Lekker bezig bij Red Bullquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef zoem het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:59:40Red Bull summoned to stewards after FIA declares their front wings flex too much reageer retweet
Een jaartje of 3 te laat idd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
Duurde lang zeg , voordat de FIA daarmee kwam.
Waarna je met agressievere settings rondjes om de andere auto's heen mag rijden totdat je weer achter de andere Mercedes zit. Gelukkig heeft Toto Wolff al verklaard dat dat dit weekend niet zo gaat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook nog 2x pech gehad in de kwalificatie waardoor hij achteraan moest starten.
Ik denk dat dat alsnog 50% een geldkwestie is. De mindere teams moeten hun geld besteden waar ze zeker weten dat ze vooruitgang kunnen boeken. RBR heeft geld zat om ook veel tijd te besteden aan de onwaarschijnlijke zaken. De vraag is wel waarom een team als Ferrari dat niet doet, maar volgens mij hebben die gewoon echt de goede mensen niet op de goede plek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:19 schreef zoem het volgende:
Maar RB blijft wel de limieten opzoeken, terwijl veel teams tegenwoordig (te) vaak op safe spelen.
Massa zou ik mooier vindenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop dat Nico wint en dat Lewis denkt 2de te worden en dan in de laatste bocht door Bottas voorbij gestoken gaat worden. Dat lijkt me mooi. Ik teken er voor.![]()
![]()
Dat zou nog mooier zijn ja. Ik denk dat ik serieus in mn broek zou zeiken van het lachenquote:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 18:25:56Both Red Bull excluded from qualifying results. Will be allowed to start from the back of the grid. More soon reageer retweet
Hahahaha sukkels bij Redbullquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 18:25:56Both Red Bull excluded from qualifying results. Will be allowed to start from the back of the grid. More soon reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom lees ik deze posts eigenlijk nogquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:07 schreef Geralt het volgende:
Die vleugels die buigen al jaren veel verder door dan de concurrenten. Toevallig dat het vandaag (voor de zoveelste keer) in beeld was en iemand dacht hey dat buigt te veel.
Hadden ze veel eerder moeten doen.
Precies. Die tests zijn zelfs standaard bij de uitgebreide controle van een autoquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom lees ik deze posts eigenlijk nog.
Anyway, RBR al heel vaak getest, altijd gehaald. Behalve nu.
Dat laatstequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:49 schreef Beach het volgende:
Blijven hun plekken leeg op de grid dan of schuift de rest op?
quote:Last night team personnel of the Infiniti Red Bull Racing team, who are associated with the operation
of the car, were within the confines of the circuit during the six hour period which commenced at
05:00 on 22 November, nine hours before the scheduled start time of P3 and ends three hours
before the scheduled start time of P3 at 11:00 on 22 November.
Heeft het nog invloed op de straf van Grojean?quote:
Grosjean 18, Ricciardo 19 en Vettel 20 op de grid volgens mij. Romain verliest er dus maar twee plaatsen mee in feite.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Heeft het nog invloed op de straf van Grojean?
En ik ben benieuwd wie er nu vooraan in de pits mag starten, neem aan Ricciardo
Degene die als eerste de box uitrijdt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Grojean had nog een heleboel plaatsen openstaan, die nu allemaal opgemaakt moesten worden en hij zou daarom een drive through krijgen, weet niet of dat nu dus nog steeds zo isquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Grosjean 18, Ricciardo 19 en Vettel 20 op de grid volgens mij. Romain verliest er dus maar twee plaatsen mee in feite.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Grojean had nog een heleboel plaatsen openstaan, die nu allemaal opgemaakt moesten worden en hij zou daarom een drive through krijgen, weet niet of dat nu dus nog steeds zo is
Twintig plaatsen totaal, zou hij tussen elf en twintig kwalificeren dan zou hij dus max. 10 plaatsen plus een drive through krijgen. Dat zijn nu dus vier plaatsen geworden (Van 16 naar 20) maar door de diskwalificatie van de beide Red Bulls schuift hij nu dus weer naar voren naar plaats 18. Diskwalificaties komen altijd helemaal achteraan, nog achter coureurs met een gridstraf.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Grojean had nog een heleboel plaatsen openstaan, die nu allemaal opgemaakt moesten worden en hij zou daarom een drive through krijgen, weet niet of dat nu dus nog steeds zo is
ja, want hij blijft tussen de elf en twintig plaatsen gridstraf over houdenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel 19e, Ricciardo 20e. Als ze niet besluiten om vanuit de pits te starten tenminste.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef opreis het volgende:
[..]
In principe hadden ze ook uit de pit moeten starten omdat er onderdelen vervangen/aangepast moeten worden, maar na het remschijfincident met Hamilton op Hockenheim is dat niet meer verplicht: http://adamcooperf1.com/2(...)t-from-back-of-grid/quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:19 schreef wimderon het volgende:
Vettel 19e, Ricciardo 20e. Als ze niet besluiten om vanuit de pits te starten tenminste.
quote:Re the RBR wing flaps, I'm told the FIA discovered a leaf spring arrangement encased in a rubber shroud
Dus moedwillig de boel belazeren. Valt me dan nog mee dat ze niet zijn uitgesloten van de race zoals Bar-Honda in 2005.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In principe hadden ze ook uit de pit moeten starten omdat er onderdelen vervangen/aangepast moeten worden, maar na het remschijfincident met Hamilton op Hockenheim is dat niet meer verplicht: http://adamcooperf1.com/2(...)t-from-back-of-grid/
En het schijnt ook niet per ongeluk te veel te flexen..:
https://twitter.com/adamcooperF1/status/536226035218407424
[..]
Jawel, maar hij had 20 plaatsen en kon daar maar 4 van invullen. Nu kan hij er echter nog 2 extra doen lijkt me, zodat hij achteraan start met nog 14 plekken tegoed. Lijkt mij logisch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Twintig plaatsen totaal, zou hij tussen elf en twintig kwalificeren dan zou hij dus max. 10 plaatsen plus een drive through krijgen. Dat zijn nu dus vier plaatsen geworden (Van 16 naar 20) maar door de diskwalificatie van de beide Red Bulls schuift hij nu dus weer naar voren naar plaats 18. Diskwalificaties komen altijd helemaal achteraan, nog achter coureurs met een gridstraf.
Nee, de straffen worden in volgorde van uitdelen uitgevoerd. Dus eerst Grosjean en dan de Red Bulls. Dus gaat hij er effectief 4 op achteruit en moet de overige inlossen door een drive-through.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar hij had 20 plaatsen en kon daar maar 4 van invullen. Nu kan hij er echter nog 2 extra doen lijkt me, zodat hij achteraan start met nog 14 plekken tegoed. Lijkt mij logisch?
Dat klopt, maar ik dacht dat na de straffen in de genoemde volgorde er dus weer ruimte is om dan weer 2 plaatsen voor Grosjean uit te voeren. Maar dat gebeurt dus niet?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, de straffen worden in volgorde van uitdelen uitgevoerd. Dus eerst Grosjean en dan de Red Bulls. Dus gaat hij er effectief 4 op achteruit en moet de overige inlossen door een drive-through.
Sowieso maakt het niet uit, omdat hij dan alsnog een drive-through moet doen omdat hij dan nog 14 plekken (ipv de 16 nu) moet inlossen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik dacht dat na de straffen in de genoemde volgorde er dus weer ruimte is om dan weer 2 plaatsen voor Grosjean uit te voeren. Maar dat gebeurt dus niet?
Provisional starting grid op f1.com heeft ook Grosjean op 18, dus ik denk dat je gelijk hebt. ik vind het wel onlogisch, maar goed.quote:
heeft ie ongelijk dan? RBR moet leren z'n grote toeter dicht te houden over oneerlijk spel als ze zelf de regels moedwillig niet volgen.quote:
RBR moet helemaal niks. Iedereen schreeuwt over regels en iedereen overtreedt ze als ze daar mee weg kunnen komen. RBR is gewoon gesnapt dit keer.quote:Op zondag 23 november 2014 01:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft ie ongelijk dan? RBR moet leren z'n grote toeter dicht te houden over oneerlijk spel als ze zelf de regels moedwillig niet volgen.
dus nu ga je vals spelen goed praten. Nou, mooie sport waar we naar kijken dan. Laten we dan voor elk team maar een eigen reglement gaan opstellen als ze toch doen en laten wat ze willen.quote:Op zondag 23 november 2014 02:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
RBR moet helemaal niks. Iedereen schreeuwt over regels en iedereen overtreedt ze als ze daar mee weg kunnen komen. RBR is gewoon gesnapt dit keer.
Altijd dat schijneheilige gedoe, bah.
Neen. Leer lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dus nu ga je vals spelen goed praten.
Een gat in de regels gebruiken is iets heel anders dan ze bewust over treden...quote:Op zondag 23 november 2014 02:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
RBR moet helemaal niks. Iedereen schreeuwt over regels en iedereen overtreedt ze als ze daar mee weg kunnen komen. RBR is gewoon gesnapt dit keer.
Altijd dat schijneheilige gedoe, bah.
Ze zoeken altijd het randje op en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 23 november 2014 07:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Een gat in de regels gebruiken is iets heel anders dan ze bewust over treden...
Dan moet je al een SC aan het eind hebben. Anders zijn die Mercedesen weg en kunnen ze er in de laatste bocht ook niet bij zittenquote:
Of een flinke regenbui waarbij Massa een extra stop maakt en Hamilton voorbij gaat.quote:Op zondag 23 november 2014 11:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan moet je al een SC aan het eind hebben. Anders zijn die Mercedesen weg en kunnen ze er in de laatste bocht ook niet bij zitten
quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of een flinke regenbui waarbij Massa een extra stop maakt en Hamilton voorbij gaat.
Enige wat er te halen valt is dus geld.quote:Op zondag 23 november 2014 12:17 schreef WEST het volgende:
Volgende week komt er een rechtzaak tussen Vd Garde en Sauber aldus Rick Winkelman
Ja want in die bak wil vd Garde niet meer rijden dan.quote:Op zondag 23 november 2014 12:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Enige wat er te halen valt is dus geld.
quote:Op zondag 23 november 2014 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
Beide Red Bull coureurs starten vanuit de pits omdat ze met het aanpassen van de vleugels voor de race de parc fermé regels moesten overtreden.
Commentaar overbodigquote:The team has to change the wings to make them legal, and normally that would be a change of spec, and a pitlane start. However, after the precedent of the Hamilton brake disc manufacturer change in Hockenheim if the FIA deems that the revised wing is of similar mass, inertia and function, the cars will be allowed to start from the grid.
Lewis Hamilton maakt een super start en is voorbij rosbergquote:Op zondag 23 november 2014 12:45 schreef M.Melandri het volgende:
Als Rosberg wat wil moet hij het tempo drukken om de Williams erbij te houden, in de laatste sector is het lastig inhalen dus dan moet hij daar het tempo wat drukken.
Dat zal je nog vies tegenvallenquote:Op zondag 23 november 2014 12:12 schreef WEST het volgende:
[..]Regen in Abu Dhabi
Regen valt er alleen van December tot maart. En dan ook nog maar in zeer kleine hoeveelheid.
Nee en als dat wel zo was zou het niet uitmaken omdat Hamilton dan meer overwinningen heeft.quote:Op zondag 23 november 2014 13:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze kunnen niet meer gelijk komen in punten he?
handjes boven de tafel houdenquote:Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef nils7 het volgende:
Ben de race kijken met mn vriendin dus ben niet op t forum dan
Have fun iedereen.
Maar Sport1 had Maxquote:Op zondag 23 november 2014 13:28 schreef alwaysonhold het volgende:
BBC brengt het weer heerlijk in beeld. Wat een verschil met Sport 1.
Das beter dan BBC. Die doen alleen maar Hamilton.quote:Op zondag 23 november 2014 13:33 schreef Meike26 het volgende:
En BBC doet het weer eens niet bij mij... RTL Duitsland heeft het alleen maar over de strijd tussen Hammie en Rossie.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:28 schreef alwaysonhold het volgende:
BBC brengt het weer heerlijk in beeld. Wat een verschil met Sport 1.
Niet veel, behalve dat hij lange runs gaat doen in de test om daarmee om te leren gaan.quote:Op zondag 23 november 2014 13:35 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat zei die? De laatste race zonder Max! Over 4 maanden is die erbij. Joehoe
Nee hoor: Hamilton en Rosberg rammen elkaar vna de baan in bocht 1. Bottas wordt eerste, Kvyat pakt ook een podium en ook Button sluit zijn F1-carierre af met een podiumplekquote:
Dat eerstequote:
Brit. Maar meer vanwege dit seizoen dan om nationaliteit.quote:
Hopelijk dichten de teams komende winter het gat met Mercedes watquote:Op zondag 23 november 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel teams die beide rijders naast elkaar hebben staan
Ja. Maar kijk hoe kansloos RBR dit jaar was na die voorgaande jaren. Kan, indien er nieuwe regels komen, ook zomaar met Mercedes gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk dichten de teams komende winter het gat met Mercedes wat
Uiteraard, maar ondanks alles heeft RBR dit jaar toch nog drie races gewonnenquote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Maar kijk hoe kansloos RBR dit jaar was na die voorgaande jaren. Kan, indien er nieuwe regels komen, ook zomaar met Mercedes gebeuren natuurlijk.
Ze rijden elkaar in de eerste bocht eruit; anticlimaxquote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog nooit zo niet zenuwachtig geweest voor een ontknoping van een WK volgens mij
Hopen op iets van een gevecht in elk geval
Klopt, maar ik bedoel meer het verschil in dominantiequote:Op zondag 23 november 2014 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondanks alles heeft RBR dit jaar toch nog drie races gewonnen
Jammer, balen dat het net nu gebeurt.quote:
Jawel, 2007/8/9/10/12.quote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog nooit zo niet zenuwachtig geweest voor een ontknoping van een WK volgens mij
Mercedes had McLaren van 1988 kunnen overtreffen, maar dat hebben ze nagelatenquote:Op zondag 23 november 2014 14:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel meer het verschil in dominantie
Wat dan geroemd zal worden om dat het blijk geeft van zijn echte wil om te winnen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef Raraweth het volgende:
De Brit op een Duitse manier. Hammie ragt Rosberg eraf en doet dus een Schumachertje. Discussies en ophef gegarandeerd
quote:Op zondag 23 november 2014 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer, balen dat het net nu gebeurt.
Maar bedankt voor dit seizoen
Jammer. Maar bedankt voor dit seizoenquote:
quote:
Nouja, Hamilton verdient het kampioenschap meer maar ik hoopte op een spannende strijd.quote:
quote:
Dan moet Rosberg aan de bak.quote:Op zondag 23 november 2014 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, Hamilton verdient het kampioenschap meer maar ik hoopte op een spannende strijd.
jammer van dat handje van Alonsoquote:Op zondag 23 november 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Stevens met Alonso aan het vechten
Ik verwacht dat eigenlijk eerder van Rosberg. Die heeft dit seizoen al best wel veel beslissende fouten gemaakt. Spa, Monza, Sochi b.v. (en bij Spa doel ik nog niet eens op het incident met Hamilton, maar dat 'ie zijn banden blokkeerde, waardoor hij een extra pitstop moest maken).quote:Op zondag 23 november 2014 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoewel Hamilton dit seizoen behoorlijk volwassen rijdt zie ik hem toch nog wel een beslissende fout maken.
Hamilton heeft ook een paar keer gewoon geluk gehad dat zijn fout niet fataal was.quote:Op zondag 23 november 2014 14:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eigenlijk eerder van Rosberg. Die heeft dit seizoen al best wel veel beslissende fouten gemaakt. Spa, Monza, Sochi b.v. (en bij Spa doel ik nog niet eens op het incident met Hamilton, maar dat 'ie zijn banden blokkeerde, waardoor hij een extra pitstop moest maken).
plakkerige overall?quote:
quote:
Datzelfde kun je natuurlijk van Rosberg zeggen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook een paar keer gewoon geluk gehad dat zijn fout niet fataal was.
Idd.quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef WEST het volgende:
uiteindelijk is diegene die de meeste punten aan het eind van het seizoen heeft de terechte kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kyvatquote:
Op de BBC?quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef Kirov het volgende:
Is het ook ergens zonder paywall te zien?![]()
BBC optie?quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef Kirov het volgende:
Is het ook ergens zonder paywall te zien?![]()
Niet dat er heel veel aan is overigens...quote:
Maar Hamilton gaat bezwijken onder de druk hoorquote:
Ja hoor wil beide williams op het podium zienquote:Op zondag 23 november 2014 14:48 schreef THEFXR het volgende:
als ie nu uitvalt, hoef je niet meer verder te kijken
Hoort erbij.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Boeit niet wie zou winnen, maar niet op deze manier.
Zolang Hamilton wint maakt het niet uit.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Boeit niet wie zou winnen, maar niet op deze manier.
Ja, het is een technische sport, dan loop je het risico dat je een technisch probleem hebt. Anders moeten ze met trapauto's gaan rijden.quote:
technisch falen hoort bij een technische sport, alleen jammer dat het nu op een cruciaal punt gebeurt....quote:
Ik geloof 5e.quote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste moet Rosberg worden als Lewis kapot gaat?
6equote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste moet Rosberg worden als Lewis kapot gaat?
Daar kan ook een pedaaltje afbrekenquote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is een technische sport, dan loop je het risico dat je een technisch probleem hebt. Anders moeten ze met trapauto's gaan rijden.
OK. Dan moeten ze dus gaan lopen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar kan ook een pedaaltje afbreken
Four. I mean five. I mean fire!quote:Op zondag 23 november 2014 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ff een email naar de brandweer sturen
Sparen denk ikquote:
En als 'ie dan bij het inhalen ff Hamilton van de baan tikt?quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou het stiekem wel tof vinden als Massa deze race wint.
Dat hoeft van mij nou weer niet.quote:Op zondag 23 november 2014 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als 'ie dan bij het inhalen ff Hamilton van de baan tikt?
Wat zou jij doen als je vent WK kan worden?quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Is die Scherzinger hoer ook weer daar
Mooie mevrouw toch...quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
nee hoor.quote:
foei, is een liev meisjequote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Het zit diep blijkbaar.quote:
nee hoorquote:
wishful thinkingquote:
Ik hoop dat een van de williamsen wint, het liefste Bottas.quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Karstman het volgende:
Hopla. beide Williamsen op het podium, dat zie we graag
Ik gun het RICquote:Op zondag 23 november 2014 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop dat een van de williamsen wint, het liefste Bottas.
350 dollarquote:Op zondag 23 november 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even offtopic, heeft iemand enig idee wat een hotelkamer per nacht kost in dat hotel daar
Het was ook een vaag antwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |