twitter:WayneRooney twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 21:23:17Haha just realised we conceded 1 forgot about the goal. Anyway happy with win. Hello @piersmorgan how are u today old chap reageer retweet
Niet zijn eerste wedstrijd, speelt sinds een maandje weer. Daarvoor wel 2 jaar eruit geweest..quote:Op zondag 23 november 2014 00:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Was dit zijn eerste wedstrijd? Hoe lang was hij blessa hiervoor?
via torrent zijn ze altijd te downloadenquote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
Is Match of the Day ook online terug te kijken zoals de samenvattingen van de Eredivisie zeg maar?
BBC i player en met Hola ook in NL zichtbaarquote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
Is Match of the Day ook online terug te kijken zoals de samenvattingen van de Eredivisie zeg maar?
Van Persie houden en Wellbeck verkopen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef tong80 het volgende:
Bij het BBC-voetbalprogramma Match of The Day ging het gisteravond in de nabeschouwingen van Arsenal - Manchester United (1-2) gisteren veel over Robin van Persie. En niet omdat de aanvoerder van het Nederlands elftal een goede wedstrijd speelde. 'Hij was eigenlijk volledig onzichtbaar.'
De BBC had alle balcontacten van de tweede aanvoerder onder Louis van Gaal bij United bij elkaar opgeteld. De Britse staatsomroep kwam in een grafiek tot 12 balcontacten. ,,Hij raakte de bal 12 keer aan'', zei analyticus Alan Shearer vol ongeloof tegen Gary Lineker. ,,Prent je dat eens in! 12 keer! En daar waren drie corners bij. En hij raakte de bal maar een paar keer in het zestienmetergebied. En dat was nog maar op het randje...''
Shearer zag ook dat Van Persie tijdens het duel met zijn oude club in een nieuwe rol speelde, hangend aan de rechterkant. ,,Hij werkte hard voor zijn elftal hoor, echt. Maar je zag ook dat hij veel werd overgeslagen. Of hij nu zo gelukkig was op die plek... Ik vraag het me af. Hij was volledig onzichtbaar.''
De positie van Van Persie, die gisteren na 75 minuten werd gewisseld, onder Van Gaal is voer voor de tabloids. Gisteravond meldde de London Evening Standard dat ManUnited de aanvoerder van Oranje in de etalage zet komende winter. Hij zou voor 16 miljoen euro mogen vertrekken.
Plus van Persie op de juiste plaats opstellen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Van Persie houden en Wellbeck verkopen.
16 miljoen voor een 32-jarige ?quote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef tong80 het volgende:
Hij zou voor 16 miljoen euro mogen vertrekken.
Zouden ze daar ook van die beesten over het veld hebben lopen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan
Van het Polman stadion naar Anfield.
Vissen zwemmen helaas niet op Anfield. Al die spelers zijn vissenvoerquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook van die beesten over het veld hebben lopen?
7/10quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil niet stoke ofzo....
3/10quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil niet stoke ofzo....
Uh oke :Squote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus brengt een bezoekje aan Anfield.
Dat is de FEYENOORDMENTALITEIT!11!!!!1!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Ties02 het volgende:
Met het hoofd er in
voor volk en vaderland
2/10quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriendin ook weleens. Toch wel groot geschapen...
Dat was Carrol.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het gaat al meteen beter
Grootste miskoop ooit
9,9999999/10quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cryptisch: Bij deze wedstrijd heb je een bril nodig om de uitslag te kunnen zien...
Zaterdagnacht en jij gaat zitten studeren?quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Saaie boel verder, ik ga weer aan de studie
Ja afschuwelijk! Heb je Robben en Ribbery vanmiddag gezien? Precies hetzelfde....quote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Diego Costa weer met zijn handschoentjes
Afgelopen 2 weken alles geskipt dus moet even bijbenenquote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdagnacht en jij gaat zitten studeren?
Mag hopen met een fles whiskey erbij?
Oké dan is het goed knul!quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Afgelopen 2 weken alles geskipt dus moet even bijbenen
Morgen weer naar de voetbal en zuipen dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |