SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben niet zo bekend in de Russische keuken maar vond deze gewoon lekker. Maar mijn kop toen ik die cake tegenkwam online.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
Heb de taart wel eens gehad maar er zijn betere Russische taarten (bijv napoleoncake)
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Borte tis zaterdag. Kap met je cake.
Let me take you out of that zone. Laten we uitgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.
En mijn cake is momenteel aan het bakken. Ik ben in de zonee
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
Liever thuis lekker taart eten of niet dan Borte?
[ afbeelding ]
Klopt wij zijn altijd bij je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |