Hoort erbij.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Boeit niet wie zou winnen, maar niet op deze manier.
Zolang Hamilton wint maakt het niet uit.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Boeit niet wie zou winnen, maar niet op deze manier.
Ja, het is een technische sport, dan loop je het risico dat je een technisch probleem hebt. Anders moeten ze met trapauto's gaan rijden.quote:
technisch falen hoort bij een technische sport, alleen jammer dat het nu op een cruciaal punt gebeurt....quote:
Ik geloof 5e.quote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste moet Rosberg worden als Lewis kapot gaat?
6equote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste moet Rosberg worden als Lewis kapot gaat?
Daar kan ook een pedaaltje afbrekenquote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is een technische sport, dan loop je het risico dat je een technisch probleem hebt. Anders moeten ze met trapauto's gaan rijden.
OK. Dan moeten ze dus gaan lopen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar kan ook een pedaaltje afbreken
Four. I mean five. I mean fire!quote:Op zondag 23 november 2014 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ff een email naar de brandweer sturen
Sparen denk ikquote:
En als 'ie dan bij het inhalen ff Hamilton van de baan tikt?quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou het stiekem wel tof vinden als Massa deze race wint.
Dat hoeft van mij nou weer niet.quote:Op zondag 23 november 2014 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als 'ie dan bij het inhalen ff Hamilton van de baan tikt?
Wat zou jij doen als je vent WK kan worden?quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Is die Scherzinger hoer ook weer daar
Mooie mevrouw toch...quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
nee hoor.quote:
foei, is een liev meisjequote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Het zit diep blijkbaar.quote:
nee hoorquote:
wishful thinkingquote:
Ik hoop dat een van de williamsen wint, het liefste Bottas.quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Karstman het volgende:
Hopla. beide Williamsen op het podium, dat zie we graag
Ik gun het RICquote:Op zondag 23 november 2014 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop dat een van de williamsen wint, het liefste Bottas.
350 dollarquote:Op zondag 23 november 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even offtopic, heeft iemand enig idee wat een hotelkamer per nacht kost in dat hotel daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |