En een rokersrocheltje in de ochtend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker zware Van Nelle roken...niks mis mee
Ik vind dat altijd zo kinderachtig van de publieke omroep.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef ddx het volgende:
Nuttig om die vrachtwagen in spiegelbeeld te filmen, maar naam van bedrijf staat ook gewoon op dozen te lezen.
Was dat niet gewoon in spiegelschrift op de auto geplakt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef ddx het volgende:
Nuttig om die vrachtwagen in spiegelbeeld te filmen, maar naam van bedrijf staat ook gewoon op dozen te lezen.
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boetequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kinderachtig van de publieke omroep.
Ik betwijfel dat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boete
Ik weet het maar in dit geval betwijfel ik het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)toezicht-op-de-media
Nee want de snelheidstickers waren ook spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon in spiegelschrift op de auto geplakt?
Dan hadden ze ook de verhuisdozen in spiegelbeeld moeten filmen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boete
Sagra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |