Ja leuk maar die type girl next door hebben ook geen interesse. Zeker in zo'n discotheek kan je elkaar niet eens verstaan en is dat echt niet te doen.quote:Op maandag 24 november 2014 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel je moet gewoon niet voor die chicks gaan waar de macho's op eisen maar op dat leuke girl next door type wat er naast loopt. En nee niet ugly bertha.
Niet iedereen heeft daar altijd behoefte aan.quote:Op maandag 24 november 2014 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het helpt wel als je meer sociale contacten hebt.
Toen jij nog student was jaquote:Op maandag 24 november 2014 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, Toen ik nog student was ging ik regelmatig uit met klasgenoten en ook daarbuiten childe we wel eens met elkaar, Doen mensen dat niet meer dan.
Nee ik tegenwoordig ook niet meer, Mag de handjes dichtknijpen dat ik een relatie hebquote:Op maandag 24 november 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar altijd behoefte aan.
Vrienden hebben boeit ook totaal niet of je je eenzaam voelt.quote:Op maandag 24 november 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen jij nog student was ja
Niet iedereen voelt die behoefte, niet iedereen maakt even makkelijk contact, en sommige mensen zijn ook eenzaam ook al hebben ze vrienden
je hoeft toch niet via een discotheek ontmaagd te raken..quote:Op maandag 24 november 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk maar die type girl next door hebben ook geen interesse. Zeker in zo'n discotheek kan je elkaar niet eens verstaan en is dat echt niet te doen.
Ik zou op dit moment niet eens een relatie willen.quote:Op maandag 24 november 2014 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik tegenwoordig ook niet meer, Mag de handjes dichtknijpen dat ik een relatie heb
Kloptquote:Op maandag 24 november 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrienden hebben boeit ook totaal niet of je je eenzaam voelt.
Mensen die op het oog een heel druk sociaal leven hebben kunnen nog hartstikke eenzaam zijn.
Toch heb ik het idee dat het voor mij die tijd makkelijker ging dan tegenwoordig,quote:Op maandag 24 november 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen jij nog student was ja
Niet iedereen voelt die behoefte, niet iedereen maakt even makkelijk contact, en sommige mensen zijn ook eenzaam ook al hebben ze vrienden
Dus op kamers gaan werkt ook niet echt ?quote:Op maandag 24 november 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Zag laatst op YouTube een docu dat dat heel erg een taboe was onder studenten maar dat het heel erg speelde
Doe je nog wel een opleiding of werk nu? Waardoor je onder de mensen komtquote:Op maandag 24 november 2014 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat het voor mij die tijd makkelijker ging dan tegenwoordig,
Veel meer onder de mensen, Wisselende contacten, Ik weet niet tegenwoordig is het allemaal niks,
echt waar?!quote:Op maandag 24 november 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso onder de mensen komen is overschat (behalve als het Scarlett betreft rawr)
Mensen zijn vaak toch alleen maar met hun eigen leven bezig, wat logisch is. Al het andere waarom ze mensen helpen is voor hun eigen ego.
Administratief werk tussen de huismoeders.quote:Op maandag 24 november 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je nog wel een opleiding of werk nu? Waardoor je onder de mensen komt
Natuurlijk welquote:Op maandag 24 november 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus op kamers gaan werkt ook niet echt ?
Maar je hebt nog wel sociaal leven beetje of nie?quote:Op maandag 24 november 2014 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Administratief werk tussen de huismoeders.
Of die zich niet begrepen voelen door hun vrienden en omgeving. Dan kan je je ook best wel eenzaam voelen.quote:Op maandag 24 november 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk welik denk dar de meeste mensen die last hebben van eenzaamheid geen of weinig sociaal contact hebben.
Valt tegen, Veel verhuist in de laatste 10 jaar,quote:Op maandag 24 november 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog wel sociaal leven beetje of nie?
Klopt. Ik kan me dat niet voorstellen trouwensquote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die zich niet begrepen voelen door hun vrienden en omgeving. Dan kan je je ook best wel eenzaam voelen.
Het ligt niet perse aan de hoeveelheid contact. Genoeg mensen zullen ook wel heel gelukkig zijn dat ze geen drukke sociale agenda hebben.
een sociaal leven hebben is ook overratedquote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt tegen, Veel verhuist in de laatste 10 jaar,
Veel van mijn contacten zitten ver weg.
Dat is best wel kutquote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt tegen, Veel verhuist in de laatste 10 jaar,
Veel van mijn contacten zitten ver weg.
Welk gedeelte snap je niet?quote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me dat niet voorstellen trouwens
Het is vooral voor je status dat je lekker veel kan laten zien.quote:Op maandag 24 november 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een sociaal leven hebben is ook overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |