Games in de serie:quote:Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Poll: Welk ras ga jij spelen in DA:I?quote:Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition. The Keep can be accessed on a variety of devices (including tablets and smartphones) through an Origin account.
Deze guide is ook beschikbaar in tekstvorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef J86 het volgende:
Het begin is wat traag.
Maar wat een fenomenale achtbaanrit wordt het na een tijdje. Epische gevechten, draken, legers, kastelen. Heerlijk. Ondanks dat de controls op de PC echt ff moeten wennen (maar na een tijdje went het zeker wel), echt een ware opvolgers van Origins!
20 uur nu gespeeld en netDat is wel een episch moment inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel heel erg vet tot nu toe.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef Bredemug het volgende:
Geniale post door een redditer voor mensen die de hinterlands maar niet willen verlaten LOL! , moest lachen![]()
![]()
![]()
Bevat niet echt spoilers, maar voor de zekerheid voor degenen die iig wel weten wat de hinterlands is.Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, maar wel ver genoeg om dit te kunnen beamen. Goed stukje, en het slaat de spijker op z'n kop denk ik. Ik heb er ook niet eindeloos rondgehangen om echt ALLES eerst af te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel komt gewoon langzaam op gang (die intro/tutorial alleen al...). Ineens een onverwachte verhaalwending, en dan wordt het interessant. De Hinterlands lijken dan plotseling een kinderspeelplaats, vergeleken met de rest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint ondertussen nogal wat ruimte in beslag te nemen dus ik wil graag weten of ik er van af kan
[ Bericht 16% gewijzigd door DeeCruise op 22-11-2014 09:48:52 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Scusi, leek met niet bepaald een spoiler, maar bij deze, my bad!quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:47 schreef Rezania het volgende:
Jongens, leer eens spoilers te gebruiken.
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef DeeCruise het volgende:
Fijn dat iedereen netjes in spoilertags post, wordt erg gewaardeerd lui! Ben zelf nog in hinterlands rond aan het kloten, powerpoints opbouwen en langzaam ranken. Grafisch nog steeds in orde, en amper cutscenes hier dus weinig texture flickers godzijdank.
Looten blijft erg irritant evenals het ontbreken van een autofocus op enemies. Al behoorlijk wat XP misgelopen doordat een enemy er random vandoorgaat, ik vol spacend in de lucht aan het hakken ben, en een companion voor de kill gaat...
Ben me nog een beetje wegwijs aan het maken in het craften en upgraden, maar tot dusver een waardige opvolger. Godzijdank gaat het verhaal ook ergens over, niet zoals DA2
Anyway, nu pitten, morgen uren maken. Gelukkig rest van het weekend vrij gehouden
Zie mijn vorige post...quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:27 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.
Weet jij, of iemand anders wat je met 'valuables' doet? Ik zit er inmiddels vol mee, maar ik durf ze niet te verkopen omdat ik ze straks wel eens ergens nodig kan hebben
Hmm...ja sorryquote:
Helemaal met je eens, maar persoonlijk leek het me geen spoiler.. N.a.v. opmerking toch maar in tags geplaatst, maar wat ik zo kan vinden kan die zooi gewoon weg.. Gezien de waarde vind ik toch ergens toch vreemd om te verkopen, je zou zeggen dat ze ergens voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:38 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hmm...ja sorryIk sla de spoilers meestal over ivm.....spoilen
Naja.....moet ik toch even googelen
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar persoonlijk leek het me geen spoiler.. N.a.v. opmerking toch maar in tags geplaatst, maar wat ik zo kan vinden kan die zooi gewoon weg.. Gezien de waarde vind ik toch ergens toch vreemd om te verkopen, je zou zeggen dat ze ergens voor nodig zijn.
Heeeee....daar hebben we wat aan!quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.
Oja en er zijn geen gifts meer.
Je kan ze naar dat wijf brengen dat onderzoek doet, een deel tenminste.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:27 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.
Weet jij, of iemand anders wat je met 'valuables' doet? Ik zit er inmiddels vol mee, maar ik durf ze niet te verkopen omdat ik ze straks wel eens ergens nodig kan hebben
Duidelijk, thanks. Dumpen die handel..quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.
Oja en er zijn geen gifts meer.
Nouja je hebt hier natuurlijk ook schilderijen en andere kunststukken die miljoenen waard zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks. Dumpen die handel..
-edit-
Wel apart dat je 6 coins krijgt voor het verkopen van een zwaard en 75 coins voor een statue wat praktisch gezien waardeloos is..
Drivers zijn up to date en zo? Is misschien wel waard om even te checken als je zo'n melding krijgt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef DeeCruise het volgende:
Hmm, tweede crash vandaag, nu tijdens cutscene. Hopen dat ie daar gesaved heeft, totale directX failure
Ik zal het vanavond eens proberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef The_Substitute het volgende:
Kunnen jullie even helpen met testen.
Ik ben nu bij zo'n opgezet kamp bij Lake Luthias (Hinterlands). Als ik de requisitiontable activeer en GELIJK daarna de potiontable, dan crasht 'ie bij mij constant. Als ik de potiontable eerst doe, dan de requisitiontable, of alleen de potiontable, dan gebeurt er niets.
Zouden jullie kunnen kijken of hetzelfde bij jullie gebeurt? Zo ja, save net ervoor.
Dan weet ik of 't aan míjn hardware kan liggen, of het gewoon een bug is.
Jup, alles in orde. Toch nog 2x zo'n crash gehad. Met alles vol open wordt de kaart goed heet, vermoed dat dat het is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drivers zijn up to date en zo? Is misschien wel waard om even te checken als je zo'n melding krijgt.
Varric, Bull en Dorian. En ikzelf als sword/shield warrior.quote:
Altijd: Cassandra, Iron Bull en Solas en ik zelf als mage.quote:
Nope, nergens last van. Heb sowieso nog geen bugs of crashes meegemaakt, ben dik tevreden over deze game wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef The_Substitute het volgende:
Kunnen jullie even helpen met testen.
Ik ben nu bij zo'n opgezet kamp bij Lake Luthias (Hinterlands). Als ik de requisitiontable activeer en GELIJK daarna de potiontable, dan crasht 'ie bij mij constant. Als ik de potiontable eerst doe, dan de requisitiontable, of alleen de potiontable, dan gebeurt er niets.
Zouden jullie kunnen kijken of hetzelfde bij jullie gebeurt? Zo ja, save net ervoor.
Dan weet ik of 't aan míjn hardware kan liggen, of het gewoon een bug is.
Iron Bull, Blackwall, Dorian en ikzelf als een warrior Qunari met wapen en schild.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:05 schreef Bredemug het volgende:
Ik ben zojuist klaar met In Hushed Whisper(zeer epic btw) en heb een vraag voor de mensen die dit ook hebben gekozen:Heb hetzelfde gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I.i.g. bedankt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
Nope, nergens last van. Heb sowieso nog geen bugs of crashes meegemaakt, ben dik tevreden over deze game wat dat betreft.
Idem hier. Ik heb zelf een mage.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Varric, Bull en Dorian. En ikzelf als sword/shield warrior.
Ik gebruik die tactical combat view eigenlijk nooitquote:Op zondag 23 november 2014 10:35 schreef ems. het volgende:
Gister hele avond gespeeld. Erg fijn spel inderdaad maar die tactical combat view wtfKan er niet bij dat ze dat hebben getest en toen concludeerden dat dat wel heel goed werkt.
Ik ook niet, gewoon aanvallen en wat de rest doet zoeken ze maar lekker uit.quote:Op zondag 23 november 2014 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik gebruik die tactical combat view eigenlijk nooit
Preciesquote:Op zondag 23 november 2014 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon aanvallen en wat de rest doet zoeken ze maar lekker uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd me toch even afgeslacht.![]()
Heb gelezen dat het er voor PS3 standaard wel goed uitziet, alleen veel texture pop-up en sommige mensen hebben bugs dat textures niet geladen worden oid.quote:Op zondag 23 november 2014 12:21 schreef s0ul1991 het volgende:
Hoe is de PS3 versie? En is de deluxe edition zijn geld waard?
Nou nou, overpowered. Zo goed is die zooi nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 13:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb gelezen dat het er voor PS3 standaard wel goed uitziet, alleen veel texture pop-up en sommige mensen hebben bugs dat textures niet geladen worden oid.
De deluxe edition heb ik niet gekocht, want ik wilde niet overpowered zijn met allemaal toffe wapens en armor. Dan is de beloning als je een tof wapen vindt een stuk minder groot als je toch al een betere hebt.
Hoe dan ook niet de moeite waard om te kopen, dus.quote:Op zondag 23 november 2014 13:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, overpowered. Zo goed is die zooi nou ook weer niet hoor.Leuk voor de eerste paar levels, daarna is het waardeloos.
Thanks voor de infoquote:Op zondag 23 november 2014 13:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hoe dan ook niet de moeite waard om te kopen, dus.
Gewoon naar de skill gaan in de abilities of tactics tab en dan assign to de taakbalk.quote:Op zondag 23 november 2014 13:36 schreef DeeCruise het volgende:
Fuck! Heb mijn meest gebruikte skill van de taakbalk gegooid, hoe the hell krijg ik die weer terug erop?
quote:Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Gewoon naar de skill gaan in de abilities of tactics tab en dan assign to de taakbalk.
Had ze dat echt gezegd?quote:Op zondag 23 november 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Inspiratie voor Vivienne?
quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef Bredemug het volgende:
na 25 uur eindelijk het epische moment skyhold meegemaakt. Holy shit wat was dat epic, had zo een dik lord of the rings gevoel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat de camera niet langs of over objecten/muurtjes heen kan blijft nog wel erg storend. Had het ook fijner gevonden als je wat meer kon uitzoomen.quote:Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef J86 het volgende:
Tactical camera is inderdaad verre van perfect. In het begin frustreerde het me mateloos.
Maar ik ben wel heel erg van de tactische gevechten met veel pauzeren en plannen, en inmiddels is het wel aardig gewend. Nog wel af en toe wat frustrerende probleempjes maar het stoort me niet heel erg meer. Je leert ermee om gaan
Daar is wel een geddeltelijke oplossing voor: je kunt het terrein togglen. Dat scheelt al iets. Op de PS4 is dat met R3.quote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat de camera niet langs of over objecten/muurtjes heen kan blijft nog wel erg storend. Had het ook fijner gevonden als je wat meer kon uitzoomen.
Tof, ik had geen idee. Thanks!quote:Op maandag 24 november 2014 05:00 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar is wel een geddeltelijke oplossing voor: je kunt het terrein togglen. Dat scheelt al iets. Op de PS4 is dat met R3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 24 november 2014 13:08 schreef The_Substitute het volgende:
Die willekeurige respawns mogen ze wel even aanpassen. Vooral in Hafter's Forest.
Ik begin een gevecht met...Hmm amper problemen mee gehad tot ze ver. Een enkele keer bij toeval 2 of 3 verschillende groepen na elkaar. Maargoed ik loop dan ook nog langs de stormcoast pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Cikx het volgende:
[..]Bazen muziek, gisternacht 1 miljoen keer geluisterd op youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
Die zijn soms wat te enthousiast inderdaad. Ik heb niets tegen respawns maar ook in hinterlands al regelmatig tegengekomen dat ik een groepje omleg, even 50 meter verderop wat plantjes pluk en dat als ik me omkeer ze alweer gerespawned zijn. Geen probleem om ze weer even omver te blazen maar ik heb liever dat als ik iets clear dat het ook clear blijft totdat ik bijvoorbeeld weer heen en terug naar haven ben geweest.quote:Op maandag 24 november 2014 13:08 schreef The_Substitute het volgende:
Die willekeurige respawns mogen ze wel even aanpassen.
Klinkt niet echt effectief. Heb met 31.5 uur bijna alles in de hinterlands, stormcoast, swamps, en orlais gedaan wat open stond en ben wel wat verder met de main quest. Maar to each his own, zolang je er lol in hebtquote:Op maandag 24 november 2014 14:48 schreef PierreTT het volgende:
20 uur gespeeld en pas net naar de Storm Coast gegaan. En misschien net een kwart van de Hinterlands gezien
Is het ook nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klinkt niet echt effectief. Heb met 31.5 uur bijna alles in de hinterlands, stormcoast, swamps, en orlais gedaan wat open stond en ben wel wat verder met de main quest. Maar to each his own, zolang je er lol in hebt
Exact.quote:Op maandag 24 november 2014 15:05 schreef ems. het volgende:
Die zijn soms wat te enthousiast inderdaad. Ik heb niets tegen respawns maar ook in hinterlands al regelmatig tegengekomen dat ik een groepje omleg, even 50 meter verderop wat plantjes pluk en dat als ik me omkeer ze alweer gerespawned zijn. Geen probleem om ze weer even omver te blazen maar ik heb liever dat als ik iets clear dat het ook clear blijft totdat ik bijvoorbeeld weer heen en terug naar haven ben geweest.
Ze kunnen wat mij betreft dat automatische potion resupply, als je in zo'n kamp komt, wegdoen. Er ís en je vindt genoeg elfroot om het op die manier te doen. Maar aan de andere kant, als ik het me goed herinner, kostte o.a. een potion upgraden wel aardig wat elfroot, 34 volgens mij. Maar er is inderdaad een overdaad aan die dingen.quote:Ander klein puntje zijn de herbs. Hoewel ik 'farmen' an sich geen probleem vind is elke keer die herbs oprapen misschien net iets teveel van het goede voor een single player game. Ik had liever gehad dat je een stuk minder herbs/andere resources nodig had voor upgrades en dat er dan ook minder verspreid waren over de wereld.
Ik heb alleen dat 2e ingrediënt voor die upgrade nog nooit gevonden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Ze kunnen wat mij betreft dat automatische potion resupply, als je in zo'n kamp komt, wegdoen. Er ís en je vindt genoeg elfroot om het op die manier te doen. Maar aan de andere kant, als ik het me goed herinner, kostte o.a. een potion upgraden wel aardig wat elfroot, 34 volgens mij. Maar er is inderdaad een overdaad aan die dingen.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat iron, onyx e.d. ook terug'groeit'.
Die Dawn Lotus ofzo? Ook nog niet gezien..quote:Op maandag 24 november 2014 16:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat 2e ingrediënt voor die upgrade nog nooit gevonden.
Die inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Dawn Lotus ofzo? Ook nog niet gezien..
[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 24-11-2014 16:51:53 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dit vind ik intussen ook wel vervelend worden...Het is een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 24 november 2014 15:05 schreef ems. het volgende:
Heerlijk spel tot noch toe.
[..]
Ander klein puntje zijn de herbs. Hoewel ik 'farmen' an sich geen probleem vind is elke keer die herbs oprapen misschien net iets teveel van het goede voor een single player game. Ik had liever gehad dat je een stuk minder herbs/andere resources nodig had voor upgrades en dat er dan ook minder verspreid waren over de wereld.
Had meer verwacht van Necromancerquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:57 schreef Bredemug het volgende:
Knight enchantress mage is onsterfelijk(oneindige barrier
)
, kan dragons solo-en
als lvl 13 zijnde
Ben hem wel al tegengekomen, in de Fallow Mirequote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Dawn Lotus ofzo? Ook nog niet gezien..
Geen idee, maar ik zie wel degelijk het nut ervan in. Als je fatsoenlijke materialen gebruikt ben je altijd in het voordeel. Voorbeeld: heb 2 daggers gemaakt (geen paars of blauw) voor mijn rogue toen ik level 8 was. Ik ben ondertussen level 13 en heb nog steeds geen betere daggers gevonden dan wat ik al heb, beste zat er 40 damage points onder. Nu (na skyhaven) heb je ook nog de mogelijkheid om er een masterpiece weapon van te maken, waardoor de dps helemaal omhoog schiet, dus ik zou zeker craften!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
Zijn er ook van die armor en wapen diagrams waarmee je paarse wapens kunt maken? Anders zie ik niet heel veel nut in het craften op het customizen na.
Oehh, waar is die optie om zo'n masterpiece te craften? Ik heb wel een aantal paarse wapens en armor die beter zijn dan dat ik kan craften op het moment, maar ik wist nog niet van die masterpieces.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie wel degelijk het nut ervan in. Als je fatsoenlijke materialen gebruikt ben je altijd in het voordeel. Voorbeeld: heb 2 daggers gemaakt (geen paars of blauw) voor mijn rogue toen ik level 8 was. Ik ben ondertussen level 13 en heb nog steeds geen betere daggers gevonden dan wat ik al heb, beste zat er 40 damage points onder. Nu (na skyhaven) heb je ook nog de mogelijkheid om er een masterpiece weapon van te maken, waardoor de dps helemaal omhoog schiet, dus ik zou zeker craften!
-edit-
Volgens mij is het zelfs zo dat je middels masterpiece (bijv door bepaald materiaal te gebruiken 30% kans op craften van masterpiece) juist die paarse items krijgt. Maar dit is slechts een vermoeden, heb er nog geen gemaakt. Misschien vanavond als ik de juiste materialen bij elkaar heb
Ben je al in skyhaven? Indien wel:quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oehh, waar is die optie om zo'n masterpiece te craften? Ik heb wel een aantal paarse wapens en armor die beter zijn dan dat ik kan craften op het moment, maar ik wist nog niet van die masterpieces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals aangegeven weet ik het dus niet zeker omdat ik het niet kunnen testen, maar dit is hoe ik denk dat het werkt op basis van wat ik gezien heb. Mochten anderen er een aanvulling op hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, ik heb volgens mij zo'n schematic gevonden. Toch niet, in de war met paarse recipes..quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
Zijn er ook van die armor en wapen diagrams waarmee je paarse wapens kunt maken? Anders zie ik niet heel veel nut in het craften op het customizen na.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben je al in skyhaven? Indien wel:Top, bedankt voor de uitgebreide uitleg! Had die quest over het hoofd gezien, ik ga het eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals aangegeven weet ik het dus niet zeker omdat ik het niet kunnen testen, maar dit is hoe ik denk dat het werkt op basis van wat ik gezien heb. Mochten anderen er een aanvulling op hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag
Edit: door masterwork wordt die niet paars, de stats van het item krijgen een 10% bonus
[ Bericht 2% gewijzigd door Cikx op 25-11-2014 14:34:49 ]
Respeccenquote:
Nahh, heb Viv al als AW, dus wat afwisseling is ook wel leuk.quote:
Huh, necromancer? Die heb ik gemist, welke companion krijgt die skill dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nahh, heb Viv al als AW, dus wat afwisseling is ook wel leuk.+ een pride demon resurrecten en voor je lateb vechten is wel tof.
Antwoord in spoilers aub, genoeg mensen die nog niet zo ver zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef ems. het volgende:
Dusseh, die "flames of the inquisition" wapens. Welke zijn dat precies? Die je in skyhold kan craften?
Volgens mij krijgtquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Huh, necromancer? Die heb ik gemist, welke companion krijgt die skill dan?
En jammer, had gehoopt dat het een blue of purple item zou worden, maar ach, 10% bonus is alsnog mooi meegenomen. Ik blijf er overigens bij dat mijn zelfgemaakte daggers nog steeds meer damage doen dan elke blue of purple dagger die ik gevonden heb tot nu toe. Kwestie van de juiste materialen kiezen en je schiet omhoog in de stats. Dan nog upgrades eroverheen en je kunt de purple items negeren..
Nog even wat anders: het kan aan mij liggen maar ik irriteer me er kapot aan. Ik heb zelf een rogue, en ik heb ondertussen al makkelijk 20x dezelfde blauwe warrior-only ring gevonden met een andere naam. Of 30% meer damage, of ability duration +30%. Iets meer variatie mag zo onderhand wel, blijf die dingen verkopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die specialization
Die rings zijn wel jammer inderdaad. Wel tof als je er een krijgt voor de skill die je het vaakst gebruikt.
welke kaart heb je?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef DeeCruise het volgende:
Zo, voorlopige resultaten:
Aangenaam verrast dat alles vol open gedraaid kan worden. Gpu moet wel werken (68 graden gemiddeld) maar draait in-game soepel.
After you close the rift at the Temple and wake up in Haven, the Flames of the Inquisition item available to your class will be in a chest to your left labeled "Special Requisitions." Later in the story, you will find a 2nd special requisitions chest which will contain schematics (tier 2) for all of the Inquisition items.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef ems. het volgende:
Dusseh, die "flames of the inquisition" wapens. Welke zijn dat precies? Die je in skyhold kan craften?
Is dat gedoe van wapens en armor met ' of the dragon' er achter. Waarom ze het niet gewoon flames in plaats van dragon hebben genoemd snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef ems. het volgende:
Dank. Ik dacht dat ik een schematic ervoor gekregen had maar dat was gelukkig een vergissing. Ik had vlak ervoor namelijk een veel beter wapen gecraftquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
After you close the rift at the Temple and wake up in Haven, the Flames of the Inquisition item available to your class will be in a chest to your left labeled "Special Requisitions." Later in the story, you will find a 2nd special requisitions chest which will contain schematics (tier 2) for all of the Inquisition items.
http://dragonage.wikia.co(...)tion_Weapons_Arsenal
Gtx 690 signature... Nog steeds een dikke kaart, maar met de kansloze porting van tegenwoordig is 2gb vram vaak niet meer genoeg. Gelukkig zit deze game wel fatsoenlijk in elkaar (lang leve frostbite!).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef Drankster het volgende:
beetje laat maar:
[..]
welke kaart heb je?
Dat toevoegen is niet echt logisch, aangezien je in hinterlands bijvoorbeeld ook lvl 12 rifts en dragon hebt. Die level requirements worden alleen weergeven voor de main quest. Maar ik begrijp wel je frustratie in dat opzicht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gtx 690 signature... Nog steeds een dikke kaart, maar met de kansloze porting van tegenwoordig is 2gb vram vaak niet meer genoeg. Gelukkig zit deze game wel fatsoenlijk in elkaar (lang leve frostbite!).
Anyhoo, ik erger me nu gruwelijk aan het feit dat Bioware laakt om aan te geven welke levels voor welke area geschikt zijn. Ik was dus in het elven gebied aan het kloten en ben nu bijna level 14. Vervolgens check ik 2 andere areas en die blijken level 11 te zijn. Geweldig, want als je 3 levels hoger bent krijg je geen xp meer voor kills. Zit nu dus met 2 areas waar ik doorheen mag vlammen en geen drol voor terugkrijg...
mopper, mopper...
Je hebt waarschijnlijk een tier 2 staff met tier 1 upgrade gemaakt. Je moet er wel voor zorgen dat die upgrades ook tier 2 zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even een vraagje, denk dat het een simpel iets is wat ik over het hoofd zie.
Je kan voor je staff bijvoorbeeld een upgraden door er dingen aan toe te voegen die je gecraft hebt, maar nu kan ik mijn gecrafte items niet aan deze staff toevoegen. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Respect.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:47 schreef Cikx het volgende:
Erg jammer dat ik alles moet micromanagen, omdat mijn labiele partyleden elkaar afslachten door de friendly fire. Voel me ook weer te goed om het uit te zetten.
True, maar de hinterlands is daar wel een enorme uitzondering in. Normaliter is een area een bepaald level, en de uitzonderingen zijn 2 a 3 levels hoger. In hinterlands zit je ergens tussen de 2 en 16. Maar is gewoon zonde, op deze manier loop je een hoop xp mis, en is het echt grinden om door een area heen te komen..quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:41 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat toevoegen is niet echt logisch, aangezien je in hinterlands bijvoorbeeld ook lvl 12 rifts en dragon hebt. Die level requirements worden alleen weergeven voor de main quest. Maar ik begrijp wel je frustratie in dat opzicht.
Vind het ook wel verwarrend dat alleen bij de main quest een aanbevolen level range word gegeven. Zeker als je voor een bepaald gebied veel punten moet besteden zou dat handig zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
True, maar de hinterlands is daar wel een enorme uitzondering in. Normaliter is een area een bepaald level, en de uitzonderingen zijn 2 a 3 levels hoger. In hinterlands zit je ergens tussen de 2 en 16. Maar is gewoon zonde, op deze manier loop je een hoop xp mis, en is het echt grinden om door een area heen te komen..
Same here. In dragon age 1 had ik er geen enkel probleem mee maar met die Dorian als firemage leg ik gemakkelijker mijn hele party om dan 5 draken kunnen doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:17 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Respect.![]()
![]()
Ik had die shit gelijk uit gezet.
Je weet dat fraps ook een deel van je framerate afsnoept? Gebruik zelf altijd een plug in van Geforce Experience, geen idee of Catalyst dat ook heeft om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef Drankster het volgende:
Hoe tof dat je zelf ook praatVond de character in Origins altijd zo saai omdat ie niks zegt.
2 vraagjes:
AMD gebruikers, gebruiken jullie DX11 of Mantle? Ik heb 0 ervaring met Mantle.
Werk fraps bij jullie wel?
Oke, Mantle is een no go, op ultra 35-45 fps en met DX11 50-60 fps. Fraps
Walking bomb en dan vooral die uitbreiding erop is ook echt een bitchquote:Op woensdag 26 november 2014 08:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here. In dragon age 1 had ik er geen enkel probleem mee maar met die Dorian als firemage leg ik gemakkelijker mijn hele party om dan 5 draken kunnen doen
Wist je dat er ook gewoon een benchmark in het spel zelf zit?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je weet dat fraps ook een deel van je framerate afsnoept? Gebruik zelf altijd een plug in van Geforce Experience, geen idee of Catalyst dat ook heeft om eerlijk te zijn.
Nope, maar maakt weinig verschil. Een benchmark is zelden vergelijkbaar met een uur spelen in de meest varierende omstandigheden, waardoor je vaak een vertekend beeld krijgt van de performance. Daarnaast komt er ook nog een stukje programming bij kijken, mijn fps stort compleet in zodra er een cutscene is, welke veel minder performance vreet dan de gemiddelde omgeving in-game.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er ook gewoon een benchmark in het spel zelf zit?
Cutscenes zijn dan ook gelimiteerd op 30 fps. Wel zwaar irritant ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, maar maakt weinig verschil. Een benchmark is zelden vergelijkbaar met een uur spelen in de meest varierende omstandigheden, waardoor je vaak een vertekend beeld krijgt van de performance. Daarnaast komt er ook nog een stukje programming bij kijken, mijn fps stort compleet in zodra er een cutscene is, welke veel minder performance vreet dan de gemiddelde omgeving in-game.
klopt, ik zet fraps ook maar een uurtje aan, zodra ik een steady framerate heb na het tweaken van de instellingen dan zet ik fraps uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je weet dat fraps ook een deel van je framerate afsnoept? Gebruik zelf altijd een plug in van Geforce Experience, geen idee of Catalyst dat ook heeft om eerlijk te zijn.
Jup, hoop dat ze dat fixxen in een patch. Op consoles kan ik me dat nog wel voorstellen, maar op pc hoort dat unlocked te zijn. Als ik het wil locken dan gooi ik vsync wel aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cutscenes zijn dan ook gelimiteerd op 30 fps. Wel zwaar irritant ja.
Je kunt dit op de DA:I-commandregel toevoegen (makkelijkst via Origin/properties):quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef DeeCruise het volgende:
Jup, hoop dat ze dat fixxen in een patch. Op consoles kan ik me dat nog wel voorstellen, maar op pc hoort dat unlocked te zijn. Als ik het wil locken dan gooi ik vsync wel aan.
Bedankt voor de tip, maar het probleem blijft daarmee hetzelfde, je zet je fps compleet vast. Probleem daarmee is zoals je zelf al aangeeft: als deze niet gehaald worden om de een of andere reden ga je problemen krijgen. Ik snap niet waarom dit vastgezet moet worden. Zal vanavond (als ik tijd over heb) eens fps notatie doen om te kijken waar ik gemiddeld op blijf zitten.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kunt dit op de DA:I-commandregel toevoegen (makkelijkst via Origin/properties):
-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
Dan worden alle cutscenes afgespeeld met 60fps. Nadeel is natuurlijk wel dat wanneer je fps onder de 60 gaat, dat het je loopsnelheid ingame beïnvloedt.
Klopt inderdaad, wel leuk om die dingen te lezen, vooral als je een bericht van een oude bekende krijgt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Bredemug het volgende:
Hmm ik lees net dat er best zware gevolgen kunnen zitten aan het niet opletten aan wie je een bepaalde missie laat doen op de wartable.
Ik dacht altijd dat het snelste tijd het beste betekende, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Stuur iemand op een rescue mission ofzo en je stuurt de verkeerde dan kan dat gevolgen hebben zoals een heel stam ofzo dat uitgeroeid wordt.
Vanaf nu dus goed die side-missions op de war table lezenen dan de beste strategie uit de 3 kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je die kunt vrijspelen, heb gisteren bijvoorbeeld de Orlesian throne unlocked. Verder heb ik ook nog vrij weinig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, hoop dat ze dat fixxen in een patch. Op consoles kan ik me dat nog wel voorstellen, maar op pc hoort dat unlocked te zijn. Als ik het wil locken dan gooi ik vsync wel aan.
-edit-
Iets wat ik me overigens afvraag. Die aanpasbare zaken in je skyhold (bed, banners etc), zijn die grotendeels in-game vrij te spelen of is het mogelijk allemaal dlc? Ben nog niks tegengekomen namelijk wat ik ergens unlocked kreeg of kon kopen. Had wel in orlais (vergeet de naam van die stad elke keer) een soort van bedwinkel gevonden, maar daar was niks te koop.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, wel leuk om die dingen te lezen, vooral als je een bericht van een oude bekende krijgt.
Heb nu een missie van 17 uur aangenomen omEn jij had maandag al 60 uur in-game zitten? Dat stemt me niet echt hoopvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat je die kunt vrijspelen, heb gisteren bijvoorbeeld de Orlesian throne unlocked. Verder heb ik ook nog vrij weinig.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Haha, volgens mij kun je een hoop upgrades ook kopen van een merchant in Val Royeauxquote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En jij had maandag al 60 uur in-game zitten? Dat stemt me niet echt hoopvol.
Ben maar gaan googlen en daar staat hetzelfde vermeldt. Echter lijkt me dat die merchant te zijn in die beddenwinkel, maar daar was niks te koopquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha, volgens mij kun je een hoop upgrades ook kopen van een merchant in Val Royeaux
Tja...maar tussendoor is het gewoon doods bij mij...sterker nog...ik meen me te herinneren dat Varric 3 keer wat heeft gezegd en dan 1 keer tegen Cassandra. En dat terwijl ik al dat party-banter echt heel tof vind....sterker nog..in DA:O weet ik elke plek te vinden om party-banter te triggeren en of ik nu wel of niet daar moet zijn..ik loop er altijd even naar toe.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:44 schreef Cikx het volgende:
Soms levert het echt geniale momenten op als je met partymembers gaat praten,
Heb daar geen last van gelukkig, hopelijk is het snel opgelost inderdaad!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar tussendoor is het gewoon doods bij mij...sterker nog...ik meen me te herinneren dat Varric 3 keer wat heeft gezegd en dan 1 keer tegen Cassandra. En dat terwijl ik al dat party-banter echt heel tof vind....sterker nog..in DA:O weet ik elke plek te vinden om party-banter te triggeren en of ik nu wel of niet daar moet zijn..ik loop er altijd even naar toe.
Maar goed, kennelijk is men bij Bioware er van op de hoogte...het zal dus wel gefixuleerd worden...maar wat mij betreft zo snel mogelijk.
Beetje lastig te bepalen met een nieuwe game. Heb al genoeg gesprekken gehoord tussendoor, maar sommige mensen hebben het over het om de 5 minuten, en dat is bij mij niet het geval. Dus jah, wanneer heb je last van deze bug ergo, wanneer is er sprake van een probleem...quote:Op woensdag 26 november 2014 15:27 schreef Semisane het volgende:
Ben pas een paar uur aan het spelen en het viel me eigenlijk niet op...maar als ik er nu over na denk...party-banter bug!
http://www.reddit.com/r/d(...)you_are_affected_by/
Kennelijk "mag" je spreken van een bug als het maar eens per uur of elk half uur voor komt. Nou ja, ik ga gewoon in die topics van bioware reageren. Als men aangeeft dat men het als "works-as-intended" beschouwd als banter maar een keertje per paar uur voorkomt dan is het jammer, maar niks aan te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beetje lastig te bepalen met een nieuwe game. Heb al genoeg gesprekken gehoord tussendoor, maar sommige mensen hebben het over het om de 5 minuten, en dat is bij mij niet het geval. Dus jah, wanneer heb je last van deze bug ergo, wanneer is er sprake van een probleem...
Klopt inderdaad. Ik had het met de eerste war table missie wanneer je Inquisitor een elf is. Cullen heeft de snelste tijd, maarrrrr...quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Bredemug het volgende:
Hmm ik lees net dat er best zware gevolgen kunnen zitten aan het niet opletten aan wie je een bepaalde missie laat doen op de wartable.
Ik dacht altijd dat het snelste tijd het beste betekende, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Stuur iemand op een rescue mission ofzo en je stuurt de verkeerde dan kan dat gevolgen hebben zoals een heel stam ofzo dat uitgeroeid wordt.
Vanaf nu dus goed die side-missions op de war table lezenen dan de beste strategie uit de 3 kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voice acting is op zich prima, maar ergens vind ik het nog steeds wel jammer dat de Inquisitor ook praat. Ik had mijn female Qunari Inquisitor helemaal voorgesteld met zo'n intimiderend stem en in plaats daarvan moet ik kiezen uit twee stemmen die daar niet helemaal bij in de buurt komen. In Origins kon je de stem er tenminste nog zelf bij bedenken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef Drankster het volgende:
Hoe tof dat je zelf ook praatVond de character in Origins altijd zo saai omdat ie niks zegt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
In de Undercroft.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef DeeCruise het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar waar is die potion-upgrade tafel naartoe in Skyhold? Kan me niet herinneren dat ik die ergens gezien heb...
GOTY 2014.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef trancethrust het volgende:
Ideetje voor een poll in de OP qua user ratings voor het spel?
Helemaal mee eensquote:
Hoeveel uur?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij ben ik bij de laatste missie aanbeland, maar die stel ik nog even uit. Wat een twists.
Rond de 73quote:
In de Hinterlands zit je wel goed in het begin, je kan naar de wartable gaan en kijken wat het aanbevolen level is voor de main quest en dan kun je die doen als je dat level bent en genoeg power hebt. Als je het wel gezien hebt in The Hinterlands kun je naar heel veel plekken toe, volgens mij ben ik toen naar The Storm Coast gegaan. Maar naast de main quest kun je in principe gewoon alles door elkaar doen, hoe je het zelf wil invullen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
Snap nog steeds niet echt waar ik mee moet beginnen. Zoveel quests om te doen. Is er ergens een starter guide te vinden ? Iets voor beginnende gamers van dragonage ?
Das netjes voor een SP. DA2 was je wel wat sneller klaar meequote:
En dat is dan de hoofdverhaallijn, en ik denk dat het de laatste missie is, weet natuurlijk niet zeker wat er nog allemaal op me af gaat komen. Daarnaast heb ik nog ontzettend veel quests te doen en gebieden te exploren.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Das netjes voor een SP. DA2 was je wel wat sneller klaar mee
Eens. De drie keuzes die je meestal hebt bepalen eerder de toon dan wat je daadwerkelijk gaat zeggen. Eigenlijk zeg je bij alle drie ongeveer hetzelfde, maar op een iets andere manier. Echt keihard 'fuck you' kan je bijna nooit zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik mis de mogelijkheid om echt een totale eikel te zijn tegen alles en iedereen wat je tegenkomt. In DAO kon dat overal. Mijn Inquisitor voelt een beetje.......saai in vergelijking met m'n Warden.
Pff jammer, verheugde me al op mijn evil-playthrough.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. De drie keuzes die je meestal hebt bepalen eerder de toon dan wat je daadwerkelijk gaat zeggen. Eigenlijk zeg je bij alle drie ongeveer hetzelfde, maar op een iets andere manier. Echt keihard 'fuck you' kan je bijna nooit zeggen.
Ja, ik wilde dat vercrackte figuur met dat gesmolten gezicht afkraken is het enige wat uit mijn Qunari komt wat bullcrap over hoe we ons nooit zullen overgeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Pff jammer, verheugde me al op mijn evil-playthrough.
In dat soort opzichten blijft Origins gewoon de superieure game.
46 uur en na skyhold geen main quest meer gedaan. Nog 3 areas compleet te verkennen voordat ik verder ga daarmee, dus schiet wel op zo. Ga Cikx zijn tempo i.i.g. niet halen denk ikquote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef Bredemug het volgende:
Ik zit nu op 50 uur gameplay en ben nog steeds niet voorbij skyhold main quest gegaan. Er is zoveel fakking side quests. En ik vind het ook leuk om alles lekker te luisteren. Denk dat ik waarschijnlijk rond de 150 uur gameplay pas bij het einde ben met deze tempo
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef Bredemug het volgende:
Ik zit nu op 50 uur gameplay en ben nog steeds niet voorbij skyhold main quest gegaan. Er is zoveel fakking side quests. En ik vind het ook leuk om alles lekker te luisteren. Denk dat ik waarschijnlijk rond de 150 uur gameplay pas bij het einde ben met deze tempo
Haha, gelukkig heb ik daar nu ook nog altijd alle tijd voor. Al zie ik nu dat het inderdaad de laatste missie is. Dat staat erbij en dat sommige quests misschien niet meer available zijn erna, dus dat je de belangrijke dingen ervoor moet doen. Ik wacht er dus nog wel even mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
46 uur en na skyhold geen main quest meer gedaan. Nog 3 areas compleet te verkennen voordat ik verder ga daarmee, dus schiet wel op zo. Ga Cikx zijn tempo i.i.g. niet halen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg tof, dus raad zeker aan om daar vrienden mee te worden.![]()
Dan wacht ik op de GOTY-editionquote:
Haha inderdaad. Het is TE overpowerd, want je kan echt alles solo-en, denk dat er wel een patch voor komtquote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef J86 het volgende:
Holy crap wat is die knight enchanter spec ongelooflijk sterk.
Ik ga denk ik in m'n eentje gewoon questen want m'n party houd me alleen maar op door damage te krijgen. En ik heb infinite barrier zo'n beetje..
Kan wel zeggen overpowered want ik heb necromancer en rift mage geprobeerd en dat komt toch niet in de buurt hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:03 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Het is TE overpowerd, want je kan echt alles solo-en, denk dat er wel een patch voor komt.
Cassandra is btw ECHT OMFG SCHATTIG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arcane Warrior was in Origins trouwens ook al zo overpowered, je kon alles solo'en op nightmare.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:10 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arcane Warrior was in Origins trouwens ook al zo overpowered, je kon alles solo'en op nightmare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
Mijn studie zal er ongetwijfeld onder gaan lijden.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:43 schreef Seam het volgende:
lol 70 uur al, de game is net een week uit
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef Cikx het volgende:
Vond trouwens het verhaal van companionOok weer 1 van de dingen die ik jammer vind, je ziet geen approval rating meer. Leuk dat ze minor of major approven/disapproven, maar ik heb geen fucking idee wat de stand van zaken is tussen mij en alle characters. Schiet gewoon niet op zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg tof, dus raad zeker aan om daar vrienden mee te worden.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vind dat wel beter, anders voelt het gewoon als een game-mechanic. Nu gewoon net als in het echt zijn mensen soms moeilijk te peilen.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ook weer 1 van de dingen die ik jammer vind, je ziet geen approval rating meer. Leuk dat ze minor of major approven/disapproven, maar ik heb geen fucking idee wat de stand van zaken is tussen mij en alle characters. Schiet gewoon niet op zo.
Nah, ik zie liever een progress bar. Op die manier weet je dat je, net als irl, wat meer jezelf kunt zijn als je een goede standing hebt. Hier zie je niks aan gezichtsuitdrukkingen, en worden bepaalde opmerkingen genadeloos afgestraft terwijl je gewoon geen idee hebt van je standing.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind dat wel beter, anders voelt het gewoon als een game-mechanic. Nu gewoon net als in het echt zijn mensen soms moeilijk te peilen.Maar je kunt altijd wel vrienden worden door gewoon hun quests te doen en de goede gespreksopties te kiezen.
Het kan ook wel werken, maar ik begrijp niet zo goed wat er precies een verbetering aan is ten opzichte van DA1 of 2. Ik heb 1 vrij onlangs nog uitgespeeld de camera was daar geweldig en gevechten waren heel overzichtelijk. Nu gebruik ik eigenlijk alleen die tactical cam als ik niet anders kan voor een belangrijk gevecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef Semisane het volgende:
Nou ja...ga vanavond maar weer verder...ben nog in de Hinterlands en tot nu toe ben ik erg onder de indruk van het geheel. De tactical camera is wellicht niet perfect, maar ik kan er mee uit de voeten. Ik ben er dan niet geheel negatief over, hoewel het zeker verbeterd kan worden.
Tegenover DA1 is het geen verbetering, DA2 had geen tactical camera en de gevechten waar daar zo voorspelbaar (Enemy in the back in 1, 2, 3...and here we go.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Het kan ook wel werken, maar ik begrijp niet zo goed wat er precies een verbetering aan is ten opzichte van DA1 of 2.
Precies, dat denk ik ook. Het is nu werkbaar, maar niet zo goed als DA1 en verder uitzoomen voor overzicht zou al een heel stuk schelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef ems. het volgende: Ik heb 1 vrij onlangs nog uitgespeeld de camera was daar geweldig en gevechten waren heel overzichtelijk. Nu gebruik ik eigenlijk alleen die tactical cam als ik niet anders kan voor een belangrijk gevecht.
Ik denk dat als ze me meer laten uitzoomen dat een hoop problemen al weg zijn.
Ik gebruik de tactical cam dus totaal niet. Veel te ergerlijk, ik pan de camera wel dusdanig dat ik in de verte kan kijken, top down is totaal waardeloos doordat je niet ver genoeg kunt uitzoomen. Mis het verder ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Het kan ook wel werken, maar ik begrijp niet zo goed wat er precies een verbetering aan is ten opzichte van DA1 of 2. Ik heb 1 vrij onlangs nog uitgespeeld de camera was daar geweldig en gevechten waren heel overzichtelijk. Nu gebruik ik eigenlijk alleen die tactical cam als ik niet anders kan voor een belangrijk gevecht.
Ik denk dat als ze me meer laten uitzoomen dat een hoop problemen al weg zijn.
Dat kon eerst door de game op pauze te zetten en gewoon te klikken met LMB.. Begrijp niet waarom ze dit zo aangepast hebben, behalve dan omdat het op de console beter werkt. Zonde.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef Cikx het volgende:
Op de consoles kon je eerst in "tactical view" geen opdracht geven om ergens heen te lopen, dat is dan wel weer een verbetering. Maar inderdaad verder uitzoomen zou al veel beter zijn.
Op de PC, ja. Op de console kon je dit gewoon niet doen (of ik heb het al die tijd gewoon niet gewetenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kon eerst door de game op pauze te zetten en gewoon te klikken met LMB.. Begrijp niet waarom ze dit zo aangepast hebben, behalve dan omdat het op de console beter werkt. Zonde.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Cikx het volgende:
Handig voor de crafters onder ons: je kunt tier 3 schematics krijgen bijBedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lord_bono op 27-11-2014 15:53:55 ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bedankt!Had het gezien inderdaad, vraag me af waarom je daarje geld aan zou uitgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We horen het wel als iets niet helemaal duidelijk is.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Vinture het volgende:
Ik heb de game ook sinds gister en hij is echt goed. Heb alleen geen dragon age 1en 2 niet gespeeld dus somige dingen zijn wat ingewikkeld![]()
Genoeg ervaring met deel 1 en iets minder met deel 2 aanwezig in dit topic, dus indien vragen: stel gerust.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Vinture het volgende:
Ik heb de game ook sinds gister en hij is echt goed. Heb alleen geen dragon age 1en 2 niet gespeeld dus somige dingen zijn wat ingewikkeld
Hangt van je defenitie van dungeon af. Letterlijk ondergronds ben ik ook nog niet zoveel tegengekomen behalve 1 in de hinterlands (oude dwarven city), het meeste speelt zich bovengronds af, maar dat was in Origins (m.u.v. orzammar) en DA2 precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef ems. het volgende:
Kan iemand even (eventueel in spoiler) vertellen of ik wat verkeerd doe. Ik ben ondertussen bijna level 13 maar qua dungeons heb ik eigenlijk nog niets bijzonders gevonden? Op een paar kleine instances waar je binnen maximaal een halfuurtje weer buiten bent na, that is.
Zijn er grote(re) dungeons die ik misschien gemist heb of komen die nog?
Ben inderdaad niet echt grote dungeons tegen gekomen als The Deep Roads en die elven tempel in Origins. Vind het eigenlijk wel fijner, want die duurde me vaak iets te lang.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef ems. het volgende:
Kan iemand even (eventueel in spoiler) vertellen of ik wat verkeerd doe. Ik ben ondertussen bijna level 13 maar qua dungeons heb ik eigenlijk nog niets bijzonders gevonden? Op een paar kleine instances waar je binnen maximaal een halfuurtje weer buiten bent na, that is.
Zijn er grote(re) dungeons die ik misschien gemist heb of komen die nog?
Er is geen toolkit voor de frostbite engine, dus reken er maar niet op.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:02 schreef Bredemug het volgende:
Is het nou wel of niet mogelijk om DA:I te modden? ik lees echt tegenstrijdige dingen, sommige zeggen van nee, omdat het modden met frostbite engine het bijna onmogelijk maakt. Zou wel echt zonde zijn!!
Damn echt zonde , hoop dat er wel een soort mogelijkheid voor komtquote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen toolkit voor de frostbite engine, dus reken er maar niet op.
De kans is er altijd, maar ik vermoed dat die niet gaat komen. Als je alleen al kijkt naar hoeveel games er in deze engine gemaakt zijn, het maakt cheaten in bijv. Battlefield een heel stuk makkelijker.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:12 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Damn echt zonde , hoop dat er wel een soort mogelijkheid voor komt
'M.u.v. Orzammar'?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:19 schreef DeeCruise het volgende:
Hangt van je defenitie van dungeon af. Letterlijk ondergronds ben ik ook nog niet zoveel tegengekomen behalve 1 in de hinterlands (oude dwarven city), het meeste speelt zich bovengronds af, maar dat was in Origins (m.u.v. orzammar) en DA2 precies hetzelfde.
Dat zou er inderdaad toch wel in moeten zitten zou je denken, misschien kom ik het nog tegen. Kon ook een leven ruïne bij een bepaald gebied unlocken, heb ik net gedaan. Misschien straks nog even kijken of dat een grote dungeon is als ik tijd over heb.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
'M.u.v. Orzammar'?
Ik weet niet hoe lang jij er over deed, maar toen ik voor 't eerst DA:O speelde, heb ik zo'n 20 uur gedaan over Orzammar en de Deep Roads. Veruit het grootste individuele gedeelte uit de game.
Caradin's Cross en The Dead Trenches![]()
Plus het was ook bij de elven en Andraste's Ashes een groot stuk ondergronds.
Dus ik hoop dat er nog een stuk Deep Roads komt in deze game, anders zou ik toch wat missen.
Jij hebt toch van ons allemaal hier zo´n beetje het meeste gedaan (bijna bij het eind o.i.d. zei je), maar je bent nog niks vergelijkbaars tegengekomen?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Cikx het volgende:
Dat zou er inderdaad toch wel in moeten zitten zou je denken, misschien kom ik het nog tegen. Kon ook een leven ruïne bij een bepaald gebied unlocken, heb ik net gedaan. Misschien straks nog even kijken of dat een grote dungeon is als ik tijd over heb.
Nope, alleen in The Hinterlands een soort carta-hideout, maar niet echt de deep roads.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef The_Substitute het volgende:
Nu ik toch op de nostalgische tour ben, hoop ik ook nog ergens dit thema te horen...
Vanaf ca. 1m22s
Of 4m35s
[..]
Jij hebt toch van ons allemaal hier zo´n beetje het meeste gedaan (bijna bij het eind o.i.d. zei je), maar je bent nog niks vergelijkbaars tegengekomen?
Valammar heb ik al gedaan, ja. Was inderdaad een half uurtje. Zou jammer zijn als dat 't enige is.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef Cikx het volgende:
Nope, alleen in The Hinterlands een soort carta-hideout, maar niet echt de deep roads.
Er zijn echter nog hele gebieden waar ik nog niet eens geweest ben, dus het kan nog altijd komen.
Nog maar iets van 5 uur gameplay gehad, dus je komt op tijd aan met die tip voor mij.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef Bredemug het volgende:
Lol na 50 uur gameplay kom ik er pas achter dat ''G'' op je toetsenbord voor auto-run is![]()
Dat kan best zijn, maar als je naar heel Origins kijkt viel dat ook reuze mee. Tuurlijk is het meer als wat ik hier gezien heb, maar in DA2 was het ook al een stuk minder. Ook daar ga je richting deep roads, maar uiteindelijk was het daar alweer veel minder dan in Origins. Ik denk dat Bioware de focus een beetje van the blight en de bijbehorende deep roads af probeert te halen, wat ik me ook kan voorstellen gezien de tijdlijn van de lore. Er zitten era's tussen blights in, er is veel meer te doen en te zien in de wereld in zo'n tijdsbestek dan alleen maar met darkspawn vechten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
'M.u.v. Orzammar'?
Ik weet niet hoe lang jij er over deed, maar toen ik voor 't eerst DA:O speelde, heb ik zo'n 20 uur gedaan over Orzammar en de Deep Roads. Veruit het grootste individuele gedeelte uit de game.
Caradin's Cross en The Dead Trenches![]()
Plus het was ook bij de elven en Andraste's Ashes een groot stuk ondergronds.
Dus ik hoop dat er nog een stuk Deep Roads komt in deze game, anders zou ik toch wat missen.
Maakt volgens mij weinig verschil. Die van mij (gtx 690 signature) wordt ook flink heet, dat is me alleen nog maar gelukt in the witcher 2 met ubersampling aan. Draai alles op ultra en loopt verder soepel, dus het is geen probleem, maar het valt wel op inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Ciora het volgende:
Ben ook begonnen, bevalt zeer goed tot nu toe. DA:O ooit wel uitgespeeld, deel 2 ergens halverwege gestopt en nooit meer opgepakt.
Zit nu op lvl 6 geloof ik en ben buiten Val Royaux alleen nog in de Hinterlands geweest. Is het aan te raden om nu al een kijkje elders te nemen? Kom in de Hinterlands nog wel een aantal plekken tegen waar ik echt niet lekker langskom (paar rifts, lvl. 12 mobs etc).
Hardware-matig valt me op dat m'n grafische kaart echt EXTREEM hard aan het blazen is, zelfs als ik de settings op een mix van medium/high zet in plaats van hoger. Het is maar een GTX 760, maar Far Cry 3 e.d. kon ik altijd prima op Ultra spelen. Beter was ik minder gierig geweest en had ik meteen een 780 o.i.d. gekocht
Ach, heb een Gigabyte R9 290 x en met zelfs die drie ventilatoren staat deze nog wel flink de blazen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Ciora het volgende:
Ben ook begonnen, bevalt zeer goed tot nu toe. DA:O ooit wel uitgespeeld, deel 2 ergens halverwege gestopt en nooit meer opgepakt.
Zit nu op lvl 6 geloof ik en ben buiten Val Royaux alleen nog in de Hinterlands geweest. Is het aan te raden om nu al een kijkje elders te nemen? Kom in de Hinterlands nog wel een aantal plekken tegen waar ik echt niet lekker langskom (paar rifts, lvl. 12 mobs etc).
Hardware-matig valt me op dat m'n grafische kaart echt EXTREEM hard aan het blazen is, zelfs als ik de settings op een mix van medium/high zet in plaats van hoger. Het is maar een GTX 760, maar Far Cry 3 e.d. kon ik altijd prima op Ultra spelen. Beter was ik minder gierig geweest en had ik meteen een 780 o.i.d. gekocht
In Warden's Keep had je die Avernus die het had over Demons vs de Darkspawn-taint (it's alien to them), pratende darkspawn in Awakening, in DA2 kwam je in Act 2 de Wardens tegen die niet konden helpen bij het vechten tegen de Qunari, omdat er iets belangrijkers was. Dus als ik dat verder trek, is een link met de Deep Roads toch niet vergezocht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef DeeCruise het volgende:
Dat kan best zijn, maar als je naar heel Origins kijkt viel dat ook reuze mee. Tuurlijk is het meer als wat ik hier gezien heb, maar in DA2 was het ook al een stuk minder. Ook daar ga je richting deep roads, maar uiteindelijk was het daar alweer veel minder dan in Origins. Ik denk dat Bioware de focus een beetje van the blight en de bijbehorende deep roads af probeert te halen, wat ik me ook kan voorstellen gezien de tijdlijn van de lore. Er zitten era's tussen blights in, er is veel meer te doen en te zien in de wereld in zo'n tijdsbestek dan alleen maar met darkspawn vechten.
Ik snap je punt maar dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat het gaandeweg steeds minder wordt, wat logisch is gezien de tijdlijnen die ze aanhouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Warden's Keep had je die Avernus die het had over Demons vs de Darkspawn-taint (it's alien to them), pratende darkspawn in Awakening, in DA2 kwam je in Act 2 de Wardens tegen die niet konden helpen bij het vechten tegen de Qunari, omdat er iets belangrijkers was. Dus als ik dat verder trek, is een link met de Deep Roads toch niet vergezocht.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Cikx het volgende:
Ooooh shit, mijn nieuwe mount!Kill it before it lays eggsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Ooooh shit, mijn nieuwe mount!Wat een teringlelijk ding man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooooh shit, mijn nieuwe mount!Niemand vroeg om pics van je zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het alleen voor dwarf warriors.Nu heeft bijna niemand er iets aan, aangezien je daar geen van in je party hebt.
Is blijkbaar ook nog het beste armor in de game.
Wow das echt fucked up, al een mailtje/tweet gestuurd naar de klantenservice?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef DeeCruise het volgende:
WAARSCHUWING!
Als je de client (origin) van language veranderd zijn je savegames fucked. Ik kan dus echt, letterlijk, weer helemaal opnieuw beginnen. Na fucking 50 uur. Alle savegames (stuk of 30) zijn corrupt, niet te herstellen.
Ga zodirect systeemherstel nog proberen (achterlijk, origin saved in cloud?) maar ben er bang voor. Dan ben ik er ook echt gelijk klaar mee, fuck this.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef Bredemug het volgende:
Voor de mensen die de successor van orlais quest hebben gedaan? Wie hebben jullie gekozen?Heb hetzelfde gedaan, vond het wel erg tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan de locatie van de files ook nergens vinden vreemd genoeg... Hoe maak je fucking 30 savegames corrupt? Door een taal van een client te wijzigen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wow das echt fucked up, al een mailtje/tweet gestuurd naar de klantenservice?
Nooit Origin gebruikt, maar misschien helpt dit:quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef DeeCruise het volgende:
WAARSCHUWING!
Als je de client (origin) van language veranderd zijn je savegames fucked. Ik kan dus echt, letterlijk, weer helemaal opnieuw beginnen. Na fucking 50 uur. Alle savegames (stuk of 30) zijn corrupt, niet te herstellen.
Ga zodirect systeemherstel nog proberen (achterlijk, origin saved in cloud?) maar ben er bang voor. Dan ben ik er ook echt gelijk klaar mee, fuck this.
quote:You didn't delete the corrupt save file did you? This same thing happened to me after 40 hours. I made another character, and saved as soon add the game would let me. I quit to the main menu and then I went to load and hit the square button to select a character and it listed them both. I selected my first character and then it let me access one of the backup saves for my first character.
quote:Same thing happened to me, follow the previous post. Luckily Bioware keeps the last 2 autosaves, but it will show like the entire thing is corrupted. Just get to the character selection and your previous autosave should still be there... I almost crapped myself and I was only 13 hours in, can't imagine how you felt
Geen square button maar zal eens testen met nieuwe save, nog niks gedelete gelukkig. Fucking origin, werkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nooit Origin gebruikt, maar misschien helpt dit:
[..]
[..]
Origin is inderdaad een gedrochtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen square button maar zal eens testen met nieuwe save, nog niks gedelete gelukkig. Fucking origin, werkelijk.
Dude, it worked! Als je ooit in het zuiden bent regel ik je een biertje.. Ben maar een half uur kwijt, alleen de laatste was corrupt. My god...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Origin is inderdaad een gedrochtik probeer er zover mogelijk vandaan te blijven.
Aah relaxed man! Toch is het wel een erg vreemde oplossing.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, it worked! Als je ooit in het zuiden bent regel ik je een biertje.. Ben maar een half uur kwijt, alleen de laatste was corrupt. My god...
Hij checkt blijkbaar alleen op de laatste save, en die was corrupt. Alle andere saves worden gewoon niet geladen, alleen die corrupted wordt gezien. Als je echter in-game bent en je switched character dan worden wel alle saves geladen, waardoor je een non-corrupte kunt laden. Kansloze programming natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Aah relaxed man! Toch is het wel een erg vreemde oplossing.
Maakt geen verschil volgens mij, ik heb eerst here lies the abyss gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:04 schreef DeeCruise het volgende:
Mogelijk nog bepaalde zaken qua volgorde tussen wicked hearts en here lies the abyss? Ben qua level te hard omhoog aan het gaan en zal nu echt met de main quest verder moeten gaan, maar geen idee of er mogelijk voor- of nadelen kleven aan de volgorde..
Ligt eraan of je de achievement wil halenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:20 schreef Semisane het volgende:
Godver...sta nu voor een "tussen-eind" baasje...degene die je krijgt als je een keuze maakt tussen twee ruziende partijen...maar heb nog 4 potions en nauwelijk health...zal ik het proberen op nightmare...of even zakken met het niveau om verder to komen met het verhaal?Struggles gewoon allemaal.
Wicked hearts.... Godminjaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Maakt geen verschil volgens mij, ik heb eerst here lies the abyss gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wicked hearts.... GodminjaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Josie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
Wie daten jullie? Ik ben voor Dorian gegaan, ik vond hem wel tof. Ziet er alleen een beetje raar uit omdat ik als Qunari speel, vooral die pyjama maakt het raar.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:07 schreef DeeCruise het volgende:
Date nog niemand, als dude zijn de characters maar matig als je hetero wilt gaan. Denk dat Cassandra de enige optie is die de moeite waard is.
Overigens, hooray!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cullenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
Wie daten jullie? Ik ben voor Dorian gegaan, ik vond hem wel tof. Ziet er alleen een beetje raar uit omdat ik als Qunari speel, vooral die pyjama maakt het raar.
Cullen probeerde ik mee te flirten, het was extreem awkward.quote:
Juist daarom hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cullen probeerde ik mee te flirten, het was extreem awkward.![]()
Ze zeggen bij het eind dat je de belangrijke missies eerst moet doen, weet je welke je niet meer kunt doen nadat je het hebt uitgespeeld?quote:Op zondag 30 november 2014 00:00 schreef Bredemug het volgende:
Uitgespeeld. Bazen game![]()
![]()
.
Tip voor de mensen die het nog niet weten, na de end credits is er nog een extra scene. DUS NIET SKIPPEN wanneer je het bereikt( de credits zelf kun je wel skippen door 1 x ''esc'' drukken'' meer niet!)
Ooooh shit, mijn nieuwe mount!DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds dat pokke paard
----
Trouwens over die paarden; ik meen dat L3 op de PS4 galloperen was maar ik zie weinig verschil met normaal lopen van het paard. Doe ik iets fout?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik raad je in iedere geval aan alle companion quests die je nog open hebt staan te doen voordat je aan de laatste missie begint want sommige zul je niet meer kunnen doen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze zeggen bij het eind dat je de belangrijke missies eerst moet doen, weet je welke je niet meer kunt doen nadat je het hebt uitgespeeld?
Ik zit nu op ongeveer 75 uur, met 3 maps nog gesloten die ik nog kan unlocken(met power).quote:
Jep, de linkerstick indrukken. Je paard gaat dan in plaats van in rustige loop modus een beetje rennen, maar nog steeds niet zo hard als dat je zou willen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Damn
Ik heb nog steeds dat pokke paard
----
Trouwens over die paarden; ik meen dat L3 op de PS4 galloperen was maar ik zie weinig verschil met normaal lopen van het paard. Doe ik iets fout?
Top, bedankt!quote:Op zondag 30 november 2014 12:37 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik raad je in iedere geval aan alle companion quests die je nog open hebt staan te doen voordat je aan de laatste missie begint want sommige zul je niet meer kunnen doen.
Man het kost meer tijd om dat paard op te roepen, te mounten en unmounten dan je wint met gewoon door te rennenquote:Op zondag 30 november 2014 13:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, de linkerstick indrukken. Je paard gaat dan in plaats van in rustige loop modus een beetje rennen, maar nog steeds niet zo hard als dat je zou willen.
De Hissing Wastes? Tof gebied is datquote:Op zondag 30 november 2014 13:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Man het kost meer tijd om dat paard op te roepen, te mounten en unmounten dan je wint met gewoon door te rennen
En de mappen zijn met grooooooooooooooot zeg
Ik dacht dat Hinterlands groot was. Ben als level 10 eens door een lvl 16 map gelopen (ben de naam even kwijt;woestijn, dikke vette maan, kost 20 of 30 power). 1 monster lukt me wel maar zodra ik bij een rift komt is het afgelopen. Heb daar alle 8 de kampen even afgelopen maar dat kostte toch even wat tijd zeg.
Ruilen tegen 80 elfroot?quote:Op zondag 30 november 2014 13:59 schreef wdn het volgende:
Oh en kan iemand me even 40 shards lenen?
Dan kan ik tombs 2 en 3 even afronden >:D
Ja die! Echt magistraalquote:
Nee die heb ik nodig voor mijn tuin!!quote:
Zal wel The Western Approach zijn, vond die zelf ietsje minder, op één ding na dan.quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja die! Echt magistraal
Ik was daar totaal niet op mijn plek met level 10/11
Heb een level 13 map nu (ook de naam kwijt, ook woestijn, kostte 8 power).
Nog steeds lastig maar met mijn nieuwe skill goed getimed te doen
Ja en w t f.quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zal wel The Western Approach zijn, vond die zelf ietsje minder, op één ding na dan.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en w t f.
Ik dacht dat je dat event NW bedoelde. Dat vond ik al aardig.
Maar het is het event ZO... zeg dat kostte 5 minuten om mij dood te krijgen. Ik heb denk ik wat niet-vuur spells nodig
quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja! Ik was maar R3 aan het drukken en drukken en drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het trouwens kunnen weten. Was in de andere DA ook dat me dit gebeurde.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
Cheat brengt Origins-beeld in Dragon Age: Inquisition
[ afbeelding ]
Ja. Camera is dan ook echt stom bij dit spel, veel detail, vooral van NPC's, zie je niet eens.quote:Op zondag 30 november 2014 21:53 schreef Cikx het volgende:
[..]![]()
Dus alleen al door de camera hoek te veranderen ziet het er zo tof uit?
Als ze slim zijn prijzen ze die gast, perfectioneren ze het en voegen ze het toe aan de game.quote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Bredemug het volgende:
Ik weet alleen niet of het echt slim is om die script te gebruiken, vanwege ban issues. Want nog geen official comment van bioware zelf. Zou wel ERG lame zijn iig...
Laten we het hopen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als ze slim zijn prijzen ze die gast, perfectioneren ze het en voegen ze het toe aan de game.
ik snap het niet, wat is er nou precies gedaan?quote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
Cheat brengt Origins-beeld in Dragon Age: Inquisition
[ afbeelding ]
Ze hebben de camera ontkoppeld en de hud verborgen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik snap het niet, wat is er nou precies gedaan?
Er zijn ergere games en de visuals vergoeden een hoop, maar vooralsnog lijkt het inhoudsmatig een beetje een slap aftreksel van DA:O.quote:Many chores in this game have been mislabeled as quests. Close four rifts. Establish seven camps. Free seven villagers. Find 22 shards. Collect 48 copies of a book someone lifted from the library. Pick up a billion grains of sand someone left on the beach
Gewoon een beetje verder gaan met de main story of naar de Storm Coast.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:11 schreef Drankster het volgende:
waar moet je heen na de Hinterlands? Heb zo'n beetje alle quests gedaan behalve 3 fade rifts omdat die nog iets te sterk zijn.
Was deze ook van plan maar de tutorial lijkt me wat incompleet. Met welk gezicht begin je bijvoorbeeld als basis?quote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef Drankster het volgende:
Toch maar een Daenerys mage gemaakt.
Wel een geniale uitvinding dat DA The Keep. Je hoeft Origins niet meer opnieuw te spelen om andere keuzes te maken.![]()
Ik denk model 4 of 5? 1 van de 2 had wit haar volgens mij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Was deze ook van plan maar de tutorial lijkt me wat incompleet. Met welk gezicht begin je bijvoorbeeld als basis?
Ok cool, zal dit weekend eens kijken als ik klaar ben. Nu op 79 uur en wat ik zo begrijp nog 3 main quests te gaan en 1 area te clearen..quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk model 4 of 5? 1 van de 2 had wit haar volgens mij.
Ik ging juist eerst naar dat moeras in het zuiden, Hallow Mire of zo? Die kan ook prima. Alles kan eigenlijk prima, je moet alleen even checken of je het aankan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Gewoon een beetje verder gaan met de main story of naar de Storm Coast.Al zijn er ook wel andere gebieden waar je heen kunt hoor, maar dat heb ik gedaan in ieder geval.
Dat was erg zompig moet ik zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging juist eerst naar dat moeras in het zuiden, Hallow Mire of zo? Die kan ook prima. Alles kan eigenlijk prima, je moet alleen even checken of je het aankan.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap lastig met een fire mage
Maar met 3 ijs staafjes ging het best lekker. Verslagen met Vivienne, Solas en Blacky als tank.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat is het enige gebied waar ik nog niet ben geweest, zal daar nu wel alles in 2 hits dood hebben dan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging juist eerst naar dat moeras in het zuiden, Hallow Mire of zo? Die kan ook prima. Alles kan eigenlijk prima, je moet alleen even checken of je het aankan.
Eerste keer dat ik naar de Fallow Mire ging was ik direct in 2 klappen doodquote:Op woensdag 3 december 2014 10:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is het enige gebied waar ik nog niet ben geweest, zal daar nu wel alles in 2 hits dood hebben dan.
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik naar de Fallow Mire ging was ik direct in 2 klappen dood
Nee joh, direct toen het beschikbaar wasquote:Op woensdag 3 december 2014 10:09 schreef Cikx het volgende:
[..]Ik ga ervan uit dat je toen nog geen level 20 was dan.
Lvl 13 pas? Ik deed hem op lvl 8 of zo.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:16 schreef Semisane het volgende:
Fallow mire is wel te doen op level 13. Wellicht niet alles, maar praktisch elk gebied heeft wel weer wat hogere level-delen. Altijd leuk voor een extra bezoekje.
Qunari-vrouwen zien er overigens niet uit.Deed me te veel denken aan Aveline.
Oh...als mage ga ik altijd voor alles in de fik zetten...ben een onvervalste pyromaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:21 schreef poker4lifee het volgende:
Welke mage subclasses raden jullie aan? Denk dat ik voor storm+ice gaZodat ik pussymode verdedigend kan spelen door te freezen en tegelijkertijd wel veel mobs tegelijk kan aanvallen.
Precies, daarom zeg ik dat het wel te doen is op lvl 13.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lvl 13 pas? Ik deed hem op lvl 8 of zo.
Wel te doen? Dikke overkill joh.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies, daarom zeg ik dat het wel te doen is op lvl 13.Deed het ook veel eerder hoor.
Zo ook de Storm coast...wat ik echt een tof gebied vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |