quote:
Het bed zeker?quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende date wordt bij haar thuis Ikea-kastjes in elkander zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Geloof ik meteenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zettenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onder andere.quote:
Moet je nagaanquote:Op zondag 23 november 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadDat lukt mij zelfs nog wel
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor zequote:Op zondag 23 november 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Of liet je de chick winnen? Daar doe ik niet aan.. chicks laten winnen..
Ja bullshit, ik won gewoonquote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Matigquote:
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.quote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Nee we hebben gelijk gespeeldquote:Op zondag 23 november 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.
quote:Op zondag 23 november 2014 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Niet expres op 69 eindigen om een verborgen hint te geven
We hebben ook maar random nummers opgeschreven bij sommige holesquote:
Ja, het was bloedverziekend heet daarbinnen, en dan nog dat tering kind wat telkens ballen naar m`n oogbal zat te mikkenquote:Op zondag 23 november 2014 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben ook maar random nummers opgeschreven bij sommige holes
Ik vond het wel meevallen en die jongen jaquote:Op zondag 23 november 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het was bloedverziekend heet daarbinnen, en dan nog dat tering kind wat telkens ballen naar m`n oogbal zat te mikken
Ja, ga lekker buiten golfen als je je niet kan beheersenquote:
Mooi was datquote:Op zondag 23 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga lekker buiten golfen als je je niet kan beheersen
Er zijn een hoop YouTubers van 7 jaar geleden die niet succesvol zijn geworden maar wel regelmatig vids makenquote:Op zondag 23 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Baas dit wel.
Had eigenlijk gewoon 7 jaar geleden Youtubber moeten worden
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ja het was toen wel makkelijker om anders te zijn/op te vallen
Kan welquote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadJe kan nu toch onmogelijk nog een origineel concept verzinnen?
Met die instelling wel jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadJe kan nu toch onmogelijk nog een origineel concept verzinnen?
quote:
Het kan ook wel.quote:Op zondag 23 november 2014 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met die instelling wel ja![]()
en wie zegt dat je een origineel concept moet hebben?
Ligt eraan waar het over gaatquote:Op zondag 23 november 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook wel.
Nou het hoeft niet, maar als ik zoiets zou willen doen zou ik wel ambitieus zijn en niet zomaar random filmpjes uploaden die niemand wilt zien
Als ik zoiets zou verzinnen zou ik denk ik actualiteit met humor combineren en dan de straat op om mensen te interviewen ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het over gaat
Heh?quote:
Banquote:
Aka pownewsquote:Op zondag 23 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou verzinnen zou ik denk ik actualiteit met humor combineren en dan de straat op om mensen te interviewen ofzo
Ohquote:
Dat is wel echt geniaal bedacht natuurlijk. Die gasten moesten in het begin wel echt lef hebbenquote:
Ligt eraan waaromquote:
Uitvoering thoquote:Op zondag 23 november 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt geniaal bedacht natuurlijk. Die gasten moesten in het begin wel echt lef hebben
Ik kan er niks aan doen, het gebeurt gewoon te vaakquote:
Dat is juist briljant toch. Vooral die achterlijke scholieren enzo, je lacht je doodquote:Op zondag 23 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uitvoering thoExpres de slechtste clip erin gemonteerd
Soms jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist briljant toch. Vooral die achterlijke scholieren enzo, je lacht je dood
Al vind ik Luckytv echt het meest sublieme ever
quote:
JRquote:
Bohemian Rhapsody is zo overratedquote:
quote:
Weet nietquote:Op zondag 23 november 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zijn jullie nooit meer in GRTD
quote:
quote:
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoorquote:
Er zijn zoveel nummers beter dan dat hele Bohemian Rhapsody.quote:Op zondag 23 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoor
Nee, tuurlijk is het een goed nummer. Maar al die lof die hij krijgt, ik vind andere Queen-nummers beter.
Uh.. oke.quote:Op zondag 23 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoor
Nee, tuurlijk is het een goed nummer. Maar al die lof die hij krijgt, ik vind andere Queen-nummers beter.
Ja raar he, een andere mening hebbenquote:
Kinda jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ligt zeker te stuiteren nu?
Nee, maar je doet raar..quote:Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja raar he, een andere mening hebben
Die titel alquote:
Hoezo?quote:
Vraag me af hoeverre dat allemaal echt is ookquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst gekeken, blijft grappigdie ouwe met dat 'hekkie' vind ik echt geweldig.
Oke, even kleine correctie.quote:Op zondag 23 november 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst kraak je iets helemaal af en dan daarna "nee is wel goed maar"
Dat is echt geniaalquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst gekeken, blijft grappigdie ouwe met dat 'hekkie' vind ik echt geweldig.
Wat doe je raarquote:Op zondag 23 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, even kleine correctie.
Dit zou ik zeggen als ik het af zou kraken:
Wat is BR een godse slechte aids plaat zeg, ik krijg spontaan ebola in m`n oren als ik dat hoor
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik het slecht vindt he
quote:
"Dat zeg ik, raps"quote:Op zondag 23 november 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Fijn te rapsen
Koekjes en kaas te rapsen
ZEG GEWOON RASP hoe moeilijk is het
quote:
Patat met, hou ik niet vanquote:
Graag gedaan. Met welke muziek?quote:Op zondag 23 november 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt Fok-it voor het verruimen van mijn muziekkennis
Terecht.quote:Op zondag 23 november 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Patat met, hou ik niet van
Wat vindt u dan het lekkerst?
Gewoon met mayonaise![]()
Dire Straitsquote:
feliquote:
Dire Straits luisterde je toch al?quote:
Maringoquote:
sup sup sup?quote:
Als baby moest ik altijd huilen bij Vivaldiquote:
Waarom? Vond je zeker ook overrated?quote:Op zondag 23 november 2014 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als baby moest ik altijd huilen bij Vivaldi
quote:Op zondag 23 november 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vond je zeker ook overrated?
Samequote:
quote:
I know rightquote:
Ja als baby had ik ook al uitmuntende muzieksmaakquote:Op zondag 23 november 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vond je zeker ook overrated?
zeg dat welquote:Op zondag 23 november 2014 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die wil ook best een, maar dan wel een leuke.. ik kan wel wachten.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Smerige praat weer, denken jullie wel aan LB?
quote:Op zondag 23 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Oke, als Two and a half man leuk vindt hebbenwij echt een andere smaak qua humorquote:
Alwaysquote:Op zondag 23 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat is jouw humor dan?quote:Op zondag 23 november 2014 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, als Two and a half man leuk vindt hebbenwij echt een andere smaak qua humor
TBBT en HIMYMquote:
Echt leukste serie die ik gezien hebquote:
Dan heb je zeker niks daarnaast gekeken.quote:Op zondag 23 november 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt leukste serie die ik gezien heb
Haha. Please.quote:Op zondag 23 november 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niks daarnaast gekeken.
Ja ik vind, de seizoenen met Charlie, leuk.quote:Op zondag 23 november 2014 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, als Two and a half man leuk vindt hebbenwij echt een andere smaak qua humor
quote:Op zondag 23 november 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Please.
Zoals Barney zou zeggen
Ja hier ook denk ikquote:Op zondag 23 november 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt leukste serie die ik gezien heb
De eerste 3 seizoenen inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 03:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dexter vond ik eerste 3 seizoenen heeeeeeeeel tof
Seizoen 4 was het beste.quote:Op zondag 23 november 2014 03:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dexter vond ik eerste 3 seizoenen heeeeeeeeel tof
Vooral die laatstequote:Op zondag 23 november 2014 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De eerste 3 seizoenen inderdaad
Zonde van de show de rest.
Terecht.quote:Op zondag 23 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ik heb zowel Flodder als Bassie & Adriaan gezien JR
Aan Flodder mis je echt geen kutquote:Op zondag 23 november 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Mensen die dat niet hebben gezien
Ook een goede seriequote:Op zondag 23 november 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch om te janken zo slecht.
Dat in vergelijking toen met Breaking Bad
Flodder is hartstikke baas.quote:Op zondag 23 november 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan Flodder mis je echt geen kut
Als kind is Bassie & Adriaan natuurlijk wel een must-see
Beste serie ooit.quote:
Homeland vind ik snel vervelenquote:Op zondag 23 november 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
Beste series:
Game of Thrones
Sherlock
Homeland
Breaking Bad
Skins
How I met your mother
De seizoenen met Dana vond ik niet vervelen hoorquote:Op zondag 23 november 2014 03:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Homeland vind ik snel vervelen
Ik heb geen idee wanneer ik ben gestoptquote:Op zondag 23 november 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De seizoenen met Dana vond ik niet vervelen hoor![]()
Kijk je seizoen 4 nu ook?
Ik vond Hannibal wel baas, maar ook gestopt, moet seizoen1 nog keer afkijken.quote:Op zondag 23 november 2014 03:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer ik ben gestopt
Hannibal was trouwens ook meh
Hannibal zou ik ook ooit nog gaan kijken. Moet ik nog doenquote:Op zondag 23 november 2014 03:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer ik ben gestopt
Hannibal was trouwens ook meh
Eerste 4 afleveringen gezien, toch weer goed hoor. Ook al is Brody wegquote:Op zondag 23 november 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Homeland nieuwe seizoen nog checken trouwens
Seizoen 1 was nog leuk, begon daarna ook saai te worden.quote:Op zondag 23 november 2014 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Hannibal wel baas, maar ook gestopt, moet seizoen1 nog keer afkijken.
Martin Freemanquote:Op zondag 23 november 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh ik vergeet Fargo.
FARGO![]()
Beste serie die ik dit jaar gezien heb
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 23 november 2014 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 4 afleveringen gezien, toch weer goed hoor. Ook al is Brody weg
Eensquote:Op zondag 23 november 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik ergerde me altijd aan Brody omdat hij zijn bek niet normaal open kon doen als hij praatte.
Hoort natuurlijk ook wel bij z`n rol als getraumatiseerd marinierquote:
Kan je dan opeens niet meer normaal praten?quote:Op zondag 23 november 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort natuurlijk ook wel bij z`n rol als getraumatiseerd marinier
Ja, exactlyquote:Op zondag 23 november 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dan opeens niet meer normaal praten?
Om het nog maar niet te hebben over zijn dochter.quote:Op zondag 23 november 2014 03:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, exactly
Irriteer me niet zo snel, maar dat was echt vervelend toen ik keek
Is ook de reden dat ze gecut is uit de serie.quote:Op zondag 23 november 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om het nog maar niet te hebben over zijn dochter.
Best een cute meisje, maar ze had altijd zo'n irritante huilsmoel.
En die zoon van hem voegde al helemaal geen reet toequote:Op zondag 23 november 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook de reden dat ze gecut is uit de serie.
90 procent van de Homeland-fans haatte haar echt
quote:Op zondag 23 november 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zoon van hem voegde al helemaal geen reet toe
En zijn wijf was ook irritant. En Carrie en Saul vond ik eigenlijk ook maar hinderlijke personages.
Waarom vind ik het eigenlijk een leuke serie
quote:Op zondag 23 november 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
Irritant a la, maar ik had haar wel alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op zondag 23 november 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zoon van hem voegde al helemaal geen reet toe
En zijn wijf was ook irritant. En Carrie en Saul vond ik eigenlijk ook maar hinderlijke personages.
Waarom vind ik het eigenlijk een leuke serie
En Saul loopt gewoon irritant en moet zich scheren.quote:Op zondag 23 november 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind Carrie zo irritant inderdaad
Echt het meest labiele wijf wat je je maarkan bedenken
huhquote:Op zondag 23 november 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
IK KRIJG EEN KIND VAN EEN SOLDAAT DIE OPGEHANGEN IS, NU MOET IK VOOR HET KIND ZORGEN
OHNEE WACHT, LAAT IK NAAR PAKISTAN GAAN EN M`N ZUS VOOR M`N KIND LATEN ZORGEN
GOED IDEE
Ook al mee gestopt, weet eigenlijk niet waarom.quote:Op zondag 23 november 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja meestal vind ik de personages in een serie heel erg irritant
The Walking Dead is daar nog een erger voorbeeld van
Oh ja je hebt seizoen 4 nog niet gezienquote:
Fok-it, plsquote:Op zondag 23 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
De periode dat Dana een naughty dame werd
Ik kijk weer als het midseason break is.quote:Op zondag 23 november 2014 03:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook al mee gestopt, weet eigenlijk niet waarom.
Je moederquote:
Ik denk wel dat als zij een kort kapsel neemt ze er echt uitziet als een 12 jarig jongetje.quote:Op zondag 23 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Is het al afgelopen eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja je hebt seizoen 4 nog niet gezien
Geen idee. Ikloop ook achterquote:Op zondag 23 november 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als zij een kort kapsel neemt ze er echt uitziet als een 12 jarig jongetje.
Wat dat betreft past ze nog wel goed bij mij.
[..]
Is het al afgelopen eigenlijk?
Tja wat moet je nou weer in Pakistan met een baby de hele tijd bij je.quote:Op zondag 23 november 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ikloop ook achter
Anyway. Het einde van seizoen 3 zegt ze dat ze naar Istanbul gaat met haar kind, maar ze blijkt dus uiteindelijk naar Pakistan te gaan en haar kind bij d`r zus te dumpen
Geil ding ja.Goeie kont ookquote:Op zondag 23 november 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar wil ik wel in de douche chill0n ja.
Nogal een makkelijke neusquote:Op zondag 23 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Puntige knieën ookquote:
quote:
quote:
Trouwens, wij zitten ons wel te verlekkeren nu, maar het is nou niet dat jij niet aan het kwijlen was op Neil Patrick Harrisquote:
Nee, ik vind hem alleen een baasquote:Op zondag 23 november 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trouwens, wij zitten ons wel te verlekkeren nu, maar het is nou niet dat jij niet aan het kwijlen was op Neil Patrick Harris
Op wie kwijl je dan wel?quote:Op zondag 23 november 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem alleen een baas
Vind je hem niet knap?quote:Op zondag 23 november 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem alleen een baas
Neequote:
Christian Balequote:
Uiteraardquote:
Christian is de ware voor LBquote:Op zondag 23 november 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar er moet wel meer zijn dan alleen hem
Oui ouiquote:Op zondag 23 november 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar er moet wel meer zijn dan alleen hem
quote:
Kom vlieg met me mee, over land over zeequote:
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooterquote:Op zondag 23 november 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land over zee
I have no cluequote:
Hier vliegen ook allemaal muggen.quote:Op zondag 23 november 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
Het is verdomme bijna november en er vliegt hier een fucking mug in m'n kamer
Ik had gisteren fruitvliegenquote:Op zondag 23 november 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
Het is verdomme bijna november en er vliegt hier een fucking mug in m'n kamer
Is dat Steffan van Vampire Diaries?quote:
quote:
Ohquote:
quote:
Ook knap, vind hem nu alleen beetje engquote:
Sinds Spring Break?quote:Op zondag 23 november 2014 03:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook knap, vind hem nu alleen beetje eng
Zei ik ook tegen je zusquote:
Jaquote:
quote:
Ook dat zei ik tegen je zusquote:
Lb can comfimquote:Op zondag 23 november 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met al dat gepraat van je.
Het moraal van het verhaal..quote:Op zondag 23 november 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zolang je maar duidelijke verhalen verteld met een conclusie vind ik alles best.
Verkapte kijk-mij-een-homo-zijn-die-probeert-contact-te-zoeken-met-onschuldige-hetero-menschen postquote:Op zondag 23 november 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-apple-fanboy-zijn-post
Ronald Goedemondt heeft een leuk stukje over het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
Fok-it, ik zal het eerlijk tegen je zeggen.quote:Op zondag 23 november 2014 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-homo-zijn-die-probeert-contact-te-zoeken-met-onschuldige-hetero-menschen post
quote:Op zondag 23 november 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it, ik zal het eerlijk tegen je zeggen.
Ik vind dat je heel erg gek doet nu.
Sorryquote:Op zondag 23 november 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it, ik zal het eerlijk tegen je zeggen.
Ik vind dat je heel erg gek doet nu.
Geniaal diequote:Op zondag 23 november 2014 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
Het is die dikke dikke dikke dikke jeanette.. met der weggezogen vet
Nee. Siroopquote:
Wel met water hoop ik?quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeg eens een mooi nummertje (haha 69 ja leuk) die ik moet opzetten jong0ns
quote:Op zondag 23 november 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeg eens een mooi nummertje (haha 69 ja leuk) die ik moet opzetten jong0ns
Ik heb net twee vorken in mijn oren gestoken, dankjewel.quote:
Ik heb mezelf net gecastreerd met een kaasschaaf, dankjewel.quote:
Gadverdamme ja natuurlijkquote:
Zaterdagavond, je weet maar nooitquote:
Ik wil jou hierbij ook bedanken, dat je voorkomt dat jij jezelf gaat voortplanten.quote:Op zondag 23 november 2014 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net gecastreerd met een kaasschaaf, dankjewel.
quote:Op zondag 23 november 2014 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil jou hierbij ook bedanken, dat je voorkomt dat jij jezelf gaat voortplanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |