Ze hadden 100 keer meer de zege verdiend verderquote:
Unitedquote:Op maandag 24 november 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden 100 keer meer de zege verdiend verder
Al fan sinds 99quote:
Paint en moviemaker zei hij in CRE.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee je hebt me overtuigd.
United
Met Photoshop kan je ook wel een beetje animeren. Maar dan vooral gifjes.quote:Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Paint en moviemaker zei hij in CRE.
Je kan beter ToonBoom Animation, TVPaint of Anime Studio gebruiken indien je animatie wilt maken.
Ferguson kwam op mij over als een oude zak.quote:Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Toen hadden ze toffe elftallen man,
Becks, Stam, Schmeichel, Andy Cole en Dwight Yorke killers voorin
Zeer onpraktisch met die lagen.quote:Op maandag 24 november 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Photoshop kan je ook wel een beetje animeren. Maar dan vooral gifjes.
Nee, dat is Messi.quote:Op maandag 24 november 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Persie
Meest overschatte voetballer ooit.
toen cr7 er speelde was het de creme de la cremequote:Op maandag 24 november 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ferguson kwam op mij over als een oude zak.
En ik vond ze nooit echt leuk spelen, veel te zakelijk altijd.
Daar is wel uit te komen. Je moet er alleen goed op letten dat klopt.quote:Op maandag 24 november 2014 01:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zeer onpraktisch met die lagen.
En dit is ook een gif, samenstelling van stilstaande fotos.
Toen was hwt aantrkkelijk hoorquote:Op maandag 24 november 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ferguson kwam op mij over als een oude zak.
En ik vond ze nooit echt leuk spelen, veel te zakelijk altijd.
Messi breekt alle records die er zijn maar jij vind hem overschat.quote:
Toen was het ook echt kut. Die finale tegen Chelsea was de meest kutte CL finale ooit. Twee ploegen erin die ik het totaal niet gunde en dan ook nog in dat pleuris Rusland.quote:Op maandag 24 november 2014 01:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
toen cr7 er speelde was het de creme de la creme
quote:
volgens mij gun jij alleen de gunnersquote:Op maandag 24 november 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi breekt alle records die er zijn maar jij vind hem overschat.
Ok.
[..]
Toen was het ook echt kut. Die finale tegen Chelsea was de meest kutte CL finale ooit. Twee ploegen erin die ik het totaal niet gunde en dan ook nog in dat pleuris Rusland.
Over Liverpool ga ik het niet meer hebben, wat is dat treurig dit seizoen zeg.quote:Op maandag 24 november 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was hwt aantrkkelijk hoorwel wat minder geworden inderdaad
Toen was PL sowieso baas
Hun bij United, Bergkamp en Henry bij Arsenal, Flo en Zola bij Chelsea, Owen bij Liverpool, Shearer Newcastlegenot
Zag net je filmpje op fb, best wel nicequote:Op maandag 24 november 2014 01:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat retry zegt. Paint + movie maker. Check het digital art topic voor de goal van van persie
In Engeland gun ik het eigenlijk iedereen op Chelsea en Manchester United na.quote:Op maandag 24 november 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
volgens mij gun jij alleen de gunners
Thnxquote:Op maandag 24 november 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag net je filmpje op fb, best wel nice
Tablet toch?quote:Op maandag 24 november 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnxdat is hem idd
Vandaag enorm veel getekend wel, ook die ene tekening
Ik teken zoveel mogelijk met de muisquote:Op maandag 24 november 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tablet toch?
Ik vind zo'n standaard tablet echt irritant werken. Ben je op de ene aan het tekenen maar moet je telkens kijken op je beeldscherm hoe het eruit ziet. Ik wil zo'n professionele set![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |