Ik heb een maatje met wie ik vaak voetbal ging kijken enzo,quote:Op maandag 24 november 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel kut
Heb ik ook hoor. In mijn dorp heb ik totaal geen contacten, allemaal domme boeren die ik totaal niet mag hierzo
Ja dat riep ik ook altijd, Tot je bijna dertig bent en het toch wel leeg om je heen is .quote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een sociaal leven hebben is ook overrated
Wat is er zo leuk aan op visite gaan dan?quote:Op maandag 24 november 2014 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een maatje met wie ik vaak voetbal ging kijken enzo,
Maar die verkeerd de komende 5 maanden aan de andere kant van Nederland.
Is me best zwaar gevallen, Bij iemand op visite kunnen gaan heb ik wel nodig.
Allesquote:
Het iets doen het niet thuis zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan op visite gaan dan?
Voor een druk sociaal leven?quote:Op maandag 24 november 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allesik kan me alleen niet voorstellen dat sommige mensen dat fijn vinden, ik zou er een moord voor doen
Haha nee verre van. Ook een samenloop van omstandigheden helaasquote:Op maandag 24 november 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een druk sociaal leven?
Heb je dat niet dan?
Ik zou alleen wel een mattie willen hebben om mee naar voetbal te gaan, maar mijn vrienden houden allemaal niet van voetbalquote:Op maandag 24 november 2014 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het iets doen het niet thuis zitten.
Al zou ik mocht ik samenwonen ik ook genoeg hebben aan mijn partner denk ik.
Gelukkig heb je FOK! nogquote:Op maandag 24 november 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee verre van. Ook een samenloop van omstandigheden helaas
Hèhè, dankzij fok is het wel iets verbeterd dit jaar jaquote:
Which is nicequote:Op maandag 24 november 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hèhè, dankzij fok is het wel iets verbeterd dit jaar ja
Het gaat een stuk beter dan 3 jaar geleden in ieder geval ja, dat was een hel tijdens de feestdagenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hèhè, dankzij fok is het wel iets verbeterd dit jaar ja
ik zie jullie wel als mijn vriendenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
ik zie jullie wel als mijn vrienden
vanmiddag nog over Fok-it gehad met mijn moeder
vierde je dat niet gewoon met familie dan?quote:Op maandag 24 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een stuk beter dan 3 jaar geleden in ieder geval ja, dat was een hel tijdens de feestdagen
gevraagd of fok-it binnenkort bij je mag logeren?quote:Op maandag 24 november 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
ik zie jullie wel als mijn vrienden
vanmiddag nog over Fok-it gehad met mijn moeder
brr gelukkig kan ik bijna altijd nog bij moeders terecht.quote:Op maandag 24 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een stuk beter dan 3 jaar geleden in ieder geval ja, dat was een hel tijdens de feestdagen
Ouders gingen scheiden, werd ontslagen en m'n relatie liep toen net stuk.quote:Op maandag 24 november 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vierde je dat niet gewoon met familie dan?
Pfff dat zijn wel allemaal klappen achter elkaar dan.quote:Op maandag 24 november 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders gingen scheiden, werd ontslagen en m'n relatie liep toen net stuk.
Daarbij was ik zwaar depressief, toen heb ik er wel bijna een eind aan gemaakt ja
Stuk bovenop gekrabbeld gelukkig
Diezelfde ex heeft me gered dat ik geen zmpoging kon doen overigensquote:Op maandag 24 november 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfff dat zijn wel allemaal klappen achter elkaar dan.
Hoe dan?quote:Op maandag 24 november 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diezelfde ex heeft me gered dat ik geen zmpoging kon doen overigens
Ze voelde dat er wat aan de hand was en ze belde net op dat momentquote:
Ooh je was al concreet bezig met een zm pogingquote:Op maandag 24 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze voelde dat er wat aan de hand was en ze belde net op dat moment
Wel herkenbaar toen mijn ouders gingen scheiden heb ik de boel ook verkloot,quote:Op maandag 24 november 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders gingen scheiden, werd ontslagen en m'n relatie liep toen net stuk.
Daarbij was ik zwaar depressief, toen heb ik er wel bijna een eind aan gemaakt ja
Stuk bovenop gekrabbeld gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |