Helaas, genoemd in het openbaar en dus niet meer im frage...quote:Op zondag 23 november 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer alleen van de Stones.
Speciaal voor n00bie dit...
Tsja, had ik dat er maar niet bij moeten zetten.quote:Op zondag 23 november 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, genoemd in het openbaar en dus niet meer im frage...
Ik kan 'm best meenemen,. maar dan is 't wel echt De Laatste X.quote:Op zondag 23 november 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, genoemd in het openbaar en dus niet meer im frage...
Oe-wiedie-woe-hoe...quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan 'm best meenemen,. maar dan is 't wel echt De Laatste X.
Aznavour of Dylan moet op 1.quote:Op zondag 23 november 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rond half 12 is Matthijs van Nieuwkerk bij Jinek over de Top 2000.
Kan niet, Jinek is straks al op 1quote:Op zondag 23 november 2014 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aznavour of Dylan moet op 1.
lekker hard
quote:Op zondag 23 november 2014 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan niet, Jinek is straks al op 1
Waarvan aktequote:Op zondag 23 november 2014 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan niet, Jinek is straks al op 1
Je tekst krijgt een nieuwe dimensie als je inbeeld dat Van Nieuwkerk het zegtquote:
Als er geen muziek niet had ingestaan ook nietquote:Op zondag 23 november 2014 23:10 schreef MaJo het volgende:
Als er geen bagger in de lijst had gestaan hadden we nooit zoveel topics hier vol kunnen lullen![]()
Als ik jou was, zou ik een Facebook pagina beginnen voor de promotie van recente rock...quote:Op zondag 23 november 2014 23:10 schreef MaJo het volgende:
Als er geen bagger in de lijst had gestaan hadden we nooit zoveel topics hier vol kunnen lullenDe bagger hoort inmiddels ook gewoon bij de top2000
Gelukkig blijft het merendeel pareltjes
Nu nog wat meer recente rock erin en het zou helemaal fantastisch zijn
Like.quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik een Facebook pagina beginnen voor de promotie van recente rock...
Ja, nee, ja zeg....moet ik straks weer een hele tirade af gaan steken.quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Als ik jou was, zou ik een Facebook pagina beginnen voor de promotie van recente rock...
Ah toe....... ik vond de vorige heerlijkquote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, nee, ja zeg....moet ik straks weer een hele tirade af gaan steken.
Hou even op zeg....het is tenslotte zondagavond.
Heb m'n quotum aan tl dr-postings voor vandaag al overschreden.quote:Op zondag 23 november 2014 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah toe....... ik vond de vorige heerlijk
Ik moest ervan janken ja.quote:
Ik heb er ook weer enorm zin in, dno waarom.quote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef cafca het volgende:
Ik heb overigens wel echt een top 2000 gevoel nu.
Lekker op de bank wijntje erbij, orinoco v500 op de radio..... Straks vuurwerk afsteken denk ik!
Vuurwerk is pas als BohRap is gedraaidquote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef cafca het volgende:
Ik heb overigens wel echt een top 2000 gevoel nu.
Lekker op de bank wijntje erbij, orinoco v500 op de radio..... Straks vuurwerk afsteken denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |