quote:
Het bed zeker?quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende date wordt bij haar thuis Ikea-kastjes in elkander zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Geloof ik meteenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zettenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onder andere.quote:
Moet je nagaanquote:Op zondag 23 november 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadDat lukt mij zelfs nog wel
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor zequote:Op zondag 23 november 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Of liet je de chick winnen? Daar doe ik niet aan.. chicks laten winnen..
Ja bullshit, ik won gewoonquote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Matigquote:
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.quote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Nee we hebben gelijk gespeeldquote:Op zondag 23 november 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.
quote:Op zondag 23 november 2014 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Niet expres op 69 eindigen om een verborgen hint te geven
We hebben ook maar random nummers opgeschreven bij sommige holesquote:
Ja, het was bloedverziekend heet daarbinnen, en dan nog dat tering kind wat telkens ballen naar m`n oogbal zat te mikkenquote:Op zondag 23 november 2014 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben ook maar random nummers opgeschreven bij sommige holes
Ik vond het wel meevallen en die jongen jaquote:Op zondag 23 november 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het was bloedverziekend heet daarbinnen, en dan nog dat tering kind wat telkens ballen naar m`n oogbal zat te mikken
Ja, ga lekker buiten golfen als je je niet kan beheersenquote:
Mooi was datquote:Op zondag 23 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga lekker buiten golfen als je je niet kan beheersen
Er zijn een hoop YouTubers van 7 jaar geleden die niet succesvol zijn geworden maar wel regelmatig vids makenquote:Op zondag 23 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Baas dit wel.
Had eigenlijk gewoon 7 jaar geleden Youtubber moeten worden
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ja het was toen wel makkelijker om anders te zijn/op te vallen
Kan welquote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadJe kan nu toch onmogelijk nog een origineel concept verzinnen?
Met die instelling wel jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadJe kan nu toch onmogelijk nog een origineel concept verzinnen?
quote:
Het kan ook wel.quote:Op zondag 23 november 2014 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met die instelling wel ja![]()
en wie zegt dat je een origineel concept moet hebben?
Ligt eraan waar het over gaatquote:Op zondag 23 november 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook wel.
Nou het hoeft niet, maar als ik zoiets zou willen doen zou ik wel ambitieus zijn en niet zomaar random filmpjes uploaden die niemand wilt zien
Als ik zoiets zou verzinnen zou ik denk ik actualiteit met humor combineren en dan de straat op om mensen te interviewen ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het over gaat
Heh?quote:
Banquote:
Aka pownewsquote:Op zondag 23 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou verzinnen zou ik denk ik actualiteit met humor combineren en dan de straat op om mensen te interviewen ofzo
Ohquote:
Dat is wel echt geniaal bedacht natuurlijk. Die gasten moesten in het begin wel echt lef hebbenquote:
Ligt eraan waaromquote:
Uitvoering thoquote:Op zondag 23 november 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt geniaal bedacht natuurlijk. Die gasten moesten in het begin wel echt lef hebben
Ik kan er niks aan doen, het gebeurt gewoon te vaakquote:
Dat is juist briljant toch. Vooral die achterlijke scholieren enzo, je lacht je doodquote:Op zondag 23 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uitvoering thoExpres de slechtste clip erin gemonteerd
Soms jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist briljant toch. Vooral die achterlijke scholieren enzo, je lacht je dood
Al vind ik Luckytv echt het meest sublieme ever
quote:
JRquote:
Bohemian Rhapsody is zo overratedquote:
quote:
Weet nietquote:Op zondag 23 november 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zijn jullie nooit meer in GRTD
quote:
quote:
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoorquote:
Er zijn zoveel nummers beter dan dat hele Bohemian Rhapsody.quote:Op zondag 23 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoor
Nee, tuurlijk is het een goed nummer. Maar al die lof die hij krijgt, ik vind andere Queen-nummers beter.
Uh.. oke.quote:Op zondag 23 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik hem al 20 jaar om 12 uur op 31 december hoor
Nee, tuurlijk is het een goed nummer. Maar al die lof die hij krijgt, ik vind andere Queen-nummers beter.
Ja raar he, een andere mening hebbenquote:
Kinda jaquote:Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ligt zeker te stuiteren nu?
Nee, maar je doet raar..quote:Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja raar he, een andere mening hebben
Die titel alquote:
Hoezo?quote:
Vraag me af hoeverre dat allemaal echt is ookquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst gekeken, blijft grappigdie ouwe met dat 'hekkie' vind ik echt geweldig.
Oke, even kleine correctie.quote:Op zondag 23 november 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst kraak je iets helemaal af en dan daarna "nee is wel goed maar"
Dat is echt geniaalquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst gekeken, blijft grappigdie ouwe met dat 'hekkie' vind ik echt geweldig.
Wat doe je raarquote:Op zondag 23 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, even kleine correctie.
Dit zou ik zeggen als ik het af zou kraken:
Wat is BR een godse slechte aids plaat zeg, ik krijg spontaan ebola in m`n oren als ik dat hoor
Dat ik het overrated vind betekent niet dat ik het slecht vindt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |