https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Er zit oranje in. Goedgekeurd.quote:
BTC is dan ook KEISAAI op het moment. Blijft hangen rond 360quote:Op zondag 23 november 2014 04:23 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. mooien boel hier,
KEISAAI zoals we hier zeggen.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 23 november 2014 07:41 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, heeft iemand een scryptje voor een Bitcoin calculator? Btc naar euro/dollar en weer terug?
Probeer voor mijn nieuwe website een calculator te bouwen maar tot nu toe een boel faal
Via een api van een exchange de prijs laden met javascript, beetje de server veranderen zodat dit toegestaan wordt of beter: in php.quote:Op zondag 23 november 2014 09:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, geen idee waar te vinden
Hmmmm,quote:Op zondag 23 november 2014 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Via een api van een exchange de prijs laden met javascript, beetje de server veranderen zodat dit toegestaan wordt of beter: in php.
Die php bestaat nog niet dus. Ik wil straks wel wat voor je in elkaar flansen als je er niet uit komtquote:Op zondag 23 november 2014 10:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hmmmm,
Kwam niet veder dan dit: http://www.cloudminingnederland.nl/bitcoincalculator.html
Ik ben echt een drama met programmeren (gênant) ik weet niet zeker of php of java op de website kan draaien. Maar ik verwacht van wel.quote:Op zondag 23 november 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die php bestaat nog niet dus. Ik wil straks wel wat voor je in elkaar flansen als je er niet uit komt
Javascript weet ik veel van, maar kan niet werken op je server of in sommige browsers. PHP wat minder maar moet te doen zijn als de server het support.quote:Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben echt een drama met programmeren (gênant) ik weet niet zeker of php of java op de website kan draaien. Maar ik verwacht van wel.
Als je het niet te veel moeite kost graag. Kan ik de code dan zo de site in plakken of moet ik echt
wat in de site aanpassen?
Verander eens snel je ondertitel naar Regenboogkatquote:Op zondag 23 november 2014 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Javascript weet ik veel van, maar kan niet werken op je server of in sommige browsers. PHP wat minder maar moet te doen zijn als de server het support.
Dus jequote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Katten
Toto
Iedereen hier
BTC
Moon
Fok
Pinguins
Oliebollen
Schoenendozen
Deed je toch al?quote:Op zondag 23 november 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga het eens anders aanpakken met Solar.
Het wordt tijd om ze gratis te sparen
quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Katten
Toto
Iedereen hier
BTC
Moon
Fok
Pinguins
Oliebollen
Schoenendozen
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Zou de bodem een beetje bereikt zijn met BTC rond 350?
* Nattekat ratelt iets over de vorige halveringquote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.
Iemand die m'n theorie steunt?
Jot. Wanneer is dat?quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.
Beter laat dan nooit. Ik laat m'n fiat wel mooi wachten nog even (op BTC-e dan)quote:
Het had de vorige keer wel een verdubbeling tot gevolg, zo ver je daar van kan spreken met die extreem lage volumes van toenquote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Ik laat m'n fiat wel mooi wachten nog even (op BTC-e dan)
Mooie tijdenquote:Op zondag 23 november 2014 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had de vorige keer wel een verdubbeling tot gevolg, zo ver je daar van kan spreken met die extreem lage volumes van toen
150$ per dag, absurd gewoon.
Ik vind het stiekem zo verschrikkelijk jammer dat ik niet eerder in contact was gekomen met bitcoinquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben in 2011 nog een tijdje gestopt met minen omdat ik op het laatst nog maar 1 BTC per dag kon minen met m'n 3 videokaarten. Dat "kon niet meer uit"
quote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben in 2011 nog een tijdje gestopt met minen omdat ik op het laatst nog maar 1 BTC per dag kon minen met m'n 3 videokaarten. Dat "kon niet meer uit"
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem zo verschrikkelijk jammer dat ik niet eerder in contact was gekomen met bitcoin
het gaat te geleidelijk he, zo valt het niet op bij de 1min grafiekquote:Op zondag 23 november 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
MOOOOOON!
Zit al een uur naar bitcoinwisdom te staren, en heb het nu pas door
Beter dan 360-420 binnen een dagquote:Op zondag 23 november 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het gaat te geleidelijk he, zo valt het niet op bij de 1min grafiek
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig wasquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Het mooie 20k BTC voor een pizza verhaal.quote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig was
Naja, dat en het was toch echt nog de hamstertijd, tig BTC's via via op een shady plek halen voor 100 euro o.i.d.quote:Op zondag 23 november 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het mooie 20k BTC voor een pizza verhaal.
Je bent aan het staken?quote:Op zondag 23 november 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Deels weer in BTC gegaan toch maar.
En weer een kleine 2k solar opgepikt. Dat worden weer 172 gratis solars erbij vermoed k zo
Sprokkelen die handel.
Kopen voor X btc, verkopen voor dezelfde X btc. Hou je geen winst in BTC aan over, maar wel Solarsquote:Op zondag 23 november 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent aan het staken?
Ik vind de buys nu even een tikkie te hoog
Ohquote:Op zondag 23 november 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kopen voor X btc, verkopen voor dezelfde X btc. Hou je geen winst in BTC aan over, maar wel Solars
Nouja, ik hoop dat die gewoon een echte moon gaat meemaken. Het zou maar een echte munt worden waar we onze energie mee kunnen betalen straks, das geloof ik wel hun doelstelling, al heel lang. 1Slr = 1KWH.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Jij bent SLR dus zo gaan waarderen, dat je het boven bitcoin verkiest
Ik. Koop er flink bij in juli 2016.quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het altijd al geweest, het verschil tussen de buy- en sellkantquote:
De reden dat ik met Bitcoin begon is bijzonder.quote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig was
Een filmpje van Jinek?quote:Op maandag 24 november 2014 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De reden dat ik met Bitcoin begon is bijzonder.
Het komt door Eva Jinek.
Eva Jinek
Klopt, en MoosePower740 is mijn YouTube kanaal :quote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een filmpje van Jinek?
Ken der maar eentje
Jaquote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
µ is dus grondlegger van ons eigen forum en de hele hype op FOK!
Half FOK! weet dat volgens mij welquote:Op maandag 24 november 2014 00:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Het is toch meer een publiek geheim dat hij PiRANiA is? Of heb ik nu iets verklapt![]()
Ah, dat valt weer mee danquote:Op maandag 24 november 2014 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half FOK! weet dat volgens mij wel
Net niet helemaal, maar wel de vierde poster in het eerste Bitcoin-topic:quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
µ is dus grondlegger van ons eigen forum en de hele hype op FOK!
Ah, leuk! Nee, idd, hij was niet de eerste blijkbaar maar was er wel al mee bezigquote:Op maandag 24 november 2014 00:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net niet helemaal, maar wel de vierde poster in het eerste Bitcoin-topic:
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
Is wel geinig om eens door te lezen trouwens, die oude topics.![]()
De TS heeft maar 2 posts gedaan en is daarna gelijk weer verdwenen, lekker mysterieus!quote:Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, leuk! Nee, idd, hij was niet de eerste blijkbaar maar was er wel al mee bezig
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
quote:
bitanarchy = PiRaNiA ?quote:Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De TS heeft maar 2 posts gedaan en is daarna gelijk weer verdwenen, lekker mysterieus!
µ = Satoshi Nakamotoquote:Op maandag 24 november 2014 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
bitanarchy = PiRaNiA ?
Was wel erg toevallig allemaal![]()
Ik was de eerste gebruiker die z'n abo betaalde met BTC, denk ik?quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik doe trouwens mee vanaf #7 geloof ik
Ook al best lang toch
Edit: Oh vanaf deel #2 al zelfs
Oh echt, ik vanaf #20 zie ik nu, 21 maart 2013.quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik doe trouwens mee vanaf #7 geloof ik
Ook al best lang toch
Edit: Oh vanaf deel #2 al zelfs
Einde van topic 1 zit jij er al bij.quote:Op maandag 24 november 2014 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was de eerste gebruiker die z'n abo betaalde met BTC, denk ik?
Maar weet niet meer vanaf welk topic ik actief ging meeposten...
Nicequote:Op maandag 24 november 2014 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Einde van topic 1 zit jij er al bij.
quote:Op maandag 24 november 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Overmorgen precies een jaar geleden dat #1 (en gelijk ook #2) open ging
Het snelste topic duurde 8 minuten, je overdrijft een beetjequote:Op maandag 24 november 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
De tijden waarin binnen 10 minuten een topic hier vol was
Nu kom ik soms thuis en is er niks bijgepost
Ook fraai trouwens: Sinds #2 is dit topic al-tijd op m'n laptop open geweest
4 of 5 topics per dag danquote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het snelste topic duurde 8 minuten, je overdrijft een beetje
Ongeveer 1 topic per dag in April, wat een beetje het begin van het einde was.quote:Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
4 of 5 topics per dag dan
Dat was niet echt een uitzondering denk.
Vanaf welk deel speel jij mee?quote:Op maandag 24 november 2014 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer 1 topic per dag in April, wat een beetje het begin van het einde was.
3000 per dagquote:Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis die tijd
Waarom reageren er niet gewoonn meer mensen?
Dat was de dag van de Totospam en de recordpogingquote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
3000 per dagDas meer dan 10 topics
90 euro in 3 uurtjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:35 schreef BDIL het volgende:
BTC gaat weer voor het eerst onder de 700 euro. 90 euro gedaald in 3 uurtjes...
Ik moet zo wegquote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja kom, laten we iedereen van toen teruglokken
Ik heb nu 0,1BTC die niet onder de 1000 de deur uit gaat, ik ga zeker geen moon missen daarmee. De 0,2 die ik op BTC-e heb speel ik wel wat mee, hoop natuurlijk dat ik geen extreme stijging mis maar het zou minder erg zijnquote:Op maandag 24 november 2014 12:04 schreef MaGNeT het volgende:
Wacht maar tot BTC weer flink stijgt, dan loopt het hier weer storm.
En als Bitcoin flink gaat stijgen, had je nu moeten inkopen ipv op het moment dat je vaststelt dat het gestegen is.
Dat zijn voormalige posters die nooit zijn afgehaakt maar wel gestopt met FOK! Ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zitten volgens Fok hier 211 lurkers, dus wie weet
Deze topicsreeks is ook meer vermaeck dan een gemiddelde serie van 'help mijn man is klusser' of een aanverwant kemp pareltjequote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zitten volgens Fok hier 211 lurkers, dus wie weet
Werkenquote:
Als je toen 1000 bitcoins had gekocht...quote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het kan verkeren in anderhalf jaar
Of 50.000quote:Op maandag 24 november 2014 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je toen 1000 bitcoins had gekocht...
Ik denk dat de harde kern hier dan wel een ton p.p. had gekregen hè?quote:
3,5 jaarquote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het kan verkeren in anderhalf jaar
Golddiggerquote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat de harde kern hier dan wel een ton p.p. had gekregen hè?![]()
Spatieloos zou het ook doen, mja, die is al z'n geld kwijt en zit nu full-time aan de drugs.quote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen, heb dat zelfs een keer gezegd
Ach, ik heb geen sells meer en alle buys zijn onder de 370... prima, als we daarna maar moon gaanquote:
Moet ie maar weer terugkomen, in 2016 krijgen we vuurwerkquote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spatieloos zou het ook doen, mja, die is al z'n geld kwijt en zit nu full-time aan de drugs.
Ryan is verloren.quote:Op maandag 24 november 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie maar weer terugkomen, in 2016 krijgen we vuurwerk
Zie hem zelden nog op FOK!quote:
Serieus?quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie hem zelden nog op FOK!weet alleen dat ie wel veel met drugs zit te kloten voor zover ik weet
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Serieus?
Vraag me af hoe bitcoin daaraan bijgedragen heeft...
Klinkt niet als een early-Bitcoin-adaptor zo...quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Nja, niet leuk om op die leeftijd 4-5k kwijt te rakenmja, sowieso wel een aparte gozer.
wel aardig hoor, daar niet van. Maar op tinychat ging ie ook altijd navelvingeren, 20 shirts over elkaar aantrekken, z'n snor half scheren..
Niet?quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt niet als een early-Bitcoin-adaptor zo...
quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie hem zelden nog op FOK!weet alleen dat ie wel veel met drugs zit te kloten voor zover ik weet
Het is hem aardig geluktquote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja kom, laten we iedereen van toen teruglokken
Ik ruik kansenquote:Op maandag 24 november 2014 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is hem aardig geluktHoe the fuck vind je een post van een jaar geleden terug
Nee allang kwijtgeraakt. Beter ook als ik de markt nu ziequote:Op maandag 24 november 2014 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ruik kansen
Heb je nog bitcoins over?
Interesse? De almachtige 3d grafiek meldt stagnatie, voor de eerste keer sinds altijdquote:Op maandag 24 november 2014 17:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee allang kwijtgeraakt. Beter ook als ik de markt nu zie
Waar gaat het over?quote:Op maandag 24 november 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Interesse? De almachtige 3d grafiek meldt stagnatie, voor de eerste keer sinds altijd
En met de onlangs bekend geworden ontwikkelingen rond blockhalveringen is het slechts een kwestie van tijd tot de 1000 eraan gaat
Vanavond een berg oude lokquotes plaatsen dan?quote:Op maandag 24 november 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: Vanavond buys verhogen
Goed plan, die ene die werkte is alweer weggejaagdquote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanavond een berg oude lokquotes plaatsen dan?
quote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan, die ene die werkte is alweer weggejaagd
Denk dat ik te opdringerig was
Oh hahaha. Ik dacht een driedimensionale grafiek.quote:Op maandag 24 november 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd
https://bitcoinwisdom.com/markets/huobi/btccny
https://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Boven 1000? Wat kijk jijquote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh hahaha. Ik dacht een driedimensionale grafiek.
Wel heftig zeg. Ik wist niet eens dat die boven de 1000 kwam de afgelopen maanden.
quote:
Laatste x 1000+ was begin decemberquote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Allerhoogste buy order? Of kijk ik verkeerd?
sst. Ik heb geen zin in een crash.quote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt popcorn om de crash te aanschouwen
Even de 368 als dipje en daarna 500, deal?quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
sst. Ik heb geen zin in een crash.
Ik doe mn best. En misschien moet je ze verder uit elkaar zetten.quote:Op maandag 24 november 2014 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Rois, wees even aardig en zorg ervoor dat deze:
[ afbeelding ]
zijn aangetikt vanavond als ik terugkom van training, ja?
Nah, de ondergrenzen 362, 368 en 375. De onderste koopgrens voor longterm is 366 en stijgende. En aangezien dit een uptrend is zal een ondergrens geen dal zijn, dus vandaar deze orders.quote:Op maandag 24 november 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik doe mn best. En misschien moet je ze verder uit elkaar zetten.
Heb net ook even weggedaan op 379.8 dus het mag weer dalen.
Ik heb op 382 weggedaan.Zag hem in 1 knal kelderen nadat Stamp net een paar seconden eerder was.quote:
Ja viel me ook al op jaquote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
BItstamp is een beetje kapot. Er is een sellwall op $375.50 en de prijs is $380.37
Ik zette na mn sell op 382 gelijk een buy op 372. Ook maar weer weggehaald. hij gaat zo nog lager:Pquote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Your order #464299845 (buy 0.10682535 BTC @ 375.1) filled completely.
En Rois maar zeggen dat het lager kon
Precies goed daar.
369 of 1000quote:Op maandag 24 november 2014 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zette na mn sell op 382 gelijk een buy op 372. Ook maar weer weggehaald. hij gaat zo nog lager:P
Er is hard nagedacht over de titel uiteraard.quote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
Ah, BTC is weer ala de TT, hij was niet in sync de rest van de dag. Dus beter duikt ie naar 350 zodat ik thuis de random reader kan grijpenSowieso moet red monday wel stand houden heur
Dit was de eerste hup om de 385 te testen, nu ligt de weg richting 400$ weer openquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
0.6 graden buiten nu al. Dat wordt krabben morgenvroeg
Jij hebt niks te klagen zeker, met dat fortuin van je huur je vast iemand inquote:
Gewoon kokend water erover aaaand its gone.quote:Op maandag 24 november 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen zeker, met dat fortuin van je huur je vast iemand in
Het raam jaquote:Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon kokend water erover aaaand its gone.
Ik bestel 's ochtends 6 pizza's bij thuisbezorgd.nl en geef de bezorger 5 Euro fooi als hij ze op m'n voorruit legt.quote:Op maandag 24 november 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen zeker, met dat fortuin van je huur je vast iemand in
Prima oplossing toch? Pizza en een ontdooide ruitquote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bestel 's ochtends 6 pizza's bij thuisbezorgd.nl en geef de bezorger 5 Euro fooi als hij ze op m'n voorruit legt.
In het begin keken ze wat raar, nu vechten ze er om.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bestel 's ochtends 6 pizza's bij thuisbezorgd.nl en geef de bezorger 5 Euro fooi als hij ze op m'n voorruit legt.
In het begin keken ze wat raar, nu vechten ze er om.
ja dat schijnt wel zo te zijn, maar de overburen van mn vriendin deden het altijd zoquote:
Koude pizzaquote:Op maandag 24 november 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima oplossing toch? Pizza en een ontdooide ruit
Kutcoin, ik heb maar 0.01btc winstquote:Op maandag 24 november 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
Solar zit ook klem met een aardige buyorder en een mega sellorder
quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutcoin, ik heb maar 0.01btc winst
Heb je 100% winst gemaakt dan?quote:Op maandag 24 november 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik meer dan 0.01 moeten inzetten dan?
Solar voor de winst kopen en niet voor het ideaal.quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutcoin, ik heb maar 0.01btc winst
Dit dus ook.quote:Op maandag 24 november 2014 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Solar voor de winst kopen en niet voor het ideaal.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wil je je dan niet negatief uitlaten over mijn cointje
De watte?quote:Op maandag 24 november 2014 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Solar voor de winst kopen en niet voor het ideaal.
Heb je dr nog vast?quote:
Zit in bitcoin, hoger dan 1700 ga ik ook niet kopenquote:Op maandag 24 november 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je dr nog vast?
Ik kan bijna de hele buyorder die in de weg zit afkopen, maar voor 2000 ga ik er geen bijna 20k weg doen![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Goed zo, eet die voormalige 200BTC wall op 390 op
Nog 90 te gaan.
Ik twijfelde om te kopen op 372, geheel volgens plan ook niet gedaan. (gisteren dan)quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfelde om op 389 te verkopen, geheel volgens mijn strategie (niet dus) niet gedaan
Interessantquote:Op woensdag 26 november 2014 09:03 schreef Tourniquet het volgende:
http://blog.kraken.com/post/103599171158/mt-gox-bankruptcy
Bussen haten iedereen, zijn nooit op tijd en van een aansluiting halen hebben ze nog nooit gehoordquote:Op woensdag 26 november 2014 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik neem één keer de bus omdat ik vandaag lui ben, en dan is die kutbus 8 minuten te laat en mis ik elke mogelijke overstap, waarom haat het ov mij?
ga alvast een paar lage buy orders plaatsen.twitter:btcdrak twitterde op woensdag 26-11-2014 om 09:44:37Upcoming #bitcoin sales, 50k this month with another 94k coming. 200k from MtGox and 8k from Australian police. reageer retweet
Happy hour komt in zicht dusquote:Op woensdag 26 november 2014 12:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ga alvast een paar lage buy orders plaatsen.twitter:btcdrak twitterde op woensdag 26-11-2014 om 09:44:37Upcoming #bitcoin sales, 50k this month with another 94k coming. 200k from MtGox and 8k from Australian police. reageer retweet
O dat is de reden van die crash, kut overheidquote:Op woensdag 26 november 2014 12:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Bestaat al best lang eigenlijk... Tevens de grootste altcoin-exchange die er is, en waar ik best tevreden over ben.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
is de exchange bittrex een beetje betrouwbaar? aangezien deze nog niet lang bestaat. de eigenaren zijn wel bekend, dus dat vind ik wel een plus. al is dat geen zekerheid.
ik lees dat er 50 jaar ervaring met security is binne bittrex dus dat zit wel goed. Is cryptsy niet nog steeds de grootste?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al best lang eigenlijk... Tevens de grootste altcoin-exchange die er is, en waar ik best tevreden over ben.
De bijnaam Craptsy komt ergens vandaan...quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik lees dat er 50 jaar ervaring met security is binne bittrex dus dat zit wel goed. Is cryptsy niet nog steeds de grootste?
Ik vind t primaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
To the moon and back againBehouden thuisvaart BTC
+1, hier net zoquote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind t prima
Hopelijk knalt het keihard vanavond/vannacht. Ben toch vrij morgen dus ik heb geen haast naar bed te hoeven
Oh godver mn sell op 90 is er al doorquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:58 schreef roislecxe het volgende:
88000 Voot gekocht![]()
Benieuwd of het een faal of een win wordt
Ik gok op het tweede.
Beetje te voorzichtig dus verkochtquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
Kijk voot gaan
[..]
Oh godver mn sell op 90 is er al door
Naja, 123% is ook leuk, Toch 0,045 btc erbij
Editje: Haha op 139 al
En 144... welke apen blijven nou kopen, er is 0 buysupport
Nouja te voorzichtig, dat ding bewoog al een week nietquote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje te voorzichtig dus verkochtEn ja, sommige mensen
Ja geen idee...quote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Met andere woorden: Elke coin van betekenis gaat moon?
Ftfy, toen ie naar Mintpal gingquote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
MIN 238, RZR 1900Waar was de tijd dat MIN nog 7000, RZR 400.000 deed
Goede fix, de goede ouwe tijd, paar maanden terug nogquote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ftfy, toen ie naar Mintpal ging
DaMart wilde op 500.000 verkopen. 400k was te laag. Benieuwd of die ze nog vast heeft
Eigenlijk gewoon absurd. Holden loont echt van geen kant meer. daarom richt ik me meer op coins met 2 of 3 cijfersquote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goede fix, de goede ouwe tijd, paar maanden terug nog
Tja, das het wild west tafereel, het onstuimige gebied van onontgonnen terrein. Vele coins komen en gaan, maar BTC blockchain blijft altijd bestaanquote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon absurd. Holden loont echt van geen kant meer. daarom richt ik me meer op coins met 2 of 3 cijfersDie knallen nog wel eens uit de band omhoog. Zodra je de 4 cijfers in gaat staan er zo ontzettend vee orders dat dat vaak al niet meer gaat. (Mijn rare manier van traden slaat vaak nergens op, maar vaak lukt het me wel om er een goeie + uit te trekken
)
Vooral die round 3quote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Western Digital vs Bitcoin![]()
Round 1
[ afbeelding ]
Round 2
[ afbeelding ]
Round 3
[ afbeelding ]
En.... betalen met Bitcoin in de supermarkt in Nederland = realiteit
Omzet daarvan is peanuts vergeleken met het effect van de miners. Voor een grote acceptatie zul je een goede infrastructuur moeten hebben liggen en die wordt nu langzaam maar zeker opgebouwd.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Bitkassa
Dat doet niks dan de koers drukken.
Ik heb ooit een interview met de eigenaren daarvan gehad en waren wel echt oprecht enthousiaste mensen die geloven een grote toekomst voor de bitcoinquote:Op woensdag 26 november 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Bitkassa
Dat doet niks dan de koers drukken.
Dat is wel mooi danquote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ooit een interview met de eigenaren daarvan gehad en waren wel echt oprecht enthousiaste mensen die geloven een grote toekomst voor de bitcoin
Ja en ze maken ook echt stappen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel mooi dan
De opkomst van bitcoin komt voor mij echt te vroeg, weet zeker dat ik ook zoiets had opgezet als ik de middelen had
Natoshi Kattamoto?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel mooi dan
De opkomst van bitcoin komt voor mij echt te vroeg, weet zeker dat ik ook zoiets had opgezet als ik de middelen had
1 grote stad gehad, nog 20 te gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en ze maken ook echt stappen.
Sterker nog, kijk net even op hun site en zie dat ze morgen zelfs een bijeenkomst hebben voor bitcoinfanaten
http://www.arnhembitcoinstad.nl/
Al 40 plekken in Arnhem waar ze bitcoins accepteren.
Bitcoin nu = internet in 1995quote:Op donderdag 27 november 2014 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 grote stad gehad, nog 20 te gaan
Als dit eenmaal aanslaat denk ik dat dat ook snel gaat gebeuren, net zoals de opkomst van het internet.
De bubbel moet dus nog beginnen?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bitcoin nu = internet in 1995
Beetje lachen om die rare nerds.
Dat weten we over 5-10 jaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bubbel moet dus nog beginnen?
De bubbel zegt *poef* over 7 jaar (1997 - 2000 > .com bubble)quote:Op donderdag 27 november 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bubbel moet dus nog beginnen?
Spar in Arnhemquote:Op donderdag 27 november 2014 12:21 schreef µ het volgende:
Morgen black friday, daar zijn ook wat bitcoinwinkels die meedoen.
Wie weet goeie in NL?.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Spar in Arnhem
http://www.gelderlander.n(...)accepteert-1.4646788
Solar zit helemaal vastquote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
Saai zeg allemaal.
BTC doet niks, geen alts die even 200 tot 500% stijgen. En das wel nodig anders worden m'n sellorders niet aangetikt.
Als je er niks mee doet, zou je dan niet even wachten tot de waarde weer wat gestegen isquote:Op donderdag 27 november 2014 20:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Kijkkkk de echte die hards zitten hier nog. Ik zelf doe al een hele tijd niks meer met mijn BTC. Mag ik lui zijn en hier even vragen wat nu de beste manier is om geld van je BTC-e te halen?
Ja misschien wel, ik twijfel een beetje. Volg het eigenlijk totaal niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je er niks mee doet, zou je dan niet even wachten tot de waarde weer wat gestegen is![]()
Anders gewoon via bitonic volgens mij.
twitter:bitcoinstad twitterde op donderdag 27-11-2014 om 14:51:06Onderweg naar @SparArnhemCentr waar we @nosop3 treffen voor een live bitcoin betaling
#bitcoin #NuArnhem @bitcoinstad reageer retweet
Gaafquote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)beste-in-arnhem.html![]()
Straks als het goed is ook een item bij "NOS op 3", begrijp ik hieruit:twitter:bitcoinstad twitterde op donderdag 27-11-2014 om 14:51:06Onderweg naar @SparArnhemCentr waar we @nosop3 treffen voor een live bitcoin betaling
#bitcoin #NuArnhem @bitcoinstad reageer retweet
185 gratis stuks als mn sell wordt aangetikt, en dat gebeurt ongetwijfeld binnen nu en een paar dagen.quote:
Ik snap de vraag niet helemaal, de wallet = private keys.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
vraagje: als je je wallet back-upt welk wachtwoord zit er dan op die wallet? het wachtwoord wat je er op had zitten tijdens backuppen of gewoon het laatst veranderde wachtwoord?
En waar bewaren jullie de private keys?
ik zie dat er een kopie is gemaakt van mn private keys. ik sla ze maar niet op mn comp. op. met paperwallets wacht ik nog ff, ben bang dat ik t verklootquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal, de wallet = private keys.
Maar ik ga waarschijnlijk een paperwallet maken die tevens de plek gaat zijn waar mijn (zo ver er überhaupt nog iets is) miningopbrengst naartoe gaat.
Wachtwoord op het moment van het backuppen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
vraagje: als je je wallet back-upt welk wachtwoord zit er dan op die wallet? het wachtwoord wat je er op had zitten tijdens backuppen of gewoon het laatst veranderde wachtwoord?
En waar bewaren jullie de private keys?
je hebt je standaard wallet dus niet meer op de pc staan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wachtwoord op het moment van het backuppen.
Mijn keys (in de vorm van een password-beveiligde Multibit wallet-backup) heb ik op usb-stick en in de cloud (in een truecrypt container).
Jawel, gewoon in Multibit. Maar heb dus 2 backups.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
je hebt je standaard wallet dus niet meer op de pc staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |