Waarom doe je het dan? Je hebt genoeg dingen waar je onder de mensen kan zijn wat je wel leuk vindt lijkt mequote:Op maandag 24 november 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is niveau middelbare school,
Nou nee momenteel niet ja of ik moet elke dag in de koffieshop gaan zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Je hebt genoeg dingen waar je onder de mensen kan zijn wat je wel leuk vindt lijkt me
Boeiend,beetje door de winkelstraten slenteren, happie eten, dit dat. Beter dan 2 uur voor je uit staren in de kantinequote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen. Heb niks nodig
Ik zoek stage
Ja moet ik weer met het ov naar het centrum.quote:Op maandag 24 november 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend,beetje door de winkelstraten slenteren, happie eten, dit dat. Beter dan 2 uur voor je uit staren in de kantine
quote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet ik weer met het ov naar het centrum.
En dat kost me allemaal weer geld. Haal na school wel broodje döner
Schrijf een briefje en gooi het naar d'r toequote:Op maandag 24 november 2014 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk meisje naast me.
Niet aanspreken natuurlijk want daar ben ik te bang voor.
Gewoon dichterbij gaan zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk meisje naast me.
Niet aanspreken natuurlijk want daar ben ik te bang voor.
Moet ik het opvouwen als een vliegtuigje?quote:Op maandag 24 november 2014 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schrijf een briefje en gooi het naar d'r toe
Nee maar als ze niet reageert kan je wel helikopterenquote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik het opvouwen als een vliegtuigje?
Of gewoon een baksteen aan't briefje vastmaken... dat zorgt voor impact.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als ze niet reageert kan je wel helikopteren
Jr is een lieve jongen, die doet zulke dingen nietquote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Of gewoon een baksteen aan't briefje vastmaken... dat zorgt voor impact.
Nu je ogen over haar vrouwelijke rondingen laten glijden.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hijg nu in haar oor, is dat dichtbij genoeg?
Dat had ik natuurlijk al ver van tevoren gescoutquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu je ogen over haar vrouwelijke rondingen laten glijden.
Fapwaardig, of meer een interessant object van historische waarde?quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk al ver van tevoren gescout
Zeker fapwaardig.quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Fapwaardig, of meer een interessant object van historische waarde?
Aladdin en ik delen enkele interesses; da's d'r een van +)quote:Op maandag 24 november 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker fapwaardig.
Je moet wel een beetje van Arabische schoonheden houden.
De andere zijn apen en geesten?quote:Op maandag 24 november 2014 18:23 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Aladdin en ik delen enkele interesses; da's d'r een van +)
Geesten en vliegende tapijtjes, hequote:Op maandag 24 november 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De andere zijn apen en geesten?
Ik zou tegen die Arabische chick van vanmiddag ook wel geestig willen doen terwijl er iets omhoog vliegt.quote:Op maandag 24 november 2014 18:34 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Geesten en vliegende tapijtjes, he
"En als je nou hier effies over wrijft komt er wat uit en mag je een wens doen"quote:Op maandag 24 november 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou tegen die Arabische chick van vanmiddag ook wel geestig willen doen terwijl er iets omhoog vliegt.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef Xili0n het volgende:
[..]
"En als je nou hier effies over wrijft komt er wat uit en mag je een wens doen"
Aisha?quote:Op maandag 24 november 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker fapwaardig.
Je moet wel een beetje van Arabische schoonheden houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |