SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.quote:Op zondag 23 november 2014 13:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Depay weet dat hij in mijn manager staat, hij doet dit om mij te kwellen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wilde net vragen of ze overal kapot waren.
Sinds de NOS een nieuwe website heeft, zijn er geen 819-gifjes meer op de teletekst.nos, maar alleen tekst.quote:
Fuckfaces.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Nee Edwin.quote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!
Ga jij nou maar weer lekker spelen:quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
jezus man wat een mandekking
diep triest. ik ga uit van matchfixing hier
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er zo weinig ingestudeerde standaardsituaties zijn. De VS had daar meer een handje van, tijdens het WK, en als ze iets betere spelers hadden gingen ze er wel in.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef Brammess het volgende:
haha je bent een club met ambitie en je stelt luuk de jong op
pft
quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
Aangezien hier geen scheids met debiele rode kaarten staat te strooien moet dat wel.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
En hoe zou je de rest dan zetten?quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
Goede voorzet van die willems. Ik zou hem voortaan linkshalf zetten.
Spits.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En hoe zou je de rest dan zetten?
Depay banken. Matige speler.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
geel + geel = rood he, als je zo'n ongelofelijk domme overtreding maakt en je hebt al geel, verdien je gewoon rood. als je dat niet denkt moet je je anti-ajax bril afdoen misschienquote:Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien hier geen scheids met debiele rode kaarten staat te strooien moet dat wel.
bij jouw moeder in bed.quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen nog even kols van Depay en Maher aub. En PSV moet de nul houden.
Damn, ik ben het met je eensquote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen nog even kols van Depay en Maher aub. En PSV moet de nul houden.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PENALTY SPORT VERENIGING JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stijn jankt om het niveau van deze grap.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij jouw moeder in bed.
hahaha goede grap nap. boks.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
geel + geel = rood he, als je zo'n ongelofelijk domme overtreding maakt en je hebt al geel, verdien je gewoon rood. als je dat niet denkt moet je je anti-ajax bril afdoen misschien
Stijn moest ook huilen toen hij de cup met de grote oren won in zijn Scheveningen Fm game. Ik kom tot de conclusie dat stijn veel huilt.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn jankt om het niveau van deze grap.
En ik eigenlijk ook.
Wij zijn het wel vaker met elkaar eens, fattie.quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn, ik ben het met je eens
Vooral als het gaat om hoeveelheden voedsel, spekbekquote:Op zondag 23 november 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaker met elkaar eens, fattie.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral als het gaat om hoeveelheden voedsel, spekbek
inderdaad, anders haf ik 2 punten verloren in de manager.quote:Op zondag 23 november 2014 13:53 schreef Zorro het volgende:
Ja waarom zou je daar geel voor geven ook
quote:Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ironische naam, Hateboer. Tegen PSV dan.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn jankt om het niveau van deze grap.
En ik eigenlijk ook.
Ja, maar ik ben niet meer de internethoolie van voorheenquote:
Jeugd bij Feyenoord loopt ook een goeie rond. Joost Teringjood. C1 op dit moment.quote:Op zondag 23 november 2014 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ironische naam, Hateboer. Tegen PSV dan.
Hehehe, heb je indd al een hele tijd niet meer in het PSV-topic gezienquote:Op zondag 23 november 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet meer de internethoolie van voorheen
Ik stond ook net nadat ik m'n kniebanden had verrektquote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, hij staat, hopelijk is het niet te erg.
Boëtius?quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
Grootste talent van Nederland komt erin, vindt GGMM.
Ja, daarom hopelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stond ook net nadat ik m'n kniebanden had verrektZegt niet heel veel
Hendrixgod natuurlijk joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |