abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146901707
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WHOTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Venla
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Stippelrientje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
LuDann (09-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Zomerzon01
Lushes

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 23-11-2014 22:39:56 ]
Schudden voor gebruik
pi_146901725
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill! O+

ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen :@

[ Bericht 35% gewijzigd door Stippelrientje op 22-11-2014 17:17:27 ]
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:10:15 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146901980
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Voel je je ook nog neerslachtig?
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op :)

Beterschap ook voor de anderen :* Ik zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn -O-

En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hier *O* ik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146902183
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. Fijn O+
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:23:58 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146902351
Stippel zou je in de OP op kunnen nemen dat ik onregelmatige cycli heb? Momenteel 25 - 40 - ? Dat scheelt weer met vragen van anderen ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Wat fijn O+ Ik had ook niet anders verwacht :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146902949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill! O+

ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen :@
Hartstikke mooi ^O^ Stippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
pi_146903038
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Daui het volgende:

[..]

Hartstikke mooi ^O^ Stippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
Ja O+ En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken O+

komt wel goed.

Veel drinken, paramolletje soms en relaxed aan.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel :')
Schudden voor gebruik
pi_146903111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op :)

Beterschap ook voor de anderen :* Ik zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn -O-

En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hier *O* ik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus }:|
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Superlief zijn ze :)
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:46:40 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903115
Leuk die aanpassing stippel ^O^ Kunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit :)
pi_146903172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ja O+ En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken O+

komt wel goed.

Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel :')
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:49:26 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

komt wel goed.

Klinkt goed zo'n lief O+ En dat laatste is herkenbaar, vriend is ook blij als ik soms wat minder klets _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Daui het volgende:

[..]

Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.

[..]

Superlief zijn ze :)
Met alle vrienden samen pizza's bakken en dan weerwolven. Dus echt een "feestje" is het niet maar wel gezellig spelletjes spelen met z'n allen *O* Ben wel een gezelschapsmens dus dat is dan wel jammer.

En die cyclus, het is vooral vervelend dat je geen flauw idee hebt hoelang het duurt omdat mijn eerste cyclus wel heel kort was. Als het nou altijd 40 is dan kan ik daar best mee leven want dan weet ik waar ik aan toe ben. Voor hetzelfde geld wordt dit een cyclus van 90 dagen :X
pi_146903465
Wat is weerwolven? Spelletjesavond ^O^
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:02:14 #13
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146903592
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doen :Y alleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 18:02:14 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903593
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef Daui het volgende:
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar je gaat dan in een kring en sommigen worden aangewezen als burgers en anderen als weerwolven geloof ik. Heb je wel eens maffia gespeeld? Is een beetje hetzelfde. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
pi_146903607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?
Trachitol geeft een naar gevoel in mijn mond. Dat verdoofd mijn tong :')

Strepsils heb ik.. dat is voldoende :D
Schudden voor gebruik
pi_146903620
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef MaJo het volgende:
Leuk die aanpassing stippel ^O^ Kunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit :)
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshop :@
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 18:04:42 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903667
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshop :@
Top ^O^ Ik ook wel maar heb er niet echt tijd voor op het moment ;)
pi_146903672
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef Daui het volgende:
Weervolven is een rollenspel

Erg leuk om te doen als je een goede verteller hebt die het smeuïg aan elkaar weet te plakken en fanatieke spelers die de beschuldigende vinger op een ander weten te schuiven :P
Schudden voor gebruik
pi_146904175
Weerwolven ken ik ook niet, maar ik hou ook wel van zulke avondjes.
pi_146904198
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
pi_146906179
Gefeliciteerd Lushes!

Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
pi_146906274
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:22 schreef Daui het volgende:
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
Die heb ik liggen maar ik begreep er echt niets van. Het ziet er heel leuk uit, maar de uitleg die erbij zit is echt te beperkt en ik ken ook niemand die het speelt.

Weerwolven is wel leuk, maar dan moet je wel echt een grote groep hebben. 10+ mensen, en liever nog meer, en dan gaat hier toch vaak de voorkeur uit naar 30 seconds in teamverband.
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:48:22 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146906477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
Dat kan inderdaad..

En voor wat extra opvrolijking in dit topic

Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146906528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef Moppert het volgende:
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doen :Y alleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom :D
Omg, same here! Spelletjesmeet doen? :D O+
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:53:35 #25
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146906628
JA! JA ! JA! O+ :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties