging voor de top 3 vormen, voorlopig dan.
12 punten. PSV maar 9 helaas.quote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schema van Ajax
ADO uit
Willem II thuis
Utrecht thuis
Excelsior uit
12 uit 12quote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schema van Ajax
ADO uit
Willem II thuis
Utrecht thuis
Excelsior uit
Met het niveau hier ga ik niet bepalen wat ironie is en wat niet. Veel te onvoorspelbaar. Al is het daardoor voor velen wel een makkelijke uitvlucht na een domme opmerking.quote:
Makkelijker kan bijna nietquote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schema van Ajax
ADO uit
Willem II thuis
Utrecht thuis
Excelsior uit
Nee. PSV kreeg 40-45 kansen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was het gelijkspel van PSV verdiend?
Helaas moeten missen door slaap
Feyenoord thuis winnen jullie ook wel.quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt nog 3x thuis en Dordrecht uit, hebben het ook niet echt lastig dus. Maar wel Feyenoord thuis, de rest winnen we wel lijkt me.
Onterecht.quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
of 6 of 12, wie zal het zeggen. De bal is rondquote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft
Feyenoord thuis
Dordrecht uit
Twente thuis
Go Ahead thuis.
Sowieso 9 punten.
Ben benieuwd hoe lang Guardado en Willems geblesseerd zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord thuis winnen jullie ook wel.
nee,quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. PSV kreeg 40-45 kansen.
Dan zou ik me niet druk maken als PSV supporter.quote:
Dordrecht uit altijd lastig.quote:Op zondag 23 november 2014 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
of 6 of 12, wie zal het zeggen. De bal is rond
Ooh die zijn geblesseerd? Scheelt wel een slok op de borrel.quote:Op zondag 23 november 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang Guardado en Willems geblesseerd zijn.
Zonder handrem wordt dat gewoon minstens 0-5.quote:Op zondag 23 november 2014 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is de makkelijkste uitwedstrijd van het jaar
beiden eruit met klachten ja, willems hamstring, guardado weet ik niet.quote:Op zondag 23 november 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh die zijn geblesseerd? Scheelt wel een slok op de borrel.
Dat hoort het al bij rust te staan normaal gesproken.quote:Op zondag 23 november 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder handrem wordt dat gewoon minstens 0-5.
Ooh dus niet de wedstrijd uitgeschopt en met brancard van het veld.quote:Op zondag 23 november 2014 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
beiden eruit met klachten ja, willems hamstring, guardado weet ik niet.
Guardado net niet met een brancard.quote:Op zondag 23 november 2014 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus niet de wedstrijd uitgeschopt en met brancard van het veld.
Mwah, valt wel mee. Vorig seizoen geen enkele moeite.quote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, Ajax krijgt wel nog het altijd lastige Utrecht thuis.
Dat zijn wel de knuffelclubjes van FOX.quote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat PEC - Twente aan de gang is
Heerenveen uit is ook nog wel lastig.quote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, Ajax krijgt wel nog het altijd lastige Utrecht thuis.
kijk liever naar adoquote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat PEC - Twente aan de gang is
Aan dat hele Twente zit toch kraak noch smaak.quote:Op zondag 23 november 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de knuffelclubjes van FOX.
tweede seizoenshelft nog genoeg lastige middenmootploegjes uit volgens mij. Heerenveen sowieso.quote:Op zondag 23 november 2014 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen uit is ook nog wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |