Yup, als ik me weer eens kut voel hoef ik maar naar m'n sig te kijkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Aha, die ken ik niet nee, nja ze heeft je iig wel een goede quote meegeven zo te zien.
Teringquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks op FB een hotwheels collectie van ruim 60.000 dollar
Handigquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, als ik me weer eens kut voel hoef ik maar naar m'n sig te kijken![]()
Dank u, welterusten!quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:09 schreef perro. het volgende:
scherpe tong en een bijna lege foonaccu. adi0s!
ik hoop dat je straks lekker kunt slapen yviechickie.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:06 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga zo ook eens, eerst nog een muziekje of wat luisteren
Nog niet, kan nog niet slapenquote:
Ik kan 'm niet meer terugvinden, maar hij was redelijk indrukwekkendquote:
Nouja ik heb ook wel eens foto's gezien van TF verzamelingen... die mensen zijn soms ook helemaal gestoord hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer terugvinden, maar hij was redelijk indrukwekkend
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb ook wel eens foto's gezien van TF verzamelingen... die mensen zijn soms ook helemaal gestoord hoor
Ben ik toch nog vrij normaal met mijn 150+ Rode Riddersquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb ook wel eens foto's gezien van TF verzamelingen... die mensen zijn soms ook helemaal gestoord hoor
Als hij 's nachts naar de wc moet maar even uit balans is dan wordt hij aangevallen door een legen van Transformers die omvallen/hem aanvallen. Zal wel nachtmerries opleveren daarna danquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als hij 's nachts naar de wc moet maar even uit balans is dan wordt hij aangevallen door een legen van Transformers die omvallen/hem aanvallen. Zal wel nachtmerries opleveren daarna dan
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Of veel irritatie en pijntjes, en een huilbui omdat sommigen de val niet overleven en stuk gaan
Al kan ik me bij dat laatste wel iets voorstellen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |