Ik heb een Pocketbook 902 zit in de categorie 9.7 inch. Je hebt ook nog de Icarus Excel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef SuperFood het volgende:
in afwachting van een betaalbare 13 inch reader
Nee..quote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef CherryLips het volgende:
Over dat betalen met Paypal bij Amazon, kan dat dan bij de Amerikaanse?
Neem een prepay credit card, ideaal.quote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef CherryLips het volgende:
Nee. De reden daarvoor zal wel zijn dat Amazon een concurrent voor PayPal heeft opgericht, Amazon Payments.quote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef CherryLips het volgende:
Is het ookquote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Hartigan het volgende:
Om de een of andere reden had ik de hele tijd telefoon/tablet-hoesjes in mijn hoofdDat zou wel ideaal zijn.
Dat oude ding had geen touchscreen (dat is 1). Dat oude ding was ook zo traag als wat. Verder weet ik het eigenlijk niet. Iemand had een zwik illegale boeken erop gezetquote:Op woensdag 26 november 2014 16:01 schreef Aventura het volgende:
Wat gebruiksvriendelijk is, is heel persoonlijk. Brgin eens met onderzoeken waarom dat oude ding zon rotding was. En kijk van daaruit wat ze dan wel wil.
Ze wil het graag allemaal mobiel doen, ze hebben wel een iPad maar geen laptop ofzo. Dus dat zal ik moeten doenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef Aventura het volgende:
Ik heb zelf ook een Kindle en die vind ik prima gebruiksvriendelijk, maar ik kan enkel vergelijken met oudere kindles en een Nook. Nooit een Kobo gebruikt. Van Kobo lees ik wel vaak negatieve dingen. Zo zou-ie snel vastlopen en schijnt boeken beheren lastig te zijn. Zou mij niet deren want ik gebruik toch Calibre. Hoe wil je moeder boeken managen? Als zij een Kindle heeft kan jij haar eventueel ook boeken en docs delen (met e-mail bijvoorbeeld). Doe ik ook veel met mijn zus!
Ik ook, de update van deze maand heeft het apparaat een hoop goed gedaan. Al heb ik nog steeds moeite met de traagheid en soms onlogisch menu. Heb vele jaren een Sony gehad maar de laatste ging defect en Sony doet heen ereaders meer.quote:
Precies het zelfde verhaal. Ik had de sony e-reader prs-t2. Paar maanden geleden barst in het scherm dus ik moest opzoek naar een nieuwe. De sony e-reader verkopen ze niet meerquote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef Tha_Duck het volgende:
nadelen vind ik dat je het ding in standby moet zetten, anders is je accu in 5 dagen leeg zonder dat je leest. Mijn Sony kon je gerust een maand wegleggen dan dan was de accu nog net zo vol.
Maar goed, moest iets kiezen. Wilde graag fysieke toetsen, vind he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |