Brit. Maar meer vanwege dit seizoen dan om nationaliteit.quote:
Hopelijk dichten de teams komende winter het gat met Mercedes watquote:Op zondag 23 november 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel teams die beide rijders naast elkaar hebben staan
Ja. Maar kijk hoe kansloos RBR dit jaar was na die voorgaande jaren. Kan, indien er nieuwe regels komen, ook zomaar met Mercedes gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk dichten de teams komende winter het gat met Mercedes wat
Uiteraard, maar ondanks alles heeft RBR dit jaar toch nog drie races gewonnenquote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Maar kijk hoe kansloos RBR dit jaar was na die voorgaande jaren. Kan, indien er nieuwe regels komen, ook zomaar met Mercedes gebeuren natuurlijk.
Ze rijden elkaar in de eerste bocht eruit; anticlimaxquote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog nooit zo niet zenuwachtig geweest voor een ontknoping van een WK volgens mij
Hopen op iets van een gevecht in elk geval
Klopt, maar ik bedoel meer het verschil in dominantiequote:Op zondag 23 november 2014 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondanks alles heeft RBR dit jaar toch nog drie races gewonnen
Jammer, balen dat het net nu gebeurt.quote:
Jawel, 2007/8/9/10/12.quote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog nooit zo niet zenuwachtig geweest voor een ontknoping van een WK volgens mij
Mercedes had McLaren van 1988 kunnen overtreffen, maar dat hebben ze nagelatenquote:Op zondag 23 november 2014 14:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel meer het verschil in dominantie
Wat dan geroemd zal worden om dat het blijk geeft van zijn echte wil om te winnen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef Raraweth het volgende:
De Brit op een Duitse manier. Hammie ragt Rosberg eraf en doet dus een Schumachertje. Discussies en ophef gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |