Die shoarma is gewoon kleine stukjes kip. Supermals en heel erg lekker!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de bulgur, die staat vanavond op het menu. Ik eet nooit shoarma omdat ik dat dubieus vlees vindMijn vriend eet de dubbele hoeveelheid van wat nu in dat bakje zit voor twee personen
En we lusten beiden geen biet dus ik heb er zin in om te bewijzen dat biet minimaal eetbaar is.
Ik wacht eerst de recepten af voor volgende week, had een paar weken gepauzeerd, en als het me "aanstaat" doe ik ook weer lekker een makkelijk boxquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe volgende week weer een weekje mee.
Dan zou ik je de box niet willen adviseren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Crientj het volgende:
Ik wil dolgraag een keer zo'n box bestellen, maar zijn het altijd van dat soort soepen en bijzondere gerechten? Heb een kerel thuislopen die het liefste alleen maar aardappelen en vlees wil eten en weinig lust / wil proberen. Had gehoopt dat het met zulke boxen dan anders zou zijn, maar als ik de maaltijden van week 49(?) bekeek is het wel heel specifiek.
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik je de box niet willen adviseren.
Die kun je al zien!quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wacht eerst de recepten af voor volgende week, had een paar weken gepauzeerd, en als het me "aanstaat" doe ik ook weer lekker een makkelijk box![]()
Ik hoop op veel pastagerechten
Die was heerlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 08:32 schreef Debsterr het volgende:
Wij starten vandaag - gisteren de box ontvangen. Zag er allemaal prima uit! Ben benieuwd naar de bulgur.
Vond ik ook! De bietjes waren wel herkenbaar qua smaak maar wel echt heel lekker, en vond de hoeveelheid ook erg goed. Eerste ervaring voor ons dus ik was wel benieuwd of het niet te weinig zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Bleie het volgende:
Vandaag de gadogado gegeten. Op zich lekker, maar alleen peultjes was wel een beetje saai, voor mij hoort het toch echt met verschillende groentes.
Zou ik doen! Misschien ook nog wat paprika of zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]mee eens hoor! Misschien koop ik er nog wat wortel en tauge bij.
Ik vond de vis zelf echt matig. De groenten waren wel lekker, de aardappels redelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Net het vispakketje gemaakt en ik vond die aardappels (kruimig) totaal niet geschikt om te bakken eigenlijk. Wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |