In hoeverre je dat op zo'n moment dan ook durft door te zetten he. De meeste mensen durven niet en haken afquote:Op maandag 24 november 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je was al concreet bezig met een zm poging![]()
Best wel shocking
Niet zo gek, want je hebt nog wel gewoon overlevingsinstinct. Zelfmoord plegen is denk ik het moeilijkste wat een mens kan doen.quote:Op maandag 24 november 2014 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre je dat op zo'n moment dan ook durft door te zetten he. De meeste mensen durven niet en haken af
Maar goed ook trouwens..
Hoe bedoel je verkloot?quote:Op maandag 24 november 2014 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel herkenbaar toen mijn ouders gingen scheiden heb ik de boel ook verkloot,
Nu nog last van trouwens,
Klopt.quote:Op maandag 24 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek, want je hebt nog wel gewoon overlevingsinstinct. Zelfmoord plegen is denk ik het moeilijkste wat een mens kan doen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 november 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen kindertjes
Morgen vroeg weer uit de veren voor helemaal niks
Trust0n
Finacieel heb ik het toen verkloot al was dat nog meer na dat mijn vader kwam te overlijden. En verder dat ik tijdens de scheiding met een opleiding bezig was die ik niet afgemaakt heb.quote:Op maandag 24 november 2014 02:31 schreef Fo.k-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verkloot?
Ze hebben geen ruzie gehad verder hoor, gaan nog steeds met elkaar om. Dus dat scheelt wel
Ach dat laatste kunnen wel meer over meepratenquote:Op maandag 24 november 2014 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Finacieel heb ik het toen verkloot al was dat nog meer na dat mijn vader kwam te overlijden. En verder dat ik tijdens de scheiding met een opleiding bezig was die ik niet afgemaakt heb.
Ja maar vervolgens eindigen met bijna niks is kut,quote:Op maandag 24 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat laatste kunnen wel meer over meepraten
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 24 november 2014 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar vervolgens eindigen met bijna niks is kut,
Al heb ik mezelf een ultimatum gesteld, 1 dag voor mijn 28ste verjaardag wil ik dingen beter op orde hebben, Is het dan nog niks ga ik bij de club of 27,
26quote:
Nog 2 jaartjesquote:
Wattan?quote:Op maandag 24 november 2014 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallon
Schooldag weer puik begonnen
Straks maar weer eens cursus doen.quote:
Wat voor cursus doe je?quote:Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straks maar weer eens cursus doen.
Een liberman module hoe omgaan met werk.quote:
Vast vanuit je werk georganiseerd?quote:Op maandag 24 november 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een liberman module hoe omgaan met werk.
Ja dat heb ik ook niet bedacht, Maar ik ben tenminste even onder de mensen.
Niet eens, Maar denk aan een vrouw van tussen de 40 en 60 en een stagiaire die nog niet droog achter de oren is die je dan vragen gaan stellen als welke kracht haal jij uit je werk?quote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast vanuit je werk georganiseerd?
De leraar mag me niet en stuurde me eruit zodat ik twee uur kan wachten op de tekenles.quote:
Meh, als je het onzin vindt moet je het niet doen, negatieve energie en shitquote:Op maandag 24 november 2014 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet eens, Maar denk aan een vrouw van tussen de 40 en 60 en een stagiaire die nog niet droog achter de oren is die je dan vragen gaan stellen als welke kracht haal jij uit je werk?
En meer van dat soort onzin,
quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De leraar mag me niet en stuurde me eruit zodat ik twee uur kan wachten op de tekenles.
Zoals ik gisteren al zei, ik ben opgestaan voor niks.
Het is niveau middelbare school,quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, als je het onzin vindt moet je het niet doen, negatieve energie en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |