Die ja, maar ik denk zelf van niet.quote:Op zondag 23 november 2014 04:02 schreef LittleBrownie het volgende:
I bet you look good on the dancefloor
Maybequote:Op zondag 23 november 2014 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ja, maar ik denk zelf van niet.
Ja komt mij bekend voorquote:
Goed nummer, moet je luisterenquote:Op zondag 23 november 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
I missed the funny part I think
quote:
Ik staar naar buitenquote:Op zondag 23 november 2014 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker.. en ik staar naar het plafond.
Eigenlijk wil ik een rondje lopenquote:Op zondag 23 november 2014 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heerlijk is dat.. midden in de nacht.. muziekje op, naar buiten staren
Zijn daar nog beelden van?quote:Op zondag 23 november 2014 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
Het is een nacht, ooit nog geplaybacked op de basisschool als kleine Geo.
kleinere*quote:Op zondag 23 november 2014 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
Het is een nacht, ooit nog geplaybacked op de basisschool als kleine Geo.
Nou LBgekkie, ga danquote:Op zondag 23 november 2014 04:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een rondje lopen
Geen zin om aan te kledenquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet lachen, dan ziet niemand jou
quote:Op zondag 23 november 2014 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet lachen, dan ziet niemand jou
Slaap jij wel?quote:Op zondag 23 november 2014 04:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een rondje lopen
Jaquote:
quote:
Geen idee. Mijn slaapritme is fucked upquote:Op zondag 23 november 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog wakker zemmel?
Wat versta jij onder "fucked up' ?quote:Op zondag 23 november 2014 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn slaapritme is fucked up
Neukt opquote:Op zondag 23 november 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "fucked up' ?
Een matras, daar moet jij bekend mee zijnquote:
Tijd om te gaan slapen merk ik wel.quote:Op zondag 23 november 2014 04:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een matras, daar moet jij bekend mee zijn
Nee hoor, jr weet dat ik het een lieve jongen vindquote:
hetquote:Op zondag 23 november 2014 04:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, jr weet dat ik het een lieve jongen vind
Ja, door al dat gebekkenstoot zijn zijn edele delen nou niet echt heel mannelijk meer te noemenquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, door al dat gebekkenstoot zijn zijn edele delen nou niet echt heel mannelijk meer te noemen
Dat kan ookquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'd catch a grenadeeeeeeeee for youuuuuuuuuuu
Deel eensquote:Op zondag 23 november 2014 05:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie echt weird shit op tumblr
Jaquote:
Tofquote:Op zondag 23 november 2014 05:12 schreef LittleBrownie het volgende:
http://legoalbums.tumblr.com/
cool
quote:Op zondag 23 november 2014 05:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tof![]()
Vroegah had je ook altijd die kraaltjes, moest je dan op het eind altijd met de strijkijzer erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Bestaat nog steeds.quote:Op zondag 23 november 2014 05:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tof![]()
Vroegah had je ook altijd die kraaltjes, moest je dan op het eind altijd met de strijkijzer erover.
quote:Op zondag 23 november 2014 11:43 schreef wietparkiet het volgende:
LB check deze man![]()
![]()
https://vine.co/v/OJVrqJTrUUa
https://vine.co/v/OJVvvVvpL9z
ik haat jequote:Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga vanavond hier naartoe.
http://www.effenaar.nl/agenda/7881
quote:Op zondag 23 november 2014 11:49 schreef wietparkiet het volgende:
Hoop dat je je vriendin kwijtraakt in het publiek fl
ik haat je nog steeds
zou best kunnen aangezien ze niet bepaald lang isquote:Op zondag 23 november 2014 11:49 schreef wietparkiet het volgende:
Hoop dat je je vriendin kwijtraakt in het publiek fl
ik haat je nog steeds
Is dit een totum pro parte?quote:Op zondag 23 november 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zou best kunnen aangezien ze niet bepaald lang is
Wat doen?quote:Op zondag 23 november 2014 11:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ga zo ook naar amsterdam
quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga even ontbijtje/lunch regelen
Paulquote:
zal verder niemand opmerken dus lekker laten staanquote:Op zondag 23 november 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat een taalfout in de titel van je weblog prutser.
quote:Op zondag 23 november 2014 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
weblog is een beetje het grapje in de crew
neem paul bijvoorbeeld, jaren gezeurd om een tagje omdat hij zo graag speciaal wou zijn (zijn debiele postgedrag was voor paul blijkbaar niet genoeg aandacht). en op een gegeven moment was tante yvonne het zat en mocht paul semi grappige filmpjes en plaatjes uploaden op de weblog. dat kan geen kwaad want daar kijkt geen hond. het is zeg maar een excuus voor de users die graag een tagje willen maar die je niks serieus kan laten doen.
Hiquote:
Leukquote:
Samequote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moet nog huiswerk doen. Ik heb al ongeveer 5 uur uitgesteld
Ik heb al mn tijd verdaan met minecraftquote:
I've done literally nothingquote:Op zondag 23 november 2014 14:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb al mn tijd verdaan met minecraft
gelukkig ziet het er wel goed uit wat ik heb gemaakt
Ga eens wat doenquote:Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb mn boek open gedaan en zit nu op fok en op TiA, gvd
Ik dacht ik help jequote:
Oehquote:Op zondag 23 november 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Zo meteen met mn vader naar een Indiaas restaurant
Ik zat gisteren te zappen en toen kwam ik jaime oliver tegen die een fatsige chocolade spunge noga taart maaktenquote:
Dikkiequote:Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te zappen en toen kwam ik jaime oliver tegen die een fatsige chocolade spunge noga taart maaktenhet was echt kapot simpel maar het zag er zo tering lekker uit, mijn zak popcorn smaakte gelijk minder lekker
JONGEN IK HEB GESOLICITEERD HIERVOOR HOORquote:Op zondag 23 november 2014 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
weblog is een beetje het grapje in de crew
neem paul bijvoorbeeld, jaren gezeurd om een tagje omdat hij zo graag speciaal wou zijn (zijn debiele postgedrag was voor paul blijkbaar niet genoeg aandacht). en op een gegeven moment was tante yvonne het zat en mocht paul semi grappige filmpjes en plaatjes uploaden op de weblog. dat kan geen kwaad want daar kijkt geen hond. het is zeg maar een excuus voor de users die graag een tagje willen maar die je niks serieus kan laten doen.
Ik heb gister The Vaselines gezien, de band die deze nummers schreef:quote:
jij wel paulquote:Op zondag 23 november 2014 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
JONGEN IK HEB GESOLICITEERD HIERVOOR HOOR
Baasquote:Op zondag 23 november 2014 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gister The Vaselines gezien, de band die deze nummers schreef:
Wotquote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef DrNick het volgende:
Ik word binnenkort crew. Misschien.
Eerst maar eens die sollicitatie versturen.
Heb ik die nog steeds niet binnen?quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef DrNick het volgende:
Ik word binnenkort crew. Misschien.
Seriously?quote:
Hij wilt natuurlijk al een tijdje wanhopig crew worden. Eerst de hele tijd zeuren om een positie als spellingchecker.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wilt natuurlijk al een tijdje wanhopig crew worden. Eerst de hele tijd zeuren om een positie als spellingchecker.
Doe sturen dan.quote:
Denken dat ie geschikt Is voor CREquote:Op zondag 23 november 2014 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit, mag ik straks Nick geen shit meer geven omdat crewbash.
gewoon buiten fok om doenquote:Op zondag 23 november 2014 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit, mag ik straks Nick geen shit meer geven omdat crewbash.
Creatief met databases.quote:Op zondag 23 november 2014 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denken dat ie geschikt Is voor CRE
quote:
dat is hetquote:Op zondag 23 november 2014 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Lololol je bent gewoon jaloers dat je niet in de crew mag
doe eens niet zo jaloers man, jeetjequote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is het
niks liever dan een mod worden op een internetforum om vervolgens de hele dag stomme grapjes te kunnen maken als 450 is echt fantastisch en hont en kad roepen![]()
godverdomme wat ben ik jaloers
Is wel chill, gebruik het soms even niet maar laat hem wel altijd aan. Sowieso kijken we hier wel vaak films er ook meequote:Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik een abonnement ga nemen bij Netflix.
Coolkquote:Op zondag 23 november 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveelde me.
[ link | afbeelding ]
(MS paint)
ja ik ga het wel ff proberen een maandquote:Op zondag 23 november 2014 21:28 schreef Amarantha het volgende:
En Roald je kunt een maand uit proberen eerst..
Oui ouiquote:Op zondag 23 november 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herken je het? Dan is het wmb gelukt
Wat zijn die lijnen dan?quote:
Moet het veld voorstellen, beetje schematisch natuurlijkquote:
Ze gaan door de spelers heenquote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet het veld voorstellen, beetje schematisch natuurlijkhad geen goesting om dat hele veld perfect groen te maken etc
True.quote:Op zondag 23 november 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan door de spelers heen
Keihard moeten lachen, thanksquote:Op zondag 23 november 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
V&A / [TK] T-shirt, roze met Franse tekst maat S YESorNO
Nog steeds niets.quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef DrNick het volgende:
Zijn er veel aanmeldingen?quote:
Waarvoor?quote:
CREquote:
Paar wel ja. Maar nick moet voor een andere crewfunctie solliciteren als ie daadwerkelijk kans wil maken.quote:
Ahquote:Op zondag 23 november 2014 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Paar wel ja. Maar nick moet voor een andere crewfunctie solliciteren als ie daadwerkelijk kans wil maken.
Nee, niet als databasebeheerder.quote:
Spellchecker?quote:
Daar mag ie wel voor solliciteren ja.quote:
Hoe was het?quote:
Goedenavondquote:
Doodquote:
Awesomequote:
Eerste keer in het buitenland ook nogquote:Op zondag 23 november 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AwesomeWel gigantisch vermoeiend.
Twee avonden laat naar bed en verplicht de volgende ochtend vroeg opstaan, en veel heule lange wachtrijen. Maar wel echt nice.
Ach, bijslapen doe je maar op je werkquote:Op zondag 23 november 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AwesomeWel gigantisch vermoeiend.
Twee avonden laat naar bed en verplicht de volgende ochtend vroeg opstaan, en veel heule lange wachtrijen. Maar wel echt nice.
Jaquote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerste keer in het buitenland ook nog
Nog veel foto's gemaakt?quote:Op zondag 23 november 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Door Frankrijk rijden was ook echt tof.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, bijslapen doe je maar op je werk
Hoort erbijquote:Op zondag 23 november 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stuk of 500, waarvan minstens de helft mislukt is.![]()
Topic is verwijderdquote:Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is deze.
Jaquote:Op zondag 23 november 2014 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo, heb jij die 9gag plaatje nog gezien die ik linkte?
Is blijkbaar vlakbij Eindhoven hequote:Op zondag 23 november 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, is wel cool ja
![]()
Ze willen, of is er al inmiddels, ook iets soort gelijks doen met snelwegen. Maar ik las dat die dingen niet tegen water konden![]()
Van alles wat.quote:Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoort erbij
Niet op automodus gedaan toch?
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Bohhhhh ik zit toch een partij vol.. heb mijn broek ook maar uitgedaan zodat ik kan uitbuiken
#GeoGekkiequote:
Jimbo had dat ook laatstquote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik ken dat hele topic niet.
We werden er allemaal in gelinkt. Heel FOK! volgens mijquote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik ken dat hele topic niet.
quote:
Oh. Niet boeiend dus.quote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden er allemaal in gelinkt. Heel FOK! volgens mij
Niet gehadquote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We werden er allemaal in gelinkt. Heel FOK! volgens mij
Dan moet je van FOK! afgaan als je het zo erg vind want Danny gaat niet veranderen hoor.. En een staking komt er niet want iedereen is te verslaafd.. zie je wel bij al die VBL'ers die dan met "FREE XXXXX: beginnen..quote:Op zondag 23 november 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien alleen iedereen die ooit iets naars hebben gezegd over Danny dan
Goodguy Geo.quote:Op zondag 23 november 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je van FOK! afgaan als je het zo erg vind want Danny gaat niet veranderen hoor.. En een staking komt er niet want iedereen is te verslaafd.. zie je wel bij al die VBL'ers die dan met "FREE XXXXX: beginnen..
Die Danny lacht zich rot.
Niemand vind het leuk als zoveel mensen kritiek op je hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je van FOK! afgaan als je het zo erg vind want Danny gaat niet veranderen hoor.. En een staking komt er niet want iedereen is te verslaafd.. zie je wel bij al die VBL'ers die dan met "FREE XXXXX: beginnen..
Die Danny lacht zich rot.
Vindt schrijf je hier met dt.quote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand vind het leuk als zoveel mensen kritiek op je hebben.
Danny geeft geen neuk.quote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even huilen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vindt schrijf je hier met dt.
/kritiek
Dat vindt hij dus ook niet leuk.quote:
En geen een directeur vind het leuk als zijn bedrijf in gevaar wordt gebracht (lees: zijn inkomsten) of mensen langdurige idioot gedrag blijven vertonen en maar denken dat het normaal is en maar kan.quote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat topicquote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Ligt het aan mij, of ziet die mapima er elke keer dat ze foto's plaatst anders uit?
Links naar een aantal foto's zodat ik een oordeel kan geven.quote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Ligt het aan mij, of ziet die mapima er elke keer dat ze foto's plaatst anders uit?
Ik vind alleen dat Danny wat te ver gaat met zijn hele zwarte pieten propaganda. Voor de rest zie ik hem vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En geen een directeur vind het leuk als zijn bedrijf in gevaar wordt gebracht (lees: zijn inkomsten) of mensen langdurige idioot gedrag blijven vertonen en maar denken dat het normaal is en maar kan.
Ik ben ook geen fan van Danny, al ken ik hem niet eens goed maar niet zo schijnheilig doen, in het dagelijksleven gedraag men zich niet zo.
Mapima?quote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik heb het niet gevolgd dus geen idee. Maar hij zal vast ook wat commotie willen voorkomen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat Danny wat te ver gaat met zijn hele zwarte pieten propaganda. Voor de rest zie ik hem vrijwel nooit.
Die commotie heeft hij juist veroorzaaktquote:Op zondag 23 november 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd dus geen idee. Maar hij zal vast ook wat commotie willen voorkomen.
Oke, ik heb het niet gezien dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die commotie heeft hij juist veroorzaakt
Dit topic btwquote:Op zondag 23 november 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
V&A / [TK] T-shirt, roze met Franse tekst maat S YESorNO
Haar uiterlijk morpht ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat zij een Turkse was met een hoofddoek.
quote:
We weten het.quote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet echt grote tetten die mapima
dan is mijn vriendin toch beter bedeeld
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je even een jaartje wachten Mex, zodra ze weer een shirtje verkoopt weet je dat ze weer een maatje is gegroeid.
1 keer was genoegquote:Op maandag 24 november 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
x25quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed lieve kinders, ik gaat u allen verlaten
Slaap lekker
quote:Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed lieve kinders, ik gaat u allen verlaten
Slaap lekker
"Pro's"quote:Op maandag 24 november 2014 00:13 schreef KitKatChunky het volgende:
er komt een groot CS:GO toernooi aan maar het lijkt de tour de france wel. Er zijn een aantal Pro's gebanned voor hacks en nu komen er allemaal lijsten en witchhunts voor meer hackers xD
Net een soap dit
quote:
En dan gebruiken ze hacksquote:Op maandag 24 november 2014 00:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, als in deze gasten krijgen dik betaald om het spelletje te spelen
Ja, het is allemaal een beetje een raar verhaal, en de menigte wil bloed zien blijkbaar.quote:
Ja wat.quote:Op maandag 24 november 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je...
Ach laat ook maar.
Oh, dacht eerst dat je iets anders quotte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |