Precies dit.quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is geheel je eigen interpretatie natuurlijk. Ik vind niet dat ik meer smaak heb dan anderen. Ik vind het alleen absurd dat heel veel eigentijdse muziek er wel in staat en andere eigentijdse muziek weer niet. Zoals dus Arcade Fire maar ook Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Franz Ferdinand etc. Ik heb nu Arcade Fire genomen omdat die denk ik nog het meeste bij het radio2 publiek passen maar eigenlijk zou ik het breder willen trekken en afvragen waarom er nauwelijks hedendaagse rock instaat.
Op Avond na, vind ik al zijn nummers eigenlijk ondergewaardeerd als ik naar de posities kijk in de Top.quote:Op zondag 23 november 2014 16:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat alle nummers wel een boost krijgen
Testamentquote:Op zondag 23 november 2014 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op Avond na, vind ik al zijn nummers eigenlijk ondergewaardeerd als ik naar de posities kijk in de Top.
Daarom stem ik ieder jaar wel op Verdronken Vlinder die stond vorig jaar niet eens in de top 200.quote:Op zondag 23 november 2014 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op Avond na, vind ik al zijn nummers eigenlijk ondergewaardeerd als ik naar de posities kijk in de Top.
De Snob2000-playlist op Spotify kan ook nog, of de Rob2000+.quote:Op zondag 23 november 2014 16:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Voor mij ook dan![]()
Of gewoon geen een lijst
quote:
Ja, dat is (vind ik ook) zijn beste. Al kan ik me ook wel voorstellen dat de jongere generatie zo'n nummer buiten de Top 2000 nooit hoort.quote:Op zondag 23 november 2014 16:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Daarom stem ik ieder jaar wel op Verdronken Vlinder die stond vorig jaar niet eens in de top 200.
Zo mooi was dat nummer toen hij live speelde. Verdronken Vlinder helemaal. Vind de akoestische uitvoeringen van dat nummer ook vele malen mooier dan de originele studioversie.quote:
Omdat de top-2000 voornamelijk een inteeltlijstje is voor 45 plussers en die hebben niets met hedendaagse rockmuziek.quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
maar eigenlijk zou ik het breder willen trekken en afvragen waarom er nauwelijks hedendaagse rock instaat.
Ik hoor Boudewijn alleen met de Top inderdaad, buiten Avond dan.quote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is (vind ik ook) zijn beste. Al kan ik me ook wel voorstellen dat de jongere generatie zo'n nummer buiten de Top 2000 nooit hoort.
Nee die luisteren natuurlijk liever naar Blof denk ikquote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is (vind ik ook) zijn beste. Al kan ik me ook wel voorstellen dat de jongere generatie zo'n nummer buiten de Top 2000 nooit hoort.
Dat nummer is vrij bekend bij studenten van verschillende kunstinstellingenquote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke Eva? Hij heeft er tweequote:
Uiteraard de Picknick versie, die is prachtigquote:Op zondag 23 november 2014 16:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat nummer is vrij bekend bij studenten van verschillende kunstinstellingen
[..]
Welke Eva? Hij heeft er tweeal weet ik wel welke je bedoelt
Jep zo simpel is hetquote:
De mensen die ik ken en naar Arcade Fire en Arctic Monkeys luisteren, stemmen vrijwel nooit de Top2000 op. Laat staan dat ze erop stemmen. Het heeft z'n eigen wereldje een beetje.quote:Op zondag 23 november 2014 16:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat de top-2000 voornamelijk een inteeltlijstje is voor 45 plussers en die hebben niets met hedendaagse rockmuziek.
De link uit je mail kopiėren en plakken in je FB. Krijg je automatisch zo'n afbeelding en link naar jouw lijstquote:
Ik luister vrij veel Arcade Fire in ieder geval.quote:Op zondag 23 november 2014 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en naar Arcade Fire en Arctic Monkeys luisteren, stemmen vrijwel nooit de Top2000 op. Laat staan dat ze erop stemmen. Het heeft z'n eigen wereldje een beetje.
Bizar ook hoe virtuoos Lennaert kon schrijven.quote:Op zondag 23 november 2014 16:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Uiteraard de Picknick versie, die is prachtig
De mensen die ik ken zijn juist weer fan van beiden, zoals ik dus ook. Ik luister Arcade Fire en Arctic Monkeys en al 15 jaar met veel plezier naar de top2000. Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 23 november 2014 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en naar Arcade Fire en Arctic Monkeys luisteren, stemmen vrijwel nooit de Top2000 op. Laat staan dat ze erop stemmen. Het heeft z'n eigen wereldje een beetje.
Ik kom er nu achter dat al best veel mensen uit zichzelf op Rebellion gestemd hebben als vrije keuze. Ik ben benieuwd of we dat terug gaan zienquote:Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister vrij veel Arcade Fire in ieder geval.
Niet op gestemd, past niet bij mijn Top 2000-feeling en lijkt me dus een verloren stem
Ik vind al z'n teksten eigenlijk we geniaal, sommige nog beter dan de ander.quote:Op zondag 23 november 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bizar ook hoe virtuoos Lennaert kon schrijven.
quote:
Ik doe er eigenlijk nooit wat meequote:Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De link uit je mail kopiėren en plakken in je FB. Krijg je automatisch zo'n afbeelding en link naar jouw lijst
Beneden Alle Peil zit enorm goed in elkaar. Die wordt alleen altijd ondergesneeuwd door Testament en Verdronken Vlinder.quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik vind al z'n teksten eigenlijk we geniaal, sommige nog beter dan de ander.
Volgend jaar maar eens een actie houden voor meer Boudewijn in de topquote:Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beneden Alle Peil zit enorm goed in elkaar. Die wordt alleen altijd ondergesneeuwd door Testament en Verdronken Vlinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |