Quote van het emailtje wat ik heb gehad, terwijl het dus bleek dat het geen normale daldag was/werd:quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:57 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar dat was als het goed is ook bekend gemaakt dat het dan geen daldag was.
Ik denk dat bovenstaande post voor deze woensdag (26 nov. 2014) was bedoeltquote:19 nov. 2014 Het is vandaag een normale daldag met normale hoeveelheden post.
Dus geen grote aantallen zorgpolissen.
ik vind dat wel een rare keuze, zo'n envelop niet bezorgen. Van heel wat mensen zou ik het handschrift wel herkennen dus dan heb ik liever dat ik een lege envelop krijg en weet dat die persoon me dus wel iets gestuurd had dan dat een postbode of tc maar voor mij besluit dat ik die envelop dan vast niet hoef te hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 06:57 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Meeens
Hoewel ik dus echt geen lege enveloppe (als in verjaars/kerst-enveloppe) bij de bundel deed. Volgens onze TC was dit namelijk niet 'verplicht'.
Lege enveloppen kwamen idd op de kast te staan.
Dat kan/mag je vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik vind dat wel een rare keuze, zo'n envelop niet bezorgen. Van heel wat mensen zou ik het handschrift wel herkennen dus dan heb ik liever dat ik een lege envelop krijg en weet dat die persoon me dus wel iets gestuurd had dan dat een postbode of tc maar voor mij besluit dat ik die envelop dan vast niet hoef te hebben
Mee eens, weet de ontvanger tenminste dat er aan hem/haar gedacht is.... Sealen en excuusbriefje erbij, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik vind dat wel een rare keuze, zo'n envelop niet bezorgen. Van heel wat mensen zou ik het handschrift wel herkennen dus dan heb ik liever dat ik een lege envelop krijg en weet dat die persoon me dus wel iets gestuurd had dan dat een postbode of tc maar voor mij besluit dat ik die envelop dan vast niet hoef te hebben
Toch netjes van je..quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:13 schreef posje het volgende:
[..]
Mee eens, weet de ontvanger tenminste dat er aan hem/haar gedacht is.... Sealen en excuusbriefje erbij, zou ik zeggen.
Ik had vorig jaar drie snippertjes tussen mijn post zitten, de restanten van een envelop (uiteraard zonder inhoud). Maar het adres van de afzender was nog wel bij elkaar te puzzelen. Heb het (in een zakje) in de groene bak gedaan, maar het zal wel zijn weggegooid.
Geen idee hoe zwaar het is, maar volgens mij is het 3,84 euroquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:28 schreef bjanaan het volgende:
Wat betaal je aan verzendkosten voor een kookboek wat zo door de brievenbus past?
Met onlineverzendservice.nl 3,59 voor een pakket tussen 250 en 2000 gram.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:28 schreef bjanaan het volgende:
Wat betaal je aan verzendkosten voor een kookboek wat zo door de brievenbus past?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:55 schreef ophaling10 het volgende:
dit was m n 1e werkdag weer, en voor een vrijdag was het redelijk wat.
Idd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toch netjes van je..
Zoals al werd gezegd een handschrift herken je echt wel, dan liever een lege envelop zodat contact op kan nemen.
Hoeveel aan onkostenvergoeding kreeg je van die dame?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef superkimmi het volgende:
Avontuurtje van de week wel weer beleefd! Kwam tijdens de post een loslopende hond tegen. Beestje was nieuwsgierig en kwam op me af. Had een halsbandje om en was duidelijk de weg kwijt. Ben naar mijn dierenarts gefietst, die daar ook in de buurt ligt. Daar een riem en wat koekjes geleend. Hondje was snel gevonden en ook zo gevangen. Teruggelopen richting dierenarts en bij de dierenarts kwam ik een blije eigenaresse tegen! Eind goed al goed
Hier ook niet echt rustig, door een mailingkje (op ansichtkaartformaat) van een zorgverzekeraar, voor heel veel adressen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]vind je het leuk?
Ben wel benieuwd wat jij " redelijk wat" noemt..
Ja dat is de AH Kerstspecial (die dikke). Die wordt hier verdeeld over drie dagen, omdat er al andere HAH gepland stond, waardoor het totaalgewicht te zwaar (=te duur?) zou worden, met de AH erbij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:55 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier toevallig nog een zaterdagje vrij
Zie al wel op de planning dat er hier volgende week zaterdag extra veel tassen HAH zijn, iemand een idee wat er bij kan zitten?
Hier vandaag een shitload aan hah, ik hoorde dat collega's soms wel 6 tassen hadden (alleen het hah, dus). Gelukkig heb ik vrij vandaag!quote:
Ah thanks! Die kwam hier altijd op donderdag zodat er niets anders bij zat, omdat ie idd zo dik/zwaar is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:21 schreef posje het volgende:
[..]
Ja dat is de AH Kerstspecial (die dikke). Die wordt hier verdeeld over drie dagen, omdat er al andere HAH gepland stond, waardoor het totaalgewicht te zwaar (=te duur?) zou worden, met de AH erbij.
Hier ook een vrije zaterdag en zowaar 's niet lastig gevallen!
Jaarlijks? Dan heeft-ie ze vorige jaren zelf opgevroten zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:04 schreef V__L_N het volgende:
Me tc kwam net de jaarlijkse chocoladeletter brengen. Zelfs daar wordt op bezuinigd... Ze zijn een flink stuk kleiner geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |