Lekker bezig bij Red Bullquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef zoem het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:59:40Red Bull summoned to stewards after FIA declares their front wings flex too much reageer retweet
Een jaartje of 3 te laat idd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
Duurde lang zeg , voordat de FIA daarmee kwam.
Waarna je met agressievere settings rondjes om de andere auto's heen mag rijden totdat je weer achter de andere Mercedes zit. Gelukkig heeft Toto Wolff al verklaard dat dat dit weekend niet zo gaat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook nog 2x pech gehad in de kwalificatie waardoor hij achteraan moest starten.
Ik denk dat dat alsnog 50% een geldkwestie is. De mindere teams moeten hun geld besteden waar ze zeker weten dat ze vooruitgang kunnen boeken. RBR heeft geld zat om ook veel tijd te besteden aan de onwaarschijnlijke zaken. De vraag is wel waarom een team als Ferrari dat niet doet, maar volgens mij hebben die gewoon echt de goede mensen niet op de goede plek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:19 schreef zoem het volgende:
Maar RB blijft wel de limieten opzoeken, terwijl veel teams tegenwoordig (te) vaak op safe spelen.
Massa zou ik mooier vindenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop dat Nico wint en dat Lewis denkt 2de te worden en dan in de laatste bocht door Bottas voorbij gestoken gaat worden. Dat lijkt me mooi. Ik teken er voor.![]()
![]()
Dat zou nog mooier zijn ja. Ik denk dat ik serieus in mn broek zou zeiken van het lachenquote:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 18:25:56Both Red Bull excluded from qualifying results. Will be allowed to start from the back of the grid. More soon reageer retweet
Hahahaha sukkels bij Redbullquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 18:25:56Both Red Bull excluded from qualifying results. Will be allowed to start from the back of the grid. More soon reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom lees ik deze posts eigenlijk nogquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:07 schreef Geralt het volgende:
Die vleugels die buigen al jaren veel verder door dan de concurrenten. Toevallig dat het vandaag (voor de zoveelste keer) in beeld was en iemand dacht hey dat buigt te veel.
Hadden ze veel eerder moeten doen.
Precies. Die tests zijn zelfs standaard bij de uitgebreide controle van een autoquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom lees ik deze posts eigenlijk nog.
Anyway, RBR al heel vaak getest, altijd gehaald. Behalve nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |