abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146917474

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, ntuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten

#FreeInsomnia_
#FreeLittleRabbit
#FreeVallendBroodjeBanaan
#FreeDven

Gratie pls.
pi_146917500
Wat een schattige TT zeg.
Oh.
pi_146917506
zow wat is fok dooie boel vanaaf?
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_146917514
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 02:06 schreef pionnetje het volgende:
zow wat is fok dooie boel vanaaf?
zeg dat wel
Oh.
pi_146931033
TT :') sowieso dat ik dat ben
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_146931043
Voor de liefhebber mijn eerste indrukken van Buenos Aires.

Niemand spreekt engels. Dat het wat behelpen zou zijn had ik wel verwacht maar dit is echt extreem. Zelfs jongeren spreken het amper. Studenten (universiteit dus Fokkie!) uit Colombia en Uruguay waarvan je bijna denkt dat ze onze Louis imiteren. Gelukkig begint mijn spoedcursus Spaans dinsdag dus alles komt goed. Het lukt me nu zelfs al om een cappuccino in de starbucks te bestellen! Kost trouwens even duur als in Nederland!

Dat gaat trouwens voor alles op (leuk bruggetje hè?). Het zal wel komen doordat ik alleen in het centrum ben geweest. Zou anders niet weten hoe een Argentijn hier kan overleven. Gelukkig heb ik een flinke stapel dollars meegenomen. Argentijnen houden van dollars dus op straat krijg je een veel betere wisselkoers dan van de bank. Letterlijk op straat. Florida om precies te zijn. Werkelijk om de paar meter staat iemand die 'cambio cambio' zegt/roept/mompelt. Mannen, vrouwen, jong, oud, in trainingspak of overhemd. Sommige zijn opdringerig, anderen staren naar hun telefoon. Ik vond het serieus leuk om door die straat te lopen en op de cambio's te letten. Ik heb alleen geen Marokkanen gezien. Wel negers, maar die zitten midden op straat met kleedjes vol leuke souvenirs! Kraaltjes, schelpen, glimmende steentjes in alle kleuren en maten. Super leuk.

Die cambio figuren fungeren als 'ronselaars' voor illegale geldwisselkantoren. In eerste instantie durfde ik niet zo goed om hier te wisselen. Je leest op internet een hoop verhalen over vals geld en berovingen. Dus eerst maar geld uit een ATM gehaald. Voor 1 dollar geeft de bank je 8,5 peso en daar komt nog 50 peso aan transactiekosten bovenop. De cambio's bieden 13. Ik heb je risico genomen en het spannendste moment van mijn leven brak aan :7

Met niets anders dan 100 dollar in mijn zak ben ik naar Florida gelopen tot ik een 'betrouwbare' cambio zag :') Een vrouw van een jaar of 40, type huismoeder. Niet iemand die een mes trekt in ieder geval. Ze nam mee naar een kantoor aan de andere kant van de straat. Paar trappen, paar deuren verder en we kwamen bij een hokje aan waar twee studenten zaten (qua uiterlijk, spraken ook geen woord engels). Ik ruilde 100 dollar voor 1300 peso en we liepen weer naar buiten. Ik was serieus zenuwachtig, zelfs vergeten te controleren of het echt geld was :') kan geen verschil ontdekken dus is goed gegaan denk ik.

Uitgaan hier is erg tof. Gisteravond een kroegentocht gedaan. Nee niet gehosseld :') Taalbarrière he ;( ook hebben ze hier geen Groenlinksfiguren met decibelmeters dus praten is sowieso onmogelijk. Op een gegeven moment zelfs door typen op telefoon met chick staan 'praten' :') Ze blies ook continu bellen met haar kauwgom :') maar die suave latino's praten niet maar dansen alleen met de chimi's. Ik kan dan wel niet dansen maar blank zijn heeft wel andere voordelen dus misschien moet ik mijn game daarop aanpassen :7 Waren aantal chille Amerikanen in die groep (en twee deernes uit Uruguay, maar dat verhaal vertel ik niet want dan komt modus emogifs tekort. Ik weet dat je dit leest) wat wel nice was want op dit moment wordt mijn hostel grotendeels bevolkt door enkel Spaans sprekende scholieren :') Ze zijn vandaag vertrokken :)

Zometeen heb ik een Tinderdate :') Tinder valt best tegen trouwens. Zeer weinig vrouwen met klasse. Zijn er serieus veel met een scala aan foto's van hun tieten en kont. Badkamerselfies in lingerie, dat werk :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 17:44:49 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146931130
Spaans is makkelijk pik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 november 2014 @ 17:45:46 #8
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_146931152
:D! Mortaxx baas
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_146931710
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
TT :') sowieso dat ik dat ben
jij bent geen bf
  zondag 23 november 2014 @ 18:12:04 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_146931764
Ik zei het toch dat je een tinder date zou regelen _O- gvd man :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 23 november 2014 @ 18:12:32 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_146931780
Wel baas man _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_146931804
_O- Mortaxx _O_
pi_146931807
Heb je ook al wat pics?
pi_146933870
  zondag 23 november 2014 @ 19:28:48 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146934046
Luc Castaignos praat alsof hij zuurstoftekort had bij zijn geboorte. :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_146934381
Aldo O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_146944412
Dood topic
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 24 november 2014 @ 00:02:12 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146944447
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Dood topic
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146945212
RooneyGod

pi_146945268
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef Toto69 het volgende:
RooneyGod

[ link | afbeelding ]
United _O_
pi_146945326
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

United _O_
Mooi he :Y

Hij is niet helemaal af (zie einde) maar hij klopt preciws
pi_146945364
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mooi he :Y

Hij is niet helemaal af (zie einde) maar hij klopt preciws
zeker :7 was genot dit weekend
pi_146945378
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

zeker :7 was genot dit weekend
Arsenal is echt niets meer.
pi_146945398
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef Toto69 het volgende:
RooneyGod

[ link | afbeelding ]
Nice man.