quote:
Het bed zeker?quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende date wordt bij haar thuis Ikea-kastjes in elkander zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Geloof ik meteenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zettenquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ikea-meubels in elkaar zetten is denk ik wel de nummer 2 oorzaak voor scheidingen.
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo makkelijk in elkaar te zetten
quote:Op zondag 23 november 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onder andere.quote:
Moet je nagaanquote:Op zondag 23 november 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadDat lukt mij zelfs nog wel
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor zequote:Op zondag 23 november 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Of liet je de chick winnen? Daar doe ik niet aan.. chicks laten winnen..
Ja bullshit, ik won gewoonquote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Matigquote:
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.quote:Op zondag 23 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liet LB wel winnen met midgetgolf. Maar zelfs toen ik haar liet winnen verloor ze
Nee we hebben gelijk gespeeldquote:Op zondag 23 november 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een man die niet graag verliest van meiden en het niet durft toe te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |