SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VenlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StippelrientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
LuDann (09-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Zomerzon01
Lushes
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 23-11-2014 22:39:56 ]Schudden voor gebruik![]()
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill!
ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen
[ Bericht 35% gewijzigd door Stippelrientje op 22-11-2014 17:17:27 ]Schudden voor gebruik![]()
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant opquote:
Beterschap ook voor de anderenIk zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn
En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hierik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Stippel zou je in de OP op kunnen nemen dat ik onregelmatige cycli heb? Momenteel 25 - 40 - ? Dat scheelt weer met vragen van anderenWat fijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. FijnIk had ook niet anders verwacht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hartstikke mooiquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill!
ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passenStippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Hartstikke mooiStippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Veel drinken, paramolletje soms en relaxed aan.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel
Schudden voor gebruik![]()
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op
Beterschap ook voor de anderenIk zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn
En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hierik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus
Superlief zijn zequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. Fijn![]()
![]()
Leuk die aanpassing stippelKunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JaEn dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel![]()
Klinkt goed zo'n liefquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JaEn dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keelEn dat laatste is herkenbaar, vriend is ook blij als ik soms wat minder klets
Met alle vrienden samen pizza's bakken en dan weerwolven. Dus echt een "feestje" is het niet maar wel gezellig spelletjes spelen met z'n allenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Daui het volgende:
[..]
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.
[..]
Superlief zijn zeBen wel een gezelschapsmens dus dat is dan wel jammer.
En die cyclus, het is vooral vervelend dat je geen flauw idee hebt hoelang het duurt omdat mijn eerste cyclus wel heel kort was. Als het nou altijd 40 is dan kan ik daar best mee leven want dan weet ik waar ik aan toe ben. Voor hetzelfde geld wordt dit een cyclus van 90 dagen
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doenalleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar je gaat dan in een kring en sommigen worden aangewezen als burgers en anderen als weerwolven geloof ik. Heb je wel eens maffia gespeeld? Is een beetje hetzelfde. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdamquote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Trachitol geeft een naar gevoel in mijn mond. Dat verdoofd mijn tongquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?![]()
Strepsils heb ik.. dat is voldoende
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshopquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef MaJo het volgende:
Leuk die aanpassing stippelKunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit
Topquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met PhotoshopIk ook wel maar heb er niet echt tijd voor op het moment
Weervolven is een rollenspelquote:
Erg leuk om te doen als je een goede verteller hebt die het smeuïg aan elkaar weet te plakken en fanatieke spelers die de beschuldigende vinger op een ander weten te schuiven
Gefeliciteerd Lushes!
Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?![]()
Die heb ik liggen maar ik begreep er echt niets van. Het ziet er heel leuk uit, maar de uitleg die erbij zit is echt te beperkt en ik ken ook niemand die het speelt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:22 schreef Daui het volgende:
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
Weerwolven is wel leuk, maar dan moet je wel echt een grote groep hebben. 10+ mensen, en liever nog meer, en dan gaat hier toch vaak de voorkeur uit naar 30 seconds in teamverband.![]()
Dat kan inderdaad..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
En voor wat extra opvrolijking in dit topic
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Omg, same here! Spelletjesmeet doen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef Moppert het volgende:
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doenalleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: